Een donkere huid betekent in hun ogen dat je op het veld werkt en dus minderwaardig/arm bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mooi toch. Ze zijn toch minderwaardig.
Dat denken ze zelf ook. Blanken vinden ze superieur. Daarom lopen ze ook altijd met een parapluutje, stel dat hun huid bruiner wordt
Ik had vroeger een beste vriend en vriendin die Chinees waren waarvan de ouders niet in nl zijn geboren of überhaupt Europaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een donkere huid betekent in hun ogen dat je op het veld werkt en dus minderwaardig/arm bent.
Heb ook nog nooit een asian gezien die mij mocht. Zelfs niet een asian die hier geboren is.
Ik had het wel over kendrick Xxxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ben geen homo. Heb het dus echt over jou
Nou, ik mag ze niet.Klaar.Zelfs Chinees halen maakt mij echt agressief en boos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beste vriend en vriendin die Chinees waren waarvan de ouders niet in nl zijn geboren of überhaupt Europa
Haar ma kon goed met mijn ma vinden dus niet alle asians zijn hetzelfde
En was altijd jaloers op hoeveel speelgoed hun hadden wrm zijn Chinezen altijd zo bizar rijk 😂😂
Ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik mag ze niet.Klaar.Zelfs Chinees halen maakt mij echt agressief en boos.
Nou, veel succes maar. Je kan mss fanmail sturen. #groupielovequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik had het wel over kendrick Xxx
Ahahahahahaha ooit ga ik hem sprekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, veel succes maar. Je kan mss fanmail sturen. #groupielove
Deze man weetquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef keci_siken het volgende:
Ts is laaggeleid en kan alleen tokkiewijven en kamphoeren krijgen.
Het eten uit Hong Kong is het beste etenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:01 schreef kdricklamar het volgende:
Aziaten eten ook super raar voedsel
Gewoon alles wat ze eten is fucking weird
Drm eet ik alleen Indo eten
Wat? Eruit halen? Zijn ze dom ofzo, heel je eten is namelijk besmet.Ik had alles naar hun kop gegooid en weggelopen met de kassaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ging Chinees halen en ik zei al tegen ze geen varken
Gooien ze varken tussen mn etenen kreeg geen nieuwe ook he, zeiden ze je kan die varken uit spaghetti enz halen
Nee ik heb ook echt niks met asians
Maarja haten is weer zo extreem
Ja had geen zin om tegen hun domme hoofd te praten had meteen weggegooidquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat? Eruit halen? Zijn ze dom ofzo, heel je eten is namelijk besmet.Ik had alles naar hun kop gegooid en weggelopen met de kassa
EN EEN SLECHTE REACTIE OP TRIPADVISOR, DIT ZAL ZE LEREN![]()
Wollah, gewoon ov plegen op die kechbas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat? Eruit halen? Zijn ze dom ofzo, heel je eten is namelijk besmet.Ik had alles naar hun kop gegooid en weggelopen met de kassa
EN EEN SLECHTE REACTIE OP TRIPADVISOR, DIT ZAL ZE LEREN![]()
Kechbas jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wollah, gewoon ov plegen op die kechbas.
Kan je weer nieuwe wit kopen voor je djallas.
Maar even voor real he....quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hun bitch, sure. Daarom trapte ik die gozer zijn koffer 3 meter verder![]()
Ze staan werkelijk altijd in de weg.....
Is dit onlangs gebeurd? waar je woont?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja had geen zin om tegen hun domme hoofd te praten had meteen weggegooid
Ik pakz e wel terug keertje
Wil niet weten johquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het eten uit Hong Kong is het beste eten
Ik app je welquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is dit onlangs gebeurd? waar je woont?
Aziaten kijken toch bijna altijd op naar mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een donkere huid betekent in hun ogen dat je op het veld werkt en dus minderwaardig/arm bent.
Heb ook nog nooit een asian gezien die mij mocht. Zelfs niet een asian die hier geboren is.
Deze TSquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:09 schreef Fushia2 het volgende:
Aziaten voelen zich ook zo superieur en zijn extreem racistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |