fijn Marel!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:56 schreef marel88 het volgende:
Hopelijk is alles goed Miezziej! Succes als dat nog nodig is. Je bent een topvrouw, ook met pijnstilling!
Wij hadden vanmorgen een hele mooie termijnecho. Nu 12.4, 11 feb uitgerekend, helemaal heppie! Baby lag helemaal uitgestrekt, en dat is voor de meting niet handig. Dus lang mogen spieken, totdat hij goed lag. Mooi! Trappelende beentjes en voetjes met teentjes en al. Ik ben verliefd![]()
Met hoofdpijn gewoon even bellen, Fieder, kan nooit kwaad.
Omdat het bol staat met niet-standaard dingen die ingaan tegen hun protocolquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je het op hebt kunnen schrijven en er tevreden mee bent Burdie. Geeft dat wat rust? Waarom denk je dat het ziekenhuis het er niet mee eens gaat zijn?
ga je voor de lotusbevalling in een grote kop kruidenthee?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat het bol staat met niet-standaard dingen die ingaan tegen hun protocol.
Met bloemblaadjes, wierook en een kinderkoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je voor de lotusbevalling in een grote kop kruidenthee?
+1quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:35 schreef Burdie het volgende:
(mental image van een kinderkoor op de verloskamer![]()
)
Dat mag dus niet hè!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:35 schreef Burdie het volgende:
)
Nouja zegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat mag dus niet hè!Weet ik dus omdat ik als kind niet mee mocht naar de verloskamer toen mijn moeder tijdens de bevalling naar het ziekenhuis was gefietst met mij achterop.
Begrijpelijk. Ze dachten: dit verhaal is al absurd genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat mag dus niet hè!![]()
Weet ik dus omdat ik als kind niet mee mocht naar de verloskamer toen mijn moeder tijdens de bevalling naar het ziekenhuis was gefietst met mij achterop.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:35 schreef Burdie het volgende:
)
blauwe kotsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja zeg. Maar IK ben toch de patiënt? Ze hebben zich maar te schikken naar mijn wensen
.
Ik heb ook als eis dat ik continu beschikking wil hebben over een grote schaal met alleen maar blauwe M&M's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |