SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Als ik er voor betaald zou worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t ook wel wat vreemd
Sowieso een beetje raar, die mensen die al hun tijd besteden aan pokemon
Er zijn mensen die rondlopen met een GoPro en live te volgen zijn... en krijgen vanwege de vele volgers dus ook heel, heel goed betaald voor een beetje te Pokémonnen! Dus volg je droom!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik er voor betaald zou worden.
Ik zou niet weten hoe ik zou moeten beginnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:30 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die rondlopen met een GoPro en live te volgen zijn... en krijgen vanwege de vele volgers dus ook heel, heel goed betaald voor een beetje te Pokémonnen! Dus volg je droom!
Huh? Nee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
Gebruiken jullie allemaal Pokeadvisor om je IV's te berekenen? Of dat de handigste?
Edit: zie dat als je in wil loggen je je telefoon nummer moet geven. Hebben jullie dat gedaan?
''Er is iets anders aan de manier waarop u inlogt'', daarom moet ik verifiëren. Waarschijnlijk omdat ik nu via de pc daar op probeer in te loggen.quote:
Oh dat is Gmail zelf. Dat is normaal vaak. Log gewoon in met een Token.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
''Er is iets anders aan de manier waarop u inlogt'', daarom moet ik verifiëren. Waarschijnlijk omdat ik nu via de pc daar op probeer in te loggen.
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh dat is Gmail zelf. Dat is normaal vaak. Log gewoon in met een Token.
Klik op GET AUTHENTIFICATION KEY bij login. Dan krijg je een gmail scherm, selecteer daar je gmail account. Dan krijg je een scherm met een hele lange string met cijfers letters en tekens. Die kopieer je en plak je onder GET AUTHENTIFICATION KEY. Dan klik je op login.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?
klik op de link die pokeadvisor je geeft. zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?
Ah, dat noem je ook wel een ''token'' dus. Sorry! Het is geluktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klik op GET AUTHENTIFICATION KEY bij login. Dan krijg je een gmail scherm, selecteer daar je gmail account. Dan krijg je een scherm met een hele lange string met cijfers letters en tekens. Die kopieer je en plak je onder GET AUTHENTIFICATION KEY. Dan klik je op login.
In het eerste geval zou ik die van 73.3% aanhouden, die 80CP verschil is een kwestie van een paar powerups voordat je op hetzelfde CP zit (en het potentieel is een stuk hoger met zo'n groot IV verschil).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik 2 dezelfde pokemons heb waarbij de eerste 183cp heeft maar een 73.3% IV en de andere 266cp en 40.0%, wat is dan het beste?
Dit is me dus niet helemaal duidelijk.
Heb ook 1 waarbij 70%IV en 86cp en de ander 30%IV en 280cp.
Gewoon de IV volgen of CP, of wachten tot een betere?
De IV tot op bepaalde hoogte.. Als het CP-verschil teveel wordt, wordt het dubieuzer. In de praktijk kun je dan beter doorvangen van die soort tot je er een vindt met zowel goede IV and CP, vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik 2 dezelfde pokemons heb waarbij de eerste 183cp heeft maar een 73.3% IV en de andere 266cp en 40.0%, wat is dan het beste?
Dit is me dus niet helemaal duidelijk.
Heb ook 1 waarbij 70%IV en 86cp en de ander 30%IV en 280cp.
Gewoon de IV volgen of CP, of wachten tot een betere?
En kijken naar de aanvallen, dat is nog belangrijker dan die IV.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
In het eerste geval zou ik die van 73.3% aanhouden, die 80CP verschil is een kwestie van een paar powerups voordat je op hetzelfde CP zit (en het potentieel is een stuk hoger met zo'n groot IV verschil).
In het geval van die tweede zou ik beiden geen stardust/candy aan verspillen en wachten tot een betere.
Idd, ook belangrijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
En kijken naar de aanvallen, dat is nog belangrijker dan die IV.
Wel het goede account gebruikt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, Pokeadvisor zegt dat ik level 1 ben, en nog geen enkele pokemon heb gevangen. Kan ook helemaal niks doen daar terwijl ik wel ingelogd ben. Geen IV's berekenen bv. Begrijp er niks van.
Haha ja moet wel, gewoon mn email adres + wachtwoord, zoals ik ook de 1e keer bij Pokemon Go inlogdequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel het goede account gebruikt?.
Kan dus niet. Dan heb je echt het verkeerde gmail account te pakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, Pokeadvisor zegt dat ik level 1 ben, en nog geen enkele pokemon heb gevangen. Kan ook helemaal niks doen daar terwijl ik wel ingelogd ben. Geen IV's berekenen bv. Begrijp er niks van.
Begrijp er helemaal niks van. Ik log gewoon in met mn hotmail account, waarvan ik er maar eentje heb. En blijkbaar was het ook het juiste wachtwoord want hij logde me wel in. Iets gaat er niet goed, maar wat...Haha frusterend!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan dus niet. Dan heb je echt het verkeerde gmail account te pakken.
Na evolutie heeft hij andere random attacks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:24 schreef DaMart het volgende:
Als je een Eevee hebt met 10 voor Quick Attack en 40 voor Body Slam, wat is dan de beste evolutie?.
Hij heet nu (nog) Sparky.
O, oké. Dan laat ik zijn naam lekker zoals die isquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Na evolutie heeft hij andere random attacks.
Mocht je nog geen Vaporeon hebben, dan zou ik die altijd als eerste kiezen als de IV van die Eevee een beetje in orde is. Vaporeon is een van de beste pokemon uit het spel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, oké. Dan laat ik zijn naam lekker zoals die is.
CP 299 en IV is 84,4%. Heb er ook een van 88,9% maar die CP is maar 110.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mocht je nog geen Vaporeon hebben, dan zou ik die altijd als eerste kiezen als de IV van die Eevee een beetje in orde is. Vaporeon is een van de beste pokemon uit het spel.
Hoewel beide aan de lage kant qua CP, zou ik toch gewoon kiezen voor Vaporeon. Ik heb die van mij ook al met heel laag CP en houd hem gewoon bij qua upgraden. Is nu CP 2119 ondertussen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
CP 299 en IV is 84,4%. Heb er ook een van 88,9% maar die CP is maar 110.
Ben ook pas level 14 en hoogste CP is een Magenton met CP 455quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoewel beide aan de lage kant qua CP, zou ik toch gewoon kiezen voor Vaporeon. Ik heb die van mij ook al met heel laag CP en houd hem gewoon bij qua upgraden. Is nu CP 2119 ondertussen.
Met hotmail inloggen bij google? Hoe moeilijk kan het zijn om even met hetzelfde account in te loggen op pokeadvisor als die je gebruikt in je pokemon go app?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Begrijp er helemaal niks van. Ik log gewoon in met mn hotmail account, waarvan ik er maar eentje heb. En blijkbaar was het ook het juiste wachtwoord want hij logde me wel in. Iets gaat er niet goed, maar wat...Haha frusterend!
Via mn smartphone pakt ie 'm gelukkig wel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan dus niet. Dan heb je echt het verkeerde gmail account te pakken.
Al 11.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoeveel Dratini candy hebben jullie eigenlijk al?
Mijn hoogste is ook een Seel, met een IV van 100%.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef DaMart het volgende:
Mijn sterkste is een Seel met IV van 93,3%.... alleen zijn CP is maar 15.
Ik heb 15 Dratini candyquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
27 ofzo, alleen nog geen goede Dratini om te evoluerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
zesquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef MaxC het volgende:
Wow, kwam net een hele zeldzame Pokémon tegen, kende hem niet eens
[ afbeelding ]
3.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
450quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Piratatow.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef MaxC het volgende:
Wow, kwam net een hele zeldzame Pokémon tegen, kende hem niet eens
[ afbeelding ]
Dit was een hoax toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Thor found his hammer.
Niantic pakt de bots aan.
There is no shelter from the storm
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
27 ofzo, alleen nog geen goede Dratini om te evolueren
O ik dacht dat ik met 60 candy een beetje achterliep.quote:
31quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Super! Dat maakt mijn motivatie om te spelen toch weer wat groter!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Thor found his hammer.
Niantic pakt de bots aan.
There is no shelter from the storm
Alhoewel dit ook 100% fake kan zijn.
Had ik er maar al 27, dan heb ik een geweldige Dratini klaar staan om te evoluerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
27 ofzo, alleen nog geen goede Dratini om te evolueren
Is toch met alles, in het begin van je relatie neuk je 3x per dag/date.. dat is na een maand ook minder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef MisterHandyNL het volgende:
Merk dat het bij mij toch wel minder aan het worden is. Tot vorige week speelde ik het nog elke dag, maar deze week heb ik het nog maar 1 keer gespeeld
lekker zonnetje kutweer noemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht, laat i kvandaag eens naar de bbq gaan op de fiets, wat km's pakken voor de 10km ei.. maar het is maar kutweer
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:01 schreef picodealion het volgende:
Mijn nieuwe all-star team:
[ afbeelding ]
Je woont wel wat uit de richtingquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lekker zonnetje kutweer noemen.
Deze game is dan ook als een hoop schijt (Niantic) met een berg discodip (Pokemon) eroverheen, in het begin denk je 'hey wat lekker! discopdip!' maar uiteindelijk blijkt dat je poep zit te vreten. Sommige mensen zijn nog lekker aan het snoepen van die poep, bij de rest begint het besef nu een beetje te komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef MisterHandyNL het volgende:
Merk dat het bij mij toch wel minder aan het worden is. Tot vorige week speelde ik het nog elke dag, maar deze week heb ik het nog maar 1 keer gespeeld
Of jij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je woont wel wat uit de richting![]()
Nu is het even droog, hopelijk blijft het dat.
Ja. Je hebt gewoon zo veel XP nodig op een bepaald moment dat het een sleur wordt om te levelen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef MisterHandyNL het volgende:
Je hoeft het niet te spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Donnis het volgende:
[..]
Deze game is dan ook als een hoop schijt (Niantic) met een berg discodip (Pokemon) eroverheen, in het begin denk je 'hey wat lekker! discopdip!' maar uiteindelijk blijkt dat je poep zit te vreten. Sommige mensen zijn nog lekker aan het snoepen van die poep, bij de rest begint het besef nu een beetje te komen.
Het boeit je iig nog genoeg om hier rond te hangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Donnis het volgende:
[..]
Deze game is dan ook als een hoop schijt (Niantic) met een berg discodip (Pokemon) eroverheen, in het begin denk je 'hey wat lekker! discopdip!' maar uiteindelijk blijkt dat je poep zit te vreten. Sommige mensen zijn nog lekker aan het snoepen van die poep, bij de rest begint het besef nu een beetje te komen.
Doe ik dan ook niet, ik zit er alleen nog maar op te haten uit teleurstelling. Omdat iets dat zoveel potentie heeft wordt verpest wordt door een incompetent bedrijf.quote:
Volgens mij denk je dat jezelf ook een discodip bent, nog even wachten tot je doorhebt dat je een poepuser bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
Doe ik dan ook niet, ik zit er alleen nog maar op te haten uit teleurstelling. Omdat iets dat zoveel potentie heeft wordt verpest wordt door een incompetent bedrijf.
OEHHH BURNquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij denk je dat jezelf ook een discodip bent, nog even wachten tot je doorhebt dat je een poepuser bent.
Dus eigenlijk ben je een zoutpotje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
Doe ik dan ook niet, ik zit er alleen nog maar op te haten uit teleurstelling. Omdat iets dat zoveel potentie heeft wordt verpest wordt door een incompetent bedrijf.
Lekker de lol ook voor de rest verpesten, zeg maar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
I will en zal voortaan mijn bek houden en jullie positiviteit niet meer verpesten hier. Dat ik zit te haten komt puur uit teleurstelling, ik wil het juist leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rush yourself to the burn unit, Nurse Joy en Chansey helpen je.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Donnis het volgende:
[..]
Bij mij komt het ook deels doordat ik dinsdag ineens door een vage reden al mijn ballen ben kwijt geraakt. Ik had er iets van 80 en ineens waren ze weg. Daarbij is het vangen ook best kut geworden, omdat de meest lage Pokemons nu ook vaker ontsnappen. En inderdaad je moet nu wel heel veel vangen en evolven wil je sneller omhoog levellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gewoon zo veel XP nodig op een bepaald moment dat het een sleur wordt om te levelen...
Wegleggen en over een paar patches nog eens kijken. Werkt altijd een stuk beter dan je bloeddruk omhoog werkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:13 schreef Donnis het volgende:
[..]
I will en zal voortaan mijn bek houden en jullie positiviteit niet meer verpesten hier. Dat ik zit te haten komt puur uit teleurstelling, ik wil het juist leuk vinden.
Wij hopen ook snel op updates met nieuwe modi hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:13 schreef Donnis het volgende:
[..]
I will en zal voortaan mijn bek houden en jullie positiviteit niet meer verpesten hier. Dat ik zit te haten komt puur uit teleurstelling, ik wil het juist leuk vinden.
Damnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:13 schreef Myraela het volgende:
Uurtje gelopen en echt alleen maar rattata's zo'n beetje tegengekomen. Ik wilde klagen, maar net voordat ik de deur instapte kwam er een 1321 Lapras uit m'n eitje.Dus dat maakt alles goed.
Die bug is opgelost volgens mij. Had net weer een Nice en Cruveball bonus en 4 pokemons gevangen met alles bij elkaar 5 ballen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef MisterHandyNL het volgende:
[..]
[..]
Bij mij komt het ook deels doordat ik dinsdag ineens door een vage reden al mijn ballen ben kwijt geraakt. Ik had er iets van 80 en ineens waren ze weg. Daarbij is het vangen ook best kut geworden, omdat de meest lage Pokemons nu ook vaker ontsnappen. En inderdaad je moet nu wel heel veel vangen wil je sneller omhoog levellen.
Tja het was een klein maandje leuk om te doen, maar ik denk dat ik er nu wel een beetje klaar mee ben.
Dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ben nu ook door mijn stardust heen hoor. Kom een dagje naar Arnhem, Sonsbeek is een Eevee-farmquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Ik heb zelf een ernstig tekort aan stardust en Snorlax en Eevee-candy.
De laatste 5 pokemon bleven prima in hun ball.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die bug is opgelost volgens mij. Had net weer een Nice en Cruveball bonus en 4 pokemons gevangen met 5 ballen.
Dat bedoel ik. Lijkt mij dat die bug opgelost is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De laatste 5 pokemon bleven prima in hun ball.
Haha ja dat is het plan, ik ben inmiddels maar weer X en Omega Ruby aan het spelen want de Poké hype is nog te groot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wegleggen en over een paar patches nog eens kijken. Werkt altijd een stuk beter dan je bloeddruk omhoog werken
Yup, en je weet gewoon nu al dat er nog vette updates aan gaan komen. Beetje geduld, idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Alsof je als ontwikkelaar weet dat iets een onwijze hit wordt. Ik denk dat ze nu hun handen vol hebben aan het onverwachte succes.
Ondertussen is mijn enige ergernis de valsspelers. Maar dat ligt niet aan het spel zelf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, en je weet gewoon nu al dat er nog vette updates aan gaan komen. Beetje geduld, idd.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij denk je dat jezelf ook een discodip bent, nog even wachten tot je doorhebt dat je een poepuser bent.
Oke duidelijk bedankt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
In het eerste geval zou ik die van 73.3% aanhouden, die 80CP verschil is een kwestie van een paar powerups voordat je op hetzelfde CP zit (en het potentieel is een stuk hoger met zo'n groot IV verschil).
In het geval van die tweede zou ik beiden geen stardust/candy aan verspillen en wachten tot een betere.
Daar lette ik sowieso al niet op, dus komt goed uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef picodealion het volgende:
Voor iedereen die tegen het XP grinden aanhikt: ontspan! Ik heb de eerste twee weken alleen maar voor de XP gespeeld, maar op een bepaald moment kwam ik op datzelfde punt. Nu loop ik gewoon veel rond door de buurt, ga af en toe bij lures zitten en let niet meer zoveel op mijn level. Het spel wordt er een stuk relaxter van.
Opeens had ik weer 60 evolves klaarliggen, even een half uurtje een flink XP boost gehad (niet eens een level omhoog) en nu ga ik er weer een paar dagen niet naar kijken.
We zijn pas een paar weken bezig. Dit spel kan je nog maanden/jaren spelen (afhankelijk van hoe leuk het blijft). Denk even aan al die mensen die nu pas beginnen en stel jezelf gerust dat je al zover voorligt.
Ik maak mij er ook niet druk om eigenlijk. Level omhoog gaat vanzelf wel. En ik vind het eigenlijk ook wel saai als ik eenmaal level 40 ben en niet meer omhoog kanquote:Opvrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef picodealion het volgende:
Nu loop ik gewoon veel rond door de buurt, ga af en toe bij lures zitten en let niet meer zoveel op mijn level. Het spel wordt er een stuk relaxter van.
Powerlevellen is ook gewoon niet leuk, dat zie je ook in elke MMO weer terugkomen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef picodealion het volgende:
Voor iedereen die tegen het XP grinden aanhikt: ontspan! Ik heb de eerste twee weken alleen maar voor de XP gespeeld, maar op een bepaald moment kwam ik op datzelfde punt. Nu loop ik gewoon veel rond door de buurt, ga af en toe bij lures zitten en let niet meer zoveel op mijn level. Het spel wordt er een stuk relaxter van.
Opeens had ik weer 60 evolves klaarliggen, even een half uurtje een flink XP boost gehad (niet eens een level omhoog) en nu ga ik er weer een paar dagen niet naar kijken.
We zijn pas een paar weken bezig. Dit spel kan je nog maanden/jaren spelen (afhankelijk van hoe leuk het blijft). Denk even aan al die mensen die nu pas beginnen en stel jezelf gerust dat je al zover voorligt.
Ja dat wel, maar eieren waar pidgeys, ratatas en weedles uitkomen ben ik eigenlijk wel zatquote:
Gewoon om daarna de sterkste te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:34 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben met een fake account ook even naar New York Central Park gespoofed.
Ik was even benieuwd hoe het werkte en hoe het was.
Ik snap alleen echt niet dat die mensen het leuk vinden om het spel zo te spelen vanaf de computer
Na 10 minuten heb je het gewoon al gezien.
Je moet 5 miljoen XP hebben om van 39 naar 40 te gaan toch? Dat duurt wel ff. Tegen die tijd ben je de 30 al gepaseerd johquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak mij er ook niet druk om eigenlijk. Level omhoog gaat vanzelf wel. En ik vind het eigenlijk ook wel saai als ik eenmaal level 40 ben en niet meer omhoog kan
Ik let er ook niet meer op, van level 22 naar 23 heb ik gedaan zonder lucky egg. Gewoon af en toe wat rommel evolven en binnen vier dagen had ik de 100.000 xp bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef picodealion het volgende:
Heb je daar vaker last van?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon vijf Pokéballs achter elkaar langs de Pokémon gegooid.Hoezo kan ik niet richten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |