Aangeraden wordt om minimaal 2 maanden een condoom te gebruiken. We wachten waarschijnlijk tot eind maart/april.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:36 schreef Elleska het volgende:
Negentiendertig, wat betekent dat voor het rammelen? hoe lang moet je nu wachten?
bijna 2017
Niet dat we dan direct starten, maar het klinkt toch veel dichterbij dan "volgend jaar".
quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:44 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoop heel hard dat wij in 2017 mogen doorschuiven, maar dat hangt compleet af van m'n schildklier. Op 31 december weten dat je wrs de 31 december erna nog niet zwanger bent, valt een beetje tegen vandaag.
dr Hompes zit in het VU, niet in het AMC. Hoe ik daar toch bij kwam...quote:Op zaterdag 31 december 2016 22:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat klote Tink, kan het me goed voorstellen dat dat toch in je hoofd blijft hangen op zo'n avond. Hopelijk overheerst dat gevoel niet de hele dag en heb je tussendoor ook gewoon een fijne en gezellige dag vandaag! En ik hoop ontzettend dat het met je schildklier snel goed genoeg gaat om in het komende jaar door te schuiven.
En uiteraard hoop ik dat we met zijn allen door kunnen schuiven in 2017 en dan snel met zijn allen in z&g te vinden zijn. Fijne jaarwisseling en een mooi 2017 voor ons allen gewenst
Had t gevonden iddquote:Op zaterdag 31 december 2016 22:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
dr Hompes zit in het VU, niet in het AMC. Hoe ik daar toch bij kwam...
quote:Op maandag 2 januari 2017 21:56 schreef Loj het volgende:
Ja he Kyara
Ik kan echt niet wachten! Nog 1x zwanger zijn, schopjes voelen, kindje aan de borst
Tenminste dat hoop ik dan maar natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:27 schreef Tink89 het volgende:
Wij wachten om medische redenen. Ik heb de ziekte van Graves en slik nu dus minstens nog tot november propylthiouracil. Met een te snelle schildklier en met die medicatie is zwanger raken levensgevaarlijk voor het ongeboren kindje.
+ 1quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:11 schreef Tink89 het volgende:
Ik rammel ook ontzettend, maar leid mezelf af met onze trouwerij
Je bedoelt dat je al een puber en een kleintje hebt en rammelt voor een derde?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:31 schreef pinquit het volgende:
Hoi! Ik rammel, maar ik ben eigenlijk zo bang dat ik geen ademruimte meer zal hebben met twee kleine kindjes (+ een bijna puber).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |