Resultaten uit het verleden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:16 schreef hhh38 het volgende:
Hoe bepalen jullie de prijzen eigenlijk altijd aan het begin van het seizoen?
behandelen met zijn allen elke speler apartquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:16 schreef hhh38 het volgende:
Hoe bepalen jullie de prijzen eigenlijk altijd aan het begin van het seizoen?
Gosens valt wel mee. Steevast in de basis toch? Twijfel of Vermeij al meteen in de basis staat. Dat is nog een coinflipje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gosens en Gladon zijn wel erg onzeker denk ik.
FC Heracles.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
Édouard Duplan
Brandley Kuwas
Vincent Vermeij
Iliass Bel Hassani
Thomas Bruns
Joey Pelupessy
Aaron Meijers
Tim Breukers
Mike te Wierik
Ramon Zomer
Bram Castro
Gosens speelde niet alles in de voorbereiding, maar ik denk dat Vermeij al gelijk gaat spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gosens valt wel mee. Steevast in de basis toch? Twijfel of Vermeij al meteen in de basis staat. Dat is nog een coinflipje.
Ik verwacht juist Gladon niet, die kan helemaal niets. Maar ik twijfel of Vermeij wel de handige keuze is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gosens valt wel mee. Steevast in de basis toch? Twijfel of Vermeij al meteen in de basis staat. Dat is nog een coinflipje.
Voorbereiding zegt niet alles. Gosens stond gewoon in de basis tegen Arouca. Vorig seizoen zelden op de bank gezeten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gosens speelde niet alles in de voorbereiding, maar ik denk dat Vermeij al gelijk gaat spelen.
Vorig jaar stond meestal Fludderus op LB toch?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorbereiding zegt niet alles. Gosens stond gewoon in de basis tegen Arouca. Vorig seizoen zelden op de bank gezeten.
Heracles had een spits nodig en Vermeij is de enige realistische optie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht juist Gladon niet, die kan helemaal niets. Maar ik twijfel of Vermeij wel de handige keuze is.
Maar ik vind het wel veelzeggend dat hij donderdag op de bank zat. Als hij dat donderdag weer zit..quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar stond meestal Fludderus op LB toch?
Tedjequote:Op maandag 1 augustus 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike te Wierik ¤ 825.000,– Heracles Almelo verdediger
Robin Gosens ¤ 750.000,– Heracles Almelo verdediger
Ted van de Pavert ¤ 900.000,– PEC Zwolle verdediger
Abdul Ajagun ¤ 575.000,– Roda JC Kerkrade middenvelder
Albert Rusnák ¤ 1.200.000,– FC Groningen middenvelder
Iliass Bel Hassani ¤ 975.000,– Heracles Almelo middenvelder
Mustafa Saymak ¤ 1.050.000,– PEC Zwolle middenvelder
Theo Zwarthoed ¤ 400.000,– Go Ahead Eagles keeper
Anass Achahbar ¤ 1.100.000,– PEC Zwolle aanvaller
Paul Gladon ¤ 800.000,– Heracles Almelo aanvaller
Randy Wolters ¤ 375.000,– Go Ahead Eagles aanvaller
En de kwaliteit van spelers en teams is moeilijk in te schatten. Daarom was het jammer dat het vorig jaar pas na 4 speelrondes begon, had je veel meer dezelfde teams aan het begin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
Ook een team gemaakt, eerste is altijd lastig omdat je met je budget zit te klooien
Opzich is dat positief. Ik had voerig jaar 3 spelers van nec erin staan, als die verloren dan verloor ik ook plaatsen op ranglijst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:33 schreef soccerroos het volgende:
Heb ook een poging gedaan maar heb geen 1 psv'er. ben benieuwd als het wat word.
Heb spelers van 9 verschillende clubs
Als je dan maar niet na de 2e ronde opgeeft, omdat je verkeerd gegokt hebtquote:
Welnee, ik blijf zoals de afgelopen twee seizoenen stug volhoudenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je dan maar niet na de 2e ronde opgeeft, omdat je verkeerd gegokt hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |