Matig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat vind je van de mckroket dan
vind hem persoonlijk niet zo lekker
Van dobben is altijd goedquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig.
Maar dat komt door die sponsbroodjes. Gewoon een broodje Van Dobben kroket eten, veel goddelijker
Eens.quote:
Wel irritant dat ze zo lang in de frituur moeten er dan altijd van die zwarte op komen. Terwijl ik wel die minuten goed aanhoud.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
En die Mora kroketten zijn echt ranzig, daar gebruiken ze kattenvoer als vulling volgens mij.
zwarte?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel irritant dat ze zo lang in de frituur moeten er dan altijd van die zwarte op komen. Terwijl ik wel die minuten goed aanhoud.
jr er was net op RTL een programma met bassie en adriaan nu en peter van der vorst als je dat leuk vindtquote:
je bent mooi zoals je betnquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Morgen weer hardlopen #fitlife #onzekereleef
Geloven ze erin?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen de vrouwtjes.
Sommigen.quote:
Ach ik heb een periode gehad dat ik tegen iedereen ik hou van je zei. Dat was ook apart.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen.
Maar ik kan het niet zomaar tegen iedereen zeggen, want dat vinden ze vreemd.
Lijkt me genant.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik heb een periode gehad dat ik tegen iedereen ik hou van je zei. Dat was ook apart.
Die heb ik al eens gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jr er was net op RTL een programma met bassie en adriaan nu en peter van der vorst als je dat leuk vindt
gotta love your sleurquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
aardig, nog een week de sleur overleven
Daar
gezellig, goed je best doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen pubquiz met fokkers.
Zin an
Altijd.quote:
Tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Loka had gister een haantje van haar vader geslacht, die we vandaag hebben gegeten, en morgen gaan we van het restje kippensoep maken.
Ik vond dat best stoer.
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tofnou dat hele idee van alles opeten enzo van een product vind ik gewoon heel tof. En als je zelf zo'n beestje slacht zit dat vaak wel goed
jaaa, dat is echt heel erg leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Ik zat ook vandaag te kijken naar een stadstuin, waar je iedere zaterdag dingen kunt oogsten als je lid bent. Lijkt me ook wel leuk. Beetje seizoensgroenten en iedere week vers en alles.
Is goed jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Loka had gister een haantje van haar vader geslacht, die we vandaag hebben gegeten, en morgen gaan we van het restje kippensoep maken.
Ik vond dat best stoer.
Het is wel prijzig, 250 euro.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa, dat is echt heel erg leuk![]()
en sommige dingen groeien zo mega hard, scheelt nog in geld ook!
Smaakte prima.quote:
voor hoe lang dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel prijzig, 250 euro.
Maar het is wel een soort van boodschappen doen waar ik uiteindelijk naar toe wil.
wordt leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen pubquiz met fokkers.
Zin an
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ja ik snap het al ik ben er en iedereen is weg
neequote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga de flow van fylax stelen in klb
Dat is een dikke veertigjarige man.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga de flow van fylax stelen in klb
Oh laat dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een dikke veertigjarige man.
sanasoufi is een van beste acts ooitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kloon van die sanasoufi oid
Met haar Fredsj fetish
Je bent zelf een act.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sanasoufi is een van beste acts ooit
de Homo deelde de eerste klap uit. Dat zou pax nooit doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
NWS / Homo door 6 man in elkaar geslagen in Groningen
Nu ga ik me zorgen maken om Pax
Geen idee. Je verwacht bij sommige mensen ook niet dat ze aan SM doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de Homo deelde de eerste klap uit. Dat zou pax nooit doen
klopt was echt verbaasd toen ik dat hoorde over etsuquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Je verwacht bij sommige mensen ook niet dat ze aan SM doen.
250 voor een jaar in principe, maar het oogsten is slechts van april tot september ofzo.quote:
Nee, je moet je ook voor het nieuwe jaar inschrijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
je kunt ook gewoon volkstuintje doen toch? Nu beginnen heeft toch geen zin meer
Wel een beetje eng dit jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
NWS / Homo door 6 man in elkaar geslagen in Groningen
Nu ga ik me zorgen maken om Pax
heb je de vlog gezien?quote:
omg het is zo leuk, nick is echt een schatjequote:
ahww hij is echt zo liefquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
omg het is zo leuk, nick is echt een schatje
Ik hoop echt dat ze gaan trouwen jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahww hij is echt zo lief
als ik bonnie was zou ik met hem trouwen
volgens mij is hij de ideale jongenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze gaan trouwen ja
dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij is hij de ideale jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |