had ik waarschijnlijk ook gehad als ik niet al twee goede echo's had gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:22 schreef Quoi het volgende:
Ik vond die MvM test dus nog best spannend stom genoeg.
Goed, hele dag lekker zitten klooien, maar weet nu niet meer hoe ik rechtop moet zitten. Volgende klusjes moeten dan maar tot morgen wachten.
Whut?quote:
Ik bedacht me vandaag trouwens dat ik nog niet één fruitvliegje gezien heb dit jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
Van die tips! Hoe je fruitvliegjes bestrijdt en kakjepakjes reinigt!
Die zitten allemaal bij mij thuisquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik bedacht me vandaag trouwens dat ik nog niet één fruitvliegje gezien heb dit jaar.
nee, dat geloof ik. Die zitten allemaal bij mij namelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik bedacht me vandaag trouwens dat ik nog niet één fruitvliegje gezien heb dit jaar.
Over MvM: ik was bij de intake pas 5w+5d (dacht toen 6w, later 2 dagen teruggezet) en had nog geen echo gehad, dus mooi wel dat ik die ochtend nog even zelf getest had voordat de informatrice op de stoep stond.
*proest*quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:34 schreef Burdie het volgende:
Zij die veel te dik worden, groeten u!.
Ohh ik was al aan het spieken wanneer je voor het laatst gepost had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:34 schreef Miezziej het volgende:
Fruitvliegjes hier ook present. Baby nog altijd afwezig
We houden het spannendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ohh ik was al aan het spieken wanneer je voor het laatst gepost had.
Nou hup, je cocon in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |