hoe bedoelcjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Amerika denken ze straks dat ze live kijken naar openingsceremonie![]()
Is toch ook zo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:35 schreef silverhill het volgende:
Amerikanen die denken dat alles om hun landje draait
FC vleespik ook niet gezienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Kyrie Irving gezocht. Niet gevonden.
Obama?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In het publiek bij de belangrijke mensen.
haha oke wisten we nog niet man xdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:36 schreef Odaiba het volgende:
De volgorde is dus volgens portugese alfabet en dat is dus Países Baixos. Pas ergens aan het einde dus xD
Ah daar ben je, nog net op tijd voor Ethiopië gelukkigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Hoe is de stand ? En is het verdiend ?
muurica gaat met messte goud pakkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, het team dat ik het minste gouden medaljes gun.
Wel als een van de anderen een onbetrouwbare eikel is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat boeit toch gewoon? Je gaat toch ook geen Kelderman meenemen als Nederland zijnde.
hoe gaat Cielo het doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
muurica gaat met messte goud pakken
sorry to tell you that
Als je je team afstemt op Piti is het gewoon prima toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel als een van de anderen een onbetrouwbare eikel is.
Nee, maar ik moet hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je je team afstemt op Piti is het gewoon prima toch?
geen medialle voor die pakhaasquote:
Ik geef je meer kans bij de paralympicsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:38 schreef richolio het volgende:
Ik zou het prachtig vinden als ze dan bij de letter F zijn dan roepen "FOK!Forum" en dat je daar dan een paar honderd autistjes ziet lopen ofzo
Frans is nog steeds de officiele taal van het IOCquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:38 schreef MakkieR het volgende:
Moeten ze echt drie keer de naam van het land herhalen?
gastquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Hebben nog last van hun afgesneden schaamlippen.
Zit toch 5 minuten tussen na niplle gate met LatToya Jackson ?quote:
jij dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:38 schreef richolio het volgende:
Ik zou het prachtig vinden als ze dan bij de letter F zijn dan roepen "FOK!Forum" en dat je daar dan een paar honderd autistjes ziet lopen ofzo
Dat geldt echt voor al die aidsorganisaties.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frans is nog steeds de officiele taal van het IOC
hehehehquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik geef je meer kans bij de paralympics
zegt iemand die maar een jaar eerder geboren isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Van wie mag jij zo lang opblijven?
Je wist dit nog niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:39 schreef Pino112 het volgende:
TIL: Finland is goed in wintersporten.
Dat boeit echt niemand, behalve de kut Fransenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frans is nog steeds de officiele taal van het IOC
Langlaufen en ijshockey. Dan nog speerwerpen en dan ben je wel klaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:39 schreef Pino112 het volgende:
TIL: Finland is goed in wintersporten.
Tero Pitkamakiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Langlaufen en ijshockey. Dan nog speerwerpen en dan ben je wel klaar.
hij is finnishquote:
Ik denk dat er nog wel een paar andere landen zijn die dat wel prima vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand, behalve de kut Fransen
Baruck?quote:
Dat was leuk in groep 8 als je van de basisschool af ging.quote:
Er kan er ook nog één biatlonnen en ooit kunnen ze ook wel weer schansspringenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Langlaufen en ijshockey. Dan nog speerwerpen en dan ben je wel klaar.
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:42 schreef MakkieR het volgende:
Doet het Nederlands Elftal ook mee met OS voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |