Matig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat vind je van de mckroket dan
vind hem persoonlijk niet zo lekker
Van dobben is altijd goedquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig.
Maar dat komt door die sponsbroodjes. Gewoon een broodje Van Dobben kroket eten, veel goddelijker
Eens.quote:
Wel irritant dat ze zo lang in de frituur moeten er dan altijd van die zwarte op komen. Terwijl ik wel die minuten goed aanhoud.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
En die Mora kroketten zijn echt ranzig, daar gebruiken ze kattenvoer als vulling volgens mij.
zwarte?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel irritant dat ze zo lang in de frituur moeten er dan altijd van die zwarte op komen. Terwijl ik wel die minuten goed aanhoud.
jr er was net op RTL een programma met bassie en adriaan nu en peter van der vorst als je dat leuk vindtquote:
je bent mooi zoals je betnquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Morgen weer hardlopen #fitlife #onzekereleef
Geloven ze erin?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen de vrouwtjes.
Sommigen.quote:
Ach ik heb een periode gehad dat ik tegen iedereen ik hou van je zei. Dat was ook apart.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen.
Maar ik kan het niet zomaar tegen iedereen zeggen, want dat vinden ze vreemd.
Lijkt me genant.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik heb een periode gehad dat ik tegen iedereen ik hou van je zei. Dat was ook apart.
Die heb ik al eens gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jr er was net op RTL een programma met bassie en adriaan nu en peter van der vorst als je dat leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |