Toch gek dat al die laagopgeleide Antilianen hier geen aanslagen plegen en moeizaam integreren. Wel veel criminaliteit maar in elk geval geen religieuze overlast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ze hebben precies de eigenschappen ontwikkeld die je van laagopgeleide, slecht geïntegreerde mensen zou verwachten. Laten we niet vergeten dat we de meeste van die mensen (en hun kinderen) nooit de kansen hebben gegeven die ze nodig hebben om het te redden.
Je doet alsof de meerderheid van de moslims aanslagen plegen. Hoeveel aanslagen zijn er de afgelopen 15 jaar gepleegd in Nederland?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toch gek dat al die laagopgeleide Antilianen hier geen aanslagen plegen en moeizaam integreren. Wel veel criminaliteit maar in elk geval geen religieuze overlast.
Je factor 'laagopgeleid' is dus niet de enige factor.
Ja, en denk dat dat een mysterie is, tot nu toe, althans, waarom zijn wij niet aan de beurt nochtans? Enig idee?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doet alsof de meerderheid van de moslims aanslagen plegen. Hoeveel aanslagen zijn er de afgelopen 15 jaar gepleegd in Nederland?
Dan nog pleegt 99,99 procent van de moslims in Europa geen aanslagen. Dat was het punt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en denk dat dat een mysterie is, tot nu toe, althans, waarom zijn wij niet aan de beurt nochtans? Enig idee?
Mijn punt is waarom NL niet? Is toch gek ergens?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan nog pleegt 99,99 procent van de moslims in Europa geen aanslagen. Dat was het punt.
Open daar lekker een topic over.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn punt is waarom NL niet? Is toch gek ergens?
Jij dan, je hebt nog nooit een topic geopend NB.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Open daar lekker een topic over.
Nou en?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij dan, je hebt nog nooit een topic geopend NB.
Dit is een bijna logisch gevolg van al het terreur gepleegd door zielige en gefrustreerde moslim gekkies, die het niet kunnen hebben dat man en vrouw hier in gelijkheid en vrijheid naast elkaar levenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160727_02402067
Moslimhaters grijpen van alles aan om hun haat te ventileren. Ik hoop dat het haatvirus ons land niet raakt.
Ik snap dat je je verveelt en een paar borrels in je mik hebt, maar deze discussie mag je lekker alleen voeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is toch gek, Koos, je zit ook al bijna een decennium op FOK! toch?
Nah, zijn de nazi-kleinkinderen die zich sterk voelen nu ze aan de macht zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dit is een bijna logisch gevolg van al het terreur gepleegd door zielige en gefrustreerde moslim gekkies, die het niet kunnen hebben dat man en vrouw hier in gelijkheid en vrijheid naast elkaar leven
Makkelijk weer Koos, is een normale vraag hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap dat je je verveelt en een paar borrels in je mik hebt, maar deze discussie mag je lekker alleen voeren.
SCH is op twitter.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappig om te zien dat er toch Fok! toch een vaste kliek kent. Users komen en gaan. Maar de diehards zijn er vanaf het eerste uur! Waar zijn legends SCH en Youssef eigenlijk?²
Ik zie nu dat jij id-nummer 13.462 hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappig om te zien dat er toch Fok! toch een vaste kliek kent. Users komen en gaan. Maar de diehards zijn er vanaf het eerste uur! Waar zijn legends SCH en Youssef eigenlijk?²
Zo! Dat zit dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat jij id-nummer 13.462 hebt.
Ik heb 13.387.
Zelfde dag geregistreerd ongeveer?
Lachen is dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo! Dat zit dicht bij elkaar.²
Als dat een reden is om het geweld tegen willekeurige Moslims te vergoeilijken zijn we wel even bezig om het geweld van moslimextremisten tegen Westerlingen ook te vergoeilijken vanwege jarenlange Westerse inmenging in het M-Oosten met vele doden tot gevolg. Voor 9/11 en erna.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:09 schreef Zienswijze het volgende:
Vooralsnog is het geweld van rechts-extremisten kleiner dan van moslimextremisten.
En of. We hebben de wereld zien veranderen in 15 jaar tijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lachen is dat?
Men, nog net in een ander universum voor 9/11.
Achja, die ken je ook wel, die is ook in die buurt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo! Dat zit dicht bij elkaar.²
Klopt idd. Kut zooi wel. Damn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En of. We hebben de wereld zien veranderen in 15 jaar tijd.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |