waarom brengen ze het doel niet beeld?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Van deze snap ik echt niks
Ik hoop op de Georgische, het is al prachtige olympische geschiedenis dat ze in de finale staat.

Dit ja, trap en 10m snapte ik nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:35 schreef komrad het volgende:
waar kijk ik nu naar? hoe werkt dit? /noob

daar is het doel wel in beeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is volgens mij gewoon biatlonish doelschieten.

Dacht net dat ze was afgevallen (hihi), maar ze schiet nu om brons.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zwitserse chocolade kun je ook moeilijk vanaf blijven.

Ja, maar in de kwalificatie is de puntentelling heel andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

Dat is tenminste overzichtelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

Als hotdogstand?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ze zou niet misstaan op de huishoudbeurs

Anders dan bij de vorige Spelen in ieder geval, want toen scoorde je in de finale tot maximaal 10.9 punt per schot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe waren de regels ook alweer qua puntentelling?

Ze brengen seris zo ongelooflijk slecht in beeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:06 schreef zorro28 het volgende:
Dit is wel weer wat leuker/beter te volgen als dat van gister.

Ik beef al.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk bij de 50 meter rifle uit naar de Sergey Richter.

Dat is die Hoang weer toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Vietnam - Noord-Korea om het goud zo te zien

Uiteraard.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |