Dit is amper Engels te noemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:02 schreef heywoodu het volgende:
Jan Roelfs, wij verstaan wel Engels.
Hij moet nodig plassen. Net als zijn sporters al een maand niet gecontroleerd.quote:
De OS zijn het beste moment om binnen no time expert te worden in een totaal onbekende sport. Ik weet zeker dat ik over twee dagen commentaar zit te leveren op één of ander huppelend paard. Vanaf de bank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Door dit soort dingen krijg je toch weer meer zin in de Spelen, zelfs als de sport je geen reet boeit. Waarschijnlijk zit ik overmorgen om tien voor drie gewoon naar schieten te kijken of zo.
Je hebt zeker geslapen bij het uurtje Bolhuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik al wat geslapen heb, anders zou ook gegarandeerd nu in slaap vallen.
Waar slaat dit trouwens op ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:02 schreef Fylax het volgende:
(...)
Geheel in lijn met de Braziliaanse traditie treedt Anitta op, wiens grootste hit zo te zien over schuddende konten gaat (...)
Ik heb niks van de voorbeschouwing meegekregen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt zeker geslapen bij het uurtje Bolhuis?
Ditquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De OS zijn het beste moment om binnen no time expert te worden in een totaal onbekende sport. Ik weet zeker dat ik over twee dagen commentaar zit te leveren op één of ander huppelend paard. Vanaf de bank.
Waarom grijpen modjes niet in?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet ik veel gast waarom 1uote je me ik heb dat niet gedaan
Atleten niet vergeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef Redefine het volgende:
These are your games. But not for the swimmers, that is for the commercials.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |