SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Als ik er voor betaald zou worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t ook wel wat vreemd
Sowieso een beetje raar, die mensen die al hun tijd besteden aan pokemon
Er zijn mensen die rondlopen met een GoPro en live te volgen zijn... en krijgen vanwege de vele volgers dus ook heel, heel goed betaald voor een beetje te Pokémonnen! Dus volg je droom!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik er voor betaald zou worden.
Ik zou niet weten hoe ik zou moeten beginnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:30 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die rondlopen met een GoPro en live te volgen zijn... en krijgen vanwege de vele volgers dus ook heel, heel goed betaald voor een beetje te Pokémonnen! Dus volg je droom!
Huh? Nee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
Gebruiken jullie allemaal Pokeadvisor om je IV's te berekenen? Of dat de handigste?
Edit: zie dat als je in wil loggen je je telefoon nummer moet geven. Hebben jullie dat gedaan?
''Er is iets anders aan de manier waarop u inlogt'', daarom moet ik verifiëren. Waarschijnlijk omdat ik nu via de pc daar op probeer in te loggen.quote:
Oh dat is Gmail zelf. Dat is normaal vaak. Log gewoon in met een Token.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
''Er is iets anders aan de manier waarop u inlogt'', daarom moet ik verifiëren. Waarschijnlijk omdat ik nu via de pc daar op probeer in te loggen.
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh dat is Gmail zelf. Dat is normaal vaak. Log gewoon in met een Token.
Klik op GET AUTHENTIFICATION KEY bij login. Dan krijg je een gmail scherm, selecteer daar je gmail account. Dan krijg je een scherm met een hele lange string met cijfers letters en tekens. Die kopieer je en plak je onder GET AUTHENTIFICATION KEY. Dan klik je op login.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?
klik op de link die pokeadvisor je geeft. zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?
Ah, dat noem je ook wel een ''token'' dus. Sorry! Het is geluktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klik op GET AUTHENTIFICATION KEY bij login. Dan krijg je een gmail scherm, selecteer daar je gmail account. Dan krijg je een scherm met een hele lange string met cijfers letters en tekens. Die kopieer je en plak je onder GET AUTHENTIFICATION KEY. Dan klik je op login.
In het eerste geval zou ik die van 73.3% aanhouden, die 80CP verschil is een kwestie van een paar powerups voordat je op hetzelfde CP zit (en het potentieel is een stuk hoger met zo'n groot IV verschil).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik 2 dezelfde pokemons heb waarbij de eerste 183cp heeft maar een 73.3% IV en de andere 266cp en 40.0%, wat is dan het beste?
Dit is me dus niet helemaal duidelijk.
Heb ook 1 waarbij 70%IV en 86cp en de ander 30%IV en 280cp.
Gewoon de IV volgen of CP, of wachten tot een betere?
De IV tot op bepaalde hoogte.. Als het CP-verschil teveel wordt, wordt het dubieuzer. In de praktijk kun je dan beter doorvangen van die soort tot je er een vindt met zowel goede IV and CP, vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik 2 dezelfde pokemons heb waarbij de eerste 183cp heeft maar een 73.3% IV en de andere 266cp en 40.0%, wat is dan het beste?
Dit is me dus niet helemaal duidelijk.
Heb ook 1 waarbij 70%IV en 86cp en de ander 30%IV en 280cp.
Gewoon de IV volgen of CP, of wachten tot een betere?
En kijken naar de aanvallen, dat is nog belangrijker dan die IV.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
In het eerste geval zou ik die van 73.3% aanhouden, die 80CP verschil is een kwestie van een paar powerups voordat je op hetzelfde CP zit (en het potentieel is een stuk hoger met zo'n groot IV verschil).
In het geval van die tweede zou ik beiden geen stardust/candy aan verspillen en wachten tot een betere.
Idd, ook belangrijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
En kijken naar de aanvallen, dat is nog belangrijker dan die IV.
Wel het goede account gebruikt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, Pokeadvisor zegt dat ik level 1 ben, en nog geen enkele pokemon heb gevangen. Kan ook helemaal niks doen daar terwijl ik wel ingelogd ben. Geen IV's berekenen bv. Begrijp er niks van.
Haha ja moet wel, gewoon mn email adres + wachtwoord, zoals ik ook de 1e keer bij Pokemon Go inlogdequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel het goede account gebruikt?.
Kan dus niet. Dan heb je echt het verkeerde gmail account te pakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, Pokeadvisor zegt dat ik level 1 ben, en nog geen enkele pokemon heb gevangen. Kan ook helemaal niks doen daar terwijl ik wel ingelogd ben. Geen IV's berekenen bv. Begrijp er niks van.
Begrijp er helemaal niks van. Ik log gewoon in met mn hotmail account, waarvan ik er maar eentje heb. En blijkbaar was het ook het juiste wachtwoord want hij logde me wel in. Iets gaat er niet goed, maar wat...Haha frusterend!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan dus niet. Dan heb je echt het verkeerde gmail account te pakken.
Na evolutie heeft hij andere random attacks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:24 schreef DaMart het volgende:
Als je een Eevee hebt met 10 voor Quick Attack en 40 voor Body Slam, wat is dan de beste evolutie?.
Hij heet nu (nog) Sparky.
O, oké. Dan laat ik zijn naam lekker zoals die isquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Na evolutie heeft hij andere random attacks.
Mocht je nog geen Vaporeon hebben, dan zou ik die altijd als eerste kiezen als de IV van die Eevee een beetje in orde is. Vaporeon is een van de beste pokemon uit het spel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, oké. Dan laat ik zijn naam lekker zoals die is.
CP 299 en IV is 84,4%. Heb er ook een van 88,9% maar die CP is maar 110.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mocht je nog geen Vaporeon hebben, dan zou ik die altijd als eerste kiezen als de IV van die Eevee een beetje in orde is. Vaporeon is een van de beste pokemon uit het spel.
Hoewel beide aan de lage kant qua CP, zou ik toch gewoon kiezen voor Vaporeon. Ik heb die van mij ook al met heel laag CP en houd hem gewoon bij qua upgraden. Is nu CP 2119 ondertussen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
CP 299 en IV is 84,4%. Heb er ook een van 88,9% maar die CP is maar 110.
Ben ook pas level 14 en hoogste CP is een Magenton met CP 455quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoewel beide aan de lage kant qua CP, zou ik toch gewoon kiezen voor Vaporeon. Ik heb die van mij ook al met heel laag CP en houd hem gewoon bij qua upgraden. Is nu CP 2119 ondertussen.
Met hotmail inloggen bij google? Hoe moeilijk kan het zijn om even met hetzelfde account in te loggen op pokeadvisor als die je gebruikt in je pokemon go app?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Begrijp er helemaal niks van. Ik log gewoon in met mn hotmail account, waarvan ik er maar eentje heb. En blijkbaar was het ook het juiste wachtwoord want hij logde me wel in. Iets gaat er niet goed, maar wat...Haha frusterend!
Via mn smartphone pakt ie 'm gelukkig wel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan dus niet. Dan heb je echt het verkeerde gmail account te pakken.
Al 11.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoeveel Dratini candy hebben jullie eigenlijk al?
Mijn hoogste is ook een Seel, met een IV van 100%.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef DaMart het volgende:
Mijn sterkste is een Seel met IV van 93,3%.... alleen zijn CP is maar 15.
Ik heb 15 Dratini candyquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
27 ofzo, alleen nog geen goede Dratini om te evoluerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
zesquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef MaxC het volgende:
Wow, kwam net een hele zeldzame Pokémon tegen, kende hem niet eens
[ afbeelding ]
3.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
450quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Piratatow.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef MaxC het volgende:
Wow, kwam net een hele zeldzame Pokémon tegen, kende hem niet eens
[ afbeelding ]
Dit was een hoax toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Thor found his hammer.
Niantic pakt de bots aan.
There is no shelter from the storm
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
27 ofzo, alleen nog geen goede Dratini om te evolueren
O ik dacht dat ik met 60 candy een beetje achterliep.quote:
31quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Super! Dat maakt mijn motivatie om te spelen toch weer wat groter!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Thor found his hammer.
Niantic pakt de bots aan.
There is no shelter from the storm
Alhoewel dit ook 100% fake kan zijn.
Had ik er maar al 27, dan heb ik een geweldige Dratini klaar staan om te evoluerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
27 ofzo, alleen nog geen goede Dratini om te evolueren
Is toch met alles, in het begin van je relatie neuk je 3x per dag/date.. dat is na een maand ook minder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef MisterHandyNL het volgende:
Merk dat het bij mij toch wel minder aan het worden is. Tot vorige week speelde ik het nog elke dag, maar deze week heb ik het nog maar 1 keer gespeeld
lekker zonnetje kutweer noemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht, laat i kvandaag eens naar de bbq gaan op de fiets, wat km's pakken voor de 10km ei.. maar het is maar kutweer
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:01 schreef picodealion het volgende:
Mijn nieuwe all-star team:
[ afbeelding ]
Je woont wel wat uit de richtingquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lekker zonnetje kutweer noemen.
Deze game is dan ook als een hoop schijt (Niantic) met een berg discodip (Pokemon) eroverheen, in het begin denk je 'hey wat lekker! discopdip!' maar uiteindelijk blijkt dat je poep zit te vreten. Sommige mensen zijn nog lekker aan het snoepen van die poep, bij de rest begint het besef nu een beetje te komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef MisterHandyNL het volgende:
Merk dat het bij mij toch wel minder aan het worden is. Tot vorige week speelde ik het nog elke dag, maar deze week heb ik het nog maar 1 keer gespeeld
Of jij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je woont wel wat uit de richting![]()
Nu is het even droog, hopelijk blijft het dat.
Ja. Je hebt gewoon zo veel XP nodig op een bepaald moment dat het een sleur wordt om te levelen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef MisterHandyNL het volgende:
Je hoeft het niet te spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Donnis het volgende:
[..]
Deze game is dan ook als een hoop schijt (Niantic) met een berg discodip (Pokemon) eroverheen, in het begin denk je 'hey wat lekker! discopdip!' maar uiteindelijk blijkt dat je poep zit te vreten. Sommige mensen zijn nog lekker aan het snoepen van die poep, bij de rest begint het besef nu een beetje te komen.
Het boeit je iig nog genoeg om hier rond te hangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Donnis het volgende:
[..]
Deze game is dan ook als een hoop schijt (Niantic) met een berg discodip (Pokemon) eroverheen, in het begin denk je 'hey wat lekker! discopdip!' maar uiteindelijk blijkt dat je poep zit te vreten. Sommige mensen zijn nog lekker aan het snoepen van die poep, bij de rest begint het besef nu een beetje te komen.
Doe ik dan ook niet, ik zit er alleen nog maar op te haten uit teleurstelling. Omdat iets dat zoveel potentie heeft wordt verpest wordt door een incompetent bedrijf.quote:
Volgens mij denk je dat jezelf ook een discodip bent, nog even wachten tot je doorhebt dat je een poepuser bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
Doe ik dan ook niet, ik zit er alleen nog maar op te haten uit teleurstelling. Omdat iets dat zoveel potentie heeft wordt verpest wordt door een incompetent bedrijf.
OEHHH BURNquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij denk je dat jezelf ook een discodip bent, nog even wachten tot je doorhebt dat je een poepuser bent.
Dus eigenlijk ben je een zoutpotje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
Doe ik dan ook niet, ik zit er alleen nog maar op te haten uit teleurstelling. Omdat iets dat zoveel potentie heeft wordt verpest wordt door een incompetent bedrijf.
Lekker de lol ook voor de rest verpesten, zeg maar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
I will en zal voortaan mijn bek houden en jullie positiviteit niet meer verpesten hier. Dat ik zit te haten komt puur uit teleurstelling, ik wil het juist leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rush yourself to the burn unit, Nurse Joy en Chansey helpen je.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Donnis het volgende:
[..]
Bij mij komt het ook deels doordat ik dinsdag ineens door een vage reden al mijn ballen ben kwijt geraakt. Ik had er iets van 80 en ineens waren ze weg. Daarbij is het vangen ook best kut geworden, omdat de meest lage Pokemons nu ook vaker ontsnappen. En inderdaad je moet nu wel heel veel vangen en evolven wil je sneller omhoog levellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gewoon zo veel XP nodig op een bepaald moment dat het een sleur wordt om te levelen...
Wegleggen en over een paar patches nog eens kijken. Werkt altijd een stuk beter dan je bloeddruk omhoog werkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:13 schreef Donnis het volgende:
[..]
I will en zal voortaan mijn bek houden en jullie positiviteit niet meer verpesten hier. Dat ik zit te haten komt puur uit teleurstelling, ik wil het juist leuk vinden.
Wij hopen ook snel op updates met nieuwe modi hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:13 schreef Donnis het volgende:
[..]
I will en zal voortaan mijn bek houden en jullie positiviteit niet meer verpesten hier. Dat ik zit te haten komt puur uit teleurstelling, ik wil het juist leuk vinden.
Damnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:13 schreef Myraela het volgende:
Uurtje gelopen en echt alleen maar rattata's zo'n beetje tegengekomen. Ik wilde klagen, maar net voordat ik de deur instapte kwam er een 1321 Lapras uit m'n eitje.Dus dat maakt alles goed.
Die bug is opgelost volgens mij. Had net weer een Nice en Cruveball bonus en 4 pokemons gevangen met alles bij elkaar 5 ballen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef MisterHandyNL het volgende:
[..]
[..]
Bij mij komt het ook deels doordat ik dinsdag ineens door een vage reden al mijn ballen ben kwijt geraakt. Ik had er iets van 80 en ineens waren ze weg. Daarbij is het vangen ook best kut geworden, omdat de meest lage Pokemons nu ook vaker ontsnappen. En inderdaad je moet nu wel heel veel vangen wil je sneller omhoog levellen.
Tja het was een klein maandje leuk om te doen, maar ik denk dat ik er nu wel een beetje klaar mee ben.
Dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ben nu ook door mijn stardust heen hoor. Kom een dagje naar Arnhem, Sonsbeek is een Eevee-farmquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Ik heb zelf een ernstig tekort aan stardust en Snorlax en Eevee-candy.
De laatste 5 pokemon bleven prima in hun ball.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die bug is opgelost volgens mij. Had net weer een Nice en Cruveball bonus en 4 pokemons gevangen met 5 ballen.
Dat bedoel ik. Lijkt mij dat die bug opgelost is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De laatste 5 pokemon bleven prima in hun ball.
Haha ja dat is het plan, ik ben inmiddels maar weer X en Omega Ruby aan het spelen want de Poké hype is nog te groot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wegleggen en over een paar patches nog eens kijken. Werkt altijd een stuk beter dan je bloeddruk omhoog werken
Yup, en je weet gewoon nu al dat er nog vette updates aan gaan komen. Beetje geduld, idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Alsof je als ontwikkelaar weet dat iets een onwijze hit wordt. Ik denk dat ze nu hun handen vol hebben aan het onverwachte succes.
Ondertussen is mijn enige ergernis de valsspelers. Maar dat ligt niet aan het spel zelf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, en je weet gewoon nu al dat er nog vette updates aan gaan komen. Beetje geduld, idd.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij denk je dat jezelf ook een discodip bent, nog even wachten tot je doorhebt dat je een poepuser bent.
Oke duidelijk bedankt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
In het eerste geval zou ik die van 73.3% aanhouden, die 80CP verschil is een kwestie van een paar powerups voordat je op hetzelfde CP zit (en het potentieel is een stuk hoger met zo'n groot IV verschil).
In het geval van die tweede zou ik beiden geen stardust/candy aan verspillen en wachten tot een betere.
Daar lette ik sowieso al niet op, dus komt goed uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef picodealion het volgende:
Voor iedereen die tegen het XP grinden aanhikt: ontspan! Ik heb de eerste twee weken alleen maar voor de XP gespeeld, maar op een bepaald moment kwam ik op datzelfde punt. Nu loop ik gewoon veel rond door de buurt, ga af en toe bij lures zitten en let niet meer zoveel op mijn level. Het spel wordt er een stuk relaxter van.
Opeens had ik weer 60 evolves klaarliggen, even een half uurtje een flink XP boost gehad (niet eens een level omhoog) en nu ga ik er weer een paar dagen niet naar kijken.
We zijn pas een paar weken bezig. Dit spel kan je nog maanden/jaren spelen (afhankelijk van hoe leuk het blijft). Denk even aan al die mensen die nu pas beginnen en stel jezelf gerust dat je al zover voorligt.
Ik maak mij er ook niet druk om eigenlijk. Level omhoog gaat vanzelf wel. En ik vind het eigenlijk ook wel saai als ik eenmaal level 40 ben en niet meer omhoog kanquote:Opvrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef picodealion het volgende:
Nu loop ik gewoon veel rond door de buurt, ga af en toe bij lures zitten en let niet meer zoveel op mijn level. Het spel wordt er een stuk relaxter van.
Powerlevellen is ook gewoon niet leuk, dat zie je ook in elke MMO weer terugkomen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef picodealion het volgende:
Voor iedereen die tegen het XP grinden aanhikt: ontspan! Ik heb de eerste twee weken alleen maar voor de XP gespeeld, maar op een bepaald moment kwam ik op datzelfde punt. Nu loop ik gewoon veel rond door de buurt, ga af en toe bij lures zitten en let niet meer zoveel op mijn level. Het spel wordt er een stuk relaxter van.
Opeens had ik weer 60 evolves klaarliggen, even een half uurtje een flink XP boost gehad (niet eens een level omhoog) en nu ga ik er weer een paar dagen niet naar kijken.
We zijn pas een paar weken bezig. Dit spel kan je nog maanden/jaren spelen (afhankelijk van hoe leuk het blijft). Denk even aan al die mensen die nu pas beginnen en stel jezelf gerust dat je al zover voorligt.
Ja dat wel, maar eieren waar pidgeys, ratatas en weedles uitkomen ben ik eigenlijk wel zatquote:
Gewoon om daarna de sterkste te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:34 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben met een fake account ook even naar New York Central Park gespoofed.
Ik was even benieuwd hoe het werkte en hoe het was.
Ik snap alleen echt niet dat die mensen het leuk vinden om het spel zo te spelen vanaf de computer
Na 10 minuten heb je het gewoon al gezien.
Je moet 5 miljoen XP hebben om van 39 naar 40 te gaan toch? Dat duurt wel ff. Tegen die tijd ben je de 30 al gepaseerd johquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak mij er ook niet druk om eigenlijk. Level omhoog gaat vanzelf wel. En ik vind het eigenlijk ook wel saai als ik eenmaal level 40 ben en niet meer omhoog kan
Ik let er ook niet meer op, van level 22 naar 23 heb ik gedaan zonder lucky egg. Gewoon af en toe wat rommel evolven en binnen vier dagen had ik de 100.000 xp bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef picodealion het volgende:
Heb je daar vaker last van?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon vijf Pokéballs achter elkaar langs de Pokémon gegooid.Hoezo kan ik niet richten.
![]()
Op de fiets komt dat bij mij wel eens voor iig. Of nou ja, na 2 keer missen ben ik het zat en ga ik stil staan. Sinds de nieuwe update heb ik er wel last van dat ik soms over de pokemon heen gooi wat normaal altijd raak was.quote:
Meer kans om te vangen wanneer cirkel klein is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat groene cirkeltje dat steeds van grootte veranderd, voegt dat überhaupt wel wat toe?
Dat het makkelijker gooien is in een grote cirkel ben ik inmiddels niet meer van overtuigd
Dan kun je thuis in Schubbenkutteveen je Dragonite van 3400cp in de gym zetten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:34 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben met een fake account ook even naar New York Central Park gespoofed.
Ik was even benieuwd hoe het werkte en hoe het was.
Ik snap alleen echt niet dat die mensen het leuk vinden om het spel zo te spelen vanaf de computer
Na 10 minuten heb je het gewoon al gezien.
Haha, wel leuk om eens uit te proberen. Daarvoor moet je je telefoon jailbreaken of rooten toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:42 schreef So_Surreal het volgende:
De diversiteit van Pokemon in New-York is wel bizar.
Al 20 verschillende in een half uur spelen
Nee ik speel het nu op de computer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, wel leuk om eens uit te proberen. Daarvoor moet je je telefoon jailbreaken of rooten toch?
Meestal dat ik er 1 of 2 langs de Pokémon gooi. Maar ook vaak genoeg dat ik met de eerste gelijk raak gooi.quote:
Als jij precies in de cirkel gooit krijg je meer XP.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat groene cirkeltje dat steeds van grootte veranderd, voegt dat überhaupt wel wat toe?
Dat het makkelijker gooien is in een grote cirkel ben ik inmiddels niet meer van overtuigd
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, wel leuk om eens uit te proberen. Daarvoor moet je je telefoon jailbreaken of rooten toch?
Hier verder graagquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik speel het nu op de computer.
Daar op draait een Android Emulator (Nox).
Daarmee kan je je locatie spoofen.
Echt bizar al die Pokestops en lures.
Excellent = 100quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als jij precies in de cirkel gooit krijg je meer XP.
Grote cirkel en raak; Nice á 10xp
Midden cirkel en raak; Great á 25xp (volgens mij)
Kleine cirkel en raak; Excellent á 50xp (volgens mij)
Do you like fishdicks?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:13 schreef Donnis het volgende:
[..]
Parijs barst ook van de stops. Dat is gewoon in grote steden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik speel het nu op de computer.
Daar op draait een Android Emulator (Nox).
Daarmee kan je je locatie spoofen.
Echt bizar al die Pokestops en lures.
Ik wil ook een laprasquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:50 schreef Myraela het volgende:
Even een rondje evolves gedaan met een lucky egg. Nu ben ik level 20.Nu eindelijk wat Pokemon waarbij ik me niet hoef te schamen als ik die in een gym dump.
[ afbeelding ]
Ja, ik geef ongeveer een tientje per week uit aan incubators en (heel soms) lucky eggs en bag expansions.quote:
Doe dit even in het spoofing topic aub.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef So_Surreal het volgende:
Huh, ik dacht dat Khangaskang toch Australie only was, waarom zie ik hem dan in Central Park, of heb ik verkeerde coordinaten ingevoerd
Dit heb ik ook vaak, heel irritant.. maar misschine is dat die setting voor battery saving? Als je/we die uitzetten misschien is het dan verholpen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik mis de grote steden ook wel ja, anticlimax dit
Verder een ander probleempje, waarbij jullie help gewaardeerd zou worden...
Als ik tijdens het lopen mijn telefoon op de kop houd (zodat het scherm dimt) dan doet na een halve minuut ongeveer het scherm niks meer. Alles wordt nog weergegeven, en ik zie mn poppetje ook lopen/bewegen. Ik kan echter niks meer op het touchscreen doen in game. Telefoon hangt echter niet vast; kan gewoon de taskbar en andere apps bedienen. Ik moet dan dus PokemonGO afsluiten en opnieuw starten om het weer te laten werken. Zeer frustrerend want ik moet nu dus altijd de telefoon rechtop houden en het scherm dus actief laten. Iemand die dit herkent of tips heeft?
Heb ik soms ook last van inderdaad. Ik start PoGo dan weer opnieuw op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als ik tijdens het lopen mijn telefoon op de kop houd (zodat het scherm dimt) dan doet na een halve minuut ongeveer het scherm niks meer. Alles wordt nog weergegeven, en ik zie mn poppetje ook lopen/bewegen. Ik kan echter niks meer op het touchscreen doen in game. Telefoon hangt echter niet vast; kan gewoon de taskbar en andere apps bedienen. Ik moet dan dus PokemonGO afsluiten en opnieuw starten om het weer te laten werken. Zeer frustrerend want ik moet nu dus altijd de telefoon rechtop houden en het scherm dus actief laten. Iemand die dit herkent of tips heeft?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:52 schreef Fopje het volgende:
Wrf. Weer een 10 km ei erbij.
Heb er nu 5 in incubators.
Nja als je die uitzet dan dimt het scherm niet toch? Dan is het nut ook niet nodig. Ik weet vrij zeker dat het niet met vergrendelen van de telefooninstellingen te maken heeft, daar de rest het wel allemala doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak, heel irritant.. maar misschine is dat die setting voor battery saving? Als je/we die uitzetten misschien is het dan verholpen?
Ja maar is Amsterdam binnenstad ook zo dicht geconcentreerd ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Parijs barst ook van de stops. Dat is gewoon in grote steden.
Ik wil ook zoveel incubators.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:52 schreef Fopje het volgende:
Wrf. Weer een 10 km ei erbij.
Heb er nu 5 in incubators.
Heb ik soms ook ja... wil je een pokestop meepakken of een pokemon die je tegenkomt, reageert het spel niet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik af en toe, als ik een paar 5 en 10km heb. Geen zin om 60KM af te leggen als het er ook 20 kunnen zijn.quote:
Sowieso, ik dump alleen pokemon er in als ik er een rijtje af loop om de coins te collecten. Boeit me echt verder weinig wat ik daar in stop. De sterkste sowieso niet, want die wil ik houden voor andere battles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:50 schreef Myraela het volgende:
Even een rondje evolves gedaan met een lucky egg. Nu ben ik level 20.Nu eindelijk wat Pokemon waarbij ik me niet hoef te schamen als ik die in een gym dump.
[ afbeelding ]
Hier in Amsterdam ook. Maar daar zal het vast nog erger zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Parijs barst ook van de stops. Dat is gewoon in grote steden.
Als ik de screenshots van NYC zie dan lijkt me dat het hoogtepunt. Alhoewel insinctief Tokyo hotspot#1 zou meoten zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam ook. Maar daar zal het vast nog erger zijn
Je zult wel in Sydney zitten. Default locatie van NOX toch? Even op mijn Intel Compute Stick gedraaid om eens te kijken hoe dat draait. Alleen kan die computer het niet aan. Spel heeft 7 minuten nodig om op te starten...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef So_Surreal het volgende:
Huh, ik dacht dat Khangaskang toch Australie only was, waarom zie ik hem dan in Central Park, of heb ik verkeerde coordinaten ingevoerd
Je hebt gelijk, Botanic Gardens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zult wel in Sydney zitten. Default locatie van NOX toch? Even op mijn Intel Compute Stick gedraaid om eens te kijken hoe dat draait. Alleen kan die computer het niet aan. Spel heeft 7 minuten nodig om op te starten...
Ga lekker naar je cheat topic.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef So_Surreal het volgende:
Wat voor pc heb je danquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zult wel in Sydney zitten. Default locatie van NOX toch? Even op mijn Intel Compute Stick gedraaid om eens te kijken hoe dat draait. Alleen kan die computer het niet aan. Spel heeft 7 minuten nodig om op te starten...
Ter vergelijking:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar is Amsterdam binnenstad ook zo dicht geconcentreerd ?
Op deze manier lijkt Arnhem een stuk voller dan het voor mijn gevoel is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ter vergelijking:
Parijs
Amsterdam
Utrecht
Arnhem
Allemaal op het zelfde niveau ingezoomed.
Het centrum is toch echt goed bezaaid met Pokestops hoor. Maar wel een kleiner cluster dan Amsterdam enzo, het zit allemaal wat krapper op elkaar. Ik tel vanuit mijn huis (centrum) meer dan 100 stops als ik het spel open.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Op deze manier lijkt Arnhem een stuk voller dan het voor mijn gevoel is.
Ik zie er eentje vanuit mijn huis...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het centrum is toch echt goed bezaaid met Pokestops hoor. Maar wel een kleiner cluster dan Amsterdam enzo, het zit allemaal wat krapper op elkaar. Ik tel vanuit mijn huis (centrum) meer dan 100 stops als ik het spel open.
Klopt, alleen als je loopt lijkt het altijd zo mee te vallen. Kijk ook niet echt in overviewquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het centrum is toch echt goed bezaaid met Pokestops hoor. Maar wel een kleiner cluster dan Amsterdam enzo, het zit allemaal wat krapper op elkaar. Ik tel vanuit mijn huis (centrum) meer dan 100 stops als ik het spel open.
Het zou zomaar kunnen. Ik woon een paar stappen van twee kappers, een kebabtent en een japanse restaurantje, als je mijn buurman zou zijn weet je waar dat isquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopt, alleen als je loopt lijkt het altijd zo mee te vallen. Kijk ook niet echt in overview
Als we maar geen buren zijn
Kan je die ook voor Middelburg en Vlissingen doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ter vergelijking:
Parijs
Amsterdam
Utrecht
Arnhem
Allemaal op het zelfde niveau ingezoomed.
http://www.pokemongomap.info/quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je die ook voor Middelburg en Vlissingen doen?
Ja, dat is die setting. Daarom hebben ze 'm voor iOS er ook uit gesloopt met de laatste update.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak, heel irritant.. maar misschine is dat die setting voor battery saving? Als je/we die uitzetten misschien is het dan verholpen?
Lucky leveling is echt idd nice!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Die logica snap ik nog steeds niet helemaal trouwensquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Meer kans om te vangen wanneer cirkel klein is.
Bij mij vloog net anders weer een Pidgey weg, nadat het me al 5 ballen had gekost om hem überhaupt te kunnen vangen... telkens of eroverheen, of wel de duif raken, maar hem niet naar binnen halen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die bug is opgelost volgens mij. Had net weer een Nice en Cruveball bonus en 4 pokemons gevangen met alles bij elkaar 5 ballen.
Ik wacht eerst een halve minuut voordat ik een bal gooi, en als ik er eentje gooi dan is het vlak voordat hij klaar is met gek doen. Dus voordat de cirkels er weer zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij vloog net anders weer een Pidgey weg, nadat het me al 5 ballen had gekost om hem überhaupt te kunnen vangen... telkens of eroverheen, of wel de duif raken, maar hem niet naar binnen halen...
Ik gooi nog maar 2 ballen naar die rotduiven. Meer zijn ze me niet waard.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij vloog net anders weer een Pidgey weg, nadat het me al 5 ballen had gekost om hem überhaupt te kunnen vangen... telkens of eroverheen, of wel de duif raken, maar hem niet naar binnen halen...
Zeker waar, alleen als ik dan al 2 ballen aan ze verspilt heb kan ik moeilijk stoppen en wil ik ze hebben ook. Vind het anders ook zo zondequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik gooi nog maar 2 ballen naar die rotduiven. Meer zijn ze me niet waard.
Zijn geen duifen. Eerder mussen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik gooi nog maar 2 ballen naar die rotduiven. Meer zijn ze me niet waard.
Zo gaat het met gokken ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker waar, alleen als ik dan al 2 ballen aan ze verspilt heb kan ik moeilijk stoppen en wil ik ze hebben ook. Vind het anders ook zo zonde
Komt Pidgey dan niet van Pigeon?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn geen duifen. Eerder mussen.
Nja ik krijg zo'n 3 ballen per stop. Vaak ook 2 potions of 2 berries en 1 bal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn ballen dan zo zeldzaam voor jullie?
Nee dat niet. Maar een stukje verder zit er vast wel een andere duif.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik gooi er elke dag zo'n 50 weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Momenteel heb ik nog 124 pokeballs en 50 great ballsquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ben jij al langs de stops bij Mini Mundi geweest? Vroeg me af of die allemaal bereikbaar zijn vanaf de straat namelijk.quote:
Ik zit op: 136 pokeballs, 50 great balls, 50 ultra balls. Dus die paar ballen voor pidgey boeien mij niet zo veel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Momenteel heb ik nog 124 pokeballs en 50 great balls.
Ja, gewoon een rondje over die parkeerplaats doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij al langs de stops bij Mini Mundi geweest? Vroeg me af of die allemaal bereikbaar zijn vanaf de straat namelijk.
inderdaad, paar keer rondscheuren daarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, gewoon een rondje over die parkeerplaats doen
top, ga ik dat doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, gewoon een rondje over die parkeerplaats doen
Zitten er daar ook nog wat leuke Pokémon?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
inderdaad, paar keer rondscheuren daar.
Totaal niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zitten er daar ook nog wat leuke Pokémon?
Haha, laat ik daar nou wel heel veel discipline in hebben! Ga soms met 300 euro aan een tafel zitten met het idee, ''dit mag op'', en als ik dan de helft heb verloren denk ik: ''laat ik maar stoppen, dit is mijn dag niet''. En omdat je eigenlijk het casino al binnen stapt met een ingecalculeerd verlies van 300, heb je ineens toch nog 150 euro winst! Dan blijft het leukquote:
Kom je zo ook het casino uit dan met ik heb 150 euro winst gemaakt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, laat ik daar nou wel heel veel discipline in hebben! Ga soms met 300 euro aan een tafel zitten met het idee, ''dit mag op'', en als ik dan de helft heb verloren denk ik: ''laat ik maar stoppen, dit is mijn dag niet''. En omdat je eigenlijk het casino al binnen stapt met een ingecalculeerd verlies van 300, heb je ineens toch nog 150 euro winst! Dan blijft het leuk![]()
Ok, mooi, kan ik daarna gelijk weg daar.quote:
150euro winstquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, laat ik daar nou wel heel veel discipline in hebben! Ga soms met 300 euro aan een tafel zitten met het idee, ''dit mag op'', en als ik dan de helft heb verloren denk ik: ''laat ik maar stoppen, dit is mijn dag niet''. En omdat je eigenlijk het casino al binnen stapt met een ingecalculeerd verlies van 300, heb je ineens toch nog 150 euro winst! Dan blijft het leuk![]()
Zondag ben ik in Ommen, als het niet te laat wordt maak ik wel een pitstop in Arnhem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben nu ook door mijn stardust heen hoor. Kom een dagje naar Arnhem, Sonsbeek is een Eevee-farm.
Daarvoor kan je beter over de boulevard. Een poke hemel is datquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zitten er daar ook nog wat leuke Pokémon?
Dat doe ik morgen dan wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Daarvoor kan je beter over de boulevard. Een poke hemel is dat
Nou, het is niet dat ik dan lachend en dansend van blijdschap het casino verlaat, want ik weet natuurlijk wel beter. Maar als ik 300 euro mee neem naar het casino dan ga ik er automatisch vanuit dat ik een leuk avondje heb en dat ik 300 euro lichter ben aan het eind van die avond. En als je dan echte winst maakt ben je natuurlijk wel echt blij, maar als ik de helft over heb aan het eind van de avond dan voel ik me ook zeker niet slecht. Met die instelling moet je ook naar een casino gaan, anders is het echt vreselijk. Vroeger was dat ook echt wel anders bij mij hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom je zo ook het casino uit dan met ik heb 150 euro winst gemaakt?
Nee juist niet, totaal niet verslavings gevoelig op dit gebiedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
150euro winst![]()
Klinkt als een persoon die verslaafd kan raken.
Mijn rode welquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Yep, dit heb ik ook. Frustrerend als je een super zwakke pokemon met een great ball moet vangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn rode wel
Ik heb menig maal geen rode ballen meer. Maar blue balls genoeg
Dan moet je even naar dat andere park gaan, het Fons Spooren parkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn rode wel
Ik heb menig maal geen rode ballen meer. Maar blue balls genoeg
Volgens mij zijn ze nog niet klaar zeker?quote:
Ik heb nog geen ultra balls.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit op: 136 pokeballs, 50 great balls, 50 ultra balls. Dus die paar ballen voor pidgey boeien mij niet zo veel.
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Yep, dit heb ik ook. Frustrerend als je een super zwakke pokemon met een great ball moet vangen.
Daar was ik gisterenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je even naar dat andere park gaan, het Fons Spooren park
Wow lekker, ik ben nu al blij met mn 80 pokeballs en 30 Great Balls. Kort geleden had ik helemaal geen Pokeballs meer. Alleen er zijn hier in Amsterdam een paar mooie straten waar je doorheen kan fietsen met allemaal Pokestops dus dan gaat het snel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ultra balls.
Sta momenteel op 189 pokeballs en 93 great balls. Zit volgens mij wel tegen het limiet aan, geeft aan dat mijn tas vol zitaf en toe komt er nog wel eens wat door. Alle potions hebik verwijderd, binnen 1 dag haal ik er toch 20 stuks.
Een pokestop voor huis is toch wel makkelijk
Is er dan een update?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:43 schreef MisterHandyNL het volgende:
Hmm net even een half uur gelopen en het lijkt er inderdaad op dat het vangen nu weer makkelijker is. Heb er net 20 gevangen (ook weer 3 nieuwe) waarvan er 1 is ontsnapt. Eerder deze week was dat wel andersom. Zo is het meteen weer leuker![]()
Zo nog een stuk lopen, maar moest nog even wat doen
Zover ik weet van niet, maar ik vang nu gewoon weer veel meer. Net weer 45 minuten gelopen en 1 vluchtte weg en de rest bij de eerste gooi gevangen. Toch weer 30 gevangenquote:
Ze hebben een bug verholpen aan de server kant waardoor de pokemon sneller vluchten en de bonussen niet goed berekend werden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:03 schreef MisterHandyNL het volgende:
[..]
Zover ik weet van niet, maar ik vang nu gewoon weer veel meer. Net weer 45 minuten gelopen en 1 vluchtte weg en de rest bij de eerste gooi gevangen. Toch weer 30 gevangenZo is het weer leuk om te doen
Dat is ook het eerste wat ik ga doen als ik genoeg coins heb.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:16 schreef Fopje het volgende:
Ik heb extra tas ruimte aan moeten schaffen. Gooi veel te veel weg
Dat wilde ik net gaan tikken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu net in anderhalf uur tijd 3x gehad dat ik n Pokemon tegenkwam en dat ie ineens van m'n scherm verdween toen ik m aantikte![]()
Wtfquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Bohhhh, een 2147 Exeggutor gevangen
Mijn hoogste gevangen pokemon tot nu toe, voorheen was 1700 het hoogste geloof ik
Ik ben level 26quote:
Morgen komt de Nexus 5X binnen hoor. Werkzaam bij Google of niet ze mogen je best een bedankje sturenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn 930 ingewisseld voor een Nexus 5X. De batterij is niet het allersterkste punt, maar binnen een half uur is hij alweer 50% opgeladen.
Voelt goed aan, vingerscanner werkt super, GPS werkt goed, Here Drive mét filevermijding en Google Now is stiekem erg gaaf. Als ik klaar ben met werken geeft Android aan hoe lang mijn autorit naar huis duurt. Zonder dat ik er om hoef te vragen
Wat betekenen die ??? Pokemon eigenlijk? Zijn dat sowieso sterke of totaal random?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben level 26
Was ook geen ??? pokemon, kon direct zijn CP zien, dat zal wel alleen zijn als ik een 3.000+ Dragonite of zo zou vinden
Tot nu toe alleen maar hoogquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat betekenen die ??? Pokemon eigenlijk? Zijn dat sowieso sterke of totaal random?
Dat het een goede pokemon is qua CP in vergelijking met het level dat je bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat betekenen die ??? Pokemon eigenlijk? Zijn dat sowieso sterke of totaal random?
Goed zo! Leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:21 schreef MisterHandyNL het volgende:
Net een Golbat gevangen van 576 cp. Mijn hoogste was hiervoor een Fearow van 422. Best blij ermee
Wowquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:36 schreef probeer het volgende:
Dit is trouwens Utrecht centrum, aan de oude gracht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan is dit nog 'rustig', want meestal staan er nog 2 extra lures aan. En dat is dan zo'n beetje de hele dag door, tot een uur of 22-23:00.
Edit: Schrikbarend dat er in 3 minuten 2% van mijn batterij weg is.
Ja hier heb een Manky nest voor de deur maar amper sterke cp de hoogste was 570 ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Hebben jullie ook dat pokemons uit nesten heel slechte iv hebben?
En dan bedoel ik met nest een plek waar ze steeds weer terug komen de hele dag. Ik heb steeds growliths rondom het huis en park met hele lage iv.
Een continue stroom aan rattata, pidgey, caterpie, weedle, staryu, magikarp, psyduck, poliwag, slowpoke, met af en toe een dratini / iets uncommon ergens op dat stuk.quote:
Zit daar niet ook een pizzatent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:36 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 lures over een stuk van 200 meter. En dan is dit nog 'rustig', want meestal staan er nog 2 extra lures aan. En dat is dan zo'n beetje de hele dag door, tot een uur of 22-23:00.
Ah daar jaquote:
Als er ooit/weer een FoK!-Poké-meet komt, stel ik dat als locatie voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ah daar jaDaar heb ik wel eens een pizzatje gegeten, leuk plekkie.
Zou helemaal perfect zijn, prachtplek en centraal in het land (en daarna door naar de Poema voor rauwe Technoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Als er ooit/weer een FoK!-Poké-meet komt, stel ik dat als locatie voor.
Niet Kijkduin?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok, goed punt. Maar voor deze locatie hoef ik maar 5 minuten te lopen (langs 16 pokestops)quote:
Ik zit hier wat dat betreft minder, genoeg stops in t centrum, maar kom niet zoveel spannende pokemon tegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok, goed punt. Maar voor deze locatie hoef ik maar 5 minuten te lopen (langs 16 pokestops)
Ik niet iig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:52 schreef lvw88 het volgende:
Hmm moet toch maar ipv een Australische versie overstappen op NL. Dus app verwijderen en in gewone NL app store opnieuw downloaden. Maar bang dat ik dan alles kwijt ben.. Iemand problemen mee gehad?😅
Dat is bij die plek wel ook een groot nadeel ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit hier wat dat betreft minder, genoeg stops in t centrum, maar kom niet zoveel spannende pokemon tegen
Je account zit aan je email.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:52 schreef lvw88 het volgende:
Hmm moet toch maar ipv een Australische versie overstappen op NL. Dus app verwijderen en in gewone NL app store opnieuw downloaden. Maar bang dat ik dan alles kwijt ben.. Iemand problemen mee gehad?😅
Leuk, moeten we weer gaan regelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:46 schreef probeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:55 schreef Fascination het volgende:
Ik liep vandaag een rondje hier in de buurt en kwam best veel moois tegen. Verbaasde me. Onder andere Abra, Jigglypuff, Koffing, Krabby, Oddish en Seel gevangen.
Ook al jaloers!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:56 schreef picodealion het volgende:
Vulpix uit een ei! 100 in mijn pokedex nu.
Indien mogelijk doe ik meequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Leuk, moeten we weer gaan regelen.
heb ik ook twee x gehad, wel redelijk wat candy erbij, maar vond het de tweede keer ook niet zo heel leuk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
440 magicarp candy bohh
En een eevee uit een 10k ei
Bastard!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:23 schreef Fopje het volgende:
Ik wil jullie niet jaloers maken ofzo.
Maar ik heb nu 6x 10 km eieren in incubators
Ik pak alleen maar 10 km eieren vandaag
Meh.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:23 schreef Fopje het volgende:
Als je er ook Weedle uitkrijgt, maakt me dat niet uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:23 schreef Fopje het volgende:
ik heb nu m'n vierde in de incubator zitten. Maar nog niets mee gelopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:23 schreef Fopje het volgende:
Ik had er vandaag ook 4, best bijzonderquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:23 schreef Fopje het volgende:
Ik zit nog steeds op 1 10km ei ooitquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:23 schreef Fopje het volgende:
Level 15quote:
Kijk dat zijn lekkere plekken om te zijn. Lekker een middag gaan zitten met wat drinken en vangen maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:36 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 lures over een stuk van 200 meter. En dan is dit nog 'rustig', want meestal staan er nog 2 extra lures aan. En dat gaat dan zo'n beetje de hele dag door, tot een uur of 22-23:00.
Naam veranderen:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:40 schreef Tofuburger het volgende:
Ooh ik wilde nog vragen hoe je nou kan instellen dat je evee evolueert in water/elektro/vuur?
Gaat dat random?
Ooh dankje!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naam veranderen:
Sparky => Jolteon
Rainer => Vaporeon
Pyro => Flareon
Dat ligt eraan, ben je blij met je Machop?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:57 schreef isax het volgende:
Er kwam een machop uit mij. 5 km ei. Is dat een goed eitje?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:37 schreef Tofuburger het volgende:
Vandaag had ik een date in Den Haag, maar ik heb maar niet ge'pokemon go'ed tijdens de date
Hij moest wel onderweg even tanken en toen even snel opgestart, kwam ik een gastly tegen
Best hilarisch, een gastly hoort logischerwijs bij een bezinepomp
Haha nee uit Rotterdamquote:
Maar hoe was de date verder?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:12 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Haha nee uit Rotterdam
Daarom wilde ik eigenlijk pokemon go'en toen ik in Den Haag was, misschien was ik dan leuke nieuwe pokemon tegengekomen
Maar ja, is ook beetje stom tijdens een date, dus toch maar niet gedaan, behalve stiekem snel toen hij aan het tanken was
Was wel gezellig hoor, maar ik houd het denk ik op vrienden blijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe was de date verder?
Dan zit je wel heel erg in de putquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
10 dagen op een camping zitten met nergens in de wijde omgeving een pokestopomgeving Putten
Ik had het idee andersomquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:21 schreef Falco het volgende:
Heb vandaag een behoorlijk rondje gelopen en kreeg het idee dat Pokemon nog meer dan ooit gespeeld werd. Op 1 hotspot zaten er wel 30 lui te spelen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zit je wel heel erg in de put
Dan had je beter wel kunnen Pokémon Go'en.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Was wel gezellig hoor, maar ik houd het denk ik op vrienden blijven
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Rotterdamquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:12 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Haha nee uit Rotterdam
Daarom wilde ik eigenlijk pokemon go'en toen ik in Den Haag was, misschien was ik dan leuke nieuwe pokemon tegengekomen
Maar ja, is ook beetje stom tijdens een date, dus toch maar niet gedaan, behalve stiekem snel toen hij aan het tanken was
Ik hoor t ook vaak, zelf net geodude uit een 2km. Weet niet of dat normaal is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:37 schreef MeneerLogica het volgende:
Hebben mensen hier ook daadwerkelijk weedles uit een 10km gekregen of herhalen ze verhalen van andere forums? Want ik krijg echt alleen 5km Pokemon uit 5, 2 uit 2 en 10km Pokemon uit 10.
Ik heb een sandshrew uit een 10 km gekregenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:37 schreef MeneerLogica het volgende:
Hebben mensen hier ook daadwerkelijk weedles uit een 10km gekregen of herhalen ze verhalen van andere forums? Want ik krijg echt alleen 5km Pokemon uit 5, 2 uit 2 en 10km Pokemon uit 10.
Klinkt veelbelovend ditquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Dan maak je toch eens een praatje met andere spelers die je tegenkomt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:37 schreef MisterHandyNL het volgende:
Wat ik soms wel een beetje mis is samen dit spel met iemand spelen. Lijkt me toch wel gezelliger dan steeds in je eentje lopen.
hoi speedy.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Komt net een drowzee binnen wandelen in de woonkamer
Dag reneesitequote:
Die moet ik nog altijd vangen nadat mijn vriendin die heeft laten lopen. Zodra de feits gemaakt is zal ik eens een middag op de pier staan in Holwerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik heb eindelijk een Pikachu gevangen![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:52 schreef Mrmime het volgende:
4 nieuwe gevonden tijdens rondje hond: seadra, porygon,weepinbell en een bulbasaur.
Ik heb ook een Bulbasaur gevangen die ik nog nooit eerder heb gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wel een Bulbasaur gevangen die nieuw is voor me.
Hier level 22. Nog nooit een Bulbasaur gezien. De starter Pokemon zijn sowieso moeilijk te vinden. Verder dan 1 Pikachu, 3 Squirtles en 3 Charmanders (waarvan 1 uit een ei) ben ik niet. Op dit tempo ben ik jarenlang bezig om 125 Candy's bij elkaar te sprokkelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:03 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een Bulbasaur gevangen die ik nog nooit eerder heb gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |