SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Netjesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:06 schreef Blobje het volgende:
Nog een uur en ik heb eindelijk een gym 21 uur vastgehouden.
jawel sinds de laatste update: favoriet maken dan kun je niet meer transferen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice.
Gezien er geen lockfunctie is zie ik dat wel gebeuren bij mezelf.
Wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:06 schreef Blobje het volgende:
Nog een uur en ik heb eindelijk een gym 21 uur vastgehouden.
Ah, nice! Merciquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Netjes
[..]
jawel sinds de laatste update: favoriet maken dan kun je niet meer transferen.
Stardust en pokecoinsquote:
Kom binnen en verdrink uw zielige leven in ons gele bier.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:08 schreef wdn het volgende:
Cafe King George in Roermond laat zich van de verkeerde kant zien:
"Ben je op zoek naar een gele rakker met de naam Pikachu. GET A LIFE. Kom binnen want onze gele rakkers zijn beter. BIER".
(of zoiets).
ceased2be was eerder dus die ook bedankenquote:
Ach, sommige mensen zullen blij zijn dat daar geen Pokémon jagers komen. Voor ieder wat wils, maar "get a life" vind ik wel altijd een treurig argument.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:08 schreef wdn het volgende:
Cafe King George in Roermond laat zich van de verkeerde kant zien:
"Ben je op zoek naar een gele rakker met de naam Pikachu. GET A LIFE. Kom binnen want onze gele rakkers zijn beter. BIER".
(of zoiets).
Ja maar na 21 uur krijg je die -weer-quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel als je hem maar 1 seconde hebt
Maar dan sprokkel je minder prestige bij elkaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar na 21 uur krijg je die -weer-
Weet je. Ik kwam daar vroeger best vaak maar de eigenaren vond ik altijd raar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen zullen blij zijn dat daar geen Pokémon jagers komen. Voor ieder wat wils, maar "get a life" vind ik wel altijd een treurig argument.
Ok beter gezegd dan: Meer stardust en pokecoins -zonder dat je iets hoeft te doen-.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel als je hem maar 1 seconde hebt
Ja maar zoals ik net al aangaf; Zo sprokkel je minder prestige bij elkaarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok beter gezegd dan: Meer stardust en pokecoins -zonder dat je iets hoeft te doen-.
wtfquote:
Staat in de FAQquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:15 schreef Hitsumi het volgende:
Je krijgt meteen stardust en pokecoins? Ik dacht dat je eerst 20 uur moest wachten
Deze pareltjes ga ik houden natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:15 schreef wdn het volgende:
[..]
wtf
Alles onder de 200 gaat bij mij meteen de shredder in
Nee meteen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:15 schreef Hitsumi het volgende:
Je krijgt meteen stardust en pokecoins? Ik dacht dat je eerst 20 uur moest wachten
Met een max van 10 pokemons/ gymsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee meteen.
MAAR als je 1 gym pakt en de coins+stardust pakt en dan een 2de gym moet je bij die 2de 21 uur wachten.
Als je meerdere gyms pakt en dan coins+stardust pakt is het gyms*500 stardust en gyms*coins aan coins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |