fucked up nog altijdquote:
Nooit gehoordquote:
Dat kennen veel mensen ook niet gek genoegquote:
Nah, winnen welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
denk Ajax gaat er wel uit in 4e ronde vCL
Terwijl het in 34 dialecten een woord isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kennen veel mensen ook niet gek genoeg
Heb je dat Rostov zien spelen.quote:
Ja Anderlecht uitgeschakeld. Maar ja, wel makkelijkste tegenstander geloot dus wie weetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je dat Rostov zien spelen.
Die kunnen ballen hoor.
laten we wedje makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Anderlecht uitgeschakeld. Maar ja, wel makkelijkste tegenstander geloot dus wie weet
Oke. Waar wedden we om?quote:
Oke, dealquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
gene die verliest moet bedrag doneren aan goed doel
Mooi kut ja als het niet verbetert. Heb je ook veel pijn als je bijv in bed ligtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fucked up nog altijd
hoop dat krachttraining het verbetert daarna weet ik het niet meer
misschien wel dat met die naalden doen. Daarna ben ik wel door mijn opties heen denk ik
Op het 'gewoon' accepteren na.
noem het bedrag maarquote:
Dan kies jij het bedrag maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
noem het bedrag maar
en de andere mag het goede doel kiezen
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mooi kut ja als het niet verbetert. Heb je ook veel pijn als je bijv in bed ligt
Ja net zoals skoftig.quote:
Oh zoquote:
hoe komt hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef Flippiee het volgende:
JaEigenlijk gewoon 24/7 pijn. Alleen als ik slaap of zwem merk ik er weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |