Jouw zus kent mogelijk wel de exacte leeftijd van jouw moeder. Nogal logisch dat jouw zus wordt voorgetrokken. Ik ga er vanuit dat je met 'ofz' eigenlijk 'ofzo' bedoelt.quote:
ja gast lekker belangrijk wat haar leeftijd is, me zus weet dat sws ook niet :/quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:39 schreef zevenwonderen het volgende:
[..]
Jouw zus kent mogelijk wel de exacte leeftijd van jouw moeder. Nogal logisch dat jouw zus wordt voorgetrokken. Ik ga er vanuit dat je met 'ofz' eigenlijk 'ofzo' bedoelt.
Leer Nederlands, je zult een stuk beter in staat zijn je uit te drukken en daardoor minder makkelijk te manipuleren zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:14 schreef slangen het volgende:
[..]
ja gast lekker belangrijk wat haar leeftijd is, me zus weet dat sws ook niet :/
Met 17 mag je toch wel de leeftijd en geboortedatum van je moeder weten....quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:14 schreef slangen het volgende:
[..]
ja gast lekker belangrijk wat haar leeftijd is, me zus weet dat sws ook niet :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kssstt niet zo kittig!
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, boeieh... Het is je moeder maar.
Maar vooral huilie blijven doen dat je zus wordt voorgetrokken.
quote:Op maandag 29 augustu[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2324600/1/25#p164944177]maandag 29 augustus 2016 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is niet echt, toch?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:25 schreef hermeliengriffel het volgende:
Ja dag TS wij gaan jou niet helpen om de rollen om te draaien terwijl jij overduidelijk de slang bent in dit verhaal
haha grappig helaas is het niet niks :pquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:04 schreef Wenteleef het volgende:
Ga op kamers. Hebben zij geen last meer van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |