SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Als ik er voor betaald zou worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t ook wel wat vreemd
Sowieso een beetje raar, die mensen die al hun tijd besteden aan pokemon
Er zijn mensen die rondlopen met een GoPro en live te volgen zijn... en krijgen vanwege de vele volgers dus ook heel, heel goed betaald voor een beetje te Pokémonnen! Dus volg je droom!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik er voor betaald zou worden.
Ik zou niet weten hoe ik zou moeten beginnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:30 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die rondlopen met een GoPro en live te volgen zijn... en krijgen vanwege de vele volgers dus ook heel, heel goed betaald voor een beetje te Pokémonnen! Dus volg je droom!
Huh? Nee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
Gebruiken jullie allemaal Pokeadvisor om je IV's te berekenen? Of dat de handigste?
Edit: zie dat als je in wil loggen je je telefoon nummer moet geven. Hebben jullie dat gedaan?
''Er is iets anders aan de manier waarop u inlogt'', daarom moet ik verifiëren. Waarschijnlijk omdat ik nu via de pc daar op probeer in te loggen.quote:
Oh dat is Gmail zelf. Dat is normaal vaak. Log gewoon in met een Token.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
''Er is iets anders aan de manier waarop u inlogt'', daarom moet ik verifiëren. Waarschijnlijk omdat ik nu via de pc daar op probeer in te loggen.
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh dat is Gmail zelf. Dat is normaal vaak. Log gewoon in met een Token.
Klik op GET AUTHENTIFICATION KEY bij login. Dan krijg je een gmail scherm, selecteer daar je gmail account. Dan krijg je een scherm met een hele lange string met cijfers letters en tekens. Die kopieer je en plak je onder GET AUTHENTIFICATION KEY. Dan klik je op login.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?
klik op de link die pokeadvisor je geeft. zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met een Token? wat is dat en hoe werkt dat?
Ah, dat noem je ook wel een ''token'' dus. Sorry! Het is geluktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klik op GET AUTHENTIFICATION KEY bij login. Dan krijg je een gmail scherm, selecteer daar je gmail account. Dan krijg je een scherm met een hele lange string met cijfers letters en tekens. Die kopieer je en plak je onder GET AUTHENTIFICATION KEY. Dan klik je op login.
In het eerste geval zou ik die van 73.3% aanhouden, die 80CP verschil is een kwestie van een paar powerups voordat je op hetzelfde CP zit (en het potentieel is een stuk hoger met zo'n groot IV verschil).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik 2 dezelfde pokemons heb waarbij de eerste 183cp heeft maar een 73.3% IV en de andere 266cp en 40.0%, wat is dan het beste?
Dit is me dus niet helemaal duidelijk.
Heb ook 1 waarbij 70%IV en 86cp en de ander 30%IV en 280cp.
Gewoon de IV volgen of CP, of wachten tot een betere?
De IV tot op bepaalde hoogte.. Als het CP-verschil teveel wordt, wordt het dubieuzer. In de praktijk kun je dan beter doorvangen van die soort tot je er een vindt met zowel goede IV and CP, vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik 2 dezelfde pokemons heb waarbij de eerste 183cp heeft maar een 73.3% IV en de andere 266cp en 40.0%, wat is dan het beste?
Dit is me dus niet helemaal duidelijk.
Heb ook 1 waarbij 70%IV en 86cp en de ander 30%IV en 280cp.
Gewoon de IV volgen of CP, of wachten tot een betere?
En kijken naar de aanvallen, dat is nog belangrijker dan die IV.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
In het eerste geval zou ik die van 73.3% aanhouden, die 80CP verschil is een kwestie van een paar powerups voordat je op hetzelfde CP zit (en het potentieel is een stuk hoger met zo'n groot IV verschil).
In het geval van die tweede zou ik beiden geen stardust/candy aan verspillen en wachten tot een betere.
Idd, ook belangrijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
En kijken naar de aanvallen, dat is nog belangrijker dan die IV.
Wel het goede account gebruikt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, Pokeadvisor zegt dat ik level 1 ben, en nog geen enkele pokemon heb gevangen. Kan ook helemaal niks doen daar terwijl ik wel ingelogd ben. Geen IV's berekenen bv. Begrijp er niks van.
Haha ja moet wel, gewoon mn email adres + wachtwoord, zoals ik ook de 1e keer bij Pokemon Go inlogdequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel het goede account gebruikt?.
Kan dus niet. Dan heb je echt het verkeerde gmail account te pakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, Pokeadvisor zegt dat ik level 1 ben, en nog geen enkele pokemon heb gevangen. Kan ook helemaal niks doen daar terwijl ik wel ingelogd ben. Geen IV's berekenen bv. Begrijp er niks van.
Begrijp er helemaal niks van. Ik log gewoon in met mn hotmail account, waarvan ik er maar eentje heb. En blijkbaar was het ook het juiste wachtwoord want hij logde me wel in. Iets gaat er niet goed, maar wat...Haha frusterend!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan dus niet. Dan heb je echt het verkeerde gmail account te pakken.
Na evolutie heeft hij andere random attacks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:24 schreef DaMart het volgende:
Als je een Eevee hebt met 10 voor Quick Attack en 40 voor Body Slam, wat is dan de beste evolutie?.
Hij heet nu (nog) Sparky.
O, oké. Dan laat ik zijn naam lekker zoals die isquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Na evolutie heeft hij andere random attacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |