SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQProtčge moi de mes désirs.
Wtf ik heb nog niet eens een Dragonairquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Net een Dragonite in m'n slaapkamer gevangen.Wel een kleintje, helaas. Ze zitten hier in alle gyms met +- 3500 cp.
Het irritantste aan die Dragonites is nog wel hoe ze er uit zien, lelijke bolle oranje hagedissen, die 2 voorgaande vormen zijn geweldig qua design en dan krijg je opeens die Barney the dragon. Zo lelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Net een Dragonite in m'n slaapkamer gevangen.Wel een kleintje, helaas. Ze zitten hier in alle gyms met +- 3500 cp.
Ze introduceren wel aardige bugs zegquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/761301330967326720
Ik dacht al dat er iets mis was met de catch rates. Sinds de update ontsnapten er veel meer Pokemon dan voorheen.
Had ik maar zoveel actie in mijn slaapkamer!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
En pokeballen gaan vaker mis of raken de Pokemon maar doen niets...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
Ik dacht al dat er iets mis was met de catch rates. Sinds de update ontsnapten er veel meer Pokemon dan voorheen.
Nu even in een gym zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:48 schreef Molurus het volgende:
En ook even een magikarp geevolved en maximaal geboost.
[ afbeelding ]
Zal ik dan eindelijk weer weedles van 10cp kunnen vangen in één keer?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:53 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel actie in mijn slaapkamer!
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het irritantste aan die Dragonites is nog wel hoe ze er uit zien, lelijke bolle oranje hagedissen, die 2 voorgaande vormen zijn geweldig qua design en dan krijg je opeens die Barney the dragon. Zo lelijk.
Oh die bewaar ik juist. Als ik straks groot ben kan ik gaan vechten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Revives weg pleuren, nog nooit gebruikt.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wtf ik heb nog niet eens een Dragonair
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:06 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Dragonite wel leuk eigenlijk zoals die nu is, vrolijk draakje die alles wegblaast.
Dat is een aardigequote:
En Venomoth en Butterfree ookquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:11 schreef Igen het volgende:
Gyarados en Dragonite hadden omgewisseld moeten zijn.
gewoon mee eensquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:11 schreef Igen het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:11 schreef Igen het volgende:
Charizard kon je niet eens fly leren in Pokemon Red Blue en Yellow...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:10 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dat is een aardige![]()
Wel raar dat Charizard geen draak is maar dratini en evoluties wel
Wie geeft er dan ook een HM als fly aan een Charizardquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Charizard kon je niet eens fly leren in Pokemon Red Blue en Yellow...
Haha ja dat is wel raar, als ik mij het goed herinner vloog die altijd in de serie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je 20.000 al veel vind, ga je het nog zwaar krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ik ben ondertussen level 15 en vraag me af hoe iedereen door die xp's komt.. Ik moet er gewoon 20.000 halen voor level 16, is toch abnormaal veel.
Hoe doen jullie dit? Constant lopen en Pokemon vangen?
Ik zat vandaag een uur in een parkje, met incense en lure aan, maar heb maar geloof ik een stuk of 8 Pokemon gevangen, zo schiet het natuurlijk ook niet op..
Dat zijn 6 eierenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
20.000 is niks inderdaad. Gister 190.000 xp gedaan met evolven en Lucky egg inzetten.
Wtf is dit dan![]()
[ afbeelding ]
dumpen die revives. Je krijgt er zooooooo veel als je wat hoger lvl bent dat je nooit zonder zit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh die bewaar ik juist. Als ik straks groot ben kan ik gaan vechten.
Volgens mij mis ik hetquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wtf is dit dan![]()
[ afbeelding ]
Tenzij je veel gym's overneemt. Ik dump altijd pokeballen want die krijg je aan de lopende bandquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:02 schreef wdn het volgende:
[..]
dumpen die revives. Je krijgt er zooooooo veel als je wat hoger lvl bent dat je nooit zonder zit.
Level? Ik denk dat je spijt gaat krijgen, na level 20 worden pokeballen een boel schaarser.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tenzij je veel gym's overneemt. Ik dump altijd pokeballen want die krijg je aan de lopende band
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Level? Ik denk dat je spijt gaat krijgen, na level 20 worden pokeballen een boel schaarser.
26quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Level? Ik denk dat je spijt gaat krijgen, na level 20 worden pokeballen een boel schaarser.
Dan heb ik niks gezegd en weet je zelf wel wat voor je werktquote:
Dat moment had ik gisteren bij een cp555 Golbatquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd en weet je zelf wel wat voor je werkt. Ik had even een moment met weinig pokeballs vanaf 20, daarna gewoon vaker een vast rondje stops gedaan door het centrum hier. Inmiddels zit dat wel weer goed dus. Voor veel mensen is het wel even schrikken hoeveel sneller je er doorheen gaat op een bepaald moment.
77.8% is ook een nette score en 728 is al richting een goede Arcanine, denk rond de 14 a 1500quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:02 schreef picodealion het volgende:
406CP Growlithe van 84.4%, of 728CP Growlithe van 77.8%?
Ik neig toch naar die laatste.
Dat wordt een blijvertje dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
77.8% is ook een nette score en 728 is al richting een goede Arcanine, denk rond de 14 a 1500
Heb alweer 80 evo'squote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat wordt een blijvertje dus.
Alweer dik 60 evolves klaarstaan, morgen maar even een half uurtje mijn best doen. Heeft iemand hier al geprobeerd elke keer het spel opnieuw te starten ipv de animatie afwachten? Schijnt hoger rendement te geven, maar ik ben wel bang dat 'ie dan opeens niet meer inlogt en ik mijn kostbare tijd kwijtraak.
De tering wat ga jij hardquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Als je 20.000 al veel vind, ga je het nog zwaar krijgen.
Ik zit in level 26 en moet 200.000XP hebben voor het volgende level.
Die 20.000XP haal ik binnen 2,5 uur door rondjes te fietsen in het park en continu stops mee te pakken. Elk rondje is 23 stops, dus 1150XP buiten alle pokémon die ik vang.
Lijkt mij behoorlijk irritant om te doen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat wordt een blijvertje dus.
Alweer dik 60 evolves klaarstaan, morgen maar even een half uurtje mijn best doen. Heeft iemand hier al geprobeerd elke keer het spel opnieuw te starten ipv de animatie afwachten? Schijnt hoger rendement te geven, maar ik ben wel bang dat 'ie dan opeens niet meer inlogt en ik mijn kostbare tijd kwijtraak.
Waarvoor speel je dan hé, want niemand zal je erkenning geven en mensen hebben eerder een hekel aan je. Pokemon is wel aardig, maar wat het leuk maakt is de sociale interactie met anderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:34 schreef esv7 het volgende:
Ffs hier zit ook een bot nu, net even een stukje gelopen naar twee gyms best ver uit elkaar en overgenomen, nu ik thuis ben zijn ze alweer overgenomen door een gozer van lv 34...
In Yellow wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bots doen het niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:34 schreef esv7 het volgende:
Ffs hier zit ook een bot nu, net even een stukje gelopen naar twee gyms best ver uit elkaar en overgenomen, nu ik thuis ben zijn ze alweer overgenomen door een gozer van lv 34...
Bots nemen geen gyms over? Dan moet die wel super actief zijn nu hij heeft nu alles hier in de buurt.quote:
Tja geen leven hebben. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bots nemen geen gyms over? Dan moet die wel super actief zijn nu hij heeft nu alles hier in de buurt.
Dat weet ik niet, maar bots en scanners doen het nu helemaal niet meer omdat Niantic API heeft encrypt. Dus ja het is helaas een noliferquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bots nemen geen gyms over? Dan moet die wel super actief zijn nu hij heeft nu alles hier in de buurt.
Scanners lezen de API uit. Spoofing is geklooi met je telefoons GPS positie. Laatste kan volgens mij nog wel steeds.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar bots en scanners doen het nu helemaal niet meer omdat Niantic API heeft encrypt. Dus ja het is helaas een nolifer
Ja, maar dat moet dan handmatigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Scanners lezen de API uit. Spoofing is geklooi met je telefoons GPS positie. Laatste kan volgens mij nog wel steeds.
De accounts doen het wel nog gewoon hoor, maar ze kunnen geen nieuwe meer doen (voorlopig). Iemand met dat level heeft een bot gebruikt, simpel zat. Eigenlijk durf ik wel te stellen dat alles boven 30 met een bot is gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar bots en scanners doen het nu helemaal niet meer omdat Niantic API heeft encrypt. Dus ja het is helaas een nolifer
Oo haha misschien heeft die mij stiekem gevolgd danquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik zeg ook alleen dat het op dit moment geen bot is. Enige wat ie kan doen is of door heel de stad rijden of met de NOX player aan de slag en voor beide moet je het zelf doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De accounts doen het wel nog gewoon hoor, maar ze kunnen geen nieuwe meer doen (voorlopig). Iemand met dat level heeft een bot gebruikt, simpel zat. Eigenlijk durf ik wel te stellen dat alles boven 30 met een bot is gedaan
De meeste sure... Maar er zijn echt wel van die nolifers die gewoon 30+ hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De accounts doen het wel nog gewoon hoor, maar ze kunnen geen nieuwe meer doen (voorlopig). Iemand met dat level heeft een bot gebruikt, simpel zat. Eigenlijk durf ik wel te stellen dat alles boven 30 met een bot is gedaan
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 03:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vangst van 2 uurtjes op Kijkduin rondlopen![]()
![]()
![]()
Dacht na mijn werk even snel langs te gaan voor het eerst, met de hoop dat het rustig wasquote:
Wow, wat een boel Pokemon die ik nog niet eens heb!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 03:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heb ik hier in de wijk ook. Rondje langs alle stops in mijn wijk en naastgelegen wijk en voornamelijk Weedle en Rattata tegenkomen. Op de radar verschijnen soms wel leukere, maar ja, zie die maar eens te vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 03:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, wat een boel Pokemon die ik nog niet eens heb!
Ik heb gisteren ongeveer 40 minuten binnen de bebouwde kom gewandeld en had 1 weedle en 1 ontsnapte ratata. Ik was niet naar iets op zoek en was niet speciaal voor Pokemon buiten, maar ik dacht als ik dan toch van A naar B wandel dan kan ik net zo goed Pokemon even opstarten voor de eieren. Maar dat was dus mijn resultaat(en gewoon in de stad dus, niet ergens op het platteland of in een bos)
Ik zag op de nearby radar ook wel een paar zeldzamere Pokemon, maar ja, waar dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 06:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik hier in de wijk ook. Rondje langs alle stops in mijn wijk en naastgelegen wijk en voornamelijk Weedle en Rattata tegenkomen. Op de radar verschijnen soms wel leukere, maar ja, zie die maar eens te vinden.
Dit maakt het spel kapot voor mij, als je een paar uur speelt is de kans op iets leuks nihil. Altijd maar weer Spearows, Ratata, Weedle en Drowzee. Nooit eens een random Grimer of Ponyta.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 06:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik hier in de wijk ook. Rondje langs alle stops in mijn wijk en naastgelegen wijk en voornamelijk Weedle en Rattata tegenkomen. Op de radar verschijnen soms wel leukere, maar ja, zie die maar eens te vinden.
Ik faal nog steeds met gooien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 06:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag op de nearby radar ook wel een paar zeldzamere Pokemon, maar ja, waar dan.
Vroeger, toen ik nog een matig trainer was ving ik álle weedles en rattata's zonder dat ze weg renden. Nu ik sterker en dus beter zou moeten zijn heb ik soms moeite met cp 10 ongedierte. Het bizarre leven van een Pokemon trainer.
Hoe meer ballen je verpest, hoe sneller je geneigd bent nieuwe te kopen. Dus dat doen ze wel slim, stiekem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik faal nog steeds met gooien.Vaak genoeg gooi ik mijn bal gewoon langs de Pokémon.
![]()
Ik ga er vanuit dat ze die radar wel weer fixen. Tevens heb ik het idee dat er sneller iets spawned op het moment dat ik de app opstart en niet reeds een tijdje aan heb staan.
Zolang ze de radar nog niet gefixt hebben, ga ik geen ballen kopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 07:37 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hoe meer ballen je verpest, hoe sneller je geneigd bent nieuwe te kopen. Dus dat doen ze wel slim, stiekem.
in Pokémon Yellow had mijn charizard altijd fly. Scyther kan het gek genoeg nog steeds niet lerenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een van de redenen voor mij om niet echt actief te gaan lopen farmen. Kost veel te veel ballen nu.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat snelle ontsnappen en geen xp bij bijv. great throws zijn bugs. Confirmed. Het is dus wel veranderd sinds de update.
https://mobile.twitter.com/PokemonGoApp/status/761301330967326720
Hm... misschien toch eens nadenken of ik die 17 uit dat lijstje die ik nog niet heb, ook wil gaan proberen te vangen daarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 03:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ben het ook aan het overwegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm... misschien toch eens nadenken of ik die 17 uit dat lijstje die ik nog niet heb, ook wil gaan proberen te vangen daar.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm... misschien toch eens nadenken of ik die 17 uit dat lijstje die ik nog niet heb, ook wil gaan proberen te vangen daar.
FOK!-meet op Kijkduin?quote:
Dat is bij mij ook nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:43 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat spawnplekken weer iets zijn aangepast. Zo ongeveer naast mijn huis zitten twee plekken waar vooral Pidgeys, Rattata's en Weedles spawnen, maar de laatste dagen zit daar af en toe ook wat anders leuks... ook twee tegelijk soms.
Gisteren ineens een Krabby en Venonat in plaats van die generieke zooi en ook een Cubone, Kadabra en Pikachu voor het eerst op die plekken gezien (en bijna allemaal gevangen).
Hier op het werk ineens Horsesea en Oddish iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:43 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat spawnplekken weer iets zijn aangepast. Zo ongeveer naast mijn huis zitten twee plekken waar vooral Pidgeys, Rattata's en Weedles spawnen, maar de laatste dagen zit daar af en toe ook wat anders leuks... ook twee tegelijk soms.
Gisteren ineens een Krabby en Venonat in plaats van die generieke zooi en ook een Cubone, Kadabra en Pikachu voor het eerst op die plekken gezien (en bijna allemaal gevangen).
Goed idee! Zal het vanmiddag eens 'achter de schermen' deponeren. Kunnen we misschien wel iets leuks van makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
FOK!-meet op Kijkduin?
Leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hier op het werk ineens Horsesea en Oddish idd
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Er zijn rondom m'n huis een aantal pokestops verdwenen sinds gisteren... waar er eerst een cluster van 3 was zijn het er nu nog maar 2.
Als ik niet reeds iets anders gepland heb op die datum, wil ik misschien ook wel langs komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:45 schreef Unites het volgende:
[..]
Goed idee! Zal het vanmiddag eens 'achter de schermen' deponeren. Kunnen we misschien wel iets leuks van maken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:46 schreef Unites het volgende:
[..]Vervelend
Is dat bij meer mensen het geval?
Ons kantoor is nog steeds een stop gelukkigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:46 schreef Unites het volgende:
[..]Vervelend
Is dat bij meer mensen het geval?
Ja, maar het zal nu wat rustiger gaan.quote:
Hoop je! dadelijk komen weer 3 fanatiekelingen en dan knikkeren ze je er zo uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:59 schreef MichelWuyts het volgende:
Gisteren in mijneentje een gym van level 9 naar 10 getraind. De laagste Pokemon in de gym was een hypno van 1200, dus ik was zeker een kwartier bezig. Maarja nu wel in de gym en zal wel een tijdje duren voordat deze verslagen word.
Als je geduld hebt wel ja, maar er zijn genoeg makkelijke gyms in de buurt om te veroverenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:00 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hoop je! dadelijk komen weer 3 fanatiekelingen en dan knikkeren ze je er zo uit
Zal straks eens kijken in de pauzequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:11 schreef So_Surreal het volgende:
Ik zat me vanmorgen iets te bedenken, geen idee of dit al bekend is:
Als je een incense gebruikt dan krijg je om de 5 minuten een pokemon, of om de 100 (of wat het 200) meter, toch?
Nu dacht ik, dan moet hij dus wel registreren wanneer je die 100 (of 200) meter gelopen hebt.
Toen bedacht ik mezelf, laat ik eens een incense aanzetten en gaan wandelen.
Dat deed ik net dus naar mijn werk, de route die ik elke dag loop.
En het lijkt dus te kloppen dat hij de meters die je maakt voor een egg veel beter registreert
Zijn er meer mensen die dit willen testen ?
Ah joh, dus lucky eggs zijn maar 80 coins, dat heb je in 2 of 3 dagen hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:17 schreef GwaiLow het volgende:
Pff kutzooi. Ben ik mn Items een beetje aan het opruimen, start ik perongeluk 1 van mn lucky eggs. Balen! Heb er nog wel zoveel mogelijk proberen uit te halen en van level 15 naar 16 gegaan, maar toch echt balen. Toch maar wat aan het evolueren geweest al had ik graag gewacht tot ik minimaal level 20 was...(gelukkig heb ik nog 2 lucky eggs over)
Haha wat bedoel je? Ben er nog niet helemaal achter hoe je aan coins komt. Door middel van gewoon met echt geld betalen, en hoe nog meer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ah joh, dus lucky eggs zijn maar 80 coins, dat heb je in 2 of 3 dagen haha
Via gyms. Zou leuk zijn als ze ook andere manieren introduceren om coins te verdienen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha wat bedoel je? Ben er nog niet helemaal achter hoe je aan coins komt. Door middel van gewoon met echt geld betalen, en hoe nog meer?
Volgens mij krijg je er 1 als je evolvet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:24 schreef DaMart het volgende:
Vraagje: krijg je nou ook candy voor het evolven zelf of alleen wanneer je de nieuwe versie van je pokemon wegstuurt?
Mooi, dan kan ik wat meer evolven... en als ik de nieuwe dan ook weg kan doen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er 1 als je evolvet.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik wat meer evolven... en als ik de nieuwe dan ook weg kan doen...![]()
.
Je kans gyms overnemen, en je kan 1x per 21 uur coins cashen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha wat bedoel je? Ben er nog niet helemaal achter hoe je aan coins komt. Door middel van gewoon met echt geld betalen, en hoe nog meer?
Vechten tegen wilde pokemons ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via gyms. Zou leuk zijn als ze ook andere manieren introduceren om coins te verdienen.
of challenges 'vang 10 verschillende pokemon in 12 uur' bijv.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vechten tegen wilde pokemons ofzo
Egg incubator >>> Lucky Egg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je kans gyms overnemen, en je kan 1x per 21 uur coins cashen.
Je krijgt per Pokemon die je in een gym hebt 10 coins en 500 stardust.
Dus als je elke dag even 2 gyms tegelijkertijd bezet en coins cashed heb je die 80 coins voor een lucky egg in 4 dagen en kan je een nieuwe kopen
Mooi kunnen ze gelijk de tracker weer aan zetten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef So_Surreal het volgende:
De load op de servers van Pokemon Go sinds ze die bots en scanners geblokkeerd hebben
[ afbeelding ]
Shoo, Shoo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef So_Surreal het volgende:
De load op de servers van Pokemon Go sinds ze die bots en scanners geblokkeerd hebben
[ afbeelding ]
Ja een soort daily quest of challenges lijken me wel leuk, ook leuk voor de afwisselen ipv alleen maar Pidgeys grinden etc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
of challenges 'vang 10 verschillende pokemon in 12 uur' bijv.
Dat zal wel, maar hier staan nu overal level 35/36 mensen in gyms met Pokemon van CP 2500+.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef So_Surreal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, THIS IS FOR BRAAAAAAASIIiIIIiilllllquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooi kunnen ze gelijk de tracker weer aan zetten.
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/update-080416/quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooi kunnen ze gelijk de tracker weer aan zetten.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef So_Surreal het volgende:
[ afbeelding ]
Als je 3 of 4 Pokemon van rond de 2.000 hebt ram je die er zo uit in 10 minuten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar hier staan nu overal level 35/36 mensen in gyms met Pokemon van CP 2500+.
Kunnen de niet-cheaters ook weer normaal spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
Serverload na stoppen scrapers
[ afbeelding ]
Zouden ze daar trots op zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar hier staan nu overal level 35/36 mensen in gyms met Pokemon van CP 2500+.
Alleen uit gyms. Ik speel dit spel niet om de beste te worden. Coins kopen heeft voor mij geen toegevoegde waarde op spelplezier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:38 schreef Aure het volgende:
Kopen jullie veel coins of halen jullie je coins voornamelijk uit gyms?
Bijvoorbeeld... of als ze het ooit mogelijk maken om tegen elkaar te vechten, dat de winnaar dan coins wint of zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De tegenaanvallen ontwijken is belangrijk.. Je ziet van die gele flitsen als de tegenstander een aanval doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap het vechten in de gym nog niet goed. Ik tik me een ongeluk op mn scherm maar heb niet het idee dat ik echt weet waar ik mee bezig ben.
Rondje stops heb je het er zo bij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:41 schreef Perrin het volgende:
En gister eindelijk mijn Gary evolved (91% IV)Nadat we er ook een in het wild tegenkwamen, trouwens. Kostte me 15 pokeballs en frambozen
Zit nu dan op 60 evolves... maar heb genoeg candy om nog 3 extra duiven te evolven... moet ik die alleen eerst even vangenquote:
Hoe ontwijk ik die??quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
De tegenaanvallen ontwijken is belangrijk.. Je ziet van die gele flitsen als de tegenstander een aanval doet.
Mijn beste heeft 2119 CP.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had nog een tientje op mijn Apple ID staan, daar heb ik coins van gekocht voor Pokemon en bag-space, dat zijn de enige dingen die blijvend zijn en toch heel erg goed van pas komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:38 schreef Aure het volgende:
Kopen jullie veel coins of halen jullie je coins voornamelijk uit gyms?
Dat zeker. Maar daar heb ik helaas geen tijd voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je 3 of 4 Pokemon van rond de 2.000 hebt ram je die er zo uit in 10 minuten.
Je hebt een lager level dus haalt er meer prestige af, je hebt het voordeel om type voordeel toe te passen, en je kan er meerdere keren over doen, plus dat je elke keer tegen 1 minder hoeft te vechten.
Maar ja, botten is erg oneerlijk.
Die banwave zal er heus nog wel aan gaan komen denk ik zo maar
Op zich zou ik die optie sowieso wel willen hebben alvorens ik een ball gooi.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vooral bij een tweede-type-aanval werkt dat goed. In het scherm komt dan "Sparky zet 'donder' in" o.i.d. te staan en dan kun je nog snel ontwijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
De tegenaanvallen ontwijken is belangrijk.. Je ziet van die gele flitsen als de tegenstander een aanval doet.
Level 26.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Welk level zitten jullie ? Ik zit in l14 en mijn sterkste pokemon is maar 530 ofzo.
level 10 met een sterkste Pokémon van 379 (net gevangen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Welk level zitten jullie ? Ik zit in l14 en mijn sterkste pokemon is maar 530 ofzo.
Ik heb inderdaad ook wat extra ruimte in m'n tas bijgekocht.. En wat lures en incubators. Maar heb nu eigenlijk geen zin om er nog meer geld aan uit te geven... Misschien toch maar gyms proberen te veroveren dan..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had nog een tientje op mijn Apple ID staan, daar heb ik coins van gekocht voor Pokemon en bag-space, dat zijn de enige dingen die blijvend zijn en toch heel erg goed van pas komen.
Nu heb ik hier genoeg aan om genoeg ballen en pokemon voor een evolve sessie bij me te dragen.
Alle coins die ik nu haal met gyms (20 tot 30 per dag) koop ik incubators voor.
Heb nu nog 2 lucky eggs, als die straks op zijn koop ik er daar weer een voor als ik weer genoeg heb voor een lucky egg sessie.
Ik heb het al opgegeven dat ik ooit sterk genoeg zal worden om gym battles te gaan doen, dus ik probeer nu gewoon zoveel mogelijk verschillende Pokémon te vangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb echt het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen, ik begon te spelen toen het spel uit was in Nederland en ik ben net op vakantie geweest.
Waarom heb jij nog zoveel stops, en zijn er hier een aantal weg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
OH NO ITS A RAP BATTLE.
Blame Nianticquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog zoveel stops, en zijn er hier een aantal weg?
In mijn woonwijk is er 1 of 2 van de stops weggehaald en 1 van de 2 gymsquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Blame Niantic
Dit is dichtbij het centrum. Ik kan hier ook 10 km lopen zonder ook maar 1 stop te zien. En dan loop ik in een woonwijk.
Bestaan die stops/gyms ook nog daadwerkelijk? Ik heb hier in Deventer een gym die al sinds 2012 niet meer bestaat..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn woonwijk is er 1 of 2 van de stops weggehaald en 1 van de 2 gyms
Aanval, aanval, dodge.. Met het juiste ritme kun je allebei.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Vooral bij een tweede-type-aanval werkt dat goed. In het scherm komt dan "Sparky zet 'donder' in" o.i.d. te staan en dan kun je nog snel ontwijken.
Bij de quick attack is het volgens mij zinloos, omdat je ook niet tegelijk kan aanvallen en ontwijken.
Jahoor, de stops zijn twee kunstwerken die er allebei nog zijn en de gym is een kerk en die staat er ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bestaan die stops/gyms ook nog daadwerkelijk? Ik heb hier in Deventer een gym die al sinds 2012 niet meer bestaat..
VOLTOBALL. Gekke duitsers.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aanval, aanval, dodge.. Met het juiste ritme kun je allebei.
Hier heb je een gym die een cirkel van bankjes is. In het echt is het een parkeerplaats.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor, de stops zijn twee kunstwerken die er allebei nog zijn en de gym is een kerk en die staat er ook nog gewoon.
Lang drukken op enemy pokemon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:04 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet eens hoe je een special attack doet in een gym
Dat is inderdaad best jammer. Heb je zoiets voor elkaar. krijg je niet eens een beloning.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:05 schreef Redbullkid het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die medailles geen functie hebben..
Geen exp, geen items, gewoon niks. Alleen maar een verzameling..
Nou dat idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:05 schreef Redbullkid het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die medailles geen functie hebben..
Geen exp, geen items, gewoon niks. Alleen maar een verzameling..
of wellicht geven ze iedereen 200 ballen kado.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat ik mij nu wel afvraag;
Door dat Niantic nu toegeeft dat catchrate bugged is, kunnen mensen nu Pokeball purchases refunden?
Pokeballen kopen is sowieso echt bullshit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat ik mij nu wel afvraag;
Door dat Niantic nu toegeeft dat catchrate bugged is, kunnen mensen nu Pokeball purchases refunden?
Als dat gebeurd, stop ik met Redbull.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
of wellicht geven ze iedereen 200 ballen kado.
Wat eigenlijk ook ongewenst kan zijn ivm bagspace en high level.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geef dan gewoon coins.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of coins zoals ticootje aangeeft is ook een plan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat eigenlijk ook ongewenst kan zijn ivm bagspace en high level.
Gelukkig drink je geen monster, kan je niet meer bij de ah kopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:09 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, stop ik met Redbull.
Dus ik kan gewoon doordrinken want dat gaat nooit gebeuren
Kwam ik toch nooit, dure pauperbende daar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig drink je geen monster, kan je niet meer bij de ah kopen.
Denk ook niet dat Coca Cola te spreken was over die actie van de Appie...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig drink je geen monster, kan je niet meer bij de ah kopen.
Die we vervolgens direct kunnen recyclen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Throws Ultraball;quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die we vervolgens direct kunnen recyclen?
Ik heb vrijwel alleen nog maar ultraballs. De rest al weggetyft.
Ik heb wel great balls, komt daar nog een betere versie van dus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die we vervolgens direct kunnen recyclen?
Ik heb vrijwel alleen nog maar ultraballs. De rest al weggetyft.
Nope, gewoon weer rondlopen. Ik heb er van de week al twee in Arnhem gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongensheeft iemand een alternatief voor pokevision?
lukt me niet om een machop hier te vinden
Ja, vanaf level 20 ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb wel great balls, komt daar nog een betere versie van dus?
Inderdaad al meerdere keren gebeurd dat de allerslechtste Pokemon met Ultraballs ontsnappen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Throws Ultraball;
WILD 10CP Pidgey escaped!
Wild pidgey ran away.
Zegt dus niks. Ik kreeg gister ook een pokemon niet gevangen met iets van 3x een great ball erop en berries. Laatste poging met normale bal: gotcha.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Throws Ultraball;
WILD 10CP Pidgey escaped!
Wild pidgey ran away.
Heb ook eergisteren pas mijn eerste gevonden (level 24).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Catch Rate is officieel brokenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zegt dus niks. Ik kreeg gister ook een pokemon niet gevangen met iets van 3x een great ball erop en berries. Laatste poging met normale bal: gotcha.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad al meerdere keren gebeurd dat de allerslechtste Pokemon met Ultraballs ontsnappen.
Is een bekende bug.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zegt dus niks. Ik kreeg gister ook een pokemon niet gevangen met iets van 3x een great ball erop en berries. Laatste poging met normale bal: gotcha.
Was het vorig jaar niet heineken die niet meer leverde?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Coca Cola te spreken was over die actie van de Appie...
Ja zoiets. dit maal stopt appie met het leveren van Blikjes van halve liters met suiker. Maar waarom stoppen met suiker maar niet met alcohol? Waarom dan ook niet gelijk alle koffie verkopen staken, want, caffeďne.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet heineken die niet meer leverde?
ik ga vanavond wel ff kijkduin ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope, gewoon weer rondlopen. Ik heb er van de week al twee in Arnhem gevonden.
Er zal een andere reden achter zitten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja zoiets. dit maal stopt appie met het leveren van Blikjes van halve liters met suiker. Maar waarom stoppen met suiker maar niet met alcohol? Waarom dan ook niet gelijk alle koffie verkopen staken, want, caffeďne.
Nee hoor, appie lanceerde net een WILLEN JULLIE MEER OF MINDER SUIKER?! ''Meer Meer Meer"' Ok! Dan wordt het minder! actie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zal een andere reden achter zitten.
Ja en dan light spullen als gezond bestempelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee hoor, appie lanceerde net een WILLEN JULLIE MEER OF MINDER SUIKER?! ''Meer Meer Meer"' Ok! Dan wordt het minder! actie.
Geloof ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Het is sinds vandaag ook mogelijk om officieel level 40 te worden zonder cheaten lees ik net
Downtime servers niet meegerekend*
Gelijk die rijstwafel wegmietteren. Niet vanwege de spearrow ofzo. Gewoon vanwege het zijn van een rijstwafelquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Open net m'n Pokemon app, zit er n spearow op m'n rijstwafelwist niet dat die zo klein waren!
(Heb voor t eerst sinds helemaal in t begin m'n camera weer aan)
ik heb n beetje t idee dat t vooral gaat om t wisselen van balquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik vind dat lekker, met pindakaas eropquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gelijk die rijstwafel wegmietteren. Niet vanwege de spearrow ofzo. Gewoon vanwege het zijn van een rijstwafel
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat lekker, met pindakaas erop
Met hagelslag of chocopastaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
Zonder rijstwafelquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oh gut, je begint over hoe vies een rijstwafel is en gelijk komt de hele rijstwafel defence squad aanrukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dikke laag boter en dan hagelslag, goddelijk.
gewoon naturel, knaag zo een heel pak achter elkaar opquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind de geur die er van af komt ook niet te harden. De twee dingen afzonderlijk zijn inderdaad wel lekker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die dingen zijn sowieso raar:
Rijst![]()
Wafels![]()
Rijstwafel
Ga gewoon lopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ben ik aan het doen vuile gek, kom vegte dan
Ik vroeg me net hetzelfde afquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat dit topic over Pokemon of wat?
Typisch weer een gele he.quote:
Die kans is vrij klein.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand hier op een gym met snorlax cp van 3k. Hij is level 36.... is dat legit?
Hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Open net m'n Pokemon app, zit er n spearow op m'n rijstwafelwist niet dat die zo klein waren!
(Heb voor t eerst sinds helemaal in t begin m'n camera weer aan)
Bij de AH hebben ze rijstwafels met chocola er door heenquote:
Zeker wel.quote:
Ja weet ik! Maar zelf Nutella eroverheen smeren is lekkerder (dikkere laag).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze rijstwafels met chocola er door heen
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand hier op een gym met snorlax cp van 3k. Hij is level 36.... is dat legit?
Opbokken met je Nutella, vetkees.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:49 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja weet ik! Maar zelf Nutella eroverheen smeren is lekkerder (dikkere laag).
Doen ze toch niks mee. Er worden alleen wat softbans uitgedeeld voor spoofing, verder niks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeker wel.
Via de site van de ontwikkelaar kun je een trainer aangeven voor oneerlijk spel.
Ik ben juist ectoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opbokken met je Nutella, vetkees.
Bij de Jumbo met chocolade erop, van Continental Bakeries, die zijn t lekkerstquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze rijstwafels met chocola er door heen
Weet ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt iets om trots op te zijn.
Is allanger gek. Een of andere Aziaat had dat al weken terug.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wil jij ook vegte?ik lees net dat level 40 theoretisch haalbaar is sinds vandaag
Zonder cheaten? 🤔quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is allanger gek. Een of andere Aziaat had dat al weken terug.
Ik ging laatst naar een Gym omdat daar een plekje over was (Ik zag m van wit, geel worden) en vroeg aan zon gast die daar stond of t ok was als ik mijn Vaporeon erbij zou zetten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeker wel.
Via de site van de ontwikkelaar kun je een trainer aangeven voor oneerlijk spel.
Vrij kort de door de bocht. Je moet eens weten hoever mijn GPS soms afwijkt van mijn locatie. Zo pak ik soms gyms 400meter verderop omdat mijn GPS signaal aan het kutten is xDquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar een Gym omdat daar een plekje over was (Ik zag m van wit, geel worden) en vroeg aan zon gast die daar stond of t ok was als ik mijn Vaporeon erbij zou zetten.
Zegt hij dat hij t helemaal niet is in die gym, maar dat er ook niemand in de buurt is (klopt, niemand te zien) en dat hij de trainer ging reporten.
ik kan het even niet vinden op hun site helaas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar een Gym omdat daar een plekje over was (Ik zag m van wit, geel worden) en vroeg aan zon gast die daar stond of t ok was als ik mijn Vaporeon erbij zou zetten.
Zegt hij dat hij t helemaal niet is in die gym, maar dat er ook niemand in de buurt is (klopt, niemand te zien) en dat hij de trainer ging reporten.
Daar doelde ik dus op, vandaar dat ik die gast niet gelijk wilde veroordelen. Praktisch is het amper haalbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat is vrijwel niet haalbaar. Laatste level 20miljoen XP geloof ik.
Vrijwel niemand spooft op die manier. Dus waarschijnlijk zat ie er wel gewoon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een cheataccount. Dan zie je pas hoe groot het verschil is met echt spelen. 36 is echt (bijna) niet haalbaar zonder te cheaten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus op, vandaar dat ik die gast niet gelijk wilde veroordelen. Praktisch is het amper haalbaar natuurlijk
Ik vind cheaten en een gym vasthouden wel erg jammer eigenlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een cheataccount. Dan zie je pas hoe groot het verschil is met echt spelen. 36 is echt (bijna) niet haalbaar zonder te cheaten.
Dat vond ik ook idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vrij kort de door de bocht. Je moet eens weten hoever mijn GPS soms afwijkt van mijn locatie. Zo pak ik soms gyms 400meter verderop omdat mijn GPS signaal aan het kutten is xD
https://support.pokemongo(...)icket_form_id=319968quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik kan het even niet vinden op hun site helaas.
hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind btw echt nooit iets dat in mn radar staat en specifiek wil hebben/ga zoeken.
1x gelukt
Dus ik zoek niet meer, maar merk dat ik dat inderdaad wel minder leuk vind. Ik zou gewoon zo'n kompas idee willen ofzo, hoop dat ze er iets mee gaan doen.
Ik loop vooral spontaan tegen beesten aan die niet in mijn nearby staan. Ook leuk, maar niet hoe t bedoeld was volgens mij
Hij zat er niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijwel niemand spooft op die manier. Dus waarschijnlijk zat ie er wel gewoon.
Of hij speelt op NOX ofzo, wat gewoon kut is.
GPS flipt op sommige telefoons wel eens. Maar als je een beetje weet hoe het cheaten werkt zou je dit nooit doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zat er niet.
T was een open grasveld met een gym in t midden. Er was gewoon echt niemand, ook niet op de paden ernaast, misschien in de huizen daarachter, maar van daar uit kun je normaal gesproken echt niet in die gym
Ik wil gewoon de muntjes, want ik wil heel graag meer incubatorsquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik vind cheaten en een gym vasthouden wel erg jammer eigenlijk
Zeg niet dat jij dat doet trouwens
Het is gewoon niet haalbaar, dat kan echt gewoon nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een cheataccount. Dan zie je pas hoe groot het verschil is met echt spelen. 36 is echt (bijna) niet haalbaar zonder te cheaten.
Dat klopt, daarom vond ik aangeven ook wat overdreven. Het was ook geen spannende pokemon ofzo, net ietsje hoger dan mijn Vaporeon. (Die overigens slechte IV heeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GPS flipt op sommige telefoons wel eens. Maar als je een beetje weet hoe het cheaten werkt zou je dit nooit doen.
Het is meer als je ergens een hele dikke Charizard van een speler level 36 op een gym ziet. Dan weet je dat er waarschijnlijk iets niet klopt.
7,5 miljoen XP nodig voor level 36. Ter vergelijking; level 25 is 710k XP.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het is gewoon niet haalbaar, dat kan echt gewoon niet
Ga het eens testen vandaag, was mooi geweest als je automatisch een 10km ei kreeg bij zoiets, maar helaas zal dat niet zo zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef picodealion het volgende:
Interessant, blijkbaar krijg je bij elke 10e unieke pokestop die je pakt bonus items. Het was me al wel opgevallen dat je soms een boel meer dan de standaard 3-4 items krijgt, maar daar zit dus echt een patroon in
https://www.reddit.com/r/(...)pokestop_hack_bonus/
("hack" in de titel/post betekent gewoon de pokestop draaien, is blijkbaar iets dat veel voormalig Ingress spelers zeggen)
Eieren zijn inderdaad nog geen patroon in gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ga het eens testen vandaag, was mooi geweest als je automatisch een 10km ei kreeg bij zoiets, maar helaas zal dat niet zo zijn
Ik zit legit op 29,5 op mijn Magneton na die ik via Pokevision had (waarna ik 10 min later de laatste Magnemite uit mijn ei kreeg zodat ik zelf een betere kon makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
7,5 miljoen XP nodig voor level 36. Ter vergelijking; level 25 is 710k XP.
Inderdaad niet echt mogelijk.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef picodealion het volgende:
Interessant, blijkbaar krijg je bij elke 10e unieke pokestop die je pakt bonus items. Het was me al wel opgevallen dat je soms een boel meer dan de standaard 3-4 items krijgt, maar daar zit dus echt een patroon in
("hack" in de titel/post betekent gewoon de pokestop draaien, is blijkbaar iets dat veel voormalig Ingress spelers zeggen)
Leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef picodealion het volgende:
In het begin zijn er veel eieren van mij gewoon verdwenen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eieren zijn inderdaad nog geen patroon in gevonden.
Nice. Eerst had ik een shitload aan magikarp spawns bij mijn werk maar nu is dat aangepast naar poliwag.quote:
Een goede Poliwrath is ook niks mis mee. Maargoed, niet te vergelijken met Gyarados natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice. Eerst had ik een shitload aan magikarp spawns bij mijn werk maar nu is dat aangepast naar poliwag.
Ik hoop dat er wat leuks komt uit mijn tweede 10km-eiquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eieren zijn inderdaad nog geen patroon in gevonden.
Mijn eerste 10km ei was een Chansey, de tweede en derde waren Eevee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat er wat leuks komt uit mijn tweede 10km-ei.
De vorige keer was het maar een Electabuzz die ik al vier keer had.
Ik moet nog 3,5 km wachten voordat ik weet wat hier in zit... maar aangezien de gps af en toe de weg kwijt is, wordt dat vanzelf minderquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn eerste 10km ei was een Chansey, de tweede en derde waren Eevee.
Ik vond t wel jammer iig dat ik 2x een Eevee hadquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet nog 3,5 km wachten voordat ik weet wat hier in zit... maar aangezien de gps af en toe de weg kwijt is, wordt dat vanzelf minder.
Je had ook een Weedle eruit kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond t wel jammer iig dat ik 2x een Eevee had
Eerste was ok, toen heb ik een Jolteon en een Vaporeon gemaakt (Voor ik iets snapte van die IV's) en bij de tweede een Flareon, maar ik had toch liever een Lapras of Snorlax ofzo gehad
Grmbl...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:01 schreef picodealion het volgende:
Mijn nieuwe all-star team:
[ afbeelding ]
Niks mis mee hoor, ik ben level 16 en mijn sterkste Pokemon is 850 oid. Je zit ligt heel goed op koers zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Toch wel gaaf en zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:00 schreef Norrage het volgende:
Een non-cheater
https://www.buzzfeed.com/(...)grBNqRNva#.warKpLKk6
Wordt voor mij ook eens tijd om me te verdiepen in LV volgens mij, en hoe dat nou precies werkt. Is toch zonde om het spel niet zo optimaal mogelijk te spelen. Is niet echt ingewikkeld toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond t wel jammer iig dat ik 2x een Eevee had
Eerste was ok, toen heb ik een Jolteon en een Vaporeon gemaakt (Voor ik iets snapte van die IV's) en bij de tweede een Flareon, maar ik had toch liever een Lapras of Snorlax ofzo gehad
Nee hoor. Begin bij POK / Pokémon Go FAQ en https://www.reddit.com/r/(...)and_what_is_perfect/quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wordt voor mij ook eens tijd om me te verdiepen in LV volgens mij, en hoe dat nou precies werkt. Is toch zonde om het spel niet zo optimaal mogelijk te spelen. Is niet echt ingewikkeld toch?
Moet ik dáár ook nog op gaan letten?!?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:09 schreef picodealion het volgende:
Damn. Helemaal vergeten naar de movesets te kijken. Die 2035 Vaporeon heeft wel een hoge IV maar ook Water Pulse als secondary. Best zonde, had ik toch die van 1481 (82.2%) moeten poweruppen. Die heeft wel Hydro Pump
.
Aanvallen zijn belangrijker dan heel die IV.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik dáár ook nog op gaan letten?!?!![]()
Ik kijk gewoon bij dat pokeadvisorquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wordt voor mij ook eens tijd om me te verdiepen in LV volgens mij, en hoe dat nou precies werkt. Is toch zonde om het spel niet zo optimaal mogelijk te spelen. Is niet echt ingewikkeld toch?
Hoeft niet hoor, maar ik wilde juist een paar gym-bazen kweken dus was ik op de IV's gaan letten. Water Pulse is echt een behoorlijk stuk zwakker dan Hydro Pump, dus jammer. Volgende keer beter, ik krijg wel weer nieuwe stardustquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik dáár ook nog op gaan letten?!?!![]()
Rondjes fietsen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:19 schreef Fopje het volgende:
Trouwens weer 10 km eieren gepakt, nu zijn er al 4x 10km aan het hatchen. Duurt zo lang
Ik merk wel dat mijn hypno t in gyms vrij ok doet tegen hogere pokemon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Aanvallen zijn belangrijker dan heel die IV.
Ik wil ook meer 10km eieren! nu alleen maar 5 en 1 2.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:19 schreef Fopje het volgende:
Trouwens weer 10 km eieren gepakt, nu zijn er al 4x 10km aan het hatchen. Duurt zo lang
Dit zou mooi zijn. Niet alleen een ban, maar ook gewoon een reset geven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Typisch het volgende:
Bans voor spoofers komen er aan.
https://mobile.twitter.com/johnhanke/status/761358072224755712
Mja gesponsord de wereld rond... dat willen er wel meer...quote:
Ik vind t ook wel wat vreemdquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja gesponsord de wereld rond... dat willen er wel meer...
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t ook wel wat vreemd
Sowieso een beetje raar, die mensen die al hun tijd besteden aan pokemon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |