Ja, leek me wel leuk idee ja. Die anime ga ik niet kijken, gkkigheidquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Fokkie, death note krijgt echte film van netflix he.
Had jij dat niet ooit geopperd
lijkt me wel geinig verhaalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, leek me wel leuk idee ja. Die anime ga ik niet kijken, gkkigheid
Goed script voor Hollywood film jaquote:
netflix maakt dus hopelijk goede kwaliteitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed script voor Hollywood film ja
hoezo zou dat niet mogen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm oke oke wist geen eens dat je bij meerdere banken mocht
I dont know, Nederland heeft gekke regeltjes en wetjes. Wat is een gemiddelde grens bij een bank dan dat je een soort van garantie van je geld hebt. Als die bank failliet gaat?quote:
1tonquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
I dont know, Nederland heeft gekke regeltjes en wetjes. Wat is een gemiddelde grens bij een bank dan dat je een soort van garantie van je geld hebt. Als die bank failliet gaat?
Moet je Terror Jaap vragen lololquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
I dont know, Nederland heeft gekke regeltjes en wetjes. Wat is een gemiddelde grens bij een bank dan dat je een soort van garantie van je geld hebt. Als die bank failliet gaat?
Nee dsbquote:
Dat kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk je niet dat als de boel echt klapt hele garantie wegvalt?
gewoon preppenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Al kun je geld op moment sowieso beter niet op de bank vasthouden.
Zou met zo`n groot winstbedrag ook ehct niet zien waarom je dat opzo`n kleinschalige onstabiele bank zou zettenquote:
Ja kloptquote:
Zwitserse bankquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
In goudquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Heh?quote:
Genoeg mensen die er vertrouwen in hadden schijnbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou met zo`n groot winstbedrag ook ehct niet zien waarom je dat opzo`n kleinschalige onstabiele bank zou zetten
Is daar niks mee gedaan met gedupeerden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er vertrouwen in hadden schijnbaar
Is wel een regeling getroffen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is daar niks mee gedaan met gedupeerden?
Bizar welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is wel een regeling getroffen.
Maar over het algemeen ben je in zulek gevallen gewoon je geld kwijt
Tja, dat is het risico wat je neemt met het stallen op banken.quote:
Ik heb (nog) geen hypotheek.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als spaarrente negatief wordt gelijk je spaarcenten hypotheek aflossen
3% dekkingsgraad god.quote:Hoe zit het met de dekkingsgraad van de banken? Dat was vroeger 3% en zou nu tegen de 10% aan moeten zitten
of een bankencrashquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Alleen je louboutins zorgen dat je rood staat
Oh ja lol,quote:
Gewoon unitje en schaakt op hoog niveauquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja lol,
hij had wel hoog iq bij de bnn-test gehaald zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |