Nog zoeen onzeker kneusje die gaat voor een onderdanig aziaatjequote:Op maandag 1 augustus 2016 18:19 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Half-aziaten zijn overigens een van de mooiste vrouwen ter wereld.
Jouw moeder was ook onderdanig hoor, heeft niets met Aziaten te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nog zoeen onzeker kneusje die gaat voor een onderdanig aziaatje
Vrouwen met kortkapsel zijn nooit onderdanigquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:47 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jouw moeder was ook onderdanig hoor, heeft niets met Aziaten te maken.
Lekkerman, keihard misbruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Lekker pittig wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen met kortkapsel zijn nooit onderdanig
Ohquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik krijg daar geen stijve van om eerlijk te zijn
Sowieso je eigen ras verradenquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nou ja, dat doe ik in feiten ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:50 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Sowieso je eigen ras verraden
Ausradieren!!!!
quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:50 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Sowieso je eigen ras verraden
Ausradieren!!!!
Maar ik zoek sws en trouw sws met een donkere meidquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat doe je niet, want je bent maagd en single![]()
Vind het zo leuk om jou te plagen
Nou succes. Maar serieus, zolang je geforceerd blijft zoeken zal het nooit werken. Doe gewoon chill, praat normaal en je zal snel wel een leuk getint meisje vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maar ik zoek sws en trouw sws met een donkere meid
Even de nadelen opsommen om met een autochtone Priscilla te trouwen:quote:
Dat geldt voor alle halfbloedjes.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:19 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Nee met Shaniqua is het gezellig zekerquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Even de nadelen opsommen om met een autochtone Priscilla te trouwen:
- worden boos als je 5 min te laat bent
- hebben amper billen
- hebben een grote bek want emancipatie
- kunnen niet koken
- willen een goede baan en zorgen dus minder goed voor het gezin
- zijn koud en hebben weinig humor
- nemen een kortpittig kapsel
- respecteert hun familie niet
- hebben geen normen en waarden
- straie is meer zichtbaar
- worden rood in de zomer
- zorgen minder goed voor hun man, want emancipatie
- zijn wereldvreemd
- zijn of racistisch of net extreem links
- respecteren zichzelf niet want seks is lekker en neuken zomaar met iedereen, want emancipatie
........
Om het even in perspectief met de Aziaten te zetten......quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Aziaten zijn altijd te laat
- hebben amper billen
dat zijn slechts de chinezen en jappen, hebben Thais geen last van
Aziaten lijken onderdanig, maar achter je rug.....
- kunnen niet koken
Streetfood is goedkoper dan zelf koken
daar neem je dan een Pinay nannie voor
Kan er behoorlijk heet aan toegaan
dat doen ze alleen wanneer luddevuduh
Family number one, tot vervelens toe soms
I shy is een gevleugelde opmerking
Zolang ze kinderloos zijn niet
Parasol en longsleves, zelfs bij 34graden
Iedere dag massage, indien gewenst
- zijn wereldvreemd
Niet wereldvreemd zijn slechts een deel van Europa en Australië
Zijn we toch allemaal wel een beetje? NIMBY!
- respecteren zichzelf niet want seks is lekker en neuken zomaar met iedereen, want emancipatie
Was het maar zo'n feest
........
Alleen kampers trouwens met Priscilla's.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
- hebben amper billen
- kunnen niet koken
- zijn wereldvreemd
........
Iemamd heeft een relatie met een import asianquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Om het even in perspectief met de Aziaten te zetten......
Dit, en daarnaast snapte ik er echt geen kut vanquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Iemamd heeft een relatie met een import asian
Nee, geen import. Ik exporteer mijzelf liever.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Iemamd heeft een relatie met een import asian
Love you loooong timequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, geen import. Ik exporteer mijzelf liever.
Die zijn zeker zo erg als asians.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:12 schreef EggsTC het volgende:
TL;DR idd, TS is mocro en probeert andere bevolkingsgroepen de schuld te geven.
Het was ook niet voor jouw intelligentie nivo bedoeld, want dat gaat mij boven de pet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dit, en daarnaast snapte ik er echt geen kut van
Ik doe niet aan zeevissen of diepzeeduiken in Pattaya hoor.quote:
Dat blijkt, maar wat betreft Chinezen op reis, heeft hij wel een puntje hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef keci_siken het volgende:
Ts is laaggeleid en kan alleen tokkiewijven en kamphoeren krijgen.
Begrijpelijkquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het was ook niet voor jouw intelligentie nivo bedoeld, want dat gaat mij boven de pet.
Ik ken een CB meisje dat half Afrikaans half Japans is... Ongewone combo maar.... Die is echt zoooo mooi.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:19 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Pass haar nummer maarquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ken een CB meisje dat half Afrikaans half Japans is... Ongewone combo maar.... Die is echt zoooo mooi.
Anne Frankhuisquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef Fatoeman het volgende:
Was een keer in het anne frankhuis, waren ook iets van 100 japanners. Een aantal zijn natuurlijk weer flauwgevallen daar op dat zoldertje
Deze man weet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
- hebben amper billen
- kunnen niet koken
- zijn wereldvreemd
........
Haha, droogquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:02 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Anne Frankhuis
Ik was daar in 020, ik zag al die mensen in de rij staan dus ik zeg zo "haha het lijken net joden uit 1942 die wachten om op de veewagon te stappen" maar door die terreurdreiging enzo was er undercover politie en ik werd aangehouden
Inderdaad. Een blanke kan als je geil bent, maar niet voor een relatiequote:Op maandag 1 augustus 2016 23:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Deze man weet.
Blanke moet je na het neuken dumpen, ze zeuren en klagen steeds. Je behandeld mij niet goed, jank jank. Vieze kutwijfen, ook zijn ze altijd stereotype.
Latinas
Licht getint
Teveel hentai gekeken zeker?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef Fatoeman het volgende:
Was een keer in het anne frankhuis, waren ook iets van 100 japanners. Een aantal zijn natuurlijk weer flauwgevallen daar op dat zoldertje
Ik snap het dus ook niet. Maar zijn vaak nerdjes die gaan voor importbruidjesquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Asians hebben wel extreem platte konten, ik snap de intresse in die wezens niet.
NWS / Verliefde vliegveldbewoner belandt in Chinees ziekenhuis.
Vrijwillig naar het Anne Frankhuis gaanquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef Fatoeman het volgende:
TS is Mocro, maakt niks van zijn leven en kijkt jaloers naar Aziaten die wel een succesvol leven leiden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:12 schreef EggsTC het volgende:
TL;DR idd, TS is mocro en probeert andere bevolkingsgroepen de schuld te geven.
TS is niet mocro heeft een relaxte baan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:25 schreef HSG het volgende:
[..]
TS is Mocro, maakt niks van zijn leven en kijkt jaloers naar Aziaten die wel een succesvol leven leiden.
Jij bent hun bitch dus vandaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:36 schreef Fushia2 het volgende:
Had net weer gezeik en ja..... het waren waren weer asians....
Ik haat ze elke dag steeds een beetje meer.
Hun bitch, sure. Daarom trapte ik die gozer zijn koffer 3 meter verderquote:
Stoere boy hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hun bitch, sure. Daarom trapte ik die gozer zijn koffer 3 meter verder![]()
Ze staan werkelijk altijd in de weg.....
quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
TS heeft nogal een geloofwaardigheidsprobleem.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:07 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had enkel contact met vrouwen voor seks, was wel steeds duidelijk en maakte hier geen misbruik van.
En hier hangt TS weer de vrome moslim uit.... - Seks voor het huwelijk is binnen de islam echt niet zo'n goed idee. Maar TS vindt vast wel weer één of andere rechtvaardiging. Z'n eigen gedrag praat hij wel recht, al was het maar door het vermeende wangedrag van anderen uit te vergroten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
TS is niet mocro heeft een relaxte baan.
inshAllah trouw ik binnen enkele jaren en krijg ik snel kinderen. Dit is het enige wat nog ontbreekt.
Gast, ik ben geen salafist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hier hangt TS weer de vrome moslim uit.... - Seks voor het huwelijk is binnen de islam echt niet zo'n goed idee. Maar TS vindt vast wel weer één of andere rechtvaardiging. Z'n eigen gedrag praat hij wel recht, al was het maar door het vermeende wangedrag van anderen uit te vergroten.
Ik had vroeger een lange relatie met een blank Belgisch meisje en had toen gewoon seks ja. En nadien had ik een vaste fuckbuddy.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
TS heeft nogal een geloofwaardigheidsprobleem.
Uit-de-kast-poot gespot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een lange relatie met een blank Belgisch meisje en had toen gewoon seks ja. En nadien had ik een vaste fuckbuddy.
Snap het niet echt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:36 schreef Fushia2 het volgende:
Genoeg "moderne" moslims hoor die wel gewoon normaal functioneren in de Westerse samenleving.
Was met schoolquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrijwillig naar het Anne Frankhuis gaan![]()
Meer zeg ik niet, of de kans is groot dat ik opnieuw een ban krijg
Gaat er niet om om mijn vrouwensmaak te benadrukken, maar om gewoon te zeggen dat aziaten raar volk is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Fatoeman weer eens de Aziaten aan het afkraken, denk dat heel FOK! intussen wel weet wat zijn vrouwenvoorkeur is.
Ach, het houdt hem in ieder geval van de straat.
Aziaten zijn vaak super stoer! Geen Kong War Wai films kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Aziaten zijn vaak super stoer! Geen Kong War Wai films kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zegt de man die nog nooit eens een relatie gehad heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Een blanke kan als je geil bent, maar niet voor een relatie
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Aziaten zijn vaak super stoer! Geen Kong War Wai films kijken
[..]
Zegt de man die nog nooit eens een relatie gehad heeft.![]()
Denken dat ik makkelijk val op vrouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]![]()
Ben zo benieuwd hoe fatoeman eruit ziet
Je moet toch wel heel lelijk zijn als je niet eens een dom sletje kan fixen![]()
Haten op mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Aziaten zijn vaak super stoer! Geen Kong War Wai films kijken
[..]
Zegt de man die nog nooit eens een relatie gehad heeft.![]()
Doe dat danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat ik makkelijk val op vrouwenIk neem geen genoegen met een dom sletje, alleen als het een keer schikt voor de sex
Argo haat wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik haat niet
Stuur foto dan ben benieuwd hoe je eruit ziet
Ze is zwart en heeft een dikke neger kont.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Argo haat wel.
Denken dat ik een foto stuur naar een random iemand op de webz
I knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze is zwart en heeft een dikke neger kont.
Haten is een groot woord, tis meer dat ik bullshit detecteer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Argo haat wel.
ja maar daar doen we een peking, shanghai en hong kongquote:
Sexyquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn 'ex' was ook zwart, ziek reet heeft ze. Ik had haar Alleen gevingerd en naaktgezien.![]()
![]()
Echt vervelend ben jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze is zwart en heeft een dikke neger kont.
Ah, gelijk 1/5e van de wereldbrvolking uitroeienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja maar daar doen we een peking, shanghai en hong kong
We wisselen van foto dan maar nvmquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Argo haat wel.
Geen behoefte om foto's uit te wisselen via dit medium tbhquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
We wisselen van foto dan maar nvm
Straks ziet mnnfoto op fokje weet maar nooit met 17 jarige boys
mooi toch. Ze zijn toch minderwaardig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ah, gelijk 1/5e van de wereldbrvolking uitroeien
Wie weet ging ik je wel fixen maar hey jouw gemis Xxxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Geen behoefte om foto's uit te wisselen via dit medium tbh
HAHAHAHAHAAHAHAHAH jij fixen. jij kan niets fixenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wie weet ging ik je wel fixen maar hey jouw gemis Xxx
Ik fix zelfs zonder dat ik wil fixen hoe bedoel jequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAHAH jij fixen. jij kan niets fixen
Die gastjes worden anders te geelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mooi toch. Ze zijn toch minderwaardig.
Dat denken ze zelf ook. Blanken vinden ze superieur. Daarom lopen ze ook altijd met een parapluutje, stel dat hun huid bruiner wordt
Zelfs daardoor wordt je afgewezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:41 schreef kdricklamar het volgende:
Ahahahahahahah denken dat ik fatoeman wilde fixenpls
Heb al een fix No thanks Xxxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zelfs daardoor wordt je afgewezen.
Kendrick lamarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:49 schreef Fushia2 het volgende:
Nou ik ken wel zeggen dat Kdrick er goed uitziet.
Een donkere huid betekent in hun ogen dat je op het veld werkt en dus minderwaardig/arm bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mooi toch. Ze zijn toch minderwaardig.
Dat denken ze zelf ook. Blanken vinden ze superieur. Daarom lopen ze ook altijd met een parapluutje, stel dat hun huid bruiner wordt
Ik had vroeger een beste vriend en vriendin die Chinees waren waarvan de ouders niet in nl zijn geboren of überhaupt Europaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een donkere huid betekent in hun ogen dat je op het veld werkt en dus minderwaardig/arm bent.
Heb ook nog nooit een asian gezien die mij mocht. Zelfs niet een asian die hier geboren is.
Ik had het wel over kendrick Xxxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ben geen homo. Heb het dus echt over jou
Nou, ik mag ze niet.Klaar.Zelfs Chinees halen maakt mij echt agressief en boos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beste vriend en vriendin die Chinees waren waarvan de ouders niet in nl zijn geboren of überhaupt Europa
Haar ma kon goed met mijn ma vinden dus niet alle asians zijn hetzelfde
En was altijd jaloers op hoeveel speelgoed hun hadden wrm zijn Chinezen altijd zo bizar rijk 😂😂
Ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik mag ze niet.Klaar.Zelfs Chinees halen maakt mij echt agressief en boos.
Nou, veel succes maar. Je kan mss fanmail sturen. #groupielovequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik had het wel over kendrick Xxx
Ahahahahahaha ooit ga ik hem sprekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, veel succes maar. Je kan mss fanmail sturen. #groupielove
Deze man weetquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef keci_siken het volgende:
Ts is laaggeleid en kan alleen tokkiewijven en kamphoeren krijgen.
Het eten uit Hong Kong is het beste etenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:01 schreef kdricklamar het volgende:
Aziaten eten ook super raar voedsel
Gewoon alles wat ze eten is fucking weird
Drm eet ik alleen Indo eten
Wat? Eruit halen? Zijn ze dom ofzo, heel je eten is namelijk besmet.Ik had alles naar hun kop gegooid en weggelopen met de kassaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ging Chinees halen en ik zei al tegen ze geen varken
Gooien ze varken tussen mn etenen kreeg geen nieuwe ook he, zeiden ze je kan die varken uit spaghetti enz halen
Nee ik heb ook echt niks met asians
Maarja haten is weer zo extreem
Ja had geen zin om tegen hun domme hoofd te praten had meteen weggegooidquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat? Eruit halen? Zijn ze dom ofzo, heel je eten is namelijk besmet.Ik had alles naar hun kop gegooid en weggelopen met de kassa
EN EEN SLECHTE REACTIE OP TRIPADVISOR, DIT ZAL ZE LEREN![]()
Wollah, gewoon ov plegen op die kechbas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat? Eruit halen? Zijn ze dom ofzo, heel je eten is namelijk besmet.Ik had alles naar hun kop gegooid en weggelopen met de kassa
EN EEN SLECHTE REACTIE OP TRIPADVISOR, DIT ZAL ZE LEREN![]()
Kechbas jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wollah, gewoon ov plegen op die kechbas.
Kan je weer nieuwe wit kopen voor je djallas.
Maar even voor real he....quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hun bitch, sure. Daarom trapte ik die gozer zijn koffer 3 meter verder![]()
Ze staan werkelijk altijd in de weg.....
Is dit onlangs gebeurd? waar je woont?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja had geen zin om tegen hun domme hoofd te praten had meteen weggegooid
Ik pakz e wel terug keertje
Wil niet weten johquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het eten uit Hong Kong is het beste eten
Ik app je welquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is dit onlangs gebeurd? waar je woont?
Aziaten kijken toch bijna altijd op naar mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een donkere huid betekent in hun ogen dat je op het veld werkt en dus minderwaardig/arm bent.
Heb ook nog nooit een asian gezien die mij mocht. Zelfs niet een asian die hier geboren is.
Deze TSquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:09 schreef Fushia2 het volgende:
Aziaten voelen zich ook zo superieur en zijn extreem racistisch.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:02 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Anne Frankhuis
Ik was daar in 020, ik zag al die mensen in de rij staan dus ik zeg zo "haha het lijken net joden uit 1942 die wachten om op de veewagon te stappen" maar door die terreurdreiging enzo was er undercover politie en ik werd aangehouden
Bahquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:39 schreef Baas_bas het volgende:
haha je mag alleen racistisch zijn tegen aziaten en niet tegen negers en marokkanen
die andere topics zijn niet gesloten maar gewoon verwijderd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |