14? Dan heefth et niet alleen met niet gesport te maken gok ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:02 schreef badschaap het volgende:
ja heb zelf 1 jaar helemaal niks gedaan aan sport, meteen 14 kg aangekomen
lekker veel blijven eten hequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14? Dan heefth et niet alleen met niet gesport te maken gok ik
Mijn vader beweerde dit wel met zn 20kg gewichtsverhoging.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14? Dan heefth et niet alleen met niet gesport te maken gok ik
Dat bedoel ikquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader beweerde dit wel met zn 20kg gewichtsverhoging.
hij is echt viesdik aan het worden door kleine kidnerenquote:
Kan het me opzich wel voorstellen. Gaat misschien wel weer weg als kinderen wat ouder zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is echt viesdik aan het worden door kleine kidneren
ik denk het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me opzich wel voorstellen. Gaat misschien wel weer weg als kinderen wat ouder zijn
Hoe doet je moeder dat dan? Zelfde?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
en het is meer dat ie steady ognezond eet, niet dat ie heel erg veel eet.
maar elke dag iets te veel
die gaat gewoon sportschooltje 6 keer per weekquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doet je moeder dat dan? Zelfde?
6 keer met kleine kinderen is ook wel het uiterste. Moet je ook maar kunnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die gaat gewoon sportschooltje 6 keer per week
die heeft het begrepen
een uurtje is in ieder schema te vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 keer met kleine kinderen is ook wel het uiterste. Moet je ook maar kunnen
Zes keer. Damn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die gaat gewoon sportschooltje 6 keer per week
die heeft het begrepen
ze stuurt altijd ironische fitgirl snaps naar mijquote:
Hehe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze stuurt altijd ironische fitgirl snaps naar mij
humor om te lachen.
Niet zo heel goed. Maar ben wel gestopt met roken.quote:
hoe lang alquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo heel goed. Maar ben wel gestopt met roken.
Waarom ben je gestopt? Dacht dat je geen behoefte voelde daarvoor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo heel goed. Maar ben wel gestopt met roken.
Niet zo lang hoor. Sinds gisteren.quote:
Toen niet. Nu wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt? Dacht dat je geen behoefte voelde daarvoor?
Ik rook weer viesveelquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo lang hoor. Sinds gisteren.Maar ben het wel beu. Heppie is ook gestopt, dus kunnen we elkaar niet enabelen.
Beter wel. Wel het idee dat je het gaat volhouden dusquote:
denk zwangerquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Of heeft het een speciale reden huehuehue
Ja, natuurlijk. Maar ik denk wel dat het lukt. Ben nu ziek en heb keelpijn. Komt eigenlijk goed uit, want dan heb ik sowieso geen behoefte om te roken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter wel. Wel het idee dat je het gaat volhouden dus
Haha, nee.quote:
1x zuipen per week kan je nog wel combineren met sportenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:16 schreef badschaap het volgende:
En t helpt ook niet echt dat ik wel van een drankje houd ;p
Das waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
1x zuipen per week kan je nog wel combineren met sporten
Hehe nou ja zo natuurlijk is dat ook weer niet tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar ik denk wel dat het lukt. Ben nu ziek en heb keelpijn. Komt eigenlijk goed uit, want dan heb ik sowieso geen behoefte om te roken.
Dan niet zeiken dat je aankomtquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef badschaap het volgende:
Nee maar met zo'n dieet moet je weer gaan opletten op wat je eet enzo, en dat vind ik echt kut
Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Het zal vooral lastig worden om bij mij mensen op bezoek te gaan die roken en je graag wat aanbieden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe nou ja zo natuurlijk is dat ook weer niet tochEcht zoveel die weer paar keer terugvallen voordat ze echt definitief stoppen
Je moet niet dieeten. Dieten is voor korte termijn. Je moet je levensstijl omgooien. Dat is voor de lange termijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef badschaap het volgende:
Nee maar met zo'n dieet moet je weer gaan opletten op wat je eet enzo, en dat vind ik echt kut
Ik juich het alleen maar toequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Het zal vooral lastig worden om bij mij mensen op bezoek te gaan die roken en je graag wat aanbieden.
Bij een levensstijl verandering hoort een verandering van dieet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet niet dieeten. Dieten is voor korte termijn. Je moet je levensstijl omgooien. Dat is voor de lange termijn
Ja, maar je snapt wat ik bedoel tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij een levensstijl verandering hoort een verandering van dieet.
Ik vind juist avonden alleen killing voor roken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Het zal vooral lastig worden om bij mij mensen op bezoek te gaan die roken en je graag wat aanbieden.
I know.quote:
Ja is altijd lastig ja vooral eerste tijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
I know.Maar ik heb ook vrienden die roken. En mijn moeder rookt ook. Gelukkig rookt ze menthol en dat is echt verschrikkelijk smerig. Mijn broertje is gelukkig ook gestopt, dus dat scheelt.
Ja, 's avonds is inderdaad moeilijk. Dan zit je lekker. Na het eten bijvoorbeeld, altijd zo'n momentje. Als ik net wakker ben rook ik eigenlijk sowieso niet, dan ben ik veel te druk bezig met andere dingen. Zelfs als ik met de hond wandel neem ik geen sigaretten mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind juist avonden alleen killing voor roken.
Nu paar uurtjes alleen dus even FOK!
dan rook ik zo een pakje weg
Nee joh. Jaartje of zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is altijd lastig ja vooral eerste tijd.
Hoelang heb je nou gerookt? Wel echt jarenlang toch?
Ik rook eigenlijk de laatste tijd de hele dag door.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, 's avonds is inderdaad moeilijk. Dan zit je lekker. Na het eten bijvoorbeeld, altijd zo'n momentje. Als ik net wakker ben rook ik eigenlijk sowieso niet, dan ben ik veel te druk bezig met andere dingen. Zelfs als ik met de hond wandel neem ik geen sigaretten mee.
Heh, dacht dat je zei dat je op je 14de al voor het eerst rooktequote:
Hoe komt het eigenlijk? Je was toch flink aan het minderen? Veel stress of zo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rook eigenlijk de laatste tijd de hele dag door.
Je hebt me leren kennen als niet-roker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, dacht dat je zei dat je op je 14de al voor het eerst rookte
veel stress van bruiloft dingen organiserenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk? Je was toch flink aan het minderen? Veel stress of zo?
Begrijpelijk. Ik merkte dat ik meer ging roken door depressie enz. Daardoor ook meer gaan eten. Is echt kut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel stress van bruiloft dingen organiseren
dus dan zit ik veel achter laptop te roken
Ja, dat is ook zo inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt me leren kennen als niet-roker.
maar over 2 weken komt mn moeder, dan kan ik niet zo veel meer rokenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik merkte dat ik meer ging roken door depressie enz. Daardoor ook meer gaan eten. Is echt kut.
Vanwege de kleintjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar over 2 weken komt mn moeder, dan kan ik niet zo veel meer roken
quote:
Welke precies?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
wel interessant topic in r&p he van die moeder, fera
Ik vind sommige reacties in dat topic van houden jullie van je ouders zo apart, kan me daar zo weinig bij voorstellenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
wel interessant topic in r&p he van die moeder, fera
komt ook door cultuur in west-europaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind sommige reacties in dat topic van houden jullie van je ouders zo apart, kan me daar zo weinig bij voorstellen
Ja die heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt ook door cultuur in west-europa
O, die over "houden jullie van je ouders?"quote:
ja maar ook in west-europa meeste ouders goede relatiequote:
Dit ja. Zo zonde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen wel veel mensen die na wat problematiek gelijk niks meer mee te maken iwllen hebben
Komt ook omdat west-europa heel erg een mentaliteit heeft dat ALLES leuk, mooi en makkelijk moet zijn. Ook relaties met ouders en partners.quote:
Nee, heb er wel wat over gelezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Hadden jullie zomergasten gezien met die halvegare
Wat een idioot.quote:
Ga hem nog wel keer kijken, 3 uur duurt me nu iets te lang.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Maar hij sloeg wel de spijker op de kop over de veilige cocoon waar we in west-europa in hebben geleefd.
Kon niet slapen vannacht dus maar op bankie op ipadje zitten kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga hem nog wel keer kijken, 3 uur duurt me nu iets te lang.
Onze wereld welquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat de wereld totaal niet gevaarlijker is geworden.
Ik snap niet dat mensen dat niet doen. Rationeel naar gevaar kijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Al las ik wel stukje over dat het gevaar op een aanslag werd overschat bijv. Dat mensen daar nu zo bang voor zijn terwijl de kans nog steeds verwaarloosbaar is natuurlijk. Maar ja. Blijf maar statistisch denken
Ja, en daar blijkt wel een bepaalde bekrompenheid uit.quote:
Ja, dat kan toch niet als je het niet gewend bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat niet doen. Rationeel naar gevaar kijken.
Tijdens the troubles had in je in het VK meer aanslagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Het westen is vrij van aanslagen geweest van dit kaliber. Altijd.
Dat was meer geweld toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijdens the troubles had in je in het VK meer aanslagen.
hjbquote:
Toch is het een andere perceptie. Dan is het maar naief maar dit is een heel ander Westen wat niemand ooit ervaren heeft.quote:
Nee wrmquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
word je vaste poster in grtd crip
Ik ga nooit met vrouwen naar bedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt iets wat vrouwen tegen je zeggen in bed
Gaaaaaaayyyyquote:
Wist niet dat het er zoveel waren neequote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ah drm bitchboi gedrag, ik begrijp 't.
Denk nog eerder aseksueel op den duurquote:
Dat kan je een individu ook niet kwalijk nemen verder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat het er zoveel waren nee
uh neequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie hoor jij vond mij toch een bitch
Ja ja zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee hoor is maar fa2
Ik ben ng nooit gefrustreerd geweest over geen seks hebben thank god
Komquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
want er zou toch nooit meer wat gebeuren..
Waarom is er jaren bezuinigd op defensie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom
Na 9/11 is iedereen bang voor een 3de wereldoorlog
Dat klopt niet helemaal dus
True story. Post ook niet in R&P met die kut datingtopics en ongein.quote:
Door ons ja. Niet globaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom is er jaren bezuinigd op defensie?
Interesse is ook weg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk nog eerder aseksueel op den duur
Beetje wel ja.quote:
Nee niet samen met Dima naar de PUA meetings? Jmmr horquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True story. Post ook niet in R&P met die kut datingtopics en ongein.
ja je afkomstquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie ik hou het niet meer bij, iets aan mij zorgt voor veel afkeer bij mensen vgm.
vrouwen je ken nog beter kippen houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Wil wel relatie opzich hoor, maar gewoon ook geen zin om er pro-actief mee bezig te zijn dusja. beetje mixed feelings
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
vrouwen je ken nog beter kippen houden
ik zal je kippen offeren wanneer is je b-day? xquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
vrouwen je ken nog beter kippen houden
ik ben de 16de jarig alleen dan ben ik op mallorca.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zal je kippen offeren wanneer is je b-day? x
Alleen als ze lkkr zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
zoek je nog poolse boy crip (niet ik)
Jemig :squote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben de 16de jarig alleen dan ben ik op mallorca.
Ja omdat ik gestoord benquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg je dit omdat ze niets met jou willen beginnen?
weinigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Bruidschat.
Fucked up mayne ging voor de 5000/10.000
Alles kan kapotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Zit wel echt fk cute meisje bij me op m`n werk, mja, al bezet helaas
is goed. ik moet mijn verjaardag ook nog ergens vieren aangezien al mijn vriendinnen dat weekend werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
kom 20ste naar Wervershoof dan vier ik mn verjaardag in nl
wanneer ben je jarig flipsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is goed. ik moet mijn verjaardag ook nog ergens vieren aangezien al mijn vriendinnen dat weekend werken![]()
Beetje out of my league ook.quote:
Niet te overdreven vragen want hij moet ook wedding betalen 10/30k en honeymoon, ik wil naar malay en japan dusja. En daarna wil ik 'm nog leeg melken door cadeautjes voor mij te kopen(makeup)quote:
malayquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet te overdreven vragen want hij moet ook wedding betalen 10/30k en honeymoon, ik wil naar malay en japan dusja. En daarna wil ik 'm nog leeg melken door cadeautjes voor mij te kopen(makeup)
Wow dichtbij mijn verjaardagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De 13e. goddd ik begin oud te raken
Niet te schunnig zei inso netquote:
Oke bij Fortuin denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is goed. ik moet mijn verjaardag ook nog ergens vieren aangezien al mijn vriendinnen dat weekend werken![]()
gelukkig vier ik geen verjaardag meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De 13e. goddd ik begin oud te raken
10/30k weddingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Crip is een vrouw naar mn hart.
Materialistisch ingesteld.
Klopt. Allebei ronaldo fan. Wat hebben we nog meer gemeen?quote:
Nooit geweest. Voor alles eerste keerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke bij Fortuin denk ik
Lekkere vriendinnen die dat zo plannen
Naja indrinken bij mij en daarna uit (voor de gratis biertjes)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig vier ik geen verjaardag meer
Nou ja,quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Tikt snel aan hoor
wtfquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel.
Fotograaf is al paar kop._!
Zal ik je eens de kosten van een fotograaf dmen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja,
Ik kan me niet voorstellen hoe je de 10k aan tikt qua kosten. Laat staan 30k
Gemiddelde Marokkaanse bruiloft is rond de 30k met alles eraan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja,
Ik kan me niet voorstellen hoe je de 10k aan tikt qua kosten. Laat staan 30k
hoeveel dagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Gemiddelde Marokkaanse bruiloft is rond de 30k met alles eraan.
Bij de Maccie trouwen, paar man uitnodigen en iedereen McKroketje voor diner en de volwassenen krijgen nog flurry en dan oprotten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag laatst een stukje nieuws over gratis trouwenDat is toch echt een ramp. Beetje in een 2 by 2 kamertje met een wethouder. Spaar dan geld bij elkaar of zo
Ziekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Gemiddelde Marokkaanse bruiloft is rond de 30k met alles eraan.
Ja. En als je toplocatie wil hebben zo 10kquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Zaal is ook meestal al tussen de 3000/5000 euro
Oh, traditionele poolse is 3 dagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn 1 dag. Dan is de henna dag niet meegeteld, das meestal klein en met alleen close fam.
Ja? Ik heb alleen mooie locaties meegemaakt eiglkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Crip.
Waarom trouwen mocros vaak in treurige zalen.
jammerlijk hoor vriendinnen die op zondag moeten werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt. Allebei ronaldo fan. Wat hebben we nog meer gemeen?
[..]
Nooit geweest. Voor alles eerste keer
ja ik had ze al gewaarschuwd dat ik eigenlijk ouderwets nachtje te veel wilde drinken MAAR NEE.
Ik trouw niet badass.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou als ik ga trouwne het ook wel badass willen anders niet, mja. Prijzen schrikken je wel af als puntje bij paaltje komt volgens mij
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de Maccie trouwen, paar man uitnodigen en iedereen McKroketje voor diner en de volwassenen krijgen nog flurry en dan oprotten.
Misschien wat dancing op de parkeerplaats als de speakers goed zijn
klinkt wel gezellig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
en dag van te voren eten met familia
Misschien ga ik met een verkeerd slag volk om.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja? Ik heb alleen mooie locaties meegemaakt eiglk
Ja maar bedoel gewoon, toffe locatie, top eten, niet 1 dag maar weekend bijv. Mensen laten overnachten. Dan zou ik het wel zo willenquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar bedoel gewoon, toffe locatie, top eten, niet 1 dag maar weekend bijv. Mensen laten overnachten. Dan zou ik het wel zo willen
Maar das we lteringduur
Beidequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:12 schreef Crip het volgende:
Aan de ene kant zou ik ook wel helemaal geen bruiloft willen en dan met mn man reizen door azie voor een tijd.
InPattaya trouwen. Tim Sharky als best manquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:12 schreef Crip het volgende:
Aan de ene kant zou ik ook wel helemaal geen bruiloft willen en dan met mn man reizen door azie voor een tijd.
ja dat heb je als je somsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
jammerlijk hoor vriendinnen die op zondag moeten werken
Het is wel leuk daar hoor maar laat ik jullie niet te veel vervelen met verhalen over Kermis. Dat doe ik al vaak genoeg volgens mij![]()
Ouderwets nacht te veel drinken ben ik wel bedreven in
awquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ga zo slapen ik val bedat in slaap zeg
Is dat west-fries?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ga zo slapen ik val bedat in slaap zeg
sorry flipsie maar ik moest keihard werken vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja dat heb je als je soms
Whehe voor mij is het al iets te lang geleden. Ik denk zelfs Maleisie en dat ging onbewust
[..]
aw
Ja samequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry flipsie maar ik moest keihard werken vandaag
wat moet je doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sameen over minder dan 5 uur gaat de ganse wekker weer.
2 dagen niks doen godquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow hardcore nog wakkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
straks laptop weer stikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin is op moment ouderwets aan het binge drinken.
Dus ik moet wakker blijven, best matig.
broodjes bakkenquote:
wat een genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 dagen niks doen god
Hele weekend OS en voetbal kijken
ja beetje stom eigenlijk maar ik slaap toch niet fantastischquote:
Hoe is je rugquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
broodjes bakken
glimlachen
al mijn collega's vertellen dat ik gefaald heb met auto examen
koffie drinken
broodjes snijden
[..]
wat een genot
[..]
ja beetje stom eigenlijk maar ik slaap toch niet fantastisch
Dat vroeg ik net ook aan jouquote:
fucked up nog altijdquote:
Nooit gehoordquote:
Dat kennen veel mensen ook niet gek genoegquote:
Nah, winnen welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
denk Ajax gaat er wel uit in 4e ronde vCL
Terwijl het in 34 dialecten een woord isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kennen veel mensen ook niet gek genoeg
Heb je dat Rostov zien spelen.quote:
Ja Anderlecht uitgeschakeld. Maar ja, wel makkelijkste tegenstander geloot dus wie weetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je dat Rostov zien spelen.
Die kunnen ballen hoor.
laten we wedje makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Anderlecht uitgeschakeld. Maar ja, wel makkelijkste tegenstander geloot dus wie weet
Oke. Waar wedden we om?quote:
Oke, dealquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
gene die verliest moet bedrag doneren aan goed doel
Mooi kut ja als het niet verbetert. Heb je ook veel pijn als je bijv in bed ligtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fucked up nog altijd
hoop dat krachttraining het verbetert daarna weet ik het niet meer
misschien wel dat met die naalden doen. Daarna ben ik wel door mijn opties heen denk ik
Op het 'gewoon' accepteren na.
noem het bedrag maarquote:
Dan kies jij het bedrag maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
noem het bedrag maar
en de andere mag het goede doel kiezen
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mooi kut ja als het niet verbetert. Heb je ook veel pijn als je bijv in bed ligt
Ja net zoals skoftig.quote:
Oh zoquote:
hoe komt hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef Flippiee het volgende:
JaEigenlijk gewoon 24/7 pijn. Alleen als ik slaap of zwem merk ik er weinig van
Legia heeft easy loting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen geen politiek georienteerde goede doelen oke?
Nee dat is lamequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen geen politiek georienteerde goede doelen oke?
pff klote zeg. Ik had in jeugd ook last van rug altijd maar sinds ik weer voetbal eigenlijk niet meer. Niet zo erg als jij natuurlijk maar wie weet helpt die krachttraining wel watquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaEigenlijk gewoon 24/7 pijn. Alleen als ik slaap of zwem merk ik er weinig van
[..]
Ja net zoals skoftig.Heb familie wonen in westfries gebied
Werd je houding beter door voetballen of?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
pff klote zeg. Ik had in jeugd ook last van rug altijd maar sinds ik weer voetbal eigenlijk niet meer. Niet zo erg als jij natuurlijk maar wie weet helpt die krachttraining wel wat
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef JanCees het volgende:
Skoftig is wel het bekendste woordje west-fries hé flips
Denk dat ik ook al weet welke jij wil jaquote:
welkequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik ook al weet welke jij wil ja
Dat is wel jammer dat het geen resultaat nog geeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werd je houding beter door voetballen of?
Ja ik had gehoopt dat zwemmen zou helpen. Maar ik zwem nu al zeker 3 maanden 2x p/w en geen merkbaar resultaatIk hoop ook dat krachttraining wel wat resultaat geeft.
[..]
JaAls ik ook merk hoe vaak mijn neef skoftig zegt als ik hem zag
Het was moeilijk om het niet op te merken
Project Street Dogs?quote:
ga dan slapen sukkelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:32 schreef JanCees het volgende:
Weet niet of mijn zinnen nog ergens op slaan want heb mij ogen half open
is dit blanke rapquote:
Jij moet niet zoveel vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja daar ben ik blij mee maar ik vind het sneu voor jou dat je dan zo moe bent en alles
louf ken lang anquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja daar ben ik blij mee maar ik vind het sneu voor jou dat je dan zo moe bent en alles
Hoezo niet insoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel vinden.
Waneer begint je baan
yesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia - Dundalk spelen dus voor miljoenen, Stijn?
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niets en toch heb ik VERTROUWEN.
Jij bent moe tochquote:
gelukkigquote:
jaaaa jaaaa ik ga al ik ga alquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
Zegt flips tegen mij terwijl ze er om 5 uur uit moet
Waarom zou je naar Rostov kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb dat rostov aantal keer gezien spelen.
Degelijk hoor
In Polen kijk ik nog wel eens Russische competitie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Rostov kijken.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
fokkie is nu een charity aan het bedenken
Dit zie ik jezelf niet aandoen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen kijk ik nog wel eens Russische competitie.
Vandaar.
Russische competitie is beter dan eredivisie hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zie ik jezelf niet aandoen.
Veel saaiere wedsttrijden welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russische competitie is beter dan eredivisie hoor
Zal best.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russische competitie is beter dan eredivisie hoor
Dat is nog geheim. Eerst moet Ajax winnen hequote:
die verliezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog geheim. Eerst moet Ajax winnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |