Ja ik ben ook een beetje moe van dat stutten van een onhoudbaar financieel kaartenhuis. De gevolgen zullen wel groot zijn. Wat mij alleen het meeste zorg baart is dat ze alles gewoon weer op dezelfde wijze zullen blijven doen. Dat zag je na 2000 en 2008. Misschien drie keer scheepsrecht? Ik heb er een hard hoofd in. Al werkt dit uitstel van executie uiteindelijk alleen averechts en zullen de gevolgen naar mijn idee nog groter zijn. Hoe langer het duurt voor het instort hoe groter de klap.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hopelijk laten ze het hele verrotte kaartenhuis eindelijk eens in elkaar pleuren, zodat we nadat we de huidige financiėle topmensen Europa uitgejaagd hebben met pek en veren, eindelijk eens kunnen werken aan een eerlijk systeem voor iedereen.
Zal voor ons wel iets-of-wat meevallen. Hoop ik (als het een quasi stripdown gaat worden, dat proces is nu al bezig, zelfs al tegen verlies Cash = King). Maar zelfs dan nog gaan er bedragen in het rond die Duitsland laat staan de EU moeilijk kan opvangen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
Hoelang nog Drugshond? Moeten we al gaan hamsteren?
Was een discussie met TEM....Ik gaf de EU ergens tussen de 6 mnd en 1,5 jr. Mag he nu 2 mnd vanaf trekken. Mwah, ik trek mijn bewering niet in.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
Hoelang nog Drugshond? Moeten we al gaan hamsteren?
Zou niet verkeerd zijn. Het Neuro / Zeuro idee is niet heel gek.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:24 schreef Rockefellow het volgende:
Mooi moment om het AEX-forum weer nieuw leven in te blazen. Zal dit soort topics goed doen.
Zodra de Deutsche omvalt is het ook gedaan met de EU vermoed ik.
Dan is het game over, en niet alleen voor Europa. Dat laten ze nooit gebeuren (niet in 1 klap). Mijn inzet is meer wat er wat voor lijken er in de kast liggen. En wie gaat dit betalen. DB zou wel eens een blauwdruk kunnen worden voor toekomstige banken en hun toezicht daarop. Op dit moment neemt Amerika ons verre van serieus (en ze hebben nog gelijk ook).quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:24 schreef Rockefellow het volgende:
Mooi moment om het AEX-forum weer nieuw leven in te blazen. Zal dit soort topics goed doen.
Zodra de Deutsche omvalt is het ook gedaan met de EU vermoed ik.
Ik zie simpelweg geen (politieke) draagkracht voor een solide oplossing.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan is het game over, en niet alleen voor Europa. Dat laten ze nooit gebeuren (niet in 1 klap). Mijn inzet is meer wat er wat voor lijken er in de kast liggen. En wie gaat dit betalen. DB zou wel eens een blauwdruk kunnen worden voor toekomstige banken en hun toezicht daarop. Op dit moment neemt Amerika ons verre van serieus (en ze hebben nog gelijk ook).
Ow wachtquote:Op vrijdag 30 september 2016 13:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou klaar dan, vallen we dinsdag onder het Ottomaanse rijk.
politici roepen van alles wat niet waar is, waarom denk je hem in dit geval wel te moeten geloven?quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:09 schreef bascross het volgende:
Ik snap niet hoe dit kan. Dijsselbloem zei deze maand nog dat de crisis voorbij was.
Hij komt betrouwbaar over, net als zijn voorgangers Jan Kees en Wouter Bos.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
politici roepen van alles wat niet waar is, waarom denk je hem in dit geval wel te moeten geloven?
quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij komt betrouwbaar over, net als zijn voorgangers Jan Kees en Wouter Bos.
Gelukkig hebben we de rente nog.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Als we straks tijd genoeg hebben hebben we ook tijd genoeg om 3 die eens een bezoek te brengen. Naast de rest van Het Verraad natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het verraders zijn, maar incompetent zijn ze wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als we straks tijd genoeg hebben hebben we ook tijd genoeg om 3 die eens een bezoek te brengen. Naast de rest van Het Verraad natuurlijk.
Hij heeft volgens mij van de week nog 337 miljoen euro NLse leningen aan Griekenland afgeschreven...quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:09 schreef bascross het volgende:
Ik snap niet hoe dit kan. Dijsselbloem zei deze maand nog dat de crisis voorbij was.
Ben je niet zo snel van begrip? Zie je dit momenteel zeker 2 keer per week roeptoeteren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:09 schreef bascross het volgende:
Twee keer per week nog wel? Ik heb het in het eurocrisis ook gepost, maar verder niet dacht ik, maar mijn geheugen laat mij weleens in de steek, dus ik zie de quotes graag terug.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben je niet zo snel van begrip? Zie je dit momenteel zeker 2 keer per week roeptoeteren.
Ze gaan het over het weekend heen proberen te tillenquote:
Roeptoeteren is trouwens wat anders dan gewoon posten, maar ik snap dat je graag overdrijft om je punt te maken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben je niet zo snel van begrip? Zie je dit momenteel zeker 2 keer per week roeptoeteren.
Is het maandag niet de dag van de hereniging? Dus gesloten?quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:08 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Ze gaan het over het weekend heen proberen te tillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |