Kortom, wij mensen bezorgen de damherten overlast.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En veel aanrijdingen in het verkeer / ze gaan zich begeven in de bebouwde kom
Welkom maar weer dan. Slaapt eigen bed wel lekkerder?quote:
Ik heb een beeeeetje een decadent bed... dus ik gok van wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Welkom maar weer dan. Slaapt eigen bed wel lekkerder?
Mijn reactietijd heb ik vanochtend nog getest. Remmen deden het nog prima. Was mijn neefje, even gezegd dat ie beter op moest lettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is toch een prima methode om te testen of de reactiesnelheid van de snel vergrijzende bestuurders in Nederland te testen? (Zie mopperbrieven in de Televaag)
Uitgerust met ijsblokjesmachine, espressoapparaat en druivenpeller?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een beeeeetje een decadent bed... dus ik gok van wel ja
Ik had bij Nijmegen een "bijna raak". Op de brug bij Ewijk besloot een caravantrekkende personen auto -in- de wegwerkzaamheden even een vrachtwagen in te gaan halen en gooide daarbij het trekkende voertuig in een gaatje net groot genoeg voor een personenauto....quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn reactietijd heb ik vanochtend nog getest. Remmen deden het nog prima. Was mijn neefje, even gezegd dat ie beter op moest letten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitgerust met ijsblokjesmachine, espressoapparaat en druivenpeller?
SPOILER: Koopt Friesch nationaal product ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Tuinen worden omgeploegd en kaal gevreten en vooral veel aanrijdingen vanwege plotseling voor auto's springen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:05 schreef Quantic het volgende:
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?
Yeah! Hartjes zonder buikvet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:35 schreef minilot het volgende:
En, inzake Gay Pride 2016, de koekiesbatch van vandaag! Citroen, vanille en amandel.
[ afbeelding ]
Ze worden gedurende een aantal maanden afgeschoten en via de lokale poelier verkocht. Maar het helpt niet. Ze blijven in aantal toenemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef fietsie het volgende:
Daarnaast kun je van hertevlees prima gerechten maken. Zorgen dat je ze bij het aanrijden op de kop raakt, of de achterhand...
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze worden gedurende een aantal maanden afgeschoten en via de lokale poelier verkocht. Maar het helpt niet. Ze blijven in aantal toenemen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uingebieden-a1514721
Priiiima appartement! Oogt bijzonder comfortabel. En ik kocht dat kleed in de woonkamer een maand of wat geleden bijna zelf, heh.quote:
Hilversum?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is mijn directe uitzicht:
[ afbeelding ]
Verder naar links een rotonde waar behoorlijk wat mensen overheen lopen of rijden. Dus best levendig. Zeker op dagen met veel opnames.
Dat is zielugquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het niet
Zenks!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Priiiima appartement! Oogt bijzonder comfortabel. En ik kocht dat kleed in de woonkamer een maand of wat geleden bijna zelf, heh.
Heul fijne vakantie alvast!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is mijn directe uitzicht:
[ afbeelding ]
Verder naar links een rotonde waar behoorlijk wat mensen overheen lopen of rijden. Dus best levendig. Zeker op dagen met veel opnames.
Ze mogen maar in een beperkte tijd jonge hindes afschieten en zelfs daartegen lopen allerlei protesten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het niet
Deze tijd worden vooral de bokken gejaagd toch? De geiten in de winter. Of is dat alleen bij reeën zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze mogen maar in een beperkte tijd jonge hindes afschieten en zelfs daartegen lopen allerlei protesten.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef minilot het volgende:
Ja, bij herten helpt die cuteheidsfactor natuurlijk niet hè?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |