quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
                                                                                  Dag Karel(tje)![]()
                                                 11-07-2003                                                      08-06-2022
[ afbeelding ]
Mijn maatje sinds ik negen was.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar is een topic over in General Chat Dit is Flora en Faunaquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:46 schreef -Sigaartje het volgende:
Gaat dit topic nog alleen maar over katten en niet meer over FOK!kers die van ons moesten scheiden?
Ooppssssssquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar is een topic over in General Cit Hat.. Dit is Flora en Fauna
Veel sterkte gewenst Dagoduck, Kareltje is mooi oud gewordenquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
                                                                                  Dag Karel(tje)![]()
                                                 11-07-2003                                                      08-06-2022
[ afbeelding ]
Mijn maatje sinds ik negen was.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel sterkte.
Fijn dat je zo lang van hem hebt mogen genieten.
quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:58 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Veel sterkte gewenst Dagoduck, Kareltje is mooi oud geworden
Thanks.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef lily het volgende:
Wat klote![]()
Bijna 19 als ik goed reken. Mooie leeftijd natuurlijk maar het gemis is er niet bepaald minder om.
Sterkte. Het is niet makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 09-01-2023 23:49:55 ]I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op maandag 9 januari 2023 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een topic wat je nooit omhoog hoopt te gooien..
Vandaag hebben wij onze Loebes laten inslapen. Het ging ineens zo hard achteruit dat het enige beste wat we konden doen hem laten slapen was.
Het waren meer dan 12 fantastische jaren. Man man wat mis ik hem nu al en wat gaan we hem nog veel meer missen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En onder een spoiler omdat niet iedereen dat fijn zou vinden. Loebes ligt hier opgebaard. Oogjes toe.: net of hij slaapt
Veel sterkte gewenst, hij ligt er mooi bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag hebben wij onze Loebes laten inslapen. Het ging ineens zo hard achteruit dat het enige beste wat we konden doen hem laten slapen was.
Het waren meer dan 12 fantastische jaren. Man man wat mis ik hem nu al en wat gaan we hem nog veel meer missen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En onder een spoiler omdat niet iedereen dat fijn zou vinden. Loebes ligt hier opgebaard. Oogjes toe.: net of hij slaapt
Oh Loebes. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
OchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel sterkte!
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heel veel veel sterkte met het verlies van jullie lieve LoebesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog even hij is weer thuis bij jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |