abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165124955
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef invalidusername het volgende:

[..]

De nieuwe locatie is 3x zo groot als de oude bij elkaar. Fraaie manier van bezuinigingen is dat, een 3x te groot pand kopen voor eigen gebruik. :D

Het is relevant om aan te tonen op wat voor wijze jij een 'leuke discussie' wil voeren, en zo lees ik je laatste opmerking ook. Scroll maar terug naar de posts waar je op reageert, en gebruik je google maar. Of valt daar ook de helft van de zoekresultaten weg?
Die tent waar jij je cursus selectief informatie opnemen is zijn geld wel waard hoor. Na twee maanden heb je het nog steeds over één enkele onroerend goed transactie die moet bewijzen dat alles in orde komt met Brexit, terwijl de hele onroerend goed markt in het VK aan het kantelen is geraakt.
pi_165125462
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef HiZ het volgende:

[..]

Haha, alsof het rapport niet gericht is aan de Britten met de overduidelijke boodschap dat ze gewoon in de EEA moeten blijven.
Misschien moet je het stuk toch eens lezen, HiZ

En probeer dan ook nog eens de post waar je op reageert te lezen.
pi_165125552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:40 schreef HiZ het volgende:
terwijl de hele onroerend goed markt in het VK aan het kantelen is geraakt.
Waar haal jij die informatie vandaan?

UK house prices defy Brexit gloom, rise in August – Nationwide
pi_165125607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:34 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Men waarschuwt de EU dat die wel een beetje rationeel moet blijven en denken en gedragen, en dat men een handelsverdrag moet afsluiten vrij van kinnesinne.

Waarschijnlijk aan dovemansorgen gericht, maar niks wat verhoogde import fees op Duitse en Franse automobielen niet kan oplossen.
Het is gericht richting de UK niet de EU of hebben wij een ander artikel gelezen?

Waar gaat men dan auto's kopen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:23:29 #230
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_165125689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef HiZ het volgende:

[..]

Haha, alsof het rapport niet gericht is aan de Britten met de overduidelijke boodschap dat ze gewoon in de EEA moeten blijven.
Ik wou net zeggen. Klap van de molen gehad ofzo.
pi_165125833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Het is gericht richting de UK niet de EU of hebben wij een ander artikel gelezen?

Waar gaat men dan auto's kopen?
Ik heb gewoon het document gelezen, en de aanhef luidt "Japan’s Message to the United Kingdom and the European Union". Cursivering van mijn hand. Daar is toch geen woord Japans bij, en ook niet in het vervolg?

Het zal trouwens wel loslopen, Orix (Japans bedrijf) gaat gewoon door met verplaatsen van de hoofdzetel van Robeco naar London, bijvoorbeeld.
  dinsdag 6 september 2016 @ 17:36:55 #232
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165130014
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef invalidusername het volgende:

[..]

De nieuwe locatie is 3x zo groot als de oude bij elkaar. Fraaie manier van bezuinigingen is dat, een 3x te groot pand kopen voor eigen gebruik. :D
Dit is de laatste post over Wells Fargo, want daarna zijn we wel uitgepraat. Vanwege mijn bovengemiddelde interesse heb ik even wat info opgezocht. Het gaat dus om 33 Central en zoals gewoonlijk is daar ook een website van de ontwikkelaar bij: http://33central.com/ Allereerst een artist impression van het gebouw:

De projectontwikkelaar is zo stoer geweest om gedetailleerde plans online te zetten. Zie: http://33central.com/plans.html zodat je nog beter inzicht hebt in bepaalde gegevens.

Het ziet er mooi uit, echt een leuk pandje, heel modern ook met die ronde vormen en het zal ook best veel kosten inderdaad, gezien het dakterras er echt vet uit ziet met zonnepanelen (vast vanwege BREEAM-certificering voor een beter milieu enzo) en een miniparkje.

In dit gebouw passen prima de 850 FTE van Wells Fargo. 3x zo groot als de oude situatie bij elkaar opgeteld (zoals jij beweert) impliceert dat er ruwweg 3*850 = 2550 mensen tegelijkerijtd kunnen werken in het pand. Dat lijkt me echter een beetje veel. Want 2550 delen door het totale vloeroppervlak (20.908 m2) resulteert in 8,2 vierkante meter per medewerker. Dit is extreem weinig als je meeneemt dat er een luxe lobby is, aparte vergaderruimtes, stilteplekken, pantries, gangpaden en archiefkasten. Die 3x zo groot geloof ik eigenlijk nu totaal niet. De NEN1824-norm schrijft voor dat een werknemer recht heeft op minimaal 8 vierkante meter nodig heeft voor zijn eigen werkplek (en dat is echt verdomd weinig!). Deze norm zegt niets over hoe groot een lobby, vergaderruimte of pantry moet zijn per medewerker, terwijl die normaliter wel aanwezig zijn in kantoren. En gezien dit een luxe gebouw wordt, lijkt het me niet meer dan logisch dat die bewering van 3x zo groot als de oude situatie niet kan kloppen.
quote:
Het is relevant om aan te tonen op wat voor wijze jij een 'leuke discussie' wil voeren, en zo lees ik je laatste opmerking ook. Scroll maar terug naar de posts waar je op reageert, en gebruik je google maar. Of valt daar ook de helft van de zoekresultaten weg?
Je wil dus niet discussiëren. Najah vond het wel leuk om wat info op te zoeken van 33 Central. Zoals eerder gezegd: heel mooi pand, maar daar prop je dus geen 2550 mensen in. En ik zal zelf wel op speurtocht gaan naar investeringscijfers :s).
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165130926
Dan prop je er 2400 in, Falco (de occupancy ratio's staan gewoon in de spec's hoor,, maar jij vertrouwt er liever op dat de ontwikkelaar dat pand bewust met non compliant spec's verkoopt (auw auw)).

Wordt de conclusie daar anders van, 850 vs. 2550 of 850 vs. 2400? Is dat niet aandacht afleiden? Punt is dat dat gebler over armageddon nogal meevalt, helemaal in de financiele sector waar de meeste foreign banks een branch hebben en veelal op een Ierse bankvergunning werken. En als je de andere voorbeelden volgt die ik je gaf kan je gewoon lezen en beluisteren hoe CEO's van bedrijven die wel skin in the game hebben daar over denken. Als je daar echt in geintereseerd bent, maar ik moet dus constateren dat je dat minder boeit dan discussies over NEN standaarden :D (hulde, veel EU fanatieker kan het niet)

Overigens beweer ik dat niet, maar bloomberg, http://www.bloomberg.com/(...)arters-for-expansion
Misschien moet je ook eens de eerste paragraph lezen.
Alhoewel, wellicht vind je bloomberg wel onbetrouwbare media, echte prutsers, het zou me niet verbazen :)

Ik wil met graagte normaal met je discussieren, maar dan moet je wel wat volwassener worden.
Maar het valt soms niet mee met EU jehova's.

Voor de meeste bedrijven heeft brexit niet of nauwelijks invloed op hun investeringsplannen, Vandaag is het dit, morgen is het dat, kan je daar investerigen voor twintig jaar op baseren. Niets dat dat duidelijker aantoont dan de EU die zichzelf moedwillig van crisis naar crisis sleept. De wereldeconomie en belastingen/grants hebben daar een veel grotere invloed op. En ja, dit is een prima tijd om deals te maken in de UK. En dat gebeurt dus ook, Vestager geeft het laatste zetje. Omdat one size fits all inhoudt dat EU altijd verdeeld en onbetrouwbaar is en blijft.

Dus. Worden het interessante tijden met volop mogelijkheden :)
pi_165131061
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:36 schreef Falco het volgende:
In dit gebouw passen prima de 850 FTE van Wells Fargo. 3x zo groot als de oude situatie bij elkaar opgeteld (zoals jij beweert) impliceert dat er ruwweg 3*850 = 2550 mensen tegelijkerijtd kunnen werken in het pand. Dat lijkt me echter een beetje veel. Want 2550 delen door het totale vloeroppervlak (20.908 m2) resulteert in 8,2 vierkante meter per medewerker.
Jij maakt de aanname dat iedereen elke dag op de office is. In de City werken genoeg mensen vanuit huis, of zijn maar enkele dagen per week in de office (dit laatste icm met flexplekken).

Anyway, goed uitgezocht en ook met thuiswerkers en flexplekken is het mogelijk proppen.
  dinsdag 6 september 2016 @ 19:33:53 #235
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_165132387
In GB volgt men met interesse een aan Brexit gelijkende situatie waar de Zwitsers mee te maken hebben: Swiss blink first in EU standoff with striking similarities to UK predicament

Het lijkt me uitgesloten dat de EU hier mee akkoord gaat. Vrij verkeer van personen willen maar vervolgens je tegenhanger fundamentele beperkingen opleggen in zijn vrijheid om aan het arbeidsverkeer deel te nemen is niet in lijn met het beginsel van vrij verkeer zoals beoogd door de EU. Het is iets waar de Britten ook op lijken te mikken maar het zit er gewoon niet in.
pi_165132691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:33 schreef beantherio het volgende:
In GB volgt men met interesse een aan Brexit gelijkende situatie waar de Zwitsers mee te maken hebben: Swiss blink first in EU standoff with striking similarities to UK predicament

Het lijkt me uitgesloten dat de EU hier mee akkoord gaat. Vrij verkeer van personen willen maar vervolgens je tegenhanger fundamentele beperkingen opleggen in zijn vrijheid om aan het arbeidsverkeer deel te nemen is niet in lijn met het beginsel van vrij verkeer zoals beoogd door de EU. Het is iets waar de Britten ook op lijken te mikken maar het zit er gewoon niet in.
Nou ja, dat doet de EU zelf met talloze landen, waar wel visumvrij gereisd kan worden, maar niet aan het arbeidsverkeer deelgenomen kan worden.

Ik denk dat het eerder gaat om de interne markt, de vraag is of de EU een economische boycot wil instellen om een handjevol expats die het niet op eigen kracht kunnen hun carrierekansen te verhogen. Waarschijnlijk inderdaad wel :)
  dinsdag 6 september 2016 @ 19:50:02 #237
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_165132850
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Nou ja, dat doet de EU zelf met talloze landen, waar wel visumvrij gereisd kan worden, maar niet aan het arbeidsverkeer deelgenomen kan worden.
Ja, maar met de Zwitsers liggen er nu juist vergaande verdragen waarin men afspreekt om dat wel te doen. Het betreft verdragen die veelal lijken op een echt EU-lidmaatschap. En als je dat soort verdragen getekend hebt (wat de Zwitsers gedaan hebben) dan kun je niet verwachten dat je de verplichtingen zomaar kan laten vallen terwijl de andere partij zich er wel aan moet houden. Zoals het artikel aangeeft bestaat het risico dat hiermee alle afspraken met de EU onderuit getrokken worden. En dat zou een stevige klap zijn voor de Zwitserse economie.
pi_165139260
Meanwhile

Financial Times
pi_165144662
Vijf miljoen potentiele economische gelukszoekers naar de EU als het mis gaat in het VK.

http://www.bbc.com/news/magazine-37246769
pi_165145996
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit is de laatste post over Wells Fargo, want daarna zijn we wel uitgepraat. Vanwege mijn bovengemiddelde interesse heb ik even wat info opgezocht. Het gaat dus om 33 Central en zoals gewoonlijk is daar ook een website van de ontwikkelaar bij: http://33central.com/ Allereerst een artist impression van het gebouw:

[ afbeelding ]

De projectontwikkelaar is zo stoer geweest om gedetailleerde plans online te zetten. Zie: http://33central.com/plans.html zodat je nog beter inzicht hebt in bepaalde gegevens.

Het ziet er mooi uit, echt een leuk pandje, heel modern ook met die ronde vormen en het zal ook best veel kosten inderdaad, gezien het dakterras er echt vet uit ziet met zonnepanelen (vast vanwege BREEAM-certificering voor een beter milieu enzo) en een miniparkje.

In dit gebouw passen prima de 850 FTE van Wells Fargo. 3x zo groot als de oude situatie bij elkaar opgeteld (zoals jij beweert) impliceert dat er ruwweg 3*850 = 2550 mensen tegelijkerijtd kunnen werken in het pand. Dat lijkt me echter een beetje veel. Want 2550 delen door het totale vloeroppervlak (20.908 m2) resulteert in 8,2 vierkante meter per medewerker. Dit is extreem weinig als je meeneemt dat er een luxe lobby is, aparte vergaderruimtes, stilteplekken, pantries, gangpaden en archiefkasten. Die 3x zo groot geloof ik eigenlijk nu totaal niet. De NEN1824-norm schrijft voor dat een werknemer recht heeft op minimaal 8 vierkante meter nodig heeft voor zijn eigen werkplek (en dat is echt verdomd weinig!). Deze norm zegt niets over hoe groot een lobby, vergaderruimte of pantry moet zijn per medewerker, terwijl die normaliter wel aanwezig zijn in kantoren. En gezien dit een luxe gebouw wordt, lijkt het me niet meer dan logisch dat die bewering van 3x zo groot als de oude situatie niet kan kloppen.

[..]

Je wil dus niet discussiëren. Najah vond het wel leuk om wat info op te zoeken van 33 Central. Zoals eerder gezegd: heel mooi pand, maar daar prop je dus geen 2550 mensen in. En ik zal zelf wel op speurtocht gaan naar investeringscijfers :s).
Ondanks dat je ook thuiswerkers hebt en je daar geen rekening mee gehouden hebt schrijft de nen volgens mij 1 m² vergaderruimte per werkplek voor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  woensdag 7 september 2016 @ 17:24:36 #241
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165154738
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 07:58 schreef Ulx het volgende:
Vijf miljoen potentiele economische gelukszoekers naar de EU als het mis gaat in het VK.

http://www.bbc.com/news/magazine-37246769
Ohjeee
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165167513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:50 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ja, maar met de Zwitsers liggen er nu juist vergaande verdragen waarin men afspreekt om dat wel te doen. Het betreft verdragen die veelal lijken op een echt EU-lidmaatschap. En als je dat soort verdragen getekend hebt (wat de Zwitsers gedaan hebben) dan kun je niet verwachten dat je de verplichtingen zomaar kan laten vallen terwijl de andere partij zich er wel aan moet houden. Zoals het artikel aangeeft bestaat het risico dat hiermee alle afspraken met de EU onderuit getrokken worden. En dat zou een stevige klap zijn voor de Zwitserse economie.
Je miste een deel van de quote. Want daar gaat het om, schoolplein power politics, armpje drukken met je zakenpartner. Alleen kansloze sloebers maken zich druk of ze visumvrij kunnen werken in een derde land, het deel van de bevolking wat wel wat te bieden heeft maakt het niet uit of ze even formeel een stempeltje moeten halen.

Heb je ooit één non EU expat die in Nederland werkt horen klagen?

Ik begrijp die kind met het badwater attitude van de EU regenten niet.
pi_165167538
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 17:24 schreef Falco het volgende:

[..]

Ohjeee
Er worden door ex Kroaten thans ook massaal dubbele paspoorten aangevraagd, anticiperend op opname van Hrvatska in de EU. Kost weinig, en een prima alternatief voor de onderkant van de arbeidsmarkt. EU <3
  donderdag 8 september 2016 @ 12:24:31 #244
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165171623
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:27 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Er worden door ex Kroaten thans ook massaal dubbele paspoorten aangevraagd, anticiperend op opname van Hrvatska in de EU. Kost weinig, en een prima alternatief voor de onderkant van de arbeidsmarkt. EU <3
Kroatië zit al in de EU... :').
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  donderdag 8 september 2016 @ 13:34:38 #245
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165172913
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 12:24 schreef Falco het volgende:

[..]

Al drie jaar zelfs.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  donderdag 8 september 2016 @ 13:35:02 #246
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165172921
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_165173289
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 12:24 schreef Falco het volgende:

[..]

En in Shengen.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2016 @ 14:17:22 #248
230491 Zith
pls tip
pi_165173764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:27 schreef invalidusername het volgende:

[..]

_O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165173870
quote:

[..]

Dat is niet meer nodig want dat kunnen die engelsen wel doen.
pi_165175134
quote:
Guy Verhofstadt onderhandelaar Brexit

Het Europees Parlement heeft oud-premier Guy Verhofstadt aangewezen als onderhandelaar voor de Brexit. Eerder schoof de Europese Raad de Belgische diplomaat Didier Seeuws naar voren. De Europese Commissie deed hetzelfde met de Fransman Michel Barnier.

Dat er drie onderhandelaars zijn, komt omdat zowel de Raad, de Commissie als het Parlement akkoord zullen moeten gaan met een uiteindelijk scheidingsverdrag tussen de EU en het Verenigd Koninkrijk.
:|W
Een slechtere keus hadden ze ook niet kunnen maken zeg _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')