Waarschijnlijk nog betaald door Alexander ookquote:Op zondag 31 juli 2016 17:13 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ze dacht dat de afspraak met Alexander een grap was en is niet van plan alsnog op te komen dagen. "Dat wil ik niet, want ik vind het allemaal tamelijk eng. Bovendien ben ik herstellende van plastische chirurgie aan mijn gezicht."
quote:Op zondag 31 juli 2016 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kan je zo een aantal users opnoemen die zomaar datzelfde zouden kunnen doen (los van de diabetes en instant noedels dan).
Misschien dan eerst eens bij jezelf te rade gaanquote:Op zondag 31 juli 2016 18:08 schreef 0906 het volgende:
Maar wat als je in Nederland niemand kan krijgen?
Jij valt absoluut in de categorie die dit zou doen jaquote:Op zondag 31 juli 2016 18:08 schreef 0906 het volgende:
Ongelofelijk dat mensen iemand aan de andere kant van de wereld volkomen vertrouwen zonder ze ooit gezien te hebben. Vervolgens vergeten dat je medicatie moet is al helemaal triest.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:36 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een raar verhaal. Als diabeticus weet je toch wat je nodig hebt om in leven te blijven? Lijkt mij. En welke idioot trapt nu nog in Internetvrouwen. Je weet toch dat dat niet goed zit?
Vorig jaar zag ik nog een documentaire van iemand die dacht dat hij miljonair ging worden na een brief uit Nigeria. Dan vraag ik mij af: lezen deze mensen geen kranten of zo?
Nee, schuld van NL-se vrouwen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien dan eerst eens bij jezelf te rade gaan
We hebben een mannenoverschot in NL.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom lukt het andere mannen wel dan?
quote:Update: Aangaande het verhaal over de Nederlander die op het vliegveld woont. Ten eerste is het niet het vliegveld van Shanghai maar van Changsha (excuus, al die Chinese luchthavens lijken ook zo opelkaar-red). Ze kennen elkaar online voor 2 maanden. Hij heeft niet aangekondigt dat hij haar zou bezoeken. Aangekomen in China kon hij haar niet bereiken. Nadat zij Alexander in het nieuws zag heeft zij met het tv station gebeld. Ze claimt dat ze elkaar online spraken en wilden trouwen maar hij was de laatste tijd koel tegen haar. Zij dacht hierdoor dat het niks zou worden (mijn vrouw zegt dat ze liegt). Ze zegt dat ze moeilijk bereikbaar is omdat ze plastische chirurgie ondergaat in een andere stad. Hij zegt dat hij veel geld aan haar gespendeert heeft maar zij claimt van niet. Al met al is het in ieder geval erg slecht voor ons imago in China. (Danny via mail)
Dan ben je in Thailand zeer populair.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:08 schreef 0906 het volgende:
Geenstijl?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:17 schreef Physsic het volgende:
Op GeenStijl staat het volgende: (volgens mij een ingezonde mail van iemand die Chinees spreekt)
[..]
Daar kun je zelfs een meisje van acht trouwen.quote:
Ik hou niet van die ouwe wijvenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Daar kun je zelfs een meisje van acht trouwen.![]()
Wat een lief berichtje. Dat iemand denkt dat dit slecht zou zijn voor het imago van China.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:17 schreef Physsic het volgende:
Op GeenStijl staat het volgende: (volgens mij een ingezonde mail van iemand die Chinees spreekt)
Wat snap je niet aan de feiten? Feit blijft dat we een mannenoverschot/vrouwentekort hebben in de leeftijdscat. 20-40.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds vele single vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |