En binnen. Zilver voor Zuid-Afrika, brons voor Italië.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef Leatherface het volgende:
Eerste gouden medaille voor Nieuw-Zeeland zit er aan te komen, in het roeien.
Ach, die was al met stift in alle boekjes opgeschreven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef Leatherface het volgende:
Eerste gouden medaille voor Nieuw-Zeeland zit er aan te komen, in het roeien.
Leuk voor Slowakije. En dat zonder Sagan in de wegrace nog wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
C2 kanoslalom:
G: Slowakije
Z: Team GB
B: Frankrijk
weer goudquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
slalom (v)
G: Spanje
Z: Nieuw-Zeeland
B: Australie
Dank je.quote:
Doping zilver dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
200m schoolslag (v)
G: Japan
Z: Rusland ()
B: China
En Kromo niks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
100m vrij (v)
G: Canada, USA
B: Zweden
Verrassend goud voor team USA toch.
niemand zilver belachelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
100m vrij (v)
G: Canada, USA
B: Zweden
Verrassend goud voor team USA toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zakken wat weg. GOUD is vereist. Morgen hopen op Sjefke en Paulis/Head.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILER: Alternatieve medaillespiegelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:41 schreef Gutmensch het volgende:
Ook deze spelen blijven we weer oppermachtig!Dat kan je niet zo stellen. Als er als EU meegedaan zou worden, zouden er veel minder startplaatsen voor EU sporters zijn dan nu het geval is voor de losse Europese landen tezamen.SPOILER: Alternatieve medaillespiegelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zo, maar we zouden dan ook betere sporters sturen, de top-10 van die we nu naar Rio hebben gestuurd als Europese landen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat kan je niet zo stellen. Als er als EU meegedaan zou worden, zouden er veel minder startplaatsen voor EU sporters zijn dan nu het geval is voor de losse Europese landen tezamen.
Team GB-godenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Team GB gaat door
Vier zonder (m)
G: Team GB
Z: Australie
B: Italie
Luxemburg grenst aan Nederland inderdaad, heeft Denemarken (onze noorderburen) ook goud?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:27 schreef Columbiafan het volgende:
Alle buurlanden een gouden medaille vandaag(behalve Luxemburg)
Bij wat? Bermbommen leggen 100 meter individueel?quote:
Mannen van minder dan 49 kgquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boksen -49 kg (m)
B: USA, Cuba
(strijd om het goud is zondag pas)
Even toelichten, was best verwarrend. Ik ben een Belg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Luxemburg grenst aan Nederland inderdaad, heeft Denemarken (onze noorderburen) ook goud?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij wat? Bermbommen leggen 100 meter individueel?
vanavond maakt Spanje kans op goud in het tennis dubbel van de mannenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank je.
Zojuist heeft Korea weer even uitgehaald bij het boogschieten:
Individueel (v)
G: Zuid-Korea
Z: Duitsland
B: Zuid-Korea
Ik weet het, ga zeker effe kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vanavond maakt Spanje kans op goud in het tennis dubbel van de mannen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij wat? Bermbommen leggen 100 meter individueel?
Hoe laat beginnen de finales bij het tennis? Zou 8 uur beginnen toch maar is nog niet bezig.quote:
Volgens mij wel redelijk ja al is dit wel erg knapquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:32 schreef PippenScottie het volgende:
Is het altijd al zo dat Italianen sterk zijn in schieten? Is mij nooit opgevallen, maar deze Spelen grossieren ze in medailles.
half 11 (als de wedstrijd om het brons niet uitloopt)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen de finales bij het tennis? Zou 8 uur beginnen toch maar is nog niet bezig.
Is alles uitgelopen ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
half 11 (als de wedstrijd om het brons niet uitloopt)
wedstrijd om het brons begint om kwart over 9 maar het kan uitlopenquote:
Prima eigenlijk, later op de avond is er minder boeiende live sportquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wedstrijd om het brons begint om kwart over 9 maar het kan uitlopen
Nadal speelt nu het enkelspel tennis
De kans is groot dat de finale uitloopt is groot
Amerikaans kwalificatie toernooi heeft bij sommige sporten (oa zwemmen, atletiek) een nogal hoog niveau waardoor alleen wereldtoppers zich kunnen kwalificeren. Geen veldvulling.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef Onnoman het volgende:
Nederland heeft meer dan de helft van het aanal amerikaanse olympiers naar brasil gestuurd..
dan mag je toch eigenlijk ook wel verwachten dat NL meer dan de helft van het aantal medailles van de USA mee naar huis mag nemen
of is dit een rare vergelijking?
Ook nog finale floretschermen trouwens. En dus 2 van de 3 finales al gewonnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:27 schreef Columbiafan het volgende:
Dit wordt een Franse dag, 2 finales judo, finale boogschieten, Manaudou... (Roeigoud al binnen).
Niet echt want de VS heeft veel meer keuze om die plekken in te vullen. Veel meer talent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef Onnoman het volgende:
Nederland heeft meer dan de helft van het aanal amerikaanse olympiers naar brasil gestuurd..
dan mag je toch eigenlijk ook wel verwachten dat NL meer dan de helft van het aantal medailles van de USA mee naar huis mag nemen
of is dit een rare vergelijking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De balans. Team GB op de brommer naar plaats 3, de VS al een enorme voorsprong. Australië zakt er langzzaam echt doorheen en ook Hongarije meer op de plaats waar het misschien wel hoort. Nederland stijgt weer wat door Paulis/Head maar blijft rond plaats 15.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. VS, 2. China 3. GB. En dan zullen Japan en Rusland vermoedelijk de overige top 5-plekken bezetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De balans. Team GB op de brommer naar plaats 3, de VS al een enorme voorsprong. Australië zakt er langzzaam echt doorheen en ook Hongarije meer op de plaats waar het misschien wel hoort. Nederland stijgt weer wat door Paulis/Head maar blijft rond plaats 15.
Denk toch echt een ander land dan Rusland/Japan eerlijk gezegd. Als ik 't nu zou moeten zeggen:quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
1. VS, 2. China 3. GB. En dan zullen Japan en Rusland vermoedelijk de overige top 5-plekken bezetten.
Japan staat op zeven en wint vast nog enkele worstelfinales. Misschien dat Uchimura nog een toestelfinale wint. Dan komen ze op een gouden plek of elf. Kom je denk ik toch een heel eind mee in de buurt van de top vijf. Zeker als de Duitsers en Koreanen er niet al te veel meer winnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk toch echt een ander land dan Rusland/Japan eerlijk gezegd. Als ik 't nu zou moeten zeggen:
1. VS
2. China
3. GB
4. Duitsland
5. Rusland
Hmm, dat is waar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vooral moeilijk vind om de Russen in te schatten. Daarvoor moet je eigenlijk eerder kijken naar wie er allemaal geschorst zijn voor de Spelen en ik weet zo snel niet of hun atletiekselectie erg uitgedund is of niet. In dat geval wissel ik Japan met Rusland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Japan staat op zeven en wint vast nog enkele worstelfinales. Misschien dat Uchimura nog een toestelfinale wint. Dan komen ze op een gouden plek of elf. Kom je denk ik toch een heel eind mee in de buurt van de top vijf. Zeker als de Duitsers en Koreanen er niet al te veel meer winnen.
Die winnen links en rechts goud waar je t niet verwacht en alles wat je wel verwacht pakken ze ook. Vrij bizar ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:36 schreef zorro28 het volgende:
Ik geloof echt niks van de VS deze Spelen
Die andere Japanner zal wel vloergoud pakken juist, verder nog het worstelen ja. Toch gaat het nog wel spannend worden met Duitsland en Frankrijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Japan staat op zeven en wint vast nog enkele worstelfinales. Misschien dat Uchimura nog een toestelfinale wint. Dan komen ze op een gouden plek of elf. Kom je denk ik toch een heel eind mee in de buurt van de top vijf. Zeker als de Duitsers en Koreanen er niet al te veel meer winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |