Omdat t totaal offtopic is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:49 schreef Trashcanman het volgende:
R&P / zus uit de hel
Waarom is mijn post betreffende het taalgebruik van TS verwijderd?
Niet dat ik nu zuur wil doen over taalverloedering maar als iemands schrijfstijl zo tenenkrommend is, dan kan er toch wel iets over gezegd worden?quote:
Ja zeker. In een DM, of PM. Of naast commentaar dat wel nuttig is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet dat ik nu zuur wil doen over taalverloedering maar als iemands schrijfstijl zo tenenkrommend is, dan kan er toch wel iets over gezegd worden?
Duidelijkquote:Op donderdag 1 september 2016 21:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zag een hoop slowchat en dat heb ik weggehaald.
Mag je ook stemmen tegen geven?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon weer solliciteren als je interesse hebt.
Mag wel, wordt niks mee gedaan. Dus zinvol? Nee.quote:
Okay.quote:Op vrijdag 2 september 2016 06:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag wel, wordt niks mee gedaan. Dus zinvol? Nee.
Hoi Samzz,quote:
Zou wel moeten kunnen, topic is open.quote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi Samzz,
klopt het dat ik hier R&P / Rouw maar dan anders. Hoe doe/deed jij dat nou? geen update kan plaatsen?
Ik zou dat graag doen namelijk.
dat zie ik niet als meeer gewone userquote:Op zondag 4 september 2016 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou wel moeten kunnen, topic is open.
Lieve jongenquote:Op zondag 4 september 2016 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zie ik niet als meeer gewone user, hugecool heeft het net gekicked
Geen probleemquote:Op zondag 4 september 2016 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja
was/is ff heel belangrijk voor mij, dus erg blij met jullie beider hulp
De reeks gaat niet op slotquote:Op dinsdag 6 september 2016 04:07 schreef PesteNoire het volgende:
Beste mods,
Zou graag willen dat post 137 verwijderd wordt (kan hem zelf niet meer wijzigen)
R&P / FOK!ers die willen stoppen met alcohol #5: Zomerstop
Toevoeging: ik zou eigenlijk graag willen dat de reeks gesloten wordt als het topic vol is. Ik vond het al ergerlijk dat de reeks gekaapt is, de titel aangepast en de OP. Terwijl ik het oorspronkelijke topic geopend had.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:55 schreef BrandX het volgende:
Ach jongens, hij kan niet eens begrijpend lezen wanneer het enige wat hij uit dit topic kan opmaken is, dat m'n moeder 2 jaar geleden is overleden én dat ik daar rouwig om zou zijn. Beide zijn foute veronderstellingen.
Maar het zou n mod sieren als hij/zij zijn posts en onze reacties er op weghaalt. Zonde van een topic waar verder iedereen zijn fatsoen wel weet te houden.
Wat een onoverzichtelijk zooitje is dat topic geworden met de leeggehaalde posts.quote:Op dinsdag 6 september 2016 07:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
De reeks gaat niet op slot. Het is een mooie reeks waarin veel goede adviezen gegeven worden, waar users die willen stoppen met alcohol hun ei kwijt kunnen en waar ze gesteund worden.
Daarnaast wilde jij zelf graag dat het een algemeen stoppen met alcohol-topic zou worden. Dus dat is gebeurd, users hebben niks anders gedaan dan advies geven, je proberen te helpen.
Ik ga daar vanavond even rustig naar kijken. Ik ben nu nog gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een onoverzichtelijk zooitje is dat topic geworden met de leeggehaalde posts.
Doe ermee wat je wilt.
zo pest je wel users weg natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga daar vanavond even rustig naar kijken. Ik ben nu nog gewoon aan het werk. Maar bedankt voor de tip
.
Het zijn overigens voornamelijk tekeningen die weggeedit zijn. Vanavond verder kijken.
Nee, dat gaat niet gebeuren. Er is 1 onnodig plaatje met tekst weggehaald en een provocerende post, dat heeft niks met selectief modden te maken. Je ontopic posts blijven gewoon staanquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:27 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi. Kan een mod aub al mijn reacties uit dat topic met die alcoholisten weghalen aub? Dat selectief modden hebben we niks aan en het zet mij anders neer dan ik ben.
Dank alvast.
Dat was geen onnodig plaatje en geen onnodige tekst en het was ook geen provocerende post.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet gebeuren. Er is 1 onnodig plaatje met tekst weggehaald en een provocerende post, dat heeft niks met selectief modden te maken. Je ontopic posts blijven gewoon staan.
Dat was het in de context en gezien het onderwerp van het topic wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was geen onnodig plaatje en geen onnodige tekst en het was ook geen provocerende post.
Bedankt, Kaas-quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind dat de mods best wel goed werk afleveren in dit subforum eigenlijk. Gewoon normaal, redelijk, fatsoenlijk en snel erbij.
Yes.quote:Op maandag 19 september 2016 15:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan er wat gegumd worden in 'Herkenbaar'...? Er staan opmerkingen in die er niet horen...
Heb e.e.a. opgeschoond. Thanksquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:19 schreef Kamina het volgende:
Bij dat Ex 5 jaar topic gaat het al vanaf post 2 mis met reacties. Kunnen jullie daar je tanden in zetten?
Topic zal vanzelf wel wegzakkenquote:Op maandag 26 september 2016 16:43 schreef K44S het volgende:
Op mijn topic "nieuw werk" mag een slotje. Ik heb de baan genomen. Dus verder moraal gedrag zal niet nodig zijn
Top! En dankquote:Op maandag 26 september 2016 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topic zal vanzelf wel wegzakken. Gefeliciteerd met je baan.
Van mij mag daar ook geveegd worden.quote:Op maandag 26 september 2016 21:04 schreef Fera het volgende:
Geen idee of het nodig is hoor Samzz, maar hier gaat het volgens mij wel weer de verkeerde kant op:
R&P / Man / Vrouw - Het Verschil
Absoluut eens. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 26 september 2016 21:04 schreef Fera het volgende:
Geen idee of het nodig is hoor Samzz, maar hier gaat het volgens mij wel weer de verkeerde kant op:
R&P / Man / Vrouw - Het Verschil
Bedankt, Spankyquote:Op maandag 26 september 2016 20:23 schreef Spanky78 het volgende:
Kolere wat een gedoe. Toch wel bewonderenswaardig dat je dat modden vol houdt. Ben het er lang niet altijd mee eens, maar zou zelf de tijd en moeite niet kunnen opbrengen. Dus bij deze een complimentje.
Je deed in de periode januari t/m april (minus de laatste week van april) ook niet moeilijk tegen me, dus wat let je straks VANUIT HET NIETS WEER te gaan beginnen voor maandenlang?quote:Op maandag 26 september 2016 21:09 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik doe al een tijdje niet meer moeilijk tegen je.
Je geeft geen feedback.quote:Op maandag 26 september 2016 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Samzz...waarom wis je mijn feedback steeds weer?
Sorry, geen feedback dit, maar dat was wel een heftige om te wissenquote:
Ik denk dat als de frustratie en de emotie bij een user zo hoog oploopt, het niet echt handig is om gewoon de berichten te wissen en de situatie op zn beloop te laten.quote:Op maandag 26 september 2016 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, geen feedback dit, maar dat was wel een heftige om te wissen
Nee lijkt me ook niet, zeker omdat het wel een (al dan niet lange) gefundeerde post wasquote:Op maandag 26 september 2016 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat als de frustratie en de emotie bij een user zo hoog oploopt, het niet echt handig is om gewoon de berichten te wissen en de situatie op zn beloop te laten.
Daar doe je aannames. Maakt t er ook niet beter opquote:Op maandag 26 september 2016 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat als de frustratie en de emotie bij een user zo hoog oploopt, het niet echt handig is om gewoon de berichten te wissen en de situatie op zn beloop te laten.
Dat snap ik, daarom zei ik ook dat je het ook per PM met m kon afhandelenquote:Op maandag 26 september 2016 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dit hier verder niet bespreken. Heeft niemand verder ook maar iets mee te maken.
Bedankt daarvoorquote:Op maandag 26 september 2016 22:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat snap ik, daarom zei ik ook dat je het ook per PM met m kon afhandelen![]()
Ik gaf je feedback over hoe je met de post en de frustratie omging, hoe je het verder oppakt moet jij weten maar ik vind het verstandig dat je het wel op gaat pakken zeg maar...
Mja ik ken beide kanten van het vehaal, zullen we het daarop houden?quote:Op maandag 26 september 2016 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar doe je aannames. Maakt t er ook niet beter op.
Jij denkt dat je beide kanten weetquote:Op maandag 26 september 2016 22:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja ik ken beide kanten van het vehaal, zullen we het daarop houden?
wel met je stijl van modereren en hoe je over komtquote:Op maandag 26 september 2016 22:34 schreef Samzz het volgende:
Ik neem Elvi haar commentaar absoluut serieus, heeft de smiley niks mee te maken imo.
Ik doe slechts m'n best iedereen gelijk te behandelen en eerlijk te modden. Zal niet iedereen waarderen of het mee eens zijn, maar het iedereen naar de zin maken gaat niet, daarnaast heb ik ook gewoon een policy om me aan te houden.quote:
Dat is zo iig niet bedoeld, want ik waardeer Elvi haar comment zekerquote:Op maandag 26 september 2016 22:41 schreef Allures het volgende:
Het gaat niet zo zeer over de inhoud maar over de vorm
Je doet altijd een vorm van 'oké bedankt maar ik zat hier helemaal niet op te wachten smileysmiley'. Komt soms nogal denigrerend en alsof je geen fuck geeft over
Dan kun je imo nog gewoon beter zeggen 'waar bemoei jij je mee, ik zit hier niet op te wachten'
Ik hoop dat je me serieus neemt ja. Ik weet wel dat er gedacht wordt dat ik altijd aan de kant van MK sta, maar hij en ik botsen ook vaak genoeg omdat we het niet met elkaar eens zijnquote:Op maandag 26 september 2016 22:34 schreef Samzz het volgende:
Ik neem Elvi haar commentaar absoluut serieus, heeft de smiley niks mee te maken imo.
Ik ga je even DM'en.quote:Op maandag 26 september 2016 22:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me serieus neemt ja. Ik weet wel dat er gedacht wordt dat ik altijd aan de kant van MK sta, maar hij en ik botsen ook vaak genoeg omdat we het niet met elkaar eens zijn![]()
Het maakt niet uit wie de user is; als iemand zo vaak vraagt om een reactie/feedback en zulke posts gaat maken dan moet je er gewoon iets mee als mod. Ongeacht je persoonlijke mening over die user. Desnoods laat je een ander het oppakken. Alleen is dat voor jou nu lastig omdat je een solo mod bent nu.
Het is gewoon ronduit onbeschoft om een user zo te behandelen. Zeker als mod zijnde vind ik.quote:Op maandag 26 september 2016 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah, nog een die van de hoed en de rand weet.quote:Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Het is gewoon ronduit onbeschoft om een user zo te behandelen. Zeker als mod zijnde vind ik.
Nou het is wel overduidelijk dat jij met dubbele standaarden mod, irritante vent ben je hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, nog een die van de hoed en de rand weet.
If you say soquote:Op maandag 26 september 2016 23:03 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Nou het is wel overduidelijk dat jij met dubbele standaarden mod, irritante vent ben je hoor.
Even non trollend, hij had wel echt een punt.quote:
Heeft ie ook. Maar dat wordt hier in FB niet besproken omdat het hier niet thuishoort. E.e.a. is weken geleden al opgepakt.quote:Op maandag 26 september 2016 23:07 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Even non trollend, hij had wel echt een punt.
On trollpic, wat is fucking probleem man met die sarcastische tyfus smileys. Helemaal klaar mee.
Whateverquote:Op maandag 26 september 2016 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ie ook. Maar dat wordt hier in FB niet besproken omdat het hier niet thuishoort. E.e.a. is weken geleden al opgepakt.
Anywhoo, discussie is wel klaar zo.
Misschien moet je eens wat zakelijker modden, dingen minder persoonlijk opvatten, en inderdaad niet zo uit de hoogte doen. Treffende woorden.quote:Op maandag 26 september 2016 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, nog een die van de hoed en de rand weet.
Ja dahaag, er komen zich een aantal bemoeien, of eigenlijk eentje, die geen flauw idee hebben hoe of wat. Ik word vervolgens aangevallen. Het is goed he.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat zakelijker modden, dingen minder persoonlijk opvatten, en inderdaad niet zo uit de hoogte doen. Treffende woorden.
dan kan de kritiek op de vorm toch wel terrecht zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag, er komen zich een aantal bemoeien, of eigenlijk eentje, die geen flauw idee hebben hoe of wat. Ik word vervolgens aangevallen. Het is goed he.
Overigens neem ik niks persoonlijk op, ik vind het modden leuk, op bepaalde dingen na, maar het beheerst mijn leven niet hoor, laat staan dat ik wakker lig van wat er gezegd wordt.
Over uit de hoogte doen gesproken...quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:54 schreef Allures het volgende:
[..]
dan kan de kritiek op de vorm toch wel terrecht zijn?
Ik denk dat hier tegen kunnen en professioneel mee om gaan ook bij modden hoort.
Jazeker. En het betekent ook niet dat ik niks met kritiek doe. Maar er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:54 schreef Allures het volgende:
[..]
dan kan de kritiek op de vorm toch wel terrecht zijn?
Ik denk dat hier tegen kunnen en professioneel mee om gaan ook bij modden hoort.
Als iedereen zoveel kritiek op je heeft, zou je het mischien ook bij jezelf kunnen zoeken ipv. de schuld neer te leggen bij de mentaal instabiele mensen, of het gebrek aan support vanuit fok.quote:Op dinsdag 27 september 2016 07:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Over uit de hoogte doen gesproken....
Een moderator is ook gewoon een mens die dingen een keer zat kan zijn. Geen enkele mod is professioneel, omdat niemand ervoor betaald krijgt. Geen opleiding, nauwelijks support in de crew en ontzettend veel mentaal instabiele users. Zeker in R&P.
Ga er maar eens aan staan, in je eentje hier.
In plaats van het continu aanvallen van een mod kunje ook gewoon zelf zorgen voor een positieve sfeer en het daarbij laten.
MED / Moderator gezocht voor R&Pquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:08 schreef Yamahihi het volgende:
Kun je solliciteren naar mod trouwens?
Dit vind ik niet eerlijk. Ik ben niet perfect, maar iedereen kritiek... Slechts een paar personen en dat is helemaal niet erg. Maar er is wel een verschil tussen kritiek geven en aanvallen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 07:50 schreef Yamahihi het volgende:
[..]
Als iedereen zoveel kritiek op je heeft, zou je het mischien ook bij jezelf kunnen zoeken ipv. de schuld neer te leggen bij de mentaal instabiele mensen, of het gebrek aan support vanuit fok.
#pms
Nee ik denk ook niet dat je het zo bedoelt, maar ik snap wel waarom anderen het op die manier kunnen interpreteren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een vorm van interpretatie is, van mij uit zit daar verder geen hooghartigheid of bijbedoeling achter of zo. Maar ik zal letten op mijn smileygebruik, ik kan me indenken dat er anders geïnterpreteerd wordt a.d.h.v..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |