Ja gewoon die app.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Welke app moet ik eigenlijk hebben om de live streams van de NOS te zien? Want op de gewone NOS app zie ik het niet.
Via de site is hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Welke app moet ik eigenlijk hebben om de live streams van de NOS te zien? Want op de gewone NOS app zie ik het niet.
Dat zou het probleem kunnen zijn.quote:
Nu een documentairequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
En ja hoor. Roeien, waterpolo en handboogschieten (met Nederlanders) zijn bezig en wt gaat de NOS doen? Een samenvatting van de openingsceremonie. Je verwacht het niet
Wielrennen sluit denk ik mooi aan bij de landenwedstrijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:36 schreef Max23 het volgende:
Op NPO1 zijn vandaag in ieder geval te zien:
Hockey mannen, handbaldames en wielrennen
Inderdaad, mooi dat de NOS voor de handbaldames gaat, dat is veel leuker dan volleybal om te zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wielrennen sluit denk ik mooi aan bij de landenwedstrijden.
Volgens mij zat je hier nog om te juichen ook voor de tvquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
En ja hoor. Roeien, waterpolo en handboogschieten (met Nederlanders) zijn bezig en wt gaat de NOS doen? Een samenvatting van de openingsceremonie. Je verwacht het niet
Nee. Flikker opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zat je hier nog om te juichen ook voor de tv.
Goede post wel. Zeker met zo'n blauw kleurtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |