SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Moeder en dochter...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
Raden maar...
- Neneh Cherry - Manchild (1989)
- Mabel - Thinking Of You (2016)
De roem is all yoursquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeder en dochter...
Je hebt kijn vader, moeder, zoon, dochter show vast niet gehoord.
Kwam Eagle Eye ook nog voorbij...
Ow!quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De roem is all yours![]()
Mabel is inderdaad de dochter van Neneh. Dit is haar nieuwe single; net uit. Het is de derde track die ze uitbrengt.
Klonk wel ergens bekend, nu snap ik dus ook waaromquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had het natuurlijk ook al een beetje weggeven door een familieband aan te kondigen in het begin
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zij die DJ Fresh leuk vonden, gaan dit nummer van The Shoes ook leuk vinden.
Dat had niet nodig geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had het natuurlijk ook al een beetje weggeven door een familieband aan te kondigen in het begin
Ik heb je show volgens mij wel gehoord, trouwens. Maar daarin kwam geloof ik alleen Eagle Eye voorbij, toch?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had niet nodig geweest.
Ik kwam er een paar manden toevloig achter, omdat ik de relatie tussen Eagle Eye en Neneh uitzocht.
Toen bleek er nog een cherry te zingen, net als pa Cherry trouwens...
ow well, zou zomaar kunnenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:34 schreef ToT het volgende:
Knok, neem jij het zo over?
Of iemand anders?
Of gaat 11 nog ff door?
En Neneh Cherry, ik moest een keuze maken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je show volgens mij wel gehoord, trouwens. Maar daarin kwam geloof ik alleen Eagle Eye voorbij, toch?
Ik draai van alles hoor, maar ik probeer wel een beetje een flow te hebben; dus een soepele overgang van de ene soort naar de andere soort muziek.quote:
Tof tof!quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mad was me weer voor, had ff wat anders aan m'n hoofd hier, maar je had het hier al eens gemeld.
Museum van de twintigste eeuw gaat over leven in de twintigste eeuw, van circa 1920 tot nu, met oa stijlkamers ( in die van de seventies had ik zo willen blijven wonen) en ze hebben een hele afdeling met een Edisonverzameling met grammofoons, wasrollen en wat dies meer zij. Ook de ontwikkelingen op het gebied van telefoon, radio en tv hebben ze er vrij uitgebreid staan. Op dit moment hebben ze twee tijdelijke exposities: eentje over opgroeien in de wonderjaren van af de jaren 50 met herinneringen van Frank Groothof en eentje over honderd jaar speelgoed. Stukje met de ontwikkeling in (spel)computers waar je pacman kunt spelen en je bijv het geluid van een inbelmodem hoort. Echt zo veel herkenbare dingen van vroeger bij opa en oma en thuis, echt zo leuk, we waren samen met mama Symph en die genoot ook erg.
Zeg maar wat jij wilt. Als je om 22:00 uur wilt draaien, is dat prima. Als jullie willen dat ik nog even doorga, kan dat ook (bijvoorbeeld een half uur of een uur; maar langer niet)quote:
Heftig muurtje welquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof tof!
Doet me denken aan wat ik zei over het Openluchtmuseum:
[ afbeelding ]
Dit is dat bed wat mijn ouders vroeger ook hadden (minus die lelijke sprei en kussens.)
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg maar wat jij wilt. Als je om 22:00 uur wilt draaien, is dat prima. Als jullie willen dat ik nog even doorga, kan dat ook (bijvoorbeeld een half uur of een uur; maar langer niet)
En met liefde wil ik wel schuiven met de tijden hoorquote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ11 - What? Where? How? Who?
22:00 - 00:00 DJ Knokkels - Help Knokkels aan een shownaam
Knap als je daarbij in slaap kunt vallen!quote:
@ je showtitel: tijdens je show, aan de hand van wat je draait?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
En met liefde wil ik wel schuiven met de tijden hoor
Ik vind het prima om gewoon te stoppen om 22:00 uur.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
En met liefde wil ik wel schuiven met de tijden hoor
ik heb ergens ook nog wel wat vintage beddegoed liggen, ook iets in die stijlquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof tof!
Doet me denken aan wat ik zei over het Openluchtmuseum:
[ afbeelding ]
Dit is dat bed wat mijn ouders vroeger ook hadden (minus die lelijke sprei en kussens.)
Klinkt leuk!quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mad was me weer voor, had ff wat anders aan m'n hoofd hier, maar je had het hier al eens gemeld.
Museum van de twintigste eeuw gaat over leven in de twintigste eeuw, van circa 1920 tot nu, met oa stijlkamers ( in die van de seventies had ik zo willen blijven wonen) en ze hebben een hele afdeling met een Edisonverzameling met grammofoons, wasrollen en wat dies meer zij. Ook de ontwikkelingen op het gebied van telefoon, radio en tv hebben ze er vrij uitgebreid staan. Op dit moment hebben ze twee tijdelijke exposities: eentje over opgroeien in de wonderjaren van af de jaren 50 met herinneringen van Frank Groothof en eentje over honderd jaar speelgoed. Stukje met de ontwikkeling in (spel)computers waar je pacman kunt spelen en je bijv het geluid van een inbelmodem hoort. Echt zo veel herkenbare dingen van vroeger bij opa en oma en thuis, echt zo leuk, we waren samen met mama Symph en die genoot ook erg.
Banksy Expo? Waar is die ook weer?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Qua tijd red ik echter een hoop van dat soort exposities niet meer.
Wil nog naar de Banksy expo, maar of dat gaat lukken....
Beurs van Berlage in hiero...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Banksy Expo? Waar is die ook weer?
Zie je wel dat ik de laatste keer in Amsterdam wat was vergeten bij de Beurs van Berlage.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |