Ja gewoon die app.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Welke app moet ik eigenlijk hebben om de live streams van de NOS te zien? Want op de gewone NOS app zie ik het niet.
Via de site is hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Welke app moet ik eigenlijk hebben om de live streams van de NOS te zien? Want op de gewone NOS app zie ik het niet.
Dat zou het probleem kunnen zijn.quote:
Nu een documentairequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
En ja hoor. Roeien, waterpolo en handboogschieten (met Nederlanders) zijn bezig en wt gaat de NOS doen? Een samenvatting van de openingsceremonie. Je verwacht het niet
Wielrennen sluit denk ik mooi aan bij de landenwedstrijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:36 schreef Max23 het volgende:
Op NPO1 zijn vandaag in ieder geval te zien:
Hockey mannen, handbaldames en wielrennen
Inderdaad, mooi dat de NOS voor de handbaldames gaat, dat is veel leuker dan volleybal om te zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wielrennen sluit denk ik mooi aan bij de landenwedstrijden.
Volgens mij zat je hier nog om te juichen ook voor de tvquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
En ja hoor. Roeien, waterpolo en handboogschieten (met Nederlanders) zijn bezig en wt gaat de NOS doen? Een samenvatting van de openingsceremonie. Je verwacht het niet
Nee. Flikker opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zat je hier nog om te juichen ook voor de tv.
Goede post wel. Zeker met zo'n blauw kleurtje.quote:
Werkt op Firefox ook niet bij mij, maar in Chrome wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doen de online players het bij jullie?
"Helaas kan deze video niet worden afgespeeld", terwijl er gewoon wielrennen op te zien moet zijn
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
Is er niet ergens een geinig uitzendschema van de NOS?
Topshow, dankquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:54 schreef kilon het volgende:
Dan heb je NPO1 en NPO Sport en dan zend je hetzelfde uit.
Gister laden die streams hier wel op de PS4. Echter bleven die irritante balken bovenin en onderin staan. Mijn oplossing was toen om via de browser van de PS4 naar de website van de NOS te gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Streams laden niet op de NOS app op mijn ps4, was ook te mooi om waar te zijn
In londen was het toch ook op nederland 2? Ik vind het nu maar matig. Inderdaad hetzelfde laten zien. Dat je de nlers wilt beschouwen begrijp ik, maar ik wil volledige sporten zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:54 schreef iBenny het volgende:
Uurtje onderweg: De start van wielrennen en twee schoten bij het handboogschieten, daarna reclame. Vooral veel gelul...
Tot en met 18:00 op NPO1 én NPO Sport achtereenvolgens live hockey en handbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:54 schreef kilon het volgende:
Dan heb je NPO1 en NPO Sport en dan zend je hetzelfde uit.
Wat had je willen zien ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:54 schreef iBenny het volgende:
Uurtje onderweg: De start van wielrennen en twee schoten bij het handboogschieten, daarna reclame. Vooral veel gelul...
"Er is alleen commentaar op NPO 1 en NPO Sport"quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Volgens mij hebben we in het eerste uur al een stuk of vier presentatoren en vier analisten gezien. En minder dan tien minuten sport. Schandelijk. Zit nu op de BBC naar het wielrennen te kijken. Waarom doen Dijkstra en Ducrot geen commentaar op de stream?
Ze hadden om te beginnen gewoon de volledige wedstrijd van het handboogschieten kunnen uitzenden i.p.v. alleen de laatste 3 pijlen.quote:
Die figuren die hier al beginnen te zeuren over een gebrek aan livesport voordat er überhaupt redelijke livesport is om uit te zenden voor de gemiddelde kijkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:11 schreef Remzz het volgende:
Bah dit gaat een heel vervelend topic worden. Zeuren om het zeuren. Sinds 3 spelen heeft de NOS streams dus iedereen kan alles zien wat die wil, alleen zonder commentaar. Maar dat is maar goed ook want ook elke commentator wordt met de grond gelijk gemaakt hier.
Ik snap het echt niet, ik lees dat Sporza geeneens streams heeft en alsnog is het in Belgie altijd veel beter geregeld volgens de meesten hier. Henk in Ingrid kijken gewoon liever naar een voorbeschouwing hockey dan naar de kwalificatieronde judo.
Henk in Ingridquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:11 schreef Remzz het volgende:
Bah dit gaat een heel vervelend topic worden. Zeuren om het zeuren. Sinds 3 spelen heeft de NOS streams dus iedereen kan alles zien wat die wil, alleen zonder commentaar. Maar dat is maar goed ook want ook elke commentator wordt met de grond gelijk gemaakt hier.
Ik snap het echt niet, ik lees dat Sporza geeneens streams heeft en alsnog is het in Belgie altijd veel beter geregeld volgens de meesten hier. Henk in Ingrid kijken gewoon liever naar een voorbeschouwing hockey dan naar de kwalificatieronde judo.
Een zekere minachting van de boogschutters was er toch wel. 'Laten we maar snel live gaan kijken' Pijl, pijl, pijl. 'Nederland heeft goed gespeeld maar de volgende wedstrijd is waarschijnlijk hun Laatste.' En weer weg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Die figuren die hier al beginnen te zeuren over een gebrek aan livesport voordat er überhaupt redelijke livesport is om uit te zenden voor de gemiddelde kijker![]()
Waarom wordt Kiki niet gestreamd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:11 schreef Remzz het volgende:
Minder geblaat/v voorbeschouwing over het wielrennen, waarvan we letterlijk alleen de start hebben gezien. In plaats daarvan had makkelijk het handboogschieten vertoond kunnen worden.quote:
Maar wel in Nederlandse sporters.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die hebben uberhaupt geen interesse in hockey.
ja en dat komt ook op npo1quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:32 schreef Wilskracht het volgende:
npo sport gaat straks volleybal uitzenden.
Piet Boon @derots 5 u5 uur geleden
Vandaag op NPO Sport/Politiek de gehele wedstrijden:
Hockey: Nederland-Argentiniė
Volleybal: Nederland-China
Handbal Nederland-Frankrijk wordt uitgezonden is gelijk met het volleybal.quote:
Werkt hier gewoon hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:46 schreef swimmie86 het volgende:
Ik word een beetje leip van dat livestream overzicht. Kom gewoon niet op de streams terecht. Krijg alleen een beschrijving van de wedstrijden.
Kom op NOS, dit kan toch niet zo.
En al zeker al die streams zonder commentaar. Hebben ze tig commentatoren, moeten ze wat braafjes wachten totdat hun sport eens een keertje live op tv komt.
Ik word er steeds uitgegooid. Nu doet ie het, nergens meer aankomen dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon hoor.
Zonder commentaar is wel saai.
Hoe zit het met de blessuretijd ?quote:
In het overzicht stond commentaar van Maarten Tip, is ie te laat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:47 schreef Dwersdriever het volgende:
Geen commentaar bij het volleybal op npo sport. Ik vind dat maar vreemd.
Achteraf ingesprokenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:14 schreef kilon het volgende:
Misschien dat ik het heb gemist, maar de videos op de site over de oefening van Epke en de pech van Mollema is wel gewoon becommentarieerd. Waarom zouden ze dan geen commentaar kunnen geven op de streams? Ze doen (alsof?) ze live commentaar geven.
Nu toch wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:47 schreef Dwersdriever het volgende:
Geen commentaar bij het volleybal op npo sport. Ik vind dat maar vreemd.
werkt hier gewoon en heel goed zelfs. Ligt dus gewoon aan jouquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:46 schreef swimmie86 het volgende:
Ik word een beetje leip van dat livestream overzicht. Kom gewoon niet op de streams terecht. Krijg alleen een beschrijving van de wedstrijden.
Kom op NOS, dit kan toch niet zo.
En al zeker al die streams zonder commentaar. Hebben ze tig commentatoren, moeten ze wat braafjes wachten totdat hun sport eens een keertje live op tv komt.
Ja, sinds het begin van de tweede set. Stuk fijner.quote:
Je hebt een peperdure gamingpc nodig om fatsoenlijk op die site rond te kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
werkt hier gewoon en heel goed zelfs. Ligt dus gewoon aan jou
Is er gewoon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:25 schreef Montov het volgende:
Wel jammer dat de NPO1 stream er niet is, of zie ik verkeerd?
euh zelfs op mijn 7 jaar oude laptop werkt het allemaal feilloos hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt een peperdure gamingpc nodig om fatsoenlijk op die site rond te kijken
Mijn 2 jaar oude brakke laptop heeft er moeite meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh zelfs op mijn 7 jaar oude laptop werkt het allemaal feilloos hoor
Of sneller internet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt een peperdure gamingpc nodig om fatsoenlijk op die site rond te kijken
Ja, dan heb ik alle streams, maar ik zie geen stream met wat NPO1 zelf uitzendt (dus met commentaar en eventueel reclame/voorbeschouwingen enzo).quote:
Nah, de cpu van mijn laptop is een beetje stuk heb ik het vermoeden.quote:
Even met je muis over "uitzendingen" heen gaan boven in beeld. Dan kan je Rio live aanklikkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik alle streams, maar ik zie geen stream met wat NPO1 zelf uitzendt (dus met commentaar en eventueel reclame/voorbeschouwingen enzo).
Ok, nu lukt het inderdaad. Zonet ging er nog wat mis. Dank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Even met je muis over "uitzendingen" heen gaan boven in beeld. Dan kan je Rio live aanklikken
Wij hebben hier een stream of 5 aan, niks aan de hand. Het ligt aan je internetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:28 schreef sasquatsch het volgende:
Mijn NOS streams beginnen steeds meer te haperen.
Wielrennen nu ook al.
waren geen beelden vanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Waarom wordt Kiki niet gestreamd?
Waarom doen ze dat hier dan niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Streams bufferen wel veel en dat ligt niet aan mijn pc of internetsnelheid.
Geen idee, wellicht kijk je minder populaire sporten. Ik krijg het vooral bij de streams die in mijn ogen meer bezocht worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat hier dan niet?
Wij hebben de hele middag al wielrennen aan, incl hockey, handbal, volleybal en nu zwemmen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht kijk je minder populaire sporten. Ik krijg het vooral bij de streams die in mijn ogen meer bezocht worden.
Nog geen een keer last van gehad en heb toch alle streams wel even bekeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Streams bufferen wel veel en dat ligt niet aan mijn pc of internetsnelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |