Dit zijn van die gekleurde visualisaties (duidelijk bedoeld om angst aan te jagen) waarvan jij en ik allebei wel weten dat ze niet gaan gebeuren. Waarom post je ze dan toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:04 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Op een gegeven is er geen waarde meer te transfereren naar zuid Europa, he. Die pinautomaat is ook ooit leeg.
Hoe heb je dit eigenlijk verzonnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit zijn van die gekleurde visualisaties (duidelijk bedoeld om angst aan te jagen) waarvan jij en ik allebei wel weten dat ze niet gaan gebeuren. Waarom post je ze dan toch?
Ach, ik heb het antwoord eigenlijk al gepost.
Texas misschien niet maar de rest van het zuiden wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:47 schreef invalidusername het volgende:
[..]
De olievelden van Texas kosten meer dan het oplevert?Nice try.
Het is de waarheid en zoals ik al aangaf weten we allebei dat het dat is. Dag in dag uit wordt die waarheid namelijk bevestigd omdat het systeem blijft functioneren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:39 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Hoe heb je dit eigenlijk verzonnen?
Yeah rightquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:54 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ja, maar die ga ik niet openbaar maken vanwege privacy enzo.
GSK zit ook nog steeds in het UK en is niet failliet. Wat voegt zo'n uitspraak nou toequote:Maar je kan bijv. zelf nalezen waar de focus van het moeder bedrijf van Ziggo ligt, of waar het hoofdkantoor van Robeco naartoe gaat. Dat is niet omdat ze veel vertrouwen in de EU hebben.
De teneur is dat in de UK nu betrouwbaar zaken gedaan kunnen worden, terwijl de EU door opportunisme en willekeur geleid worden. Wedden dat Apple in no time ook het kanaal oversteekt vanuit Ierland? DIe hebben zoiets van fuck off, willen jullie nou zakendoen of niet?
California misschien dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Texas misschien niet maar de rest van het zuiden wel.
We krijgen het allemaal terug hoor. Met rente.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is de waarheid en zoals ik al aangaf weten we allebei dat het dat is. Dag in dag uit wordt die waarheid namelijk bevestigd omdat het systeem blijft functioneren.
Als je nog serieus genomen wilt worden wordt het tijd om eens met wat reëlere voorspellingen te komen. Een weerman die er dag in dag uit naast zit houdt z'n baan ook niet lang.
Falco, als je het niet wil lezen, hoef je toch geen toneel te spelen? Het is toch geen zandbak hier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Yeah right
[..]
GSK zit ook nog steeds in het UK en is niet failliet. Wat voegt zo'n uitspraak nou toe?
Ik ben vooral benieuwd dus naar investeringen gedaan door UK-bedrijven en bedrijven vanuit andere EU-landen. Iemand die me wel kan en wil helpen hiermee?
Californië is het Griekenland van de VS, een bodemloze put, corrupt tot op het bot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:24 schreef invalidusername het volgende:
[..]
California misschien dan?
Dat ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:54 schreef invalidusername het volgende:
De teneur is dat in de UK nu betrouwbaar zaken gedaan kunnen worden, terwijl de EU door opportunisme en willekeur geleid worden. Wedden dat Apple in no time ook het kanaal oversteekt vanuit Ierland? DIe hebben zoiets van fuck off, willen jullie nou zakendoen of niet?
Graag constructief posten in plaats van met vage dingen te komen zoals privacygevoelige infoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:26 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Falco, als je het niet wil lezen, hoef je toch geen toneel te spelen? Het is toch geen zandbak hier?
Graag hele posts lezen, ze niet uit verband trekken, en minder op de man spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Graag constructief posten in plaats van met vage dingen te komen zoals privacygevoelige info
Dat tast jouw privacy aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:54 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ja, maar die ga ik niet openbaar maken vanwege privacy enzo.
Maar je kan bijv. zelf nalezen waar de focus van het moeder bedrijf van Ziggo ligt, of waar het hoofdkantoor van Robeco naartoe gaat. Dat is niet omdat ze veel vertrouwen in de EU hebben.
Of je doet fatsoenlijk onderzoek voordat je er aan begint. Gezegd hebbende dat ik 20 jaar terug gaan ook wel wat te ver vind gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:02 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat ja.
Heel links zit zich nu af te sjorren omdat die kapitalisten van Apple aangepakt zijn.
Maar het bewijst gewoon dat je geen zaken kunt doen in een EU land, je weet maar nooit wat de grote boze EU moeder later uit de hoge hoed tovert.
Daar was wel een burgeroorlog voor nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zuid-Europa is te vergelijken met de zuidelijke staten van de VS, die kosten ook meer dan ze opleveren. En toch bestaat de USA nog.
De Ierse regering/belastingdienst was er mee akkoord, en die gaan nu dan ook in hoger beroep.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Of je doet fatsoenlijk onderzoek voordat je er aan begint. Gezegd hebbende dat ik 20 jaar terug gaan ook wel wat te ver vind gaan.
Tsja maar ze hielden die rulings wel geheim voor de EU mededingsautoriteiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:19 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
De Ierse regering/belastingdienst was er mee akkoord, en die gaan nu dan ook in hoger beroep.
Waarschijnlijk ook omdat ze niet onbetrouwbaar willen overkomen voor buitenlandse investeerders.
Alleen hebben wij nooit gekozen voor een Verenigde Europese staten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zuid-Europa is te vergelijken met de zuidelijke staten van de VS, die kosten ook meer dan ze opleveren. En toch bestaat de USA nog.
Ik vrees dat het nog wat tijd nodig heeft voordat de EU zoals we die kennen verdwijnt, dat zal niet binnen 2 jaar gebeuren. De grote vraag is of dat de EU zich aanpast of dat ze ten onder gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:30 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee hoor. Het biedt de Britten een betere onderhandelingspositie. Maar ik denk dat de huidige EU al in elkaar is geklapt voordat de onderhandelingen zijn afgerond. Daarom zou Nederland al bezig moeten zijn voor de onderhandelingen voor Nexit.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:22 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, dat stukje van de communistische heilstaat waren de Ieren even vergeten....
Is dat een communistische heilstaat? Want dan heb ik iets gemist.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Misschien wordt er wel de EU mee bedoelt?
zoals je ziet staat er een vraagteken ik beweer niks hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is dat een communistische heilstaat? Want dan heb ik iets gemist.
Op een manier wel, want we hebben jarenlang gestemd op pro Europa partijen. helaas is er nog steeds geen alternatief beschikbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen hebben wij nooit gekozen voor een Verenigde Europese staten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |