Ik durf daar wel van uit te gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Westermann wordt Heitinga 2.0?
ligt er ook aan welke periode Heitinga fit was.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf daar wel van uit te gaan.
Westermann is veel fitter. En vorig seizoen een van de betere spelers van Betis. Geheel andere situatie dan Bankinga. Zal vanavond ook wel meedoen neem ik aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf daar wel van uit te gaan.
och, heul vergeten.... bedankt voor de reminder!quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
och, heul vergeten.... bedankt voor de reminder!
Volgens de Telegraaf dus welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj doet toch niet mee vanavond hè?
Hè?
Het kan daar een heksenketel worden heh....quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch waanzin dat Ajax de underdog is like wtf
Tegendeel maar bewijzen vanavond...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfde als thuiswedstrijd maar dan met Gudelj ipv Beekiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is volgens hun de opstelling dan
Ah.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zelfde als thuiswedstrijd maar dan met Gudelj ipv Beekie
Tsja, PAOK heeft wel het voordeel, want uitgoal en thuisvoordeel. Dat Ajax altijd faalt laat ik even achterwege. Verder scheelt het ook weer niet zo heel veel qua quotering.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dijks als hij mee gaat aanvallen kan echt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks vind ik dan weer niet zo veel mis mee, Viergever is vreselijk ja
Ik ga toch voor winst Ajaxquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Echt lastig om te betten dit keer.
Die kan er echt niks vanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks vind ik dan weer niet zo veel mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |