Argo haat wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik haat niet
Stuur foto dan ben benieuwd hoe je eruit ziet
Ze is zwart en heeft een dikke neger kont.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Argo haat wel.
Denken dat ik een foto stuur naar een random iemand op de webz
I knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze is zwart en heeft een dikke neger kont.
Haten is een groot woord, tis meer dat ik bullshit detecteer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Argo haat wel.
ja maar daar doen we een peking, shanghai en hong kongquote:
Sexyquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn 'ex' was ook zwart, ziek reet heeft ze. Ik had haar Alleen gevingerd en naaktgezien.![]()
![]()
Echt vervelend ben jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze is zwart en heeft een dikke neger kont.
Ah, gelijk 1/5e van de wereldbrvolking uitroeienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja maar daar doen we een peking, shanghai en hong kong
We wisselen van foto dan maar nvmquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Argo haat wel.
Geen behoefte om foto's uit te wisselen via dit medium tbhquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
We wisselen van foto dan maar nvm
Straks ziet mnnfoto op fokje weet maar nooit met 17 jarige boys
mooi toch. Ze zijn toch minderwaardig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ah, gelijk 1/5e van de wereldbrvolking uitroeien
Wie weet ging ik je wel fixen maar hey jouw gemis Xxxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Geen behoefte om foto's uit te wisselen via dit medium tbh
HAHAHAHAHAAHAHAHAH jij fixen. jij kan niets fixenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wie weet ging ik je wel fixen maar hey jouw gemis Xxx
Ik fix zelfs zonder dat ik wil fixen hoe bedoel jequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAHAH jij fixen. jij kan niets fixen
Die gastjes worden anders te geelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mooi toch. Ze zijn toch minderwaardig.
Dat denken ze zelf ook. Blanken vinden ze superieur. Daarom lopen ze ook altijd met een parapluutje, stel dat hun huid bruiner wordt
Zelfs daardoor wordt je afgewezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:41 schreef kdricklamar het volgende:
Ahahahahahahah denken dat ik fatoeman wilde fixenpls
Heb al een fix No thanks Xxxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zelfs daardoor wordt je afgewezen.
Kendrick lamarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:49 schreef Fushia2 het volgende:
Nou ik ken wel zeggen dat Kdrick er goed uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |