livestreamquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren hier een helicopter nadat een stel betrapt waren op inbreken.
Het is dolle boel wat dat betreft de laatste tijd...
ik had een lange tijd geleden hier 's avonds een arrestatieteam in een heli die abseilden naar een woning aan de straat naast me. Als mijn telefoon mee had gewerkt, had ik een interessant filmpje gehad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een zwarte vlek met een lichtje?
Niet echt boeiend...
Toen met die Mocro moorden in de Staatsliedenbuurt hadden die gasten hun vluchtauto hier gedumpt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik had een lange tijd geleden hier 's avonds een arrestatieteam in een heli die abseilden naar een woning aan de straat naast me. Als mijn telefoon mee had gewerkt, had ik een interessant filmpje gehad.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen met die Mocro moorden in de Staatsliedenbuurt hadden die gasten hun vluchtauto hier gedumpt.
Ook een helicopter en een peleton in linie door de straten en tuinen.
Loop ik naar buiten om te kijken wat er aan de hand was, lopen die gasten me zowat omver en trekken enkele naar hun wapen. Dat was even schrikken, was snel weer binnen...
ouchquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen met die Mocro moorden in de Staatsliedenbuurt hadden die gasten hun vluchtauto hier gedumpt.
Ook een helicopter en een peleton in linie door de straten en tuinen.
Loop ik naar buiten om te kijken wat er aan de hand was, lopen die gasten me zowat omver en trekken enkele naar hun wapen. Dat was even schrikken, was snel weer binnen...
En dan lees je pas later wat er aan de hand was.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan lees je pas later wat er aan de hand was.
Maar kalashnikovs dreggen is een leuke hobby hier in de buurt geworden...
Ha Crip,quote:
Thnx bruhquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]Heej! Welkom!
Nu lekkere disco!
Maar het verschilt per keer en per dj.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Thnx bruh
Oh okay, niet mijn ding. Ooit mensen hier die meer richtinf hiphop/dancehall draaien?
Ook wel...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Thnx bruh
Oh okay, niet mijn ding. Ooit mensen hier die meer richtinf hiphop/dancehall draaien?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich weer, schakelt in en hoort Bronski Beat
* Elfletterig gokt dat de songtitel met een Y begintquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Hierna de laatste, wellicht wat voorspelbare, song van de set.
Maar het gvd gewoon even...
Hij loopt nu, dus dat denk ik niet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig gokt dat de songtitel met een Y begint
Nee, dé mix van dit nummer is de 15 minuten lange versie uit de jaren 70 van Patrick Cowley...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Niks ten nadele van Almighty, maar de echte bazen-remix van dit nummer is natuurlijk gemaakt door Rollo & Sister Bliss.
Ah oké, ik dacht dat je hierna YMCA zou draaien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij loopt nu, dus dat denk ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |