Je bedoelt een speler die toch niet zou mogen spelen vandaag?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Prachtig trouwens voor Ajax dat Milik voor ruim ¤ 30 milj vertrekt.
Ik hoor veel mensen roepen hoe goed de leiding dat heeft gedaan.
Wanneer ze echt goed waren, hadden ze vorige week de nieuwe spits en buitenspelers gepresenteerd.
Vandaag voorlopig belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
Geen ervaren spits en geen buitenspelers!? Goed gedaan
Alleen Milik is vertrokken. Verder is er wat pech met blessures. Het is niet alsof de halve selectie is vertrokken. Maarja de spitspositie is al 6 seizoenen een probleem. Niks nieuws dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Prachtig trouwens voor Ajax dat Milik voor ruim ¤ 30 milj vertrekt.
Ik hoor veel mensen roepen hoe goed de leiding dat heeft gedaan.
Wanneer ze echt goed waren, hadden ze vorige week de nieuwe spits en buitenspelers gepresenteerd.
Vandaag voorlopig belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
Geen ervaren spits en geen buitenspelers!? Goed gedaan
De linksbackpositie is al een probleem sinds Maxwell daar vertrokken is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alleen Milik is vertrokken. Verder is er wat pech met blessures. Het is niet alsof de halve selectie is vertrokken. Maarja de spitspositie is al 6 seizoenen een probleem. Niks nieuws dus.
Dijks is geen hoogvlieger maar toch zeker wel beter dan die abominabele boilesen. Linksback is toch geen prioriteit?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De linksbackpositie is al een probleem sinds Maxwell daar vertrokken is.
Ik zou voor die positie wel iemand willen halen, als concurrent voor Dijks.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dijks is geen hoogvlieger maar toch zeker wel beter dan die abominabele boilesen. Linksback is toch geen prioriteit?
Ja nog steed iets nieuws dus, daar moet de club toch van leren lijkt mij..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alleen Milik is vertrokken. Verder is er wat pech met blessures. Het is niet alsof de halve selectie is vertrokken. Maarja de spitspositie is al 6 seizoenen een probleem. Niks nieuws dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]* doet traantje wegpinken doet *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef StevenHyde het volgende:
Nu nog ff Ajacied goed spellen en je komt een eind Milik.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]Ok doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toch van mening dat als Milik gewoon wat meer vertrouwen had gekregen die spitspositie helemaal niet zo'n groot probleem had hoeven zijn. Het is misschien geen Suarez maar toch echt een prima spits voor Ajax.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
76 wedstrijden en 46 goals was een meer dan prima gemiddelde ja, onbegrijpelijk dat Frank zo weinig vertrouwen in hem had met zijn onrealistische verwachtingspatroon van een Ajax-spitsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben toch van mening dat als Milik gewoon wat meer vertrouwen had gekregen die spitspositie helemaal niet zo'n groot probleem had hoeven zijn. Het is misschien geen Suarez maar toch echt een prima spits voor Ajax.
Haps van AZ is wel een speler met potentiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou voor die positie wel iemand willen halen, als concurrent voor Dijks.
Maar een linksbuiten en spits hebben meer prioriteit ja.
Meeverdedigen was belangrijker dan scoren héquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
76 wedstrijden en 46 goals was een meer dan prima gemiddelde ja, onbegrijpelijk dat Frank zo weinig vertrouwen in hem had met zijn onrealistische verwachtingspatroon van een Ajax-spits
Zeker ook omdat de aanvoer zeer matig was. Als je kijkt naar de 'expected goals' in vorig seizoen dan deed Milik het beter dan bijvoorbeeld een de Jong. Natuurlijk laat dat buiten beschouwing in hoeverre spitsen zelf kansen creëren, maar de conversie van Milik was in ieder geval zeer behoorlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
76 wedstrijden en 46 goals was een meer dan prima gemiddelde ja, onbegrijpelijk dat Frank zo weinig vertrouwen in hem had met zijn onrealistische verwachtingspatroon van een Ajax-spits
Lol. Hij werd samen met Van der Vaart weggejaagd bij Betis. Van der Vaart was al niet van een beste reputatie bij Betis. Het is knap van je om zo diep te zinken. Begin juli zelfs niet meer welkom op het trainingskamp. Hoe. de. fuck. flik. je. dat. Hij is sowieso niet de first choice geweest, in Spanje lopen meer rasvoetballers rond maar hij heeft het zo te zien erg bont gemaakt qua prestaties. Dit jaar zal het wel in rustiger vaarwater zijn met Poyet, neem ik aan na een heibelseizoen met al dat gedoe daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Westermann is veel fitter. En vorig seizoen een van de betere spelers van Betis. Geheel andere situatie dan Bankinga. Zal vanavond ook wel meedoen neem ik aan.
Nog jong ook hoor met zijn 22quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Milik heeft voor mijn gevoel nooit gewicht in de voorhoede gelegd. Echt een momentenspits.
Mikpunt van spot en kots, maar wel gemiddeld een 7 gehaald in 20 apps, volgens verschillende websites. Hoogste aantal interventies en clearances qua ratio van heel Betis. En tegen Marseille en beziers zag je toch wel de routine en extra klasse tov een viergever.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol. Hij werd samen met Van der Vaart weggejaagd bij Betis. Van der Vaart was al niet van een beste reputatie bij Betis. Het is knap van je om zo diep te zinken. Begin juli zelfs niet meer welkom op het trainingskamp. Hoe. de. fuck. flik. je. dat. Hij is sowieso niet de first choice geweest, in Spanje lopen meer rasvoetballers rond maar hij heeft het zo te zien erg bont gemaakt qua prestaties. Dit jaar zal het wel in rustiger vaarwater zijn met Poyet, neem ik aan na een heibelseizoen met al dat gedoe daar.
Grossierde in debiele acties in de wedstrijden die ik hem heb zien spelen. Hij heeft zelfs dit jaar drie maanden last gehad van botoedeem: https://www.salusi.nl/bot(...)otten-en-gewrichten/ Best een vervelende blessure.
De Spaanse analisten lachten zich rot toen ze lazen dat er toch een club was die hem wilde kopen, uitgerekend Ajax. Mikpunt van spot, kots en alles.
Ajaxied is de correcte Engelse spelling van Ajacied.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef StevenHyde het volgende:
Nu nog ff Ajacied goed spellen en je komt een eind Milik.
Tegen Marseille speelde hij helemaal niet mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mikpunt van spot en kots, maar wel gemiddeld een 7 gehaald in 20 apps, volgens verschillende websites. Hoogste aantal interventies en clearances qua ratio van heel Betis. En tegen Marseille en beziers zag je toch wel de routine en extra klasse tov een viergever.
Of die daadwerkelijk is weggepest weet ik niet. Maar wel kon die o.a naar HSV en Werder. Heb hier meer vertrouwen in dan Bankinga tbh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |