Hier komt nog een beetje mosterdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Schoot het mes uit?
Ik ben pro eerlijke uitleg en vond schedelelectrode prima in mijn geval. Geloof niet echt dat baby er iets van gemerkt heeft.
Hoe denken mensen die tegen zijn over de hielprik vroeg ik me af?
Met de verhuizing van het ziekenhuis naar het nieuwe gebouw zijn een aantal vestigingen samengevoegd, nieuwe teams gevormd etc. maar er is ook een geheel nieuw moeder-kindcentrum geopend met een andere werkwijze dan voorheen. Het ligt dus niet aan het gebouw sec, maar heeft wel met de verhuizing naar de nieuwe locatie te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
het ligt natuurlijk niet aan het gebouw, maar aan de personen, maar nu ik dit typ is dit wel een heel erge "duh, dat snapt iedereen toch wel" post, maar toch post ik hem![]()
ja ok, daar zit wel logica in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met de verhuizing van het ziekenhuis naar het nieuwe gebouw zijn een aantal vestigingen samengevoegd, nieuwe teams gevormd etc. maar er is ook een geheel nieuw moeder-kindcentrum geopend met een andere werkwijze dan voorheen. Het ligt dus niet aan het gebouw sec, maar heeft wel met de verhuizing naar de nieuwe locatie te maken.
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
het ligt natuurlijk niet aan het gebouw, maar aan de personen, maar nu ik dit typ is dit wel een heel erge "duh, dat snapt iedereen toch wel" post, maar toch post ik hem![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:13 schreef ikke_84 het volgende:
Deze maand alleen nog maar jongens in de lijstze hebben netjes alle dames voor laten gaan
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met de verhuizing van het ziekenhuis naar het nieuwe gebouw zijn een aantal vestigingen samengevoegd, nieuwe teams gevormd etc. maar er is ook een geheel nieuw moeder-kindcentrum geopend met een andere werkwijze dan voorheen. Het ligt dus niet aan het gebouw sec, maar heeft wel met de verhuizing naar de nieuwe locatie te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Ik vond de lactatiekundige zorg in het zkh ook niet om over naar huis te schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Oja, dat wilde ik nog in mijn plan schrijven, dat niemand van het zkh zich met de bv gaat bemoeien tenzij ik daar zelf om vraag.
Goeiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond de lactatiekundige zorg in het zkh ook niet om over naar huis te schrijven. Oja, dat wilde ik nog in mijn plan schrijven, dat niemand van het zkh zich met de bv gaat bemoeien tenzij ik daar zelf om vraag.
Nou ja ik kan er ook gewoon geen chocola van maken verder hoor.. ondanks dat ik al twee kindjes heb. Boaz heeft ook heel lang dwars gelegen maar zonder gedoe is dat uiteindelijk goed gekomen op het laatst. Ik voel nu overal en nergens gepor, ook flink in mijn zij. Maar kan natuurlijk zomaar zijn dat dat gewoon der handjes zijn (hope so). Maandag weten we hetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:24 schreef Mies_poes het volgende:
Oeh bij jou dus ook nog onduidelijk Twinkle? Vervelend. Hopelijk ligt ze maandag goed!
Wat waren in eerste instantie je overwegingen om het eventueel niet te doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:10 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vond de hielprik eigenlijk ook niks. Was nog aan het overwegen of ik dat wel of niet ging doen, maar toen 't zover was maakte 't geen hol meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |