SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 01-09-2016 20:50:54 ]
Dan is de TT inderdaad minder relevant, maar niet minder waarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mooie TT als Haars toch niet mee blijkt te doen.
Zit tegenwoordig ook vaak bij RTL Boulevard aan de deskquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, ja dan snap ik wel waarom ik haar niet ken
Bah liever niet.quote:
Dat zeggen ze echt elk jaarquote:Volgens Weening was het jongste seizoen 'één van de zwaarste ooit'.
Voor Dennis is alles zwaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat zeggen ze echt elk jaarWaarschijnlijk wordt het dit jaar weer half zacht, maar zal der niet over klagen
![]()
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)inson-2016~aa461e02/
'deed mee aan...'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:50 schreef 44rdbei het volgende:
Ohja Lex Uiting deed mee aan Rambam, dat meestal wel leuk.
Misschien betekent het dat die Dennis en Nicolette het halverwege opgeven en vervangen worden door echte presentatoren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat zeggen ze echt elk jaarWaarschijnlijk wordt het dit jaar weer half zacht, maar zal der niet over klagen
![]()
Ja, nu ik het terug lees lijkt het niet alsof ik doel op een orgie ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:51 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
'deed mee aan...'
Je bedoelt dat Lex Uiting een van de programma-mákers van RamBam was?
was daar vroeger verliefd opquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Ellen van Rijn .. zo over het paard getild mens vind ik dat![]()
staat er nu weer achter dat ze actrice is .. zeker na der geflopte boeken.
Gelukkig zitten er ook mogelijke kandidaten tussen waar ik wel warm voor loop
Gelukkig corrigeer je hem hequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:51 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
'deed mee aan...'
Je bedoelt dat Lex Uiting een van de programma-mákers van RamBam was?
twitter:ExpeditieRobRTL twitterde op woensdag 03-08-2016 om 07:58:18Kandidaten nr. 4 en 5 #expeditierobinson zijn bekend! @giels @lexuiting @jazz_jessie
reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ExpeditieRobRTL twitterde op woensdag 03-08-2016 om 07:58:18Kandidaten nr. 4 en 5 #expeditierobinson zijn bekend! @giels @lexuiting @jazz_jessie [ afbeelding ] reageer retweet
Dat was niet waarom ik dat opmerkte.. Ik denk dat 'meedoen aan' is voor deelnemers aan een tv-programma (kandidaten aan een quiz, bijvoorbeeld). Een kandidaat hoeft 'alleen maar' op een podium/aan een desk te zitten en aanwijzingen van presentator (en regie) te volgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, nu ik het terug lees lijkt het niet alsof ik doel op een orgie ofzo
Maar hij was een van de presentatoren en deed het best goed imo.
Ik ken ze niet (kijk dus ook geen televisie), vorig jaar kende ik wel een paar. Maar nu vast ook wel. Alleen de eerste 5 dus niet. O ja, ik keek weleens rambam maar ik herken hem d'r niet vanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:13 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd tot nu toe wel mee vallen, zeker als je dat afzet tegen de afgelopen seizoenen.
Elle van Rijn en Lex Uiting zijn best bekend. Dat zijn er al 2 van de 5 die ik ken en ik kijk weinig Nederlandse televisie.
nee normaal zeggen hét zwaarste ooit. Nu dus één vd zwaarste, zal dus wel geen reet voorstellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ze winnaarseiland skippen, dan ben ik al blij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee normaal zeggen hét zwaarste ooit. Nu dus één vd zwaarste, zal dus wel geen reet voorstellen
Ze is wel knap maar miss Nederland lijkt mij ook wat overdreven, ze heeft niet echt bijzonders.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
Als die Jessie Jazz dinges Miss Nederland is, wat is daar dan precies misgegaan? Was de jury in staking ofzo?
En wat een enge uitgestreken kop heeft die Lex, het lijkt wel een zoontje van een conservatieve Amerikaanse presidentskandidaat.
dit soort reactiesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:11 schreef Karina het volgende:
Deze mensen ken ik ook niet. Een modeblogster, serieusAls men dan toch 'BN'ers' uit de krochten van het BN-schap moet halen doe het dan gewoon weer met onbekenden, wat sowieso leuker is.
Sugar Jacksonquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:40 schreef Oliver23 het volgende:
Wie waren eigenlijk jullie favorieten de afgelopen jaren?
Mijn faforieten waren:
2015: Kees van der Spek / Danny Ghosen
2014: Mr. Polska
2013: Jan Versteegh / Kees Boot
2012: Fajah Lourens
2011: Sylvia Geersen
2010: Saar Koningsberger
Maar mijn ultieme Robinson helden blijven toch wel de onbekende NL en Vlamingen, zoals Marcel, Richard, Bjorn, Koenraad en Melvin
Mr. Polskaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:40 schreef Oliver23 het volgende:
Wie waren eigenlijk jullie favorieten de afgelopen jaren?
Mijn faforieten waren:
2015: Kees van der Spek / Danny Ghosen
2014: Mr. Polska
2013: Jan Versteegh / Kees Boot
2012: Fajah Lourens
2011: Sylvia Geersen
2010: Saar Koningsberger
Maar mijn ultieme Robinson helden blijven toch wel de onbekende NL en Vlamingen, zoals Marcel, Richard, Bjorn, Koenraad en Melvin
Kees was zo jammer! Daar keek ik echt naar uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mr. Polska
En Rianne
Kees van der Spek ook maar daar hebben we niet lang van mogen genieten.
De rest ben ik vergeten
Heeft destijds ook een stuk kaas gestolen uit zo'n mand die ze hadden gekregen en in de laatste uitzending bij de ontknoping had hij 'm bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Maxim Hartman die eten ging jatten
Als deelnemer viel hij zo als hij al aangaf een beetje tegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:56 schreef Nober het volgende:
Drie lekkere wijven en Lex. Tot nu toe ken ik er toch al twee!
[..]
Heeft destijds ook een stuk kaas gestolen uit zo'n mand die ze hadden gekregen en in de laatste uitzending bij de ontknoping had hij 'm bij.
Ook deed hij alsof hij wist wie de winnaar was in 2013.
En deze.
Die ene kickbokser was grappig vond ik. Die een hamburger uitspuugde al was het een hamburger. Rémyquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mr. Polska
En Rianne
Kees van der Spek ook maar daar hebben we niet lang van mogen genieten.
De rest ben ik vergeten
Die jessie neukt anders wel met Tim Douwsma, je weet vast nog wel, die ontzettende kwal van vorig jaar.... Dat zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:16 schreef DKUp het volgende:
Jessie Jazz en Lex Uiting, over onbekende Nederlanders gesproken.
Op die foto van ER lijkt ze een beetje tokkie, maar als je haar gewoon op Google intypt is ze wel mooi. Misschien veel make-up, maar toch wel een beauty. Ik ken d'r alleen niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:13 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Die jessie neukt anders wel met Tim Douwsma, je weet vast nog wel, die ontzettende kwal van vorig jaar.... Dat zegt genoeg denk ik
Lex is misschien geen hele grote bekende Nederlander, maar ik vind dat hij wel onder de bekende Nederlanders valt. Met oa Rambam en vele radio optredens is zijn naam wel bekend bij de meeste mensen.
Die jessie had ik tot gisteren zelfs nog nooit van gehoord, aardig lijf maar d'r hoofd hadden ze in Leisure Suit Larry direct vervangen denk ik.
Ja jeetje. Ze is 49! Hoe denk jij dat een 49-jarige eruit hoort te zien?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:00 schreef 44rdbei het volgende:
Elle van Rijn ziet er trouwens wel oud uit op de website van ER, Zeker geen make up op dat eiland
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:13 schreef Coritchando het volgende:
Die jessie had ik tot gisteren zelfs nog nooit van gehoord, aardig lijf maar d'r hoofd hadden ze in Leisure Suit Larry direct vervangen denk ik.
Ik zit blijkbaar totaal niet in de BN'ersquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit soort reactiesmensen die denken omdat ze ze niet kennen ze dus niet bekend zijn.........
Eik vind dat leuker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit blijkbaar totaal niet in de BN'ersMaar eigenlijk maakt het voor mij dus niet uit: voor mij zijn het onbekende Nederlanders
Was het ook. Hopelijk worden ze bij ER (en WIDM) een keer wakker en gaan ze weer met onbekenden filmen. Mag het ook meteen weer wat meer afzien worden. Want ook dat is stukken minder dan vroeger.quote:
Ik heb hem misschien een keer op tv gezien, maar ik luister zelden naar 3FMquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:13 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Die jessie neukt anders wel met Tim Douwsma, je weet vast nog wel, die ontzettende kwal van vorig jaar.... Dat zegt genoeg denk ik
Lex is misschien geen hele grote bekende Nederlander, maar ik vind dat hij wel onder de bekende Nederlanders valt. Met oa Rambam en vele radio optredens is zijn naam wel bekend bij de meeste mensen.
Het gaat RTL voornamelijk om de kijkcijfers en volgens mij zijn die de laatste jaren vrij hoog. Zeker in vergelijking met het Talpa tijdperk, toen werd er amper naar gekeken maar was het programma minstens zo leuk als nu. Ik zeg minstens omdat ik niet wil overkomen als zo'n 'vroeger was alles beter' figuur. Voordeel van BNers is dat ze van zichzelf al een beetje acteren en hebt gratis promotie van radio DJ's en vloggers enzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het ook. Hopelijk worden ze bij ER (en WIDM) een keer wakker en gaan ze weer met onbekenden filmen. Mag het ook meteen weer wat meer afzien worden. Want ook dat is stukken minder dan vroeger.
owquote:
Ik ken hem ook alleen van TV hoor, luister zeker geen 3fmquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb hem misschien een keer op tv gezien, maar ik luister zelden naar 3FM. Zijn naam komt me wel bekend voor.
Jessie Jazz, nope
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:08 schreef markvanrinsum het volgende:
hansie doet ook mee![]()
https://www.facebook.com/VoetbalInsideTV/videos/918849431559073/
Ik kan helaas de OP niet meer aanpassen lijkt het :/quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:42 schreef Coritchando het volgende:
Bartho Braat (Jeff uit GTST) is zojuist ook bevestigd.
Karaoke avond was het tragisch dieptepuntquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk zetten ze de lijn van minder luxe weer door.
Ik wil nooit meer dat de prijs een nacht in een luxe hotel is plus karaoke avond.
Dat was het slechte seizoen ooit Vorige jaar moesten ze al weer echt zelf kippen slachten en dingen frituren als ze iets hadden gewonnen.
Anders krijg je weer zo als met dat seizoen met die ferry Doedel dat niemand wat deed omdat de prijs elke keer kant en klaar eten was.
Karaoke was inderdaad belachelijk. Maar dat er een keer een prijs inzit om in een luxe omgeving te overnachten is niets mis mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk zetten ze de lijn van minder luxe weer door.
Ik wil nooit meer dat de prijs een nacht in een luxe hotel is plus karaoke avond.
Wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:24 schreef Paul het volgende:
Thomas Dekker zit in expeditierobinson !!!
cool, aparte kerel maar op de een of andere manier altijd wel sympathie voor gehad. Die ex-topsporters zijn sowieso wel interessanter dan het zoveelste musical sterretje waar op albert verlinde na niemand van gehoord heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:24 schreef Paul het volgende:
Eh, dat doen ze toch juist alquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het ook. Hopelijk worden ze bij ER (en WIDM) een keer wakker en gaan ze weer met onbekenden filmen. Mag het ook meteen weer wat meer afzien worden. Want ook dat is stukken minder dan vroeger.
Edith 'verzuren' Bos al vergeten? Het hangt er maar net vanaf wie ze kiezen,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
cool, aparte kerel maar op de een of andere manier altijd wel sympathie voor gehad. Die ex-topsporters zijn sowieso wel interessanter dan het zoveelste musical sterretje waar op albert verlinde na niemand van gehoord heeft
oh ja wat een irritant wijf was dat zegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Edith 'verzuren' Bos al vergeten? Het hangt er maar net vanaf wie ze kiezen,
quote:Op maandag 15 augustus 2016 07:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die onderste ziet er uit als een zwerver
Ik zou het heel erg waarderen als je me nooit meer in dezelfde post wilt quoten als een Hazes video. Bij voorbaat dank.quote:
Gaat ie weer doping gebruiken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:24 schreef Paul het volgende:
Fixedquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef Coritchando het volgende:
Niemand zal zo tof zijn als Ryanne Bjorn, dat weet ik nu al
Ruben Koet wel geloof mij maar net zo grof gebekt maar ook een klein hartje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef Coritchando het volgende:
Niemand zal zo tof zijn als Ryanne, dat weet ik nu al
Net even gegoogeld, ik heb niet zo veel met die youtube gasten maar hij komt wel sympathiek over.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ruben Koet wel geloof mij maar net zo grof gebekt maar ook een klein hartje.
Ik opper zelf altijd in zijn comments dat hij moet meedoen. Laatste keer reageerde hij vrij positief plus hij is recent ontslagen net voor de opnames verder is het speculatie van mijn kant hoop gewoon dat Rtl een keer contact met hem zoekt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Net even gegoogeld, ik heb niet zo veel met die youtube gasten maar hij komt wel sympathiek over.
Hoe kom je eigenlijk bij die naam? als ik google op Ruben Koet + ER krijg ik niks.
Dat is wel een hele grote als. Maar als hij er nu toch inzit dan was jij de eerstequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik opper zelf altijd in zijn comments dat hij moet meedoen. Laatste keer reageerde hij vrij positief plus hij is recent ontslagen net voor de opnames verder is het speculatie van mijn kant hoop gewoon dat Rtl een keer contact met hem zoekt.
Hij is steeds bekender aan het worden en is een YouTuber waar anders dan Teske niet pubers ook nog wat aan hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote als. Maar als hij er nu toch inzit dan was jij de eerste
Wíe?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:38 schreef 44rdbei het volgende:
Koos van Platering en Jalou Langeree doen ook mee. Nu eerst maar even lezen wie dat zijn...
Ik hoorde gisteren iemand op TV zeggen dat het wel zwaar zou zijn om tegen een topsporter te moeten strijden in ER.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:48 schreef DKUp het volgende:
Tja als we maar geen Lobke type krijgen, zij was wel heel erg kut
Valt wel mee toch? Meestal vallen de rappers het eerste af.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:11 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iemand op TV zeggen dat het wel zwaar zou zijn om tegen een topsporter te moeten strijden in ER.![]()
Die liggen er 9 van de 10 keer snel uit
Edith kreeg het een beetje in de schoot geworpen maar dat was wel eerlijk. Fatima had gewoon 2 poker maatjes meegenomen dat klopte gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fatima en Edith wonnen zelfs beiden dan wel niet helemaal terecht maar toch.
Hopelijk doet er een keer een voetballer mee Dirk Kuijt lijkt mij wel wat.
Wat is dit nou weer voor onzinquote:Op maandag 22 augustus 2016 07:48 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Jayjay?
[ afbeelding ]
Rugby speler, Wie Is De Sjaak..quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:08 schreef Coritchando het volgende:
Ik zou hem normaal niet eens herkennen![]()
Wat is dat nu weer voor derderangs homo?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:08 schreef Coritchando het volgende:
Ik zou hem normaal niet eens herkennen![]()
Wat is dat nu weer voor derderangs homo?
Het is er eentje die onder de noemer "MTV presentator" genoemd mag wordenquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:21 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Rugby speler, Wie Is De Sjaak..
meh, dat programma 'wie is de sjaak' is wel heel treurig.quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:40 schreef DKUp het volgende:
Ik ken hem van het WK Rugby op RTL7. Wel een aardige gast volgens mij.
Nooit gezien, niet mijn soort programmaquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
meh, dat programma 'wie is de sjaak' is wel heel treurig.
Typisch SBS-programma. Jayjay is in ieder geval een soort-van-bekende-Nederlander. Hij is op tv, dagelijks. Ik ken geen enkele van alle YouTube-BN'ers die meedoen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nooit gezien, niet mijn soort programma
Dit zijn onbekende mensen dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:56 schreef Coritchando het volgende:
Wanneer krijgen we gewoon weer normale onbekende mensen, het wordt elk jaar schrijnender...
Ik wel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit zijn onbekende mensen dus ik zie het probleem niet.
Nou, echte strijd is er echt wel hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 16:22 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik wel.
Ze denken dat ze BN'ers zijn met A status en gedragen zich daarnaar. Ook hebben ze voldoende geld.
Liever onbekende mensen die het geld hard nodig hebben. Stuk prettiger om te zien dat ze echt strijden om de finale.
Eindelijk iemand waar ik van denk, ja die wil ik wel zien op een eiland.. De rest heb ik niet zoveel mee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:34 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
20k volgers op insta! Zoals beloofd: @jayjayboske is vanaf 8 sept te zien #expeditierobinson! Cool of tegenvaller?
Gaat zeker botsen. Zit wel een beetje alpha in verwacht ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die Jay Jay wel eens gezien tijdens het zappen als ze Over De Rooie 2.0 herhaalde nog al een opgefokt mannetje denk ik.
Welk jaar ben je geboren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:45 schreef tralalala het volgende:
Wederom echt nog nooit van gehoord.
Same hier maar ken hem ook alleen maar omdat ik eens bij Over de Rooie ben blijven hangen.quote:
Oke, daar moet het dus niet aan liggen.quote:
Oh hij zat toen ook telkens in de studio tijdens het WK Rugby of niet? Dan weet ik wie het is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Same hier maar ken hem ook alleen maar omdat ik eens bij Over de Rooie ben blijven hangen.
en er begint mij te dagen dat hij ook die irritante gast was met die lange reclame blokken over Rugby tijdens Voetbal International een paar jaar geleden.
Ja hij was dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh hij zat toen ook telkens in de studio toen tijdens het WK Rugby of niet? Dan weet ik wie het is.
De trend de laatste jaren is dat de sterke kandidaten altijd vroeg naar huis worden gestemd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
als er ooit (oud)voetballers gaan meedoen dan hoop ik op Dirk Kuijt en Gertjan Verbeek.
Dirk maakt iedereen kapot in de proeven en gaat hem daarna nog 3x doen en Gertjan die gaat gewoon een blokhut bouwen daar.
JA, dat zal niet anders zijn dit seizoen vrees ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:58 schreef zoem het volgende:
[..]
De trend de laatste jaren is dat de sterke kandidaten altijd vroeg naar huis worden gestemd.
Niet teveel opvallen dat is het geheim.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:11 schreef zoem het volgende:
Vroeger werden ze langer in het team gehouden om zo tot aan de samensmelting een sterke groep te hebben die aan genoeg voedsel kon komen en degelijke hutten kon bouwen. Maar ja, tegenwoordig krijgen ze ook veel meer luxe, dus de noodzaak is ook veel lager en is het belangrijker geworden om goed in de groep te liggen.
Dat seizoen was een schande qua luxe, hele hotel overnachtingen en make overs als ze iets hadden gewonnen inclusief karaoke. Alles was ook al voorgekookt etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:17 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Was toen niet helemaal blij met de winnares Edith Bosch, maar was wel een leuk seizoen toen.
vervelend mannetje is het. mensen zichzelf laten vernederen voor geld is walgelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:34 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
20k volgers op insta! Zoals beloofd: @jayjayboske is vanaf 8 sept te zien #expeditierobinson! Cool of tegenvaller?
Dirk kuijt heeft nog nooit wat boeiends gezegd op televisie. Daar komt echt niks uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
als er ooit (oud)voetballers gaan meedoen dan hoop ik op Dirk Kuijt en Gertjan Verbeek.
Dirk maakt iedereen kapot in de proeven en gaat hem daarna nog 3x doen en Gertjan die gaat gewoon een blokhut bouwen daar.
wie is dit nu weer?quote:
Kraantje Pappie, alweer een rapper. Voor mij is hij wel redelijk bekend, maar daar mis je niks aan. Benieuwd hoe hij als persoon is.quote:
ah thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kraantje Pappie, alweer een rapper. Voor mij is hij wel redelijk bekend, maar daar mis je niks aan. Benieuwd hoe hij als persoon is.
voor de gezellige praatjes bij het kampvuurquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:26 schreef DKUp het volgende:
Bertie van Boer Zoekt Vrouw is de twaalfde kandidaat van Expeditie Robinson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nu al voor Lex en JayJay en heb een hekel aan Gaby en Alex.quote:Bertie
Dio
Koos van Plateringen
Gaby Blaaser
Jalou Langeree
Thomas Dekker
Elle van Rijn
Chloe Leenheer
Anna Nooshin
Lex Uiting
Bartho Braat
Jessie Jazz Vuijks
JayJay Boske
Alex (Kraantje Pappie)
Waarom zou er niemand meer bijkomen? Er zijn er nu 14 bekend gemaakt en vorig jaar hadden we er totaal 17. Zegt niet alles maar ik verwacht er nog wel een paar...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef Nober het volgende:
Als JayJay de mystery gast was dan zal er niemand meer bijkomen?
[..]
Ik ben nu al voor Lex en JayJay en heb een hekel aan Gaby en Alex.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de gezellige praatjes bij het kampvuur
Die heerlijke stiltesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de gezellige praatjes bij het kampvuur
Godsallekanker wat een zwakzinnigheid.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
....wat een zwakzinnigheid.![]()
Pot....ketel....quote:
ik had nog nooit van die knakker gehoord, maar dat je daar je brood mee kan verdienen zegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Godsallekanker wat een zwakzinnigheid.![]()
Volgend jaar kunnen we zanger Rinus zeker wel verwachten.
Misschien wel meerdere:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:31 schreef Stansfield het volgende:
Kraantje pappie en Jayjay kennen elkaar ook wel aardig goed.
http://www.rtl.nl/roadtrippers/#!/
Weer een kay en freddie team?
Ik vind dat niet leukquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Misschien wel meerdere:
Alex + JayJay
Bartho + Elle + Gaby (GTST)
Anna + Jessie
[Riazop-modus]quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Godsallekanker wat een zwakzinnigheid.![]()
Zullen we hem gewoon Alex noemen? En Bartho vind ik eigelijk te oud.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:47 schreef Cee het volgende:
Is het dus erg dat ik na Bartho Braat bij Kraantje Pappie dacht 'oh, eindelijk weer een bekende'?
Alex is prima, Clowntje Pappie ook goed. En aangezien Bartho levend teruggekomen is van het eiland is ie niet te oud. Vind het juist leuk dat ze er vaker een fossiel bij zetten om dat bekvechtend jong tuig op de plaats te zetten. Ik denk dat hij tevens de grootste borsten van allemaal heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zullen we hem gewoon Alex noemen? En Bartho vind ik eigelijk te oud.
Jaap Jongbloed was ook oud maar nog wel in goede conditie en kon goed meekomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Alex is prima, Clowntje Pappie ook goed. En aangezien Bartho levend teruggekomen is van het eiland is ie niet te oud. Vind het juist leuk dat ze er vaker een fossiel bij zetten om dat bekvechtend jong tuig op de plaats te zetten. Ik denk dat hij tevens de grootste borsten van allemaal heeft.
Ik denk dat iedereen wel afvaltquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef 44rdbei het volgende:Ik verwacht dat Bartho het niet kan bij benen en binnen een paar afleveringen afvalt.
Ken ik toch bijna de helft tenminste van naam.quote:Anna Nooshin
Bartho Braat
Bertie Steur
Chloé Leenheer
Dave Roelvink
Dio
Elle van Rijn
Gaby Blaaser
Jalou Langeree
JayJay Boske
Jessie Jazz Vuijk
Koos van Plateringen
Kraantje Pappie
Lex Uiting
Suzanne Klemann
Thomas Dekker
Nee, die mooiboy gaat gewoon meedoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lol Dave roelvink is een grap toch.
Als ze deze lijn voortzetten, schrik dan niet als Barbie volgend jaar opeens mee doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Coritchando het volgende:
Sinds die BN'ers meedoen is het al moeilijk om je over de hobbel voor de seizoensstart te zetten, maar dit jaar maken ze het wel heel erg lastig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeiende foto wel.
Barbie, Britt en dat bijdehante wijf die haar vriendin in. Dat kan wel boeiend zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Als ze deze lijn voortzetten, schrik dan niet als Barbie volgend jaar opeens mee doet.
Alhoewel zij bij voorbaat garant staat voor het nodige leedvermaak.
Dat preutse vriendinnetje heette ymke. Met Ymke alleen kan wel leuk zijn maar als ze al die meiden gaan uitnodigen dan is de lol er wel snel af.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Barbie, Britt en dat bijdehante wijf die haar vriendin in. Dat kan wel boeiend zijn
Ik kijk te weinig commerciële tv, ik kan overigens geen liedjes van Dave en Alex meezingen.quote:Anna Nooshin
Bartho Braat
Bertie Steur
Chloé Leenheer
Dave Roelvink
Dio
Elle van Rijn
Gaby Blaaser
Jalou Langeree
JayJay Boske
Jessie Jazz Vuijk
Koos van Plateringen
Alex (Kraantje Pappie)
Lex Uiting
Suzanne Klemann
Thomas Dekker
Die heeft toch al eens aan iets vergelijkbaars meegedaan ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat preutse vriendinnetje heette ymke. Met Ymke alleen kan wel leuk zijn maar als ze al die meiden gaan uitnodigen dan is de lol er wel snel af.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heeft toch al eens aan iets vergelijkbaars meegedaan ?
Ging ze huilen omdat ze haar wegstemde
Zal wel sponsor dingetje zijn. Vorige seizoenen liepen ze allemaal op teva slippers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:56 schreef Piperidine het volgende:
Moeten ze verplicht dezelfde schoenen dragen?
Twee keer zelfs, Echte Meisjes en Atlas. In die laatste serie kon ik er bijna niet naar kijken, zoals ze zich gedroeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heeft toch al eens aan iets vergelijkbaars meegedaan ?
Ging ze huilen omdat ze haar wegstemde
Ach, het beter dan overal van die zakjes fishermensfriends in het zand.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zal wel sponsor dingetje zijn. Vorige seizoenen liepen ze allemaal op teva slippers.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ach, het beter dan overal van die zakjes fishermensfriends in het zand.
Was dat met Johnny Kraaikamp jr ? Die bedoelde ik ook heel erg om naar te kijken was dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Twee keer zelfs, Echte Meisjes en Atlas. In die laatste serie kon ik er bijna niet naar kijken, zoals ze zich gedroeg.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:48 schreef 44rdbei het volgende:
AnnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeiende foto wel.wat een ukkie eigenlijk
ik vind er jessy een Gaby leuk,Jessy was ook en keer in Utopia laatste Jaar by Naomi Fotoshootingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 01-09-2016 20:48:39 ]
Ja ik zat een beetje te surfenquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Jij bent snel![]()
Wil de spoiler er nog even bij zetten? Daarin zitten de zwart wit versies.
Ik had het over duo's die elkaar al kenden voor de expeditiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind er jessy een Gaby leuk,Jessy was ook en keer in Utopia laatste Jaar by Naomi Fotoshooting
Ah vandaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat een beetje te surfen![]()
Oh ja doe ik. Al kan alleen TS het aanpassen natuurlijk (of een mod).
Graag gedaan. Kijken of ik het deze keer langer volhoud te kijken dan 2/3 afleveringenquote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Dankjewel voor het aanpassen
Vast wel, dit seizoen wordt de zwaarste ooit.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kijken of ik het deze keer langer volhoud te kijken dan 2/3 afleveringen
Omdat mensen die een ziekte bestaand uit ongeremde celdeling in hun dagelijkse vocabulaire hebben verweven zwakzinnig zijnquote:
Ik kan de OP niet meer aanpassen, daarom is halverwege de lijst met kandidaten gestoptquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat een beetje te surfen![]()
Oh ja doe ik. Al kan alleen TS het aanpassen natuurlijk (of een mod).
Als je het lijstje in een post wil zetten, zet ik het in de OP. Stuur dan maar ff weer een lokquote.quote:Op maandag 5 september 2016 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer aanpassen, daarom is halverwege de lijst met kandidaten gestopt
Jupquote:Op maandag 5 september 2016 10:51 schreef DKUp het volgende:
We krijgen zeker weer een introductie donderdag?
quote:Op maandag 5 september 2016 10:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Omdat mensen die een ziekte bestaand uit ongeremde celdeling in hun dagelijkse vocabulaire hebben verweven zwakzinnig zijn
Bedankt voor versterken van mijn puntquote:Op maandag 5 september 2016 13:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Koop een zandbak en ga daar infantiel in doen.
quote:Op maandag 5 september 2016 13:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bedankt voor versterken van mijn punt
quote:Op maandag 5 september 2016 00:15 schreef Nober het volgende:
Twee kampen die, zonder dat ze het in de gaten hebben, op hetzelfde eiland zitten.
Kamp 1
Thomas, Lex, Alex, Bertie en Anna.
Kamp 2
Jayjay, Dave, Elle, Bartho, Dio, Gaby
Noord is misschien iets sterker maar denk dat het redelijk gelijkwaardig is.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:56 schreef Nober het volgende:
Kamp Noord
Koos, Jalou, Chloé, Dio, Jayjay, Suzanne, Dave, Gaby
[ afbeelding ]
Kamp Zuid
Bartho, Bertie, Anna, Elle, Alex, Jessie, Lex, Thomas
[ afbeelding ]
Kamp Noord gaat op papier de proeven winnen.
Haha, ik wilde ook al posten: Krijgen ze die sandalen gratis bij hun vliegticket ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Noord is misschien iets sterker maar denk dat het redelijk gelijkwaardig is.
Wel grappig dat ze weer allemaal dezelfde schoenen aan hebben.
Zal wel een sponsordeal aan vast zitten, dus ik denk dat we sandalen/schoenen reclame krijgen in de reclames. Overigens hoop ik niet dat ik van Dave R. een trauma oploop zoals bij Fatima M.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Haha, ik wilde ook al posten: Krijgen ze die sandalen gratis bij hun vliegticket ofzo?
Ik zag net voor het eerst zo'n aankondigingsfragment voor ER op tv. Ik vond Dave meteen al vervelend.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zal wel een sponsordeal aan vast zitten, dus ik denk dat we sandalen/schoenen reclame krijgen in de reclames. Overigens hoop ik niet dat ik van Dave R. een trauma oploop zoals bij Fatima M.
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 7 september 2016 19:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zag net voor het eerst zo'n aankondigingsfragment voor ER op tv. Ik vond Dave meteen al vervelend.
Zal wel weer zoiets zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 20:46 schreef Prisha het volgende:
Morgen is het zover![]()
![]()
..ben benieuwd...hoop niet op zo'n softe gebeuren zoals vorig jaar...man wat was dat een teleurstelling op het eind.
Holy shit!!!quote:
neeeeeeeeeeeee ik ga positief blijvenquote:
Bertie?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:39 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou trouwens liever in kamp zuid zitten, om logische redenen
Stil en kalm? Eerder contactgestoord.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ga ook weer kijken.
Volledig blanco, ik ben benieuwd, het lijken op zich wel leuke kandidaten
Bartho, Anna noem maar op. En boer Bertie was toch de stille kalme boerin![]()
quote:
20:32 staat hierquote:Op donderdag 8 september 2016 20:30 schreef Prisha het volgende:
20:30 en ze lopen alweer uit met Galileo
Kutprogramma is datquote:Op donderdag 8 september 2016 20:30 schreef Prisha het volgende:
20:30 en ze lopen alweer uit met Galileo
jah...al die dingen ken ik al...Plasma maken in je magnetron met druiven bijvoorbeeldquote:
oh.quote:
en Bertie zekerquote:Op donderdag 8 september 2016 20:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Thomas Dekker ook.
quote:
hahaha ik ook niet....alleen van horen zeggenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw ken ik niet eigenlijk.
dat snap ik welquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dave denkt dat hij aan Wie is de Mol meedoet.
krijg er altijd kippevel van...prachtigquote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |