Bij wat? Bermbommen leggen 100 meter individueel?quote:
Mannen van minder dan 49 kgquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boksen -49 kg (m)
B: USA, Cuba
(strijd om het goud is zondag pas)
Even toelichten, was best verwarrend. Ik ben een Belg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Luxemburg grenst aan Nederland inderdaad, heeft Denemarken (onze noorderburen) ook goud?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij wat? Bermbommen leggen 100 meter individueel?
vanavond maakt Spanje kans op goud in het tennis dubbel van de mannenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank je.
Zojuist heeft Korea weer even uitgehaald bij het boogschieten:
Individueel (v)
G: Zuid-Korea
Z: Duitsland
B: Zuid-Korea
Ik weet het, ga zeker effe kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vanavond maakt Spanje kans op goud in het tennis dubbel van de mannen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij wat? Bermbommen leggen 100 meter individueel?
Hoe laat beginnen de finales bij het tennis? Zou 8 uur beginnen toch maar is nog niet bezig.quote:
Volgens mij wel redelijk ja al is dit wel erg knapquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:32 schreef PippenScottie het volgende:
Is het altijd al zo dat Italianen sterk zijn in schieten? Is mij nooit opgevallen, maar deze Spelen grossieren ze in medailles.
half 11 (als de wedstrijd om het brons niet uitloopt)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen de finales bij het tennis? Zou 8 uur beginnen toch maar is nog niet bezig.
Is alles uitgelopen ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
half 11 (als de wedstrijd om het brons niet uitloopt)
wedstrijd om het brons begint om kwart over 9 maar het kan uitlopenquote:
Prima eigenlijk, later op de avond is er minder boeiende live sportquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wedstrijd om het brons begint om kwart over 9 maar het kan uitlopen
Nadal speelt nu het enkelspel tennis
De kans is groot dat de finale uitloopt is groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |