jij hebt duidelijk nooit het genot van een stack cash meegemaaktquote:
Zie hem stoer doen jij wel zeker. Als ik mijn bankrekening leeghaal kan ik ook met een hele stack zwaaien maar dat is overbodig en stoerdoenerij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nooit het genot van een stack cash meegemaakt
dat is beter dan met een kaart zwaaien
mag je nog niet eens bij zeker met je 17 jaar joh halve garequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zie hem stoer doen jij wel zeker. Als ik mijn bankrekening leeghaal kan ik ook met een hele stack zwaaien maar dat is overbodig en stoerdoenerij.
Ja wel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag je nog niet eens bij zeker met je 17 jaar joh halve gare
ik heb alleen vaak paar 100 in $ meequote:
hoorde van mijn neef dat ze moesten spelen om kwart voor 9 dacht die grapt maaktequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb alleen vaak paar 100 in $ mee
is toch makkelijk in geval van nood
ja had ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb alleen vaak paar 100 in $ mee
is toch makkelijk in geval van nood
jawel, spartanen zijn toch joden dus die gaan expres verliezenquote:
Ik heb veel in dollars staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja had ik ook
Doet me ook welals je dan denkt aan die de dollar gaat vallen onheilsprofeten.
Dollar
Wist je dat Feyenoord veel joodse aanhangers heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, spartanen zijn toch joden dus die gaan expres verliezen
SPANGEN
waar zijn ze danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wist je dat Feyenoord veel joodse aanhangers heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |