Nee, heb er wel wat over gelezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Hadden jullie zomergasten gezien met die halvegare
Wat een idioot.quote:
Ga hem nog wel keer kijken, 3 uur duurt me nu iets te lang.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Maar hij sloeg wel de spijker op de kop over de veilige cocoon waar we in west-europa in hebben geleefd.
Kon niet slapen vannacht dus maar op bankie op ipadje zitten kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga hem nog wel keer kijken, 3 uur duurt me nu iets te lang.
Onze wereld welquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat de wereld totaal niet gevaarlijker is geworden.
Ik snap niet dat mensen dat niet doen. Rationeel naar gevaar kijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Al las ik wel stukje over dat het gevaar op een aanslag werd overschat bijv. Dat mensen daar nu zo bang voor zijn terwijl de kans nog steeds verwaarloosbaar is natuurlijk. Maar ja. Blijf maar statistisch denken
Ja, en daar blijkt wel een bepaalde bekrompenheid uit.quote:
Ja, dat kan toch niet als je het niet gewend bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat niet doen. Rationeel naar gevaar kijken.
Tijdens the troubles had in je in het VK meer aanslagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Het westen is vrij van aanslagen geweest van dit kaliber. Altijd.
Dat was meer geweld toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijdens the troubles had in je in het VK meer aanslagen.
hjbquote:
Toch is het een andere perceptie. Dan is het maar naief maar dit is een heel ander Westen wat niemand ooit ervaren heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |