euh zelfs op mijn 7 jaar oude laptop werkt het allemaal feilloos hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt een peperdure gamingpc nodig om fatsoenlijk op die site rond te kijken
Mijn 2 jaar oude brakke laptop heeft er moeite meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh zelfs op mijn 7 jaar oude laptop werkt het allemaal feilloos hoor
Of sneller internet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt een peperdure gamingpc nodig om fatsoenlijk op die site rond te kijken
Ja, dan heb ik alle streams, maar ik zie geen stream met wat NPO1 zelf uitzendt (dus met commentaar en eventueel reclame/voorbeschouwingen enzo).quote:
Nah, de cpu van mijn laptop is een beetje stuk heb ik het vermoeden.quote:
Even met je muis over "uitzendingen" heen gaan boven in beeld. Dan kan je Rio live aanklikkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik alle streams, maar ik zie geen stream met wat NPO1 zelf uitzendt (dus met commentaar en eventueel reclame/voorbeschouwingen enzo).
Ok, nu lukt het inderdaad. Zonet ging er nog wat mis. Dank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Even met je muis over "uitzendingen" heen gaan boven in beeld. Dan kan je Rio live aanklikken
Wij hebben hier een stream of 5 aan, niks aan de hand. Het ligt aan je internetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:28 schreef sasquatsch het volgende:
Mijn NOS streams beginnen steeds meer te haperen.
Wielrennen nu ook al.
waren geen beelden vanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Waarom wordt Kiki niet gestreamd?
Waarom doen ze dat hier dan niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Streams bufferen wel veel en dat ligt niet aan mijn pc of internetsnelheid.
Geen idee, wellicht kijk je minder populaire sporten. Ik krijg het vooral bij de streams die in mijn ogen meer bezocht worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat hier dan niet?
Wij hebben de hele middag al wielrennen aan, incl hockey, handbal, volleybal en nu zwemmen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht kijk je minder populaire sporten. Ik krijg het vooral bij de streams die in mijn ogen meer bezocht worden.
Nog geen een keer last van gehad en heb toch alle streams wel even bekeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Streams bufferen wel veel en dat ligt niet aan mijn pc of internetsnelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |