SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Netjesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:06 schreef Blobje het volgende:
Nog een uur en ik heb eindelijk een gym 21 uur vastgehouden.
jawel sinds de laatste update: favoriet maken dan kun je niet meer transferen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice.
Gezien er geen lockfunctie is zie ik dat wel gebeuren bij mezelf.
Wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:06 schreef Blobje het volgende:
Nog een uur en ik heb eindelijk een gym 21 uur vastgehouden.
Ah, nice! Merciquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Netjes
[..]
jawel sinds de laatste update: favoriet maken dan kun je niet meer transferen.
Stardust en pokecoinsquote:
Kom binnen en verdrink uw zielige leven in ons gele bier.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:08 schreef wdn het volgende:
Cafe King George in Roermond laat zich van de verkeerde kant zien:
"Ben je op zoek naar een gele rakker met de naam Pikachu. GET A LIFE. Kom binnen want onze gele rakkers zijn beter. BIER".
(of zoiets).
ceased2be was eerder dus die ook bedankenquote:
Ach, sommige mensen zullen blij zijn dat daar geen Pokémon jagers komen. Voor ieder wat wils, maar "get a life" vind ik wel altijd een treurig argument.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:08 schreef wdn het volgende:
Cafe King George in Roermond laat zich van de verkeerde kant zien:
"Ben je op zoek naar een gele rakker met de naam Pikachu. GET A LIFE. Kom binnen want onze gele rakkers zijn beter. BIER".
(of zoiets).
Ja maar na 21 uur krijg je die -weer-quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel als je hem maar 1 seconde hebt
Maar dan sprokkel je minder prestige bij elkaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar na 21 uur krijg je die -weer-
Weet je. Ik kwam daar vroeger best vaak maar de eigenaren vond ik altijd raar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen zullen blij zijn dat daar geen Pokémon jagers komen. Voor ieder wat wils, maar "get a life" vind ik wel altijd een treurig argument.
Ok beter gezegd dan: Meer stardust en pokecoins -zonder dat je iets hoeft te doen-.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel als je hem maar 1 seconde hebt
Ja maar zoals ik net al aangaf; Zo sprokkel je minder prestige bij elkaarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok beter gezegd dan: Meer stardust en pokecoins -zonder dat je iets hoeft te doen-.
wtfquote:
Staat in de FAQquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:15 schreef Hitsumi het volgende:
Je krijgt meteen stardust en pokecoins? Ik dacht dat je eerst 20 uur moest wachten
Deze pareltjes ga ik houden natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:15 schreef wdn het volgende:
[..]
wtf
Alles onder de 200 gaat bij mij meteen de shredder in
Nee meteen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:15 schreef Hitsumi het volgende:
Je krijgt meteen stardust en pokecoins? Ik dacht dat je eerst 20 uur moest wachten
Met een max van 10 pokemons/ gymsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee meteen.
MAAR als je 1 gym pakt en de coins+stardust pakt en dan een 2de gym moet je bij die 2de 21 uur wachten.
Als je meerdere gyms pakt en dan coins+stardust pakt is het gyms*500 stardust en gyms*coins aan coins.
Oh ik ben nog niet verder dan 2 gekomenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Met een max van 10 pokemons/ gyms
Dus die timer van 21 uur is persoons- of accountgebonden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee meteen.
MAAR als je 1 gym pakt en de coins+stardust pakt en dan een 2de gym moet je bij die 2de 21 uur wachten.
Als je meerdere gyms pakt en dan coins+stardust pakt is het gyms*500 stardust en gyms*coins aan coins.
Iemand een samenvatting? Films zijn geblokkeerd hierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
https://www.twitch.tv/endersgw/v/81373999?t=07m15s
Twitch LIve Stream aangaande de Articuno gift van Niantic.
Dat lees ik nu, nadat ik 35 pokeballs en 10 great balls heb vergooid aan een Golbat van 555 cp als lvl 12quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Indien men last heeft van de bug dat een Pokemon ergens in de verte zit en het onmogelijk is om te vangen:
Schakel AR mode aan en uit. Of uit en aan. Dat fixed het.
Ze loggen nu in met dat account op een iPhone. COmmunity wil weten of Niantic ECHT een articuno gegeven heeft en dus het spel verneukt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Iemand een samenvatting? Films zijn geblokkeerd hier
Hoe doen ze dat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze loggen nu in met dat account op een iPhone. COmmunity wil weten of Niantic ECHT een articuno gegeven heeft en dus het spel verneukt.
/Capslockchillmodeaanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon via Google Account
Articuno GIFT VAN NIANTIC CONFIRMED.
NIANTIC RUINING GAME CONFIRMED.
Ze heeft een legendary. Op haar account. Die kun je NIET vangen. Ook niet volgens de game code. Ze heeft er een.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
/Capslockchillmodeaan
Hoe zien ze dat het een gift is?
Ik las op de silphroad reddit dat het waarschijnlijk niet door niantic gegeven is. Zal de thread er even bij zoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon via Google Account
Articuno GIFT VAN NIANTIC CONFIRMED.
NIANTIC RUINING GAME CONFIRMED.
De Articuno is ook op haar account op een ANDER device. Haar device is android, ze logt net in op een iOs device en hij zit er nog steeds op. Pokemon is stored SERVER Side. Niet Client side.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:42 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik las op de silphroad reddit dat het waarschijnlijk niet door niantic gegeven is. Zal de thread er even bij zoeken.
Wat een enorm vaag verhaal... (als in, hoe de fuck komt ze aan dat ding en waarom zou Niantic zo dom zijn 1 te giften?!)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze heeft een legendary. Op haar account. Die kun je NIET vangen. Ook niet volgens de game code. Ze heeft er een.
Kan het me ook niet voorstellen, vreemd verhaal ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:42 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik las op de silphroad reddit dat het waarschijnlijk niet door niantic gegeven is. Zal de thread er even bij zoeken.
https://www.reddit.com/r/(...)on_livestream_after/quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De Articuno is ook op haar account op een ANDER device. Haar device is android, ze logt net in op een iOs device en hij zit er nog steeds op. Pokemon is stored SERVER Side. Niet Client side.
Laatst was er toch ook een screenshot van iemand die een Weedle ving en een Charizard kreeg bijgeschreven?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze heeft een legendary. Op haar account. Die kun je NIET vangen. Ook niet volgens de game code. Ze heeft er een.
Da's al 800x minder dan in t begin. Progress!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:23 schreef wdn het volgende:
Ik heb meer last van die "gps not found" error en een crash van de app.
Alhoewel het vandaag meeviel met crashes (1x).
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laatst was er toch ook een screenshot van iemand die een Weedle ving en een Charizard kreeg bijgeschreven?
Misschien is dit een vergelijkbare bug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |