had ik waarschijnlijk ook gehad als ik niet al twee goede echo's had gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:22 schreef Quoi het volgende:
Ik vond die MvM test dus nog best spannend stom genoeg.
Goed, hele dag lekker zitten klooien, maar weet nu niet meer hoe ik rechtop moet zitten. Volgende klusjes moeten dan maar tot morgen wachten.
Whut?quote:
Ik bedacht me vandaag trouwens dat ik nog niet één fruitvliegje gezien heb dit jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
Van die tips! Hoe je fruitvliegjes bestrijdt en kakjepakjes reinigt!
Die zitten allemaal bij mij thuisquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik bedacht me vandaag trouwens dat ik nog niet één fruitvliegje gezien heb dit jaar.
nee, dat geloof ik. Die zitten allemaal bij mij namelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik bedacht me vandaag trouwens dat ik nog niet één fruitvliegje gezien heb dit jaar.
Over MvM: ik was bij de intake pas 5w+5d (dacht toen 6w, later 2 dagen teruggezet) en had nog geen echo gehad, dus mooi wel dat ik die ochtend nog even zelf getest had voordat de informatrice op de stoep stond.
*proest*quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:34 schreef Burdie het volgende:
Zij die veel te dik worden, groeten u!.
Ohh ik was al aan het spieken wanneer je voor het laatst gepost had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:34 schreef Miezziej het volgende:
Fruitvliegjes hier ook present. Baby nog altijd afwezig
We houden het spannendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ohh ik was al aan het spieken wanneer je voor het laatst gepost had.
Nou hup, je cocon in!
Yup, kan nog gewoon zolang je je goed voelt! Mijn laatste optreden was nog met bijna 7 maandenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:32 schreef Radyhyn het volgende:
Haha ja.. het verbaast mij hoeveel treffers ik nog krijg als ik google op "bellydance animated gif pregnant"![]()
Nog een highlight![]()
[ afbeelding ]
Jaaahh jij was 't! Dat kan ik me nog wel herinneren dat je dat toen met je zwangere buik deedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:04 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Yup, kan nog gewoon zolang je je goed voelt! Mijn laatste optreden was nog met bijna 7 maanden![]()
Succes Miezziej!!
OMG. Ik ben dus gewoonquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
*proest*![]()
Bij gebrek aan sjokola in huis ben ik maar aan de gepofte rijstkorrels met heeeeeeeel veel kleurstof en suiker begonnen. Buikbaby is hyperactief nu maar weet niet of dat van deze meuk komt
Wat jammer dat het zo voelt, dat is echt niet nodig! Ik ben plaatsvervangend trots op je.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 06:26 schreef Miezziej het volgende:
Meld, nog geen baby.
Weeën kwamen op gang maar kon het niet aan. Dacht dat ik gek werd. Nu ziekenhuis met pijnstilling en 6cm. Ben niet echt trots op mezelf, maar man en ik waren beide oververmoeid dus denk dat dit de meest verstandige keus was.
Hier ook een dosis plaatsvervangende trots. Die 6cm heb je toch al mooi voor elkaar gebokst!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 06:26 schreef Miezziej het volgende:
Meld, nog geen baby.
Weeën kwamen op gang maar kon het niet aan. Dacht dat ik gek werd. Nu ziekenhuis met pijnstilling en 6cm. Ben niet echt trots op mezelf, maar man en ik waren beide oververmoeid dus denk dat dit de meest verstandige keus was.
Mja iedereen heeft daar zo zijn eigen idee over natuurlijk. Maar pijnstilling is er niet voor niets .. waarom het jezelf moeilijker majen dan het is denk ik danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 06:26 schreef Miezziej het volgende:
Meld, nog geen baby.
't Zat in mijn tas zodat een zeker kuiken er niet mee vandoor zou gaan, en toen gingen we pudding eten en dacht ik er pas weer aan toen ik in bed nog even dit topic lasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:51 schreef ikke_84 het volgende:
Ik moest lachen om burdiegewoon vergeten om chocolade te eten? Hoe dan?
Donequote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:51 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej je kan echt trots zijn op jezelf! Pijnstilling bestaat niet voor niks hoorhopelijk gaan die laatste paar cm nu heel snel en mag je snel babyknuffelen!
Gefeliciteerd met je moeder![]()
Ik moest lachen om burdiegewoon vergeten om chocolade te eten? Hoe dan?
Rady, Angelatje mag wel uit de OPdie is al een paar dagen aan het babyknuffelen
fijn Marel!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:56 schreef marel88 het volgende:
Hopelijk is alles goed Miezziej! Succes als dat nog nodig is. Je bent een topvrouw, ook met pijnstilling!
Wij hadden vanmorgen een hele mooie termijnecho. Nu 12.4, 11 feb uitgerekend, helemaal heppie! Baby lag helemaal uitgestrekt, en dat is voor de meting niet handig. Dus lang mogen spieken, totdat hij goed lag. Mooi! Trappelende beentjes en voetjes met teentjes en al. Ik ben verliefd![]()
Met hoofdpijn gewoon even bellen, Fieder, kan nooit kwaad.
Omdat het bol staat met niet-standaard dingen die ingaan tegen hun protocolquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je het op hebt kunnen schrijven en er tevreden mee bent Burdie. Geeft dat wat rust? Waarom denk je dat het ziekenhuis het er niet mee eens gaat zijn?
ga je voor de lotusbevalling in een grote kop kruidenthee?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat het bol staat met niet-standaard dingen die ingaan tegen hun protocol.
Met bloemblaadjes, wierook en een kinderkoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je voor de lotusbevalling in een grote kop kruidenthee?
+1quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:35 schreef Burdie het volgende:
(mental image van een kinderkoor op de verloskamer![]()
)
Dat mag dus niet hè!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:35 schreef Burdie het volgende:
)
Nouja zegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat mag dus niet hè!Weet ik dus omdat ik als kind niet mee mocht naar de verloskamer toen mijn moeder tijdens de bevalling naar het ziekenhuis was gefietst met mij achterop.
Begrijpelijk. Ze dachten: dit verhaal is al absurd genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat mag dus niet hè!![]()
Weet ik dus omdat ik als kind niet mee mocht naar de verloskamer toen mijn moeder tijdens de bevalling naar het ziekenhuis was gefietst met mij achterop.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:35 schreef Burdie het volgende:
)
blauwe kotsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja zeg. Maar IK ben toch de patiënt? Ze hebben zich maar te schikken naar mijn wensen
.
Ik heb ook als eis dat ik continu beschikking wil hebben over een grote schaal met alleen maar blauwe M&M's.
En dan tijdens de bevalling heel hormonaal blauw ineens stom vinden en een andere kleur eisen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:46 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook als eis dat ik continu beschikking wil hebben over een grote schaal met alleen maar blauwe M&M's.
Goeie!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En dan tijdens de bevalling heel hormonaal blauw ineens stom vinden en een andere kleur eisen.
Lang leve photoshopquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Burdie het volgende:
Maar mogen mijn haar- en make-upteam wel mee de verloskamer in dan? Voor de broodnodige touchups tijdens de weeën? Anders sta je ook zo verlept op de foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |