Ik vind zaalschieten wel een stuk spannender dan duifknallen, maar woodu is het niet met me eens.quote:
Ik ook wel ja. Zaal is iets preciezer oid, dit is gewoon wel of niet geraakt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zaalschieten wel een stuk spannender dan duifknallen, maar woodu is het niet met me eens.
Dit wordt ook pas bij de laatste paar duiven echt leuk, zaalschieten is eigenlijk al spannend vanaf de eerste afvallersquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Zaal is iets preciezer oid, dit is gewoon wel of niet geraakt.
Ik ook, maar dat is wel lastig te volgen omdat ze maar 2 tegelijk in beeld kunnen brengenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zaalschieten wel een stuk spannender dan duifknallen, maar woodu is het niet met me eens.
Zou het makkelijker zijn als je zelf in de zaal zit?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Zaal zou ik veel leuker vinden als het een soort knock-outformat heeft en je het gewoon goed kan volgen
Dat denk ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou het makkelijker zijn als je zelf in de zaal zit?
Boogschieten vind ik wel toffer dan dit ja, maar het is allebei wel iets wat ik echt tof vind (en buiten de spelen nooit ziequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Zaal zou ik veel leuker vinden als het een soort knock-outformat heeft en je het gewoon goed kan volgen
Terwijl het allebei World Cups met live streams heeft volgens mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boogschieten vind ik wel toffer dan dit ja, maar het is allebei wel iets wat ik echt tof vind (en buiten de spelen nooit zie)
Zo moeilijk om alles in de gaten te houdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl het allebei World Cups met live streams heeft volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |