14? Dan heefth et niet alleen met niet gesport te maken gok ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:02 schreef badschaap het volgende:
ja heb zelf 1 jaar helemaal niks gedaan aan sport, meteen 14 kg aangekomen
lekker veel blijven eten hequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14? Dan heefth et niet alleen met niet gesport te maken gok ik
Mijn vader beweerde dit wel met zn 20kg gewichtsverhoging.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14? Dan heefth et niet alleen met niet gesport te maken gok ik
Dat bedoel ikquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader beweerde dit wel met zn 20kg gewichtsverhoging.
hij is echt viesdik aan het worden door kleine kidnerenquote:
Kan het me opzich wel voorstellen. Gaat misschien wel weer weg als kinderen wat ouder zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is echt viesdik aan het worden door kleine kidneren
ik denk het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me opzich wel voorstellen. Gaat misschien wel weer weg als kinderen wat ouder zijn
Hoe doet je moeder dat dan? Zelfde?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
en het is meer dat ie steady ognezond eet, niet dat ie heel erg veel eet.
maar elke dag iets te veel
die gaat gewoon sportschooltje 6 keer per weekquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doet je moeder dat dan? Zelfde?
6 keer met kleine kinderen is ook wel het uiterste. Moet je ook maar kunnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die gaat gewoon sportschooltje 6 keer per week
die heeft het begrepen
een uurtje is in ieder schema te vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 keer met kleine kinderen is ook wel het uiterste. Moet je ook maar kunnen
Zes keer. Damn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die gaat gewoon sportschooltje 6 keer per week
die heeft het begrepen
ze stuurt altijd ironische fitgirl snaps naar mijquote:
Hehe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze stuurt altijd ironische fitgirl snaps naar mij
humor om te lachen.
Niet zo heel goed. Maar ben wel gestopt met roken.quote:
hoe lang alquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo heel goed. Maar ben wel gestopt met roken.
Waarom ben je gestopt? Dacht dat je geen behoefte voelde daarvoor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo heel goed. Maar ben wel gestopt met roken.
Niet zo lang hoor. Sinds gisteren.quote:
Toen niet. Nu wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt? Dacht dat je geen behoefte voelde daarvoor?
Ik rook weer viesveelquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo lang hoor. Sinds gisteren.Maar ben het wel beu. Heppie is ook gestopt, dus kunnen we elkaar niet enabelen.
Beter wel. Wel het idee dat je het gaat volhouden dusquote:
denk zwangerquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Of heeft het een speciale reden huehuehue
Ja, natuurlijk. Maar ik denk wel dat het lukt. Ben nu ziek en heb keelpijn. Komt eigenlijk goed uit, want dan heb ik sowieso geen behoefte om te roken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter wel. Wel het idee dat je het gaat volhouden dus
Haha, nee.quote:
1x zuipen per week kan je nog wel combineren met sportenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:16 schreef badschaap het volgende:
En t helpt ook niet echt dat ik wel van een drankje houd ;p
Das waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
1x zuipen per week kan je nog wel combineren met sporten
Hehe nou ja zo natuurlijk is dat ook weer niet tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar ik denk wel dat het lukt. Ben nu ziek en heb keelpijn. Komt eigenlijk goed uit, want dan heb ik sowieso geen behoefte om te roken.
Dan niet zeiken dat je aankomtquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef badschaap het volgende:
Nee maar met zo'n dieet moet je weer gaan opletten op wat je eet enzo, en dat vind ik echt kut
Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Het zal vooral lastig worden om bij mij mensen op bezoek te gaan die roken en je graag wat aanbieden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe nou ja zo natuurlijk is dat ook weer niet tochEcht zoveel die weer paar keer terugvallen voordat ze echt definitief stoppen
Je moet niet dieeten. Dieten is voor korte termijn. Je moet je levensstijl omgooien. Dat is voor de lange termijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef badschaap het volgende:
Nee maar met zo'n dieet moet je weer gaan opletten op wat je eet enzo, en dat vind ik echt kut
Ik juich het alleen maar toequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Het zal vooral lastig worden om bij mij mensen op bezoek te gaan die roken en je graag wat aanbieden.
Bij een levensstijl verandering hoort een verandering van dieet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet niet dieeten. Dieten is voor korte termijn. Je moet je levensstijl omgooien. Dat is voor de lange termijn
Ja, maar je snapt wat ik bedoel tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij een levensstijl verandering hoort een verandering van dieet.
Ik vind juist avonden alleen killing voor roken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Het zal vooral lastig worden om bij mij mensen op bezoek te gaan die roken en je graag wat aanbieden.
I know.quote:
Ja is altijd lastig ja vooral eerste tijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
I know.Maar ik heb ook vrienden die roken. En mijn moeder rookt ook. Gelukkig rookt ze menthol en dat is echt verschrikkelijk smerig. Mijn broertje is gelukkig ook gestopt, dus dat scheelt.
Ja, 's avonds is inderdaad moeilijk. Dan zit je lekker. Na het eten bijvoorbeeld, altijd zo'n momentje. Als ik net wakker ben rook ik eigenlijk sowieso niet, dan ben ik veel te druk bezig met andere dingen. Zelfs als ik met de hond wandel neem ik geen sigaretten mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind juist avonden alleen killing voor roken.
Nu paar uurtjes alleen dus even FOK!
dan rook ik zo een pakje weg
Nee joh. Jaartje of zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is altijd lastig ja vooral eerste tijd.
Hoelang heb je nou gerookt? Wel echt jarenlang toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |