abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164199254
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Prachtig trouwens voor Ajax dat Milik voor ruim ¤ 30 milj vertrekt.
Ik hoor veel mensen roepen hoe goed de leiding dat heeft gedaan.
Wanneer ze echt goed waren, hadden ze vorige week de nieuwe spits en buitenspelers gepresenteerd.
Vandaag voorlopig belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
Geen ervaren spits en geen buitenspelers!? Goed gedaan
Je bedoelt een speler die toch niet zou mogen spelen vandaag? _O_
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:19:35 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164199274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Prachtig trouwens voor Ajax dat Milik voor ruim ¤ 30 milj vertrekt.
Ik hoor veel mensen roepen hoe goed de leiding dat heeft gedaan.
Wanneer ze echt goed waren, hadden ze vorige week de nieuwe spits en buitenspelers gepresenteerd.
Vandaag voorlopig belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
Geen ervaren spits en geen buitenspelers!? Goed gedaan
Alleen Milik is vertrokken. Verder is er wat pech met blessures. Het is niet alsof de halve selectie is vertrokken. Maarja de spitspositie is al 6 seizoenen een probleem. Niks nieuws dus.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:20:35 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164199299
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Alleen Milik is vertrokken. Verder is er wat pech met blessures. Het is niet alsof de halve selectie is vertrokken. Maarja de spitspositie is al 6 seizoenen een probleem. Niks nieuws dus.
De linksbackpositie is al een probleem sinds Maxwell daar vertrokken is.
Oh.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:23:09 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164199358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De linksbackpositie is al een probleem sinds Maxwell daar vertrokken is.
Dijks is geen hoogvlieger maar toch zeker wel beter dan die abominabele boilesen. Linksback is toch geen prioriteit?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:24:06 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164199378
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dijks is geen hoogvlieger maar toch zeker wel beter dan die abominabele boilesen. Linksback is toch geen prioriteit?
Ik zou voor die positie wel iemand willen halen, als concurrent voor Dijks.

Maar een linksbuiten en spits hebben meer prioriteit ja.
Oh.
pi_164199434
quote:

[..]

Ja nog steed iets nieuws dus, daar moet de club toch van leren lijkt mij..
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:32:12 #132
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164199562

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:35:07 #133
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164199605
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* doet traantje wegpinken doet *
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:39:16 #134
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_164199690
Nu nog ff Ajacied goed spellen en je komt een eind Milik.
pi_164199712
Standaard praatjes
pi_164199831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef StevenHyde het volgende:
:)
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:50:54 #137
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164199924

Mooi filmpje van PAOK over Cruijff :)
Oh.
pi_164199931
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Ok doei.
pi_164200009
quote:

[..]

Ik ben toch van mening dat als Milik gewoon wat meer vertrouwen had gekregen die spitspositie helemaal niet zo'n groot probleem had hoeven zijn. Het is misschien geen Suarez maar toch echt een prima spits voor Ajax.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164200084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben toch van mening dat als Milik gewoon wat meer vertrouwen had gekregen die spitspositie helemaal niet zo'n groot probleem had hoeven zijn. Het is misschien geen Suarez maar toch echt een prima spits voor Ajax.
76 wedstrijden en 46 goals was een meer dan prima gemiddelde ja, onbegrijpelijk dat Frank zo weinig vertrouwen in hem had met zijn onrealistische verwachtingspatroon van een Ajax-spits :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164200113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zou voor die positie wel iemand willen halen, als concurrent voor Dijks.

Maar een linksbuiten en spits hebben meer prioriteit ja.
Haps van AZ is wel een speler met potentie :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164200260
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

76 wedstrijden en 46 goals was een meer dan prima gemiddelde ja, onbegrijpelijk dat Frank zo weinig vertrouwen in hem had met zijn onrealistische verwachtingspatroon van een Ajax-spits :')
Meeverdedigen was belangrijker dan scoren hé
pi_164200562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zeker ook omdat de aanvoer zeer matig was. Als je kijkt naar de 'expected goals' in vorig seizoen dan deed Milik het beter dan bijvoorbeeld een de Jong. Natuurlijk laat dat buiten beschouwing in hoeverre spitsen zelf kansen creëren, maar de conversie van Milik was in ieder geval zeer behoorlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:18:27 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164200668
Milik heeft voor mijn gevoel nooit gewicht in de voorhoede gelegd. Echt een momentenspits.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:20:11 #145
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_164200721
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Bolasie het volgende:
Standaard praatjes
Snelle Egel
pi_164200958
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Westermann is veel fitter. En vorig seizoen een van de betere spelers van Betis. Geheel andere situatie dan Bankinga. Zal vanavond ook wel meedoen neem ik aan.
Lol. Hij werd samen met Van der Vaart weggejaagd bij Betis. Van der Vaart was al niet van een beste reputatie bij Betis. Het is knap van je om zo diep te zinken. Begin juli zelfs niet meer welkom op het trainingskamp. Hoe. de. fuck. flik. je. dat. Hij is sowieso niet de first choice geweest, in Spanje lopen meer rasvoetballers rond maar hij heeft het zo te zien erg bont gemaakt qua prestaties. Dit jaar zal het wel in rustiger vaarwater zijn met Poyet, neem ik aan na een heibelseizoen met al dat gedoe daar.

Grossierde in debiele acties in de wedstrijden die ik hem heb zien spelen. Hij heeft zelfs dit jaar drie maanden last gehad van botoedeem: https://www.salusi.nl/bot(...)otten-en-gewrichten/ Best een vervelende blessure.

De Spaanse analisten lachten zich rot toen ze lazen dat er toch een club was die hem wilde kopen, uitgerekend Ajax. Mikpunt van spot, kots en alles.
pi_164201084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Milik heeft voor mijn gevoel nooit gewicht in de voorhoede gelegd. Echt een momentenspits.
Nog jong ook hoor met zijn 22
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:39:18 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164201188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lol. Hij werd samen met Van der Vaart weggejaagd bij Betis. Van der Vaart was al niet van een beste reputatie bij Betis. Het is knap van je om zo diep te zinken. Begin juli zelfs niet meer welkom op het trainingskamp. Hoe. de. fuck. flik. je. dat. Hij is sowieso niet de first choice geweest, in Spanje lopen meer rasvoetballers rond maar hij heeft het zo te zien erg bont gemaakt qua prestaties. Dit jaar zal het wel in rustiger vaarwater zijn met Poyet, neem ik aan na een heibelseizoen met al dat gedoe daar.

Grossierde in debiele acties in de wedstrijden die ik hem heb zien spelen. Hij heeft zelfs dit jaar drie maanden last gehad van botoedeem: https://www.salusi.nl/bot(...)otten-en-gewrichten/ Best een vervelende blessure.

De Spaanse analisten lachten zich rot toen ze lazen dat er toch een club was die hem wilde kopen, uitgerekend Ajax. Mikpunt van spot, kots en alles.
Mikpunt van spot en kots, maar wel gemiddeld een 7 gehaald in 20 apps, volgens verschillende websites. Hoogste aantal interventies en clearances qua ratio van heel Betis. En tegen Marseille en beziers zag je toch wel de routine en extra klasse tov een viergever.

Of die daadwerkelijk is weggepest weet ik niet. Maar wel kon die o.a naar HSV en Werder. Heb hier meer vertrouwen in dan Bankinga tbh
pi_164201199
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ajaxied is de correcte Engelse spelling van Ajacied.
pi_164201267
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mikpunt van spot en kots, maar wel gemiddeld een 7 gehaald in 20 apps, volgens verschillende websites. Hoogste aantal interventies en clearances qua ratio van heel Betis. En tegen Marseille en beziers zag je toch wel de routine en extra klasse tov een viergever.

Of die daadwerkelijk is weggepest weet ik niet. Maar wel kon die o.a naar HSV en Werder. Heb hier meer vertrouwen in dan Bankinga tbh
Tegen Marseille speelde hij helemaal niet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')