Waarom wordt Kiki niet gestreamd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:11 schreef Remzz het volgende:
Bah dit gaat een heel vervelend topic worden. Zeuren om het zeuren. Sinds 3 spelen heeft de NOS streams dus iedereen kan alles zien wat die wil, alleen zonder commentaar. Maar dat is maar goed ook want ook elke commentator wordt met de grond gelijk gemaakt hier.
Ik snap het echt niet, ik lees dat Sporza geeneens streams heeft en alsnog is het in Belgie altijd veel beter geregeld volgens de meesten hier. Henk in Ingrid kijken gewoon liever naar een voorbeschouwing hockey dan naar de kwalificatieronde judo.
Minder geblaat/v voorbeschouwing over het wielrennen, waarvan we letterlijk alleen de start hebben gezien. In plaats daarvan had makkelijk het handboogschieten vertoond kunnen worden.quote:
Maar wel in Nederlandse sporters.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die hebben uberhaupt geen interesse in hockey.
ja en dat komt ook op npo1quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:32 schreef Wilskracht het volgende:
npo sport gaat straks volleybal uitzenden.
Piet Boon @derots 5 u5 uur geleden
Vandaag op NPO Sport/Politiek de gehele wedstrijden:
Hockey: Nederland-Argentinië
Volleybal: Nederland-China
Handbal Nederland-Frankrijk wordt uitgezonden is gelijk met het volleybal.quote:
Werkt hier gewoon hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:46 schreef swimmie86 het volgende:
Ik word een beetje leip van dat livestream overzicht. Kom gewoon niet op de streams terecht. Krijg alleen een beschrijving van de wedstrijden.
Kom op NOS, dit kan toch niet zo.
En al zeker al die streams zonder commentaar. Hebben ze tig commentatoren, moeten ze wat braafjes wachten totdat hun sport eens een keertje live op tv komt.
Ik word er steeds uitgegooid. Nu doet ie het, nergens meer aankomen dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon hoor.
Zonder commentaar is wel saai.
Hoe zit het met de blessuretijd ?quote:
In het overzicht stond commentaar van Maarten Tip, is ie te laat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:47 schreef Dwersdriever het volgende:
Geen commentaar bij het volleybal op npo sport. Ik vind dat maar vreemd.
Achteraf ingesprokenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:14 schreef kilon het volgende:
Misschien dat ik het heb gemist, maar de videos op de site over de oefening van Epke en de pech van Mollema is wel gewoon becommentarieerd. Waarom zouden ze dan geen commentaar kunnen geven op de streams? Ze doen (alsof?) ze live commentaar geven.
Nu toch wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:47 schreef Dwersdriever het volgende:
Geen commentaar bij het volleybal op npo sport. Ik vind dat maar vreemd.
werkt hier gewoon en heel goed zelfs. Ligt dus gewoon aan jouquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:46 schreef swimmie86 het volgende:
Ik word een beetje leip van dat livestream overzicht. Kom gewoon niet op de streams terecht. Krijg alleen een beschrijving van de wedstrijden.
Kom op NOS, dit kan toch niet zo.
En al zeker al die streams zonder commentaar. Hebben ze tig commentatoren, moeten ze wat braafjes wachten totdat hun sport eens een keertje live op tv komt.
Ja, sinds het begin van de tweede set. Stuk fijner.quote:
Je hebt een peperdure gamingpc nodig om fatsoenlijk op die site rond te kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
werkt hier gewoon en heel goed zelfs. Ligt dus gewoon aan jou
Is er gewoon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:25 schreef Montov het volgende:
Wel jammer dat de NPO1 stream er niet is, of zie ik verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |