Matig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat vind je van de mckroket dan
vind hem persoonlijk niet zo lekker
Van dobben is altijd goedquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig.
Maar dat komt door die sponsbroodjes. Gewoon een broodje Van Dobben kroket eten, veel goddelijker
Eens.quote:
Wel irritant dat ze zo lang in de frituur moeten er dan altijd van die zwarte op komen. Terwijl ik wel die minuten goed aanhoud.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
En die Mora kroketten zijn echt ranzig, daar gebruiken ze kattenvoer als vulling volgens mij.
zwarte?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel irritant dat ze zo lang in de frituur moeten er dan altijd van die zwarte op komen. Terwijl ik wel die minuten goed aanhoud.
jr er was net op RTL een programma met bassie en adriaan nu en peter van der vorst als je dat leuk vindtquote:
je bent mooi zoals je betnquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Morgen weer hardlopen #fitlife #onzekereleef
Geloven ze erin?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen de vrouwtjes.
Sommigen.quote:
Ach ik heb een periode gehad dat ik tegen iedereen ik hou van je zei. Dat was ook apart.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen.
Maar ik kan het niet zomaar tegen iedereen zeggen, want dat vinden ze vreemd.
Lijkt me genant.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik heb een periode gehad dat ik tegen iedereen ik hou van je zei. Dat was ook apart.
Die heb ik al eens gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jr er was net op RTL een programma met bassie en adriaan nu en peter van der vorst als je dat leuk vindt
gotta love your sleurquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
aardig, nog een week de sleur overleven
Daar
gezellig, goed je best doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen pubquiz met fokkers.
Zin an
Altijd.quote:
Tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Loka had gister een haantje van haar vader geslacht, die we vandaag hebben gegeten, en morgen gaan we van het restje kippensoep maken.
Ik vond dat best stoer.
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tofnou dat hele idee van alles opeten enzo van een product vind ik gewoon heel tof. En als je zelf zo'n beestje slacht zit dat vaak wel goed
jaaa, dat is echt heel erg leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Ik zat ook vandaag te kijken naar een stadstuin, waar je iedere zaterdag dingen kunt oogsten als je lid bent. Lijkt me ook wel leuk. Beetje seizoensgroenten en iedere week vers en alles.
Is goed jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Loka had gister een haantje van haar vader geslacht, die we vandaag hebben gegeten, en morgen gaan we van het restje kippensoep maken.
Ik vond dat best stoer.
Het is wel prijzig, 250 euro.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa, dat is echt heel erg leuk![]()
en sommige dingen groeien zo mega hard, scheelt nog in geld ook!
Smaakte prima.quote:
voor hoe lang dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel prijzig, 250 euro.
Maar het is wel een soort van boodschappen doen waar ik uiteindelijk naar toe wil.
wordt leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen pubquiz met fokkers.
Zin an
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ja ik snap het al ik ben er en iedereen is weg
neequote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga de flow van fylax stelen in klb
Dat is een dikke veertigjarige man.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga de flow van fylax stelen in klb
Oh laat dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een dikke veertigjarige man.
sanasoufi is een van beste acts ooitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kloon van die sanasoufi oid
Met haar Fredsj fetish
Je bent zelf een act.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sanasoufi is een van beste acts ooit
de Homo deelde de eerste klap uit. Dat zou pax nooit doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
NWS / Homo door 6 man in elkaar geslagen in Groningen
Nu ga ik me zorgen maken om Pax
Geen idee. Je verwacht bij sommige mensen ook niet dat ze aan SM doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de Homo deelde de eerste klap uit. Dat zou pax nooit doen
klopt was echt verbaasd toen ik dat hoorde over etsuquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Je verwacht bij sommige mensen ook niet dat ze aan SM doen.
250 voor een jaar in principe, maar het oogsten is slechts van april tot september ofzo.quote:
Nee, je moet je ook voor het nieuwe jaar inschrijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
je kunt ook gewoon volkstuintje doen toch? Nu beginnen heeft toch geen zin meer
Wel een beetje eng dit jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
NWS / Homo door 6 man in elkaar geslagen in Groningen
Nu ga ik me zorgen maken om Pax
heb je de vlog gezien?quote:
omg het is zo leuk, nick is echt een schatjequote:
ahww hij is echt zo liefquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
omg het is zo leuk, nick is echt een schatje
Ik hoop echt dat ze gaan trouwen jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahww hij is echt zo lief
als ik bonnie was zou ik met hem trouwen
volgens mij is hij de ideale jongenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze gaan trouwen ja
dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij is hij de ideale jongen
engquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat nu een soepje te maken van haar zelfgeslachtte haan.
arm beestjequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat nu een soepje te maken van haar zelfgeslachtte haan.
wat leuk dat je ook hebt gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze half in slaap gaat vallen tijdens het diner. En dan afloop Pokemon vangen? In denk dat Nick liever met jou trouwt paxcon
Fylax?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat leuk dat je ook hebt gekeken
Rusnak zou ik gewoon een keer willen doen maar nick is wel echt relatiemateriaal ja
Wat een aanstellerig joch.quote:
ik vind hem prachtigquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deze persoon is niet esthetisch
nee johquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal een act voor zijn vlog.
Daar hebben we allemaal wel eens last van.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee joh
is gewoon een romantisch ingestelde jongen
wel een battiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee joh
is gewoon een romantisch ingestelde jongen
De tering zeg wat slechtquote:
kijk legiaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tering zeg wat slechtHadden gewoon 4-1 achter kunnen staan
nee wat een gedoequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ziggo Sport als je ziggo hebt dan
Waardeloos weer. Welke kutprovider heb je danquote:
geen ideequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waardeloos weer. Welke kutprovider heb je dan
Alleen ZiggoSport en Foxquote:
Ik heb hem wel gelezenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik maakte echt een leuke grap in het livetopic daar straks
JC ook
maar ze werden genegeerd
ik was grof tegen Mani omdat hij twitters ging plaatsen. Nu reageert hij niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik maakte echt een leuke grap in het livetopic daar straks
JC ook
maar ze werden genegeerd
te veel met moslims omgegaan de laatste tijdquote:
neppe poolse rapperquote:
Alleen al over lambo's pratenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij kan niet eens verstaan mongool
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit wordt een knaller in de warszawa club scene
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
wel grappig dat ze eurobiljetten laten zien in die clip
met 5 man een half jaar beunen in de bollenstreek om dan te kunnen alten zien in clipquote:
cash geld sowiesoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met 5 man een half jaar beunen in de bollenstreek om dan te kunnen alten zien in clip
jij hebt duidelijk nooit het genot van een stack cash meegemaaktquote:
Zie hem stoer doen jij wel zeker. Als ik mijn bankrekening leeghaal kan ik ook met een hele stack zwaaien maar dat is overbodig en stoerdoenerij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nooit het genot van een stack cash meegemaakt
dat is beter dan met een kaart zwaaien
mag je nog niet eens bij zeker met je 17 jaar joh halve garequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zie hem stoer doen jij wel zeker. Als ik mijn bankrekening leeghaal kan ik ook met een hele stack zwaaien maar dat is overbodig en stoerdoenerij.
Ja wel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag je nog niet eens bij zeker met je 17 jaar joh halve gare
ik heb alleen vaak paar 100 in $ meequote:
hoorde van mijn neef dat ze moesten spelen om kwart voor 9 dacht die grapt maaktequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb alleen vaak paar 100 in $ mee
is toch makkelijk in geval van nood
ja had ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb alleen vaak paar 100 in $ mee
is toch makkelijk in geval van nood
jawel, spartanen zijn toch joden dus die gaan expres verliezenquote:
Ik heb veel in dollars staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja had ik ook
Doet me ook welals je dan denkt aan die de dollar gaat vallen onheilsprofeten.
Dollar
Wist je dat Feyenoord veel joodse aanhangers heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, spartanen zijn toch joden dus die gaan expres verliezen
SPANGEN
waar zijn ze danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wist je dat Feyenoord veel joodse aanhangers heeft
ja moest he , voor de brexitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker toch. Zeker als Trump potus wordt
Ajax gaat het moeilijk krijgen bij ons, net als altijdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, spartanen zijn toch joden dus die gaan expres verliezen
SPANGEN
gewoon lekker degraderen dit seizoenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Ajax gaat het moeilijk krijgen bij ons, net als altijd
Van Excelsior zou ik dat niet erg vinden neequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon lekker degraderen dit seizoen
dm gezien maar nog niet gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon lekker degraderen dit seizoen
Kan alle kanten op.quote:
economisch wel kaoloquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja die beloofde oorlog en genocide blijft trouwens lang uit
Gaat Feyenoord zondag winnen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan alle kanten op.
Zijn het wel echt aan hun stand verplicht verder, 3x niks dat hele PAOK
dan hadden ze veel joodse aanhangquote:
Met pijn en moeitequote:
erfenisje jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Afnemende bedrijvigheid in technische branche is niet goed voor onze erfenis later
erfenissen moeten sws afgeschaft wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Afnemende bedrijvigheid in technische branche is niet goed voor onze erfenis later
kan nu nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja jammer dat je mijn nummer niet luisterd
ahahahahahahquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
erfenissen moeten sws afgeschaft worden
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk namelijk naar floortje naar het eind van de wereld met mijn ouders
Heb jij liever cash geld of liever op je rekeningquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk de komende 50 jaar nog niet hoor
gewoon gespreid over banken tochquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb jij liever cash geld of liever op je rekening
waar is zequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk namelijk naar floortje naar het eind van de wereld met mijn ouders
Dat is onzin johquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon gespreid over banken toch
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Geld verspreiden over meerdere banken bedoel je?
nieuw Zeelandquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar is ze
(kan je dat land ook weer afstrepen)
2/10quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
Heeft iemand suicide van budd dwyer gezien? Van 0/10 how fucked up?
Tot een bepaald bedragquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb je dat niet standaard bij elke bank dan
Ja, leek me wel leuk idee ja. Die anime ga ik niet kijken, gkkigheidquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Fokkie, death note krijgt echte film van netflix he.
Had jij dat niet ooit geopperd
lijkt me wel geinig verhaalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, leek me wel leuk idee ja. Die anime ga ik niet kijken, gkkigheid
Goed script voor Hollywood film jaquote:
netflix maakt dus hopelijk goede kwaliteitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed script voor Hollywood film ja
hoezo zou dat niet mogen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm oke oke wist geen eens dat je bij meerdere banken mocht
I dont know, Nederland heeft gekke regeltjes en wetjes. Wat is een gemiddelde grens bij een bank dan dat je een soort van garantie van je geld hebt. Als die bank failliet gaat?quote:
1tonquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
I dont know, Nederland heeft gekke regeltjes en wetjes. Wat is een gemiddelde grens bij een bank dan dat je een soort van garantie van je geld hebt. Als die bank failliet gaat?
Moet je Terror Jaap vragen lololquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
I dont know, Nederland heeft gekke regeltjes en wetjes. Wat is een gemiddelde grens bij een bank dan dat je een soort van garantie van je geld hebt. Als die bank failliet gaat?
Nee dsbquote:
Dat kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk je niet dat als de boel echt klapt hele garantie wegvalt?
gewoon preppenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Al kun je geld op moment sowieso beter niet op de bank vasthouden.
Zou met zo`n groot winstbedrag ook ehct niet zien waarom je dat opzo`n kleinschalige onstabiele bank zou zettenquote:
Ja kloptquote:
Zwitserse bankquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
In goudquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Heh?quote:
Genoeg mensen die er vertrouwen in hadden schijnbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou met zo`n groot winstbedrag ook ehct niet zien waarom je dat opzo`n kleinschalige onstabiele bank zou zetten
Is daar niks mee gedaan met gedupeerden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er vertrouwen in hadden schijnbaar
Is wel een regeling getroffen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is daar niks mee gedaan met gedupeerden?
Bizar welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is wel een regeling getroffen.
Maar over het algemeen ben je in zulek gevallen gewoon je geld kwijt
Tja, dat is het risico wat je neemt met het stallen op banken.quote:
Ik heb (nog) geen hypotheek.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als spaarrente negatief wordt gelijk je spaarcenten hypotheek aflossen
3% dekkingsgraad god.quote:Hoe zit het met de dekkingsgraad van de banken? Dat was vroeger 3% en zou nu tegen de 10% aan moeten zitten
of een bankencrashquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Alleen je louboutins zorgen dat je rood staat
Oh ja lol,quote:
Gewoon unitje en schaakt op hoog niveauquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja lol,
hij had wel hoog iq bij de bnn-test gehaald zie ik
Maakte nog goal van het jaar tegen Heracles Heraclesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was wel een goede speler bij 010
Ik was ook altijd wel gecharmeerd van hemquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was wel een goede speler bij 010
Nee zo na voetbalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je die NRC opinie nog gelezen fokkie
In VBL SC denken wij dat die vrouw in VBL SC meeleest
Ajaxquote:
ajax lastige tegenstanders zegquote:
DENNIS BERGKAMPquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP
DENNIS BERGKAMP
DENNIS BERGKAMP
Die debiel van een Sierd de Vos denkt volgens mij dat ze groepsfase hebben bereikt jaquote:
Wel ff vasthouden die 1-2. 50je op Ajax gezetquote:
flink bedragquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel ff vasthouden die 1-2. 50je op Ajax gezet
Vondwel mooie quotequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fokkie is nu high roller in de game
2.60quote:
Ja, paar keerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
zijn jullie wel eens op vakantiepark met huisjes geweest
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me echt kkr vet
dat is echt mijn tatta droom
Zoals centerparcs, landal, roompot?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
zijn jullie wel eens op vakantiepark met huisjes geweest
als kind altijdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me echt kkr vet
dat is echt mijn tatta droom
beetje chillen in zo'n huisjequote:
ja, ken alleen eerste 2quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoals centerparcs, landal, roompot?
Ja
Kloptquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje chillen in zo'n huisje
beetje zwemmen met de kinderen
zag sommige hadden ook bowlingbaan enzo
lijkt me kaolo vet als mn zusje 4-5 is ga ik met haar en mn broertjequote:
midgetgolfgodquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:28 schreef JanCees het volgende:
Keihard midgetgolfenben echt de baas daarin
allemaal welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.centerparcs.co.uk/accommodation/exclusives
deze heeft ook pooltafel god
SOms ook saunaatje in huisjequote:
ja je hebt ook arcade hal zag ikquote:
ja deze ookquote:
hebben we niet hierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
landal en roompot zijn goedkoper weet ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |