Beidequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:12 schreef Crip het volgende:
Aan de ene kant zou ik ook wel helemaal geen bruiloft willen en dan met mn man reizen door azie voor een tijd.
InPattaya trouwen. Tim Sharky als best manquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:12 schreef Crip het volgende:
Aan de ene kant zou ik ook wel helemaal geen bruiloft willen en dan met mn man reizen door azie voor een tijd.
ja dat heb je als je somsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
jammerlijk hoor vriendinnen die op zondag moeten werken
Het is wel leuk daar hoor maar laat ik jullie niet te veel vervelen met verhalen over Kermis. Dat doe ik al vaak genoeg volgens mij![]()
Ouderwets nacht te veel drinken ben ik wel bedreven in
awquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ga zo slapen ik val bedat in slaap zeg
Is dat west-fries?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ga zo slapen ik val bedat in slaap zeg
sorry flipsie maar ik moest keihard werken vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja dat heb je als je soms
Whehe voor mij is het al iets te lang geleden. Ik denk zelfs Maleisie en dat ging onbewust
[..]
aw
Ja samequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry flipsie maar ik moest keihard werken vandaag
wat moet je doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sameen over minder dan 5 uur gaat de ganse wekker weer.
2 dagen niks doen godquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow hardcore nog wakkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
straks laptop weer stikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin is op moment ouderwets aan het binge drinken.
Dus ik moet wakker blijven, best matig.
broodjes bakkenquote:
wat een genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 dagen niks doen god
Hele weekend OS en voetbal kijken
ja beetje stom eigenlijk maar ik slaap toch niet fantastischquote:
Hoe is je rugquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
broodjes bakken
glimlachen
al mijn collega's vertellen dat ik gefaald heb met auto examen
koffie drinken
broodjes snijden
[..]
wat een genot
[..]
ja beetje stom eigenlijk maar ik slaap toch niet fantastisch
Dat vroeg ik net ook aan jouquote:
Forum Opties | |