SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee dit is Patrick.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
No. THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAA
Precies. Een developer wil niets liever dan zijn kindje helemaal volwassen op de markt zetten. Helaas denken marketing en finance en management daar vaak anders over. Die pushen vaak een premature market release. Het is een risico. Soms werkt t, soms niet. Patches, updates en collateral damage oplossen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En geen enkele developer die het niet met je eens is.
Helaas is de realiteit anders.
Maar zit je wel met een zooi idioten te kijken die denken dat ze alles kunnen maken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed dat het niet Utopia is, dan zou er geen hond kijken
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar zit je wel met een zooi idioten te kijken die denken dat ze alles kunnen maken.
Oh wacht...
Dus moeten we het maar accepteren en niet verder klagen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Een developer wil niets liever dan zijn kindje helemaal volwassen op de markt zetten. Helaas denken marketing en finance en management daar vaak anders over.
Dit is echt niet Niantic of game/app specifiek
Ik kom t al jaren tegen.
Dat zegt toch niemand?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dus moeten we het maar accepteren en niet verder klagen?![]()
Gewoon doen alsof alles zonneschijn en regenboogjes is?
Je mag best klagen. Dat zeg ik toch nergens?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
In een perfecte wereld maakt een gamer als hij een bug ziet of met een fout te maken heeft een melding bij de producent. De producent stuurt een reactie terug met de melding dat ze er naar zullen kijken. Binnen een redelijke termijn is de bug opgelost en is de consument blij en is de producent blij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wel als het pay to win isquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag best klagen. Dat zeg ik toch nergens?
Alleen die entitlement cultuur slaat nergens op in deze.
Er zit namelijk nogal een groot verschil in tussen een investeringsgoed waar je dik voor betaald, met vastleggende tech specs en je dan niet krijgt wat je verwachtte, of een Free to Play game.
Niet functioneren zou zijn dat de game niet opstart. Of geen pokemon meer spawnen. Een niet werkende tracker (wellicht tijdelijk) valt in mijn ogen niet onder NIET functioneren, maar onder niet 100% functioneren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Redbullkid het volgende:
Ik verwacht echt niet dat een game perfect is vanaf het begin. Maar het moet wel functioneren.
Doet dit het niet, dan moet een developper dit oplossen. Als dezelfde knuppel dan allemaal dingen die wel goed werken eruit sloopt en zich gaat richten op andere zaken waar niemand op zit te wachten... Tja...
Dan voel ik mij als klant genaaid.
En da's niet "2 dagen".quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In een perfecte wereld maakt een gamer als hij een bug ziet of met een fout te maken heeft een melding bij de producent. De producent stuurt een reactie terug met de melding dat ze er naar zullen kijken. Binnen een redelijke termijn is de bug opgelost en is de consument blij en is de producent blij.
Precies.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In een perfecte wereld maakt een gamer als hij een bug ziet of met een fout te maken heeft een melding bij de producent. De producent stuurt een reactie terug met de melding dat ze er naar zullen kijken. Binnen een redelijke termijn is de bug opgelost en is de consument blij en is de producent blij.
Ondertussen wachten ik en 8 anderen bekenden van mij met andere problemen al meer dan 12(!!!) dagen op antwoord.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies.
Maar dan mag er 3 dagen worden gedaan over de reactie
gaat de Dev kijken of de bug gereproduceerd kan worden
wordt er een patch geschreven
wordt deze doorgetest om te kijken of deze geen nieuwe bugs veroorzaakt
en dan wordt deze live gezet.
Niet elke bug is binnen een week opgelost.
Maar dat is het niet, dus dat scheelt dan weer.quote:
Dik 2 wekenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoe lang werken de voetjes al niet?
Zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ze waren blijkbaar eerst met andere zaken bezig. Ik bepaal niet de prioriteiten van Niantic. Als ik dat deed, dan waren die niet "het uiterlijk van de badges veraneren" geweest nee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoe lang werken de voetjes al niet?
Als ze aangeven het nog te willen maken en in te voeren op korte termijn, zou het terecht zijn dat men niks terug krijgt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Zou je het dan ook terecht vinden als Niantic zou zeggen 'je hebt het geld uitgegeven toen de 3-step-bug al bekend was, dus je wist dat de tracker (nog) niet werkte' ?
Maar ik gok zomaar dat men dat er niet bij vertelt wanneer ze geld terug eisen. En dan is het dus een simpele kwestie van een compleet ander probleem aangrijpen (slechte communicatie) om zo geld terug te eisen wat je betaald hebt voor items (die niets met de tracker te maken hebben), om je ongenoegen over het niet werken van de tracker te uiten.
Natuurlijk ieder zijn eigen visie en zo, maar dat valt in mijn boekje onder kinderachtig zeiken.
2 weken is echt niks, als t een erge bug is.quote:
Dat willen mensen dus ook doen, maar niet zonder het geld wat ze erin gestoken hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ze waren blijkbaar eerst met andere zaken bezig. Ik bepaal niet de prioriteiten van Niantic. Als ik dat deed, dan waren die niet "het uiterlijk van de badges veraneren" geweest nee.
Maar ik maak er ook weer niet zo'n ophef over, een niet werkende tracker.
Nou, dan STOP je toch gewoon als je er zo niks aan vindt?
De voetjes weerspiegelde eigenlijk de huidge koers van Niantic als het gaat om communicatie;quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze aangeven het nog te willen maken en in te voeren op korte termijn, zou het terecht zijn dat men niks terug krijgt.
Bij een bug verwacht je dat het binnen een redelijke termijn opgelost is. Niet dat ze het eruit slopen en misschien wel helemaal niet meer maken.
Vooral als het iets is waar je reclame mee hebt lopen maken.
"Misschien", "Redelijke termijn", allemaal vrij vaag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze aangeven het nog te willen maken en in te voeren op korte termijn, zou het terecht zijn dat men niks terug krijgt.
Bij een bug verwacht je dat het binnen een redelijke termijn opgelost is. Niet dat ze het eruit slopen en misschien wel helemaal niet meer maken.
Het werkte niet en ze hebben nu de voetstapjes eruit gehaald om in ieder geval die verwarring weg te halen. Dat is een snelle cosmetische fix om ondertussen door te kunnen met de daadwerkelijke oorzaak.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oh? Waar lees je dat?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het werkte niet en ze hebben nu de voetstapjes eruit gehaald om in ieder geval die verwarring weg te halen. Dat is een snelle cosmetische fix om ondertussen door te kunnen met de daadwerkelijke oorzaak.
Ja leuk is dat he. Ik heb tegenwoordig meet ultra en great balls dan normale.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
16 ballen nodig hebben voor 119CP Poliwhirl.
Maar dat communiceren ze niet met mensen die zich daar bezorgd om maken. Als ze nou gewoon iedereen met vragen of klachten hierover netjes te woord zouden staan binnen de afgesproken termijn dat ze ermee bezig zijn, maar het nog niet lukt het trackingsysteem werkend te krijgen, os er geen probleemquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 weken is echt niks, als t een erge bug is.
Maar de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk.
Aanschaf geld voor een investering als het spel zelf? Primaquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat willen mensen dus ook doen, maar niet zonder het geld wat ze erin gestoken hebben.
Lijkt me niet zo gek
Educated Guess gebaseerd op de afgelopen 15 jaar software developmentquote:
Dan moeten ze dat communiceren. Binnen de termijnquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het werkte niet en ze hebben nu de voetstapjes eruit gehaald om in ieder geval die verwarring weg te halen. Dat is een snelle cosmetische fix om ondertussen door te kunnen met de daadwerkelijke oorzaak.
Zelfde als waar jij leest dat t misschien nooit meer wordt opgelost: NERGENSquote:
Wat moeten ze nou doen? Snel die bug fixen of overall antwoord op geven?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat communiceren ze niet met mensen die zich daar bezorgd om maken. Als ze nou gewoon iedereen met vragen of klachten hierover netjes te woord zouden staan binnen de afgesproken termijn dat ze ermee bezig zijn, maar het nog niet lukt het trackingsysteem werkend te krijgen, os er geen probleem
Voor het zelfde geld staat het tracking systeem nu in de ijskast. Dat weten we niet. Waarom? Communicatie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Educated Guess gebaseerd op de afgelopen 15 jaar software development
Ik dacht dat die niet op zou vallen tussen alle andere aannames hier in deze reeks.
Klopt, dat is ruk. Ze hadden het gewoon op het twitter-account moeten mikken en klaar. Einde discussie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat communiceren ze niet met mensen die zich daar bezorgd om maken. Als ze nou gewoon iedereen met vragen of klachten hierover netjes te woord zouden staan binnen de afgesproken termijn dat ze ermee bezig zijn, maar het nog niet lukt het trackingsysteem werkend te krijgen, os er geen probleem
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Tjonge jonge, sommige users hier die de hele reddit stijl proberen na te doen op Fok!
Doe gewoon normaal en geef die gasten wat tijd om het tracking probleem op te lossen, het spel is amper een maand oud. Speel het gewoon even niet, of start je eigen poke radar server (dit is best simpel via die ene github link).
Het is een fucking gratis spel mensen. Ik heb misschien iets van ¤ 30 uitgegeven aan incubators, omdat ik dat leuk vond. Dat geld mogen ze gewoon houden, ik doe daar niet zo jankerig over.
Oh ik zeg nergens dat het nooit wordt opgelost. Ik zeg dat er niet communiceerd wordt over een oplossing. Jij maakt nu een (not so educated) guess. Dit is de reden waarom er duidelijk communicatie nodig is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfde als waar jij leest dat t misschien nooit meer wordt opgelost: NERGENS
Voor hetzelfde geld ga ik jou nou voor de rest negeren omdat ik er wel even klaar mee ben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld staat het tracking systeem nu in de ijskast. Dat weten we niet. Waarom? Communicatie.
Niantic hire this man.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld ga ik jou nou voor de rest negeren omdat ik er wel even klaar mee ben.
Maar we doen er zelf ook aan mee door er op te reageren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Het was inderdaad veel leuker hier toen het daadwerkelijk over Pokémon ging en de rare stats en avonturen die je meemaakt op straat enzo.
Mijn guess is vrijwel net zo educated als die van Ceased. Oke, 11 jaar minder.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh ik zeg nergens dat het nooit wordt opgelost. Ik zeg dat er niet communiceerd wordt over een oplossing. Jij maakt nu een (not so educated) guess. Dit is de reden waarom er duidelijk communicatie nodig is.
Wat heeft het voor zin om dat 50 keer te posten? Zo raken de topics wel snel vol in ieder geval.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh ik zeg nergens dat het nooit wordt opgelost. Ik zeg dat er niet communiceerd wordt over een oplossing. Jij maakt nu een (not so educated) guess. Dit is de reden waarom er duidelijk communicatie nodig is.
Ben je nou nog steeds niet gestopt met spelen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ondertussen lv 24. Lucky egg aan en nog 20 pidgys.
Als ik hier geld in zou steken, zou ik ook incubators kopen denk ik. Gewoon lekker 9 krengen tegelijk hatchenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Tjonge jonge, sommige users hier die de hele reddit stijl proberen na te doen op Fok!
Doe gewoon normaal en geef die gasten wat tijd om het tracking probleem op te lossen, het spel is amper een maand oud. Speel het gewoon even niet, of start je eigen poke radar server (dit is best simpel via die ene github link).
Het is een fucking gratis spel mensen. Ik heb misschien iets van ¤ 30 uitgegeven aan incubators, omdat ik dat leuk vond. Dat geld mogen ze gewoon houden, ik doe daar niet zo jankerig over.
Met level 20 nu 3 tegelijk, da's wel fijn. Schiet wat meer op.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik hier geld in zou steken, zou ik ook incubators kopen denk ik. Gewoon lekker 9 krengen tegelijk hatchen
#saunatibetquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we doen er zelf ook aan mee door er op te reageren.
Nah, bij deze stop ik daar mee en ga ik weer terug naar die verhalen!
Ik heb afgelopen vrijdag serieus op een parking van een gaysauna gejaagd en in de bosjes, met een man of 20. Het klinkt zo wel ERG dubious, maar t was hilarisch
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we doen er zelf ook aan mee door er op te reageren.
Nah, bij deze stop ik daar mee en ga ik weer terug naar die verhalen!
Ik heb afgelopen vrijdag serieus op een parking van een gaysauna gejaagd en in de bosjes, met een man of 20. Het klinkt zo wel ERG dubious, maar t was hilarisch
Dat is ook iets wat ik nooit beweerd heb. Weer een not so educated guess.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds niet gestopt met spelen?
Het was toch niet te spelen meer?
beiden natuurlijk. Je hoeft geen hersenchirurg te zijn om een gestandaardiseerd mailtje op te zoeken en te versturen in reactie. Gewoon wat uitzendbureau's leegtrekken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou doen? Snel die bug fixen of overall antwoord op geven?
Prioriteiten!
Bij mij ontsnappen alleen de leuke dingenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is best veel... bij mij vluchten ze meteen weg nadat ze uit de eerste zijn ontsnapt.
Ik word altijd zo happy van de kinderen die met telefoon van pap of mama in het park nog steeds blij worden van pidgeys en rattata'squote:Op maandag 1 augustus 2016 15:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Zondag een verjaardag gehad en mijn neefjes waren helemaal jaloers op de 500CP Golduck die ik heb terwijl ik zoiets had van, maar hallo al die 1500CP Snorlaxes in de gyms dan?
Ik baal nog steeds dat van de week die Slowpoke is ontsnapt... nu heb ik een grijze schaduw in mijn Pokedexquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij ontsnappen alleen de leuke dingen
Poliwagquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij ontsnappen alleen de leuke dingen
Ik hen hier echt heel veel slowpokes, bijna een slowbro gespaardquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat van de week die Slowpoke is ontsnapt... nu heb ik een grijze schaduw in mijn Pokedex.
'jij krijgt een ervaring, jij krijgt een ervaring, jij krijgt een ervaring, jij krijgt een ervaring, jullie krijgen allemaal een ervaring!'quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor degenen in omgeving Den Bosch:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ja echt geniaal. Er spawnde trouwens een Psyduck in huis en toen vingen zij hem wel en bij mij vluchtte hij. Dat vond ik wel toevallig, meerdere mensen kunnen toch één pokemon vangen? Ze waren wel vet blij dat het hen gelukt was en mij nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word altijd zo happy van de kinderen die met telefoon van pap of mama in het park nog steeds blij worden van pidgeys en rattata's.
He klein meisje, wil jij mijn magikarp zienquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:26 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
'jij krijgt een ervaring, jij krijgt een ervaring, jij krijgt een ervaring, jij krijgt een ervaring, jullie krijgen allemaal een ervaring!'
Eentje ruilen voor een Electabuzz?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hen hier echt heel veel slowpokes, bijna een slowbro gespaard
Als ik mijn baan niet goed doe, word ik ook ontslagen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld ga ik jou nou voor de rest negeren omdat ik er wel even klaar mee ben.
10/10 zou ruilenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eentje ruilen voor een Electabuzz?.
Snorlax zijn idd wel erg sterk vaak he?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Zondag een verjaardag gehad en mijn neefjes waren helemaal jaloers op de 500CP Golduck die ik heb terwijl ik zoiets had van, maar hallo al die 1500CP Snorlaxes in de gyms dan?
Ik heb mijn laprasgodquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snorlax zijn idd wel erg sterk vaak he?
Al die teringpotions weggooien danquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:29 schreef MisterHandyNL het volgende:
Kan niks meer bij Pokestops halen omdat mijn backpack vol zit
En dat op de parkeerplaats voor de homosaunaquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
He klein meisje, wil jij mijn magikarp zien
Dat doet me opeens denken aan die giraffe-achtige pokemon in de latere generaties. Hoe heet dat ding ook al weer?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]Zou deze vorm op ten duur ook beschikbaar komen?
giraffarig geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat doet me opeens denken aan die giraffe-achtige pokemon in de latere generaties. Hoe heet dat ding ook al weer?
Zojuist een 1100 Slowbro door de grinder gehaaldquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat van de week die Slowpoke is ontsnapt... nu heb ik een grijze schaduw in mijn Pokedex.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Onyx jonguhquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
He klein meisje, wil jij mijn magikarp zien
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]Bazenpokemon datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb helaas een hekel aan psyduck, omdat de psyduck van Misty zo'n fucking retard was.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja echt geniaal. Er spawnde trouwens een Psyduck in huis en toen vingen zij hem wel en bij mij vluchtte hij. Dat vond ik wel toevallig, meerdere mensen kunnen toch één pokemon vangen? Ze waren wel vet blij dat het hen gelukt was en mij niet
Toch blijven swipen he, 50XP per stopquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:29 schreef MisterHandyNL het volgende:
Dit. Ik wil geen geld aan free-2-play games uitgeven maar coins halen voor een bagupgrade is toch temptingquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:29 schreef MisterHandyNL het volgende:
Zo brengt een brakke app toch positieve dingen met zich meequote:Op maandag 1 augustus 2016 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn 2 km ei is uitgekomen, terwijl ik niet van mijn bureau weg ben geweest.
Ik doe de normale potions inderdaad wel weg ja, omdat ik nu ook al 62 Super Potions hebt. Eigenlijk kunnen die denk ik ook wel weg aangezien ik toch niks met gyms doequote:Op maandag 1 augustus 2016 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al die teringpotions weggooien dan
En die ja. Die zie je ook overall staan in gyms.quote:
Gewoon 40 razz berries houden, 10 potions, 20 super en 20 hyper potions. De rest gebruiken voor pokeballs/Great/Ultras.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Ik wil geen geld aan free-2-play games uitgeven maar coins halen voor een bagupgrade is toch tempting
Mijn Onix had meer een 29CP anders. Maar woog wel +200Kg.quote:
De eerste PokéPorn was al gemaakt, tochquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn Onix had meer een 29CP anders. Maar woog wel +200Kg.
Niet lang, maar modderrrrrvet is ie
Whehehe, verbaast me niksquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De eerste PokéPorn was al gemaakt, toch?
sinds pokémon red en bluequote:Op maandag 1 augustus 2016 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was Nintendo die de game op de markt wilde hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Een developer wil niets liever dan zijn kindje helemaal volwassen op de markt zetten. Helaas denken marketing en finance en management daar vaak anders over. Die pushen vaak een premature market release. Het is een risico. Soms werkt t, soms niet. Patches, updates en collateral damage oplossen.
Dit is echt niet Niantic of game/app specifiek
Ik kom t al jaren tegen.
Ik heb nu 102 potions/revives, 40 super potions, 2 lucky eggs, 4 incense, 38 pokéballs (niks geen great of ultra's voor als nog) , 2 lures en 61 razz berries. Tezamen met camera, incubators 354/350quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon 40 razz berries houden, 10 potions, 20 super en 20 hyper potions. De rest gebruiken voor pokeballs/Great/Ultras.
Hoeveel coins heb je nu ongeveer? Ik heb nu twee bag upgrades kunnen krijgen puur door gyms.
Pokémoanquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
precies, nu het volgende 2km ei aangezet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zo brengt een brakke app toch positieve dingen met zich mee
Ik had dat met Pikachu. Mijn man heeft hem gevangen, bij mij verscheen 'ie niet eens.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja echt geniaal. Er spawnde trouwens een Psyduck in huis en toen vingen zij hem wel en bij mij vluchtte hij. Dat vond ik wel toevallig, meerdere mensen kunnen toch één pokemon vangen? Ze waren wel vet blij dat het hen gelukt was en mij niet
Je kan wel een low lvl pokemon in een gym van je eigen team plaatsen hoor. Maar dan zal je dus eerst tegen de gym-pokemon (van jouw team) moeten vechten om de reputatie van de gym omhoog te trainen zodat er extra ruimte komt om een pokemon bij te zetten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nu 102 potions/revives, 40 super potions, 2 lucky eggs, 4 incense, 38 pokéballs (niks geen great of ultra's voor als nog) , 2 lures en 61 razz berries. Tesamen met camera, incubators 354/3500 coins want gyms kom ik gewoon niet tussen. Niet van de tegenpartij noch van mijn eigen (Mystic ftw!)
Je hebt client side spawns en device side spawns. Die pikachu was device sided. Zo ziet je man niet de spawns die jij hebt als je een incense aanzet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik had dat met Pikachu. Mijn man heeft hem gevangen, bij mij verscheen 'ie niet eens.
Bij ons was dat met een 1010CP Vaporeon in t wild. Wist niet eens dat de evo's van Eevee OOK rondliepen. Met z'n 3-en vangen, bij 2 liep ie weg en bij mij niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar die gevechten tegen de gym-pokémon mislukken altijd. Wat wil je met een Lapras/Jolteon/Vapareon/Snorlax van 800+CP en mijn hoogste heeft 364CPquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Je kan wel een low lvl pokemon in een gym van je eigen team plaatsen hoor. Maar dan zal je dus eerst tegen de gym-pokemon (van jouw team) moeten vechten om de reputatie van de gym omhoog te trainen zodat er extra ruimte komt om een pokemon bij te zetten.
Geen idee hoe lang zoiets duurt want ik doe het nooit.
Lijkt mij ook ja.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
in het wildquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons was dat met een 1010CP Vaporeon in t wild. Wist niet eens dat de evo's van Eevee OOK rondliepen. Met z'n 3-en vangen, bij 2 liep ie weg en bij mij niet.
Ik ben t laagste level van de groep, dus ze gunden t me wel, maar man o man wat waren ze chagrijnig even
In de weken voor de officiële release werkten die voetstapjes meer dan primaquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja.
Eigenlijk hadden ze dat nog veel eerder moeten doen. Die voetstapjes zijn volgens mij al voor de release in Nederland gestopt met werken, dus als ze het meteen hadden weggehaald dan had niemand geweten dat het überhaupt had bestaan.
Dat is wel apart want normaal gesproken zien we altijd dezelfde Pokemon. We spelen ook altijd samen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je hebt client side spawns en device side spawns. Die pikachu was device sided. Zo ziet je man niet de spawns die jij hebt als je een incense aanzet.
Waarom zou dat dezelfde persoon moeten zijn die beide moet oplossen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prioriteiten!
Van dat Zubat trauma kom ik nooit meer afquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:44 schreef DeLuna het volgende:
Net als dat ik iedereen hoor klagen over het aantal Zubats, ik heb er wel een paar maar ik heb nog geen een kunnen evolueren
Ja hallo. Hier hebben we niks aan he. Wat kwam der uit de ei?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn 2 km ei is uitgekomen, terwijl ik niet van mijn bureau weg ben geweest.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Hier hebben we niks aan he. Wat kwam der uit de ei?
Wat een klote beesten, zo lasting te vangenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:44 schreef DeLuna het volgende:
Net als dat ik iedereen hoor klagen over het aantal Zubats, ik heb er wel een paar maar ik heb nog geen een kunnen evolueren
Doe ze de groeten van mij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Bij mij op het werk zitten sinds dit weekend in eens de hele dag door Geodude's. Ook wel een aparte Pokemon die je normaal weinig tegen komt.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een klote beesten, zo lasting te vangen
En toen HAD ik eindelijk een Golbat..... transfer ik m per ongeluk omdat t plaatje veel op een zubat lijktDombo
Ik denk dat ik nu een refund ga eisen. Dus dat.
Voordeel is wel dat je meerdere Pokémon kunt gebruiken als 'uitdager' (om het zo maar even te noemen) van een Gym om deze te kunnen verslaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ze echt mogen fixen is dat beginnelingen ook gewoon een kans maken in de gyms. Die plekken zijn voor mij eigenlijk kansloos.
Vanaf level 15 kun je wel redelijk meedoen. Een vriend van me is afgelopen maandag begonnen en naar level 19 gegaan. Heeft alleen in de avond gespeeld (wel redelijk actief) en we hebben veel gelopen en wij wisten natuurlijk de goede plekken en hoe je stardust/Lucky eggs moet gebruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ze echt mogen fixen is dat beginnelingen ook gewoon een kans maken in de gyms. Die plekken zijn voor mij eigenlijk kansloos.
OMEGA LEVEL IV's uit eierenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoe pidgey uit dat ei komt
Majestic as fuck.
LAPRAS USED ICE BEAM. WHOLE TEAM FAINTED.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef Unites het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je meerdere Pokémon kunt gebruiken als 'uitdager' (om het zo maar even te noemen) van een Gym om deze te kunnen verslaan.
True story.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
LAPRAS USED ICE BEAM. WHOLE TEAM FAINTED.
Iets van een modus die je vanuit huis kan doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef Debsterr het volgende:
Als jullie 1 verzoek mochten doen qua toevoeging aan de app, wat zou je dan wensen? Ik zou wel heel graag een multi-transfer optie willen.
Repel voor rattata, weedle, pidgey en caterpie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef Debsterr het volgende:
Als jullie 1 verzoek mochten doen qua toevoeging aan de app, wat zou je dan wensen? Ik zou wel heel graag een multi-transfer optie willen.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Repel voor rattata, weedle, pidgey en caterpie.
Daar ben ik nog niet eens. Het begin van de gekte gemist en ben nu pas lvl7.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Vanaf level 15 kun je wel redelijk meedoen. Een vriend van me is afgelopen maandag begonnen en naar level 19 gegaan. Heeft alleen in de avond gespeeld (wel redelijk actief) en we hebben veel gelopen en wij wisten natuurlijk de goede plekken en hoe je stardust/Lucky eggs moet gebruiken.
Ik had bij ideeën forum al een Hengel en Baitcase aangedragen. Je genereert bij waterplekken je eigen spawn points en je kan berries/appricots gaan gebruiken als bait.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Oh en iets van een hengel zoals in het orginele spel. Soort van incense die je in het water kan gooien.
Goed idee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik had bij ideeën forum al een Hengel en Baitcase aangedragen. Je genereert bij waterplekken je eigen spawn points en je kan berries/appricots gaan gebruiken als bait.
Normaal turnbased vecht systeem zoals in de echte spellen. En tegen wilde pokemons kunnen vechten ipv dat rare candy systeem.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet eens. Het begin van de gekte gemist en ben nu pas lvl7.
En ook geen flauw idee wat de strategie erachter is. Evolueren doe ik wel zodra het kan, maar stardust laat ik alleen maar ophopen.
evolueren alleen bij Lucky eggs. vooral die nog niet in je pokedex staan. Stardust alleen gebruiken bij pokemon boven 1000 (na evolutie).quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ook geen flauw idee wat de strategie erachter is. Evolueren doe ik wel zodra het kan, maar stardust laat ik alleen maar ophopen.
Serieus?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
LAPRAS USED ICE BEAM. WHOLE TEAM FAINTED.
Ik begon toen de gekte losbarstte rond 9 juli. Maar ivm werk overdag casual in het weekend gespeeld. Gisteren twee uur in de avond volledig besteed aan Pokémon Go. En ik ging van lvl 9 naar halverwege lvl 11. Doe dat wat vaker en je zit zo op lvl 15 zonder lucky eggs te moeten gebruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik dacht aan het volgende; Merk 1 plek aan als een base. Op die base kun je lures plaatsen en krijg je ieder uur ipv iedere 5 minuten items.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goed idee.
Oh en de mogelijkheid om thuis een soort van pokestop-light te maken.
Dus thuis je pokemon healen en dat soort ongein maar geen lures en items eruit halen.
Ik ben ook fan van turnbasedquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Normaal turnbased vecht systeem zoals in de echte spellen. En tegen wilde pokemons kunnen vechten ipv dat rare candy systeem.
Team. Fucking. Rocket.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef Debsterr het volgende:
Een Caterpie. Dus dat vond ik niet echt het benoemen waard.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Hier hebben we niks aan he. Wat kwam der uit de ei?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
ik dacht aan het volgende; Merk 1 plek aan als een base. Op die base kun je lures plaatsen en krijg je ieder uur ipv iedere 5 minuten items.
Daarnaast; Introduceer Kurt Pokeball industries. Kurt uit Gen II maakte pokeballs gemixed met appricots.
Grotere variatie aan pokemon in de buurt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef Debsterr het volgende:
En nurse Joy laten kijken naar je zere "Poke"balls?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou ze direct joinenTenzij je kan kiezen voor Agent Jenny
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nurse Joy laten kijken naar je zere "Poke"balls?
Nurse Joy Nurse Joy, My Weedle, he's hurt!quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nurse Joy laten kijken naar je zere "Poke"balls?
Krijg ik weer eens een mailtje van Niantic...quote:his is an automatically generated Delivery Status Notification
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
pokemon-go-support@nianticlabs.com
Message will be retried for 2 more day(s)
quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nurse Joy Nurse Joy, My Weedle, he's hurt!
/unzips.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nurse Joy Nurse Joy, My Weedle, he's hurt!
/unzips.
Zaterdagochtend moest ik oppassen op 2 jongens van 7 en 9 en die waren dus alle oude Pokémon afleveringen aan het kijken. Team Rocket was echt zo sneaky hèquote:
Gisteren tot en met seizoen 10 NL gesproken gedownloadquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zaterdagochtend moest ik oppassen op 2 jongens van 7 en 9 en die waren dus alle oude Pokémon afleveringen aan het kijken. Team Rocket was echt zo sneaky hè!
of POKÉRUS.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:10 schreef esv7 het volgende:
Ik zou het ook wel een leuke toevoeging vinden om shiny pokémon te releasen. Vroeger met de gba nog een hele zooi pokémon geruild voor een shiny.
Vraag me af hoeveel dat lukt, met elke gym geef je je beste Pokemon weg.. ik zie weinig gyms hier in de buurt die lang blijven staan, 24 uur halen ze vaak niet eens.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ze kunnen ook de Pokemon League gaan invoeren. Je moet dan 8 gyms hebben veroverd die een X aantal kilometers uit elkaar liggen. Heb je dat gedaan, dan kan je naar de Pokemon League.
In de andere Pokemon games laat je ook geen Pokemon achter. Je wint gewoon in de Gym en krijgt een badge.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel dat lukt, met elke gym geef je je beste Pokemon weg.. ik zie weinig gyms hier in de buurt die lang blijven staan, 24 uur halen ze vaak niet eens.
Dat zou wel vet zijn. Maar dan moet het vechtsysteem wel veel leuker worden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ze kunnen ook de Pokemon League gaan invoeren. Je moet dan 8 gyms hebben veroverd die een X aantal kilometers uit elkaar liggen. Heb je dat gedaan, dan kan je naar de Pokemon League.
Auquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:03 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Daar zit je dan... met je bag full en dan wil je het een en ander weggooien en klik je op je lucky egg...tja... kut is dat ...
Gepubliceerd op 9 sep. 2015quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
Aan alle zeikers die vinden dat de Pokémon Tracker GÉÉN Core feature is:
Awe and Behold, The Official Pokémon GO Trailer waar continue in beeld staat; WILD POKEMON -> xxx Meters
TRACKING IS EEN CORE FEATURE.
Het is pokemon go, geen hide and seak met een Pray And Find element.
Als ik 1 zo'n ei zou gebruiken, zou ik zo van level 10 naar 13 kunnen nu, gok ik... maar ik probeer nog wat meer beestjes te verzamelen die ik kan evolvenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik begon toen de gekte losbarstte rond 9 juli. Maar ivm werk overdag casual in het weekend gespeeld. Gisteren twee uur in de avond volledig besteed aan Pokémon Go. En ik ging van lvl 9 naar halverwege lvl 11. Doe dat wat vaker en je zit zo op lvl 15 zonder lucky eggs te moeten gebruiken.
Ik zou me ook indekken tegen de lawsuit cultuur hoorquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die schreeuwerige melding als je nu het spel opstart van ''dont go in dangerous area well playing Pokémon Go'' Dat staat mij tegen alleen maar omdat domme Amerikanen ze kunnen aanklagen anders.
Ik wacht net zo lang met lucky eggs inzetten tot levelen echt lastiger gaat worden. Dus vanaf lvl 20 als ik het zo hoor van anderen. Tot die tijd extra veel beestjes hamsteren voor evolven iddquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik 1 zo'n ei zou gebruiken, zou ik zo van level 10 naar 13 kunnen nu, gok ik... maar ik probeer nog wat meer beestjes te verzamelen die ik kan evolven.
ja maar laat dat dan lekker alleen op de Amerikaanse versie verschijnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou me ook indekken tegen de lawsuit cultuur hoor
Ik word er ook schijtziek vanquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die schreeuwerige melding als je nu het spel opstart van ''dont go in dangerous area well playing Pokémon Go'' Dat staat mij tegen alleen maar omdat domme Amerikanen ze kunnen aanklagen anders.
Het is ook dubbel, want op het laadscherm staat ook al zo'n melding. Randomize die dan met andere teksten..quote:
Zoveel pokemon kun je niet meenemen, want dan heb je iets van 300 pidgeys om te evolvenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik wacht net zo lang met lucky eggs inzetten tot levelen echt lastiger gaat worden. Dus vanaf lvl 20 als ik het zo hoor van anderen. Tot die tijd extra veel beestjes hamsteren voor evolven idd
Zoals iemand al zei... laat dit lekker bij de murican versie blijvenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook dubbel, want op het laadscherm staat ook al zo'n melding. Randomize die dan met andere teksten..
Mikey zei datquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei... laat dit lekker bij de murican versie blijven
Zat pidgey's die ik al in de versnipperaar heb gegooid. Ik houd enkel de top 10-20 aan om te evolven, om ze nadien wederom te laten versnipperenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:32 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zoveel pokemon kun je niet meenemen, want dan heb je iets van 300 pidgeys om te evolven.
In het begin kom je bij lures ook nog pokemon tegen die je niet in de pokedex hebt. Dat voordeel heb je op level 20 amper nog.
jep, maar dan kun je ze niet allemaal voor je Lucky egg gebruiken:p.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zat pidgey's die ik al in de versnipperaar heb gegooid. Ik houd enkel de top 10-20 aan om te evolven, om ze nadien wederom te laten versnipperen
Ach ja, met één klik zijn ze ook weer weg...quote:
Silly boy used trespassquote:
gaan we DAAR nu serieus OOK al over klagen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja maar laat dat dan lekker alleen op de Amerikaanse versie verschijnen.
Want te weinig tijd? Of? Elke evolve geeft je dan toch 500+500 bonus xp?quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:35 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
jep, maar dan kun je ze niet allemaal voor je Lucky egg gebruiken:p.
Something happened to YOU!? SUE!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Silly boy used trespass
Stupid Neighbor is confused
Stupid neighbor uses shotgun
ITS SUPER EFFECTIVE.
Zeker te weinig tijd, het duurt echt absurd lang om zo'n beestje te evoluëren... en dan staat het ook nog zo 2 seconden still voordat het een "aanvalskreet" maakt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Want te weinig tijd? Of? Elke evolve geeft je dan toch 500+500 bonus xp?
Al las ik ergens wel dat je met 60 pokémon die je kunt evolueren net uit komt toch? Minder is zonde omdat je tijd over houdt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Zeker te weinig tijd, het duurt echt absurd lang om zo'n beestje te evoluëren... en dan staat het ook nog zo 2 seconden still voordat het een "aanvalskreet" maakt.
1. te weinig tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik gisteren ook meequote:Op maandag 1 augustus 2016 16:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Zeker te weinig tijd, het duurt echt absurd lang om zo'n beestje te evoluëren... en dan staat het ook nog zo 2 seconden still voordat het een "aanvalskreet" maakt.
Het lukte mij om 58 evolves in 30 minuten te doen. Ga uit van 60, dan heb je 720 candy en 60 pokemon nodig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das wel het idee, mijn plan ja. Maar daarom ben ik nu ook tig pidgey's, rattata's en weedles aan het hamsteren om slechts 20 per soort over te houden die het hoogste in cp zijn. Rest allemaal naar de professor voor die vierde candy. Maar laten die drie nu net na de update het vaakst uitbreken en poof they're gone doenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Het lukte mij om 58 evolves in 30 minuten te doen. Ga uit van 60, dan heb je 720 candy en 60 pokemon nodig.
En daar houd je dan inderdaad 60.000 exp aan over.
Dus beter verzamel je 1440 candy en 2x60 pokemon (hoeft natuurlijk niet gelijktijdig, ivm ruimte) en dan kan je van lvl 20 zo naar lvl 21-22.
En een Gastly...quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Electabuzz spwande in mijn kamer. Was mijn eerste van die en gevangen in drie pogingen.
Been there done thatquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:03 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Daar zit je dan... met je bag full en dan wil je het een en ander weggooien en klik je op je lucky egg...tja... kut is dat ...
quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:57 schreef Unites het volgende:
[..]
En een Gastly...
Man man man...
Ik moet écht op de koffie komen...
Dat is cheaten. Report.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En een Haunter op de nearby list. Maar daar moet ik voor naar buiten...
Wel intussen 0.02 km afgelegd met mijn nieuwe ei door achter mijn bureau te zitten.
Hoe zou ik dat moeten stoppen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is cheaten. Report.
[ afbeelding ]
Achteruit lopen, dan gaat het er weer afquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten stoppen dan?
Ik alweer 1,2 kmquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En een Haunter op de nearby list. Maar daar moet ik voor naar buiten...
Wel intussen 0.02 km afgelegd met mijn nieuwe ei door achter mijn bureau te zitten.
Moet ik nu dan achteruit zitten?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Achteruit lopen, dan gaat het er weer af
Nee joh, gewoon een beetje heen en weer rollen met die bureaustoel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is cheaten. Report.
[ afbeelding ]
Achterover hangenquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik nu dan achteruit zitten?
Je kan jezelf aangeven bij Niantic. Dan heb je het in ieder geval gemeld. Niet dat ze iets zullen doen want mailtjes lezen ze toch niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten stoppen dan?
Mijn manneke staat doodstil. Luie flikker dat het isquote:
Ik heb ook een mooie afstand afgelegd vandaag dmv GPS location not found haha, het enige goede aan deze update!quote:
Godver, straks worden ze nog op ideeën gebrachtquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dit. Dit is een pareltje.
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dit. Dit is een pareltje.
[ afbeelding ]
Groot gelijk, zonde van je ballen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:15 schreef Luppie0110 het volgende:
Fucking Weedles, Pidgeys etc van 100 die drie keer ontsnappen en wegrennen.![]()
Ik sla ze maar over.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:15 schreef NrSiX het volgende:
Vraagje, ik heb Pokemon Go gedownload voor deze in de play store kwam. Kan ik deze nu wel officieel downloaden (zodat de updates het ook doen) zonder dat ik weer in level 1 terecht kom? Op iOS werkt het wel zonder level verlies hoorde ik.
Ja. Zit aan je google account gekoppeld. Niet aan je download of app o.i.d.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:15 schreef NrSiX het volgende:
Vraagje, ik heb Pokemon Go gedownload voor deze in de play store kwam. Kan ik deze nu wel officieel downloaden (zodat de updates het ook doen) zonder dat ik weer in level 1 terecht kom? Op iOS werkt het wel zonder level verlies hoorde ik.
Mja en hopen dat ie dan niet automatisch die van een vriend pakt die ooit op gmail had ingelogd op je iPad. Want dan schrik je je een hartverzakking, zoals ikquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Heb ik ook gedaan. Gewoon met dezelfde inloggegevens inloggen.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja en hopen dat ie dan niet automatisch die van een vriend pakt die ooit op gmail had ingelogd op je iPad. Want dan schrik je je een hartverzakking, zoals ik
Is het steeds dezelfde jongen of zijn er gewoon zoveel autisten die dit spelen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:22 schreef Norrage het volgende:
http://www.humo.be/actua/(...)link_time=1470061307
Dat laatste is toch niet verbazingwekkend?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het steeds dezelfde jongen of zijn er gewoon zoveel autisten die dit spelen?
Misselijk ditquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prioriteiten!
Half FOK! speelt. wat denk je zelf.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het steeds dezelfde jongen of zijn er gewoon zoveel autisten die dit spelen?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Half FOK! speelt. wat denk je zelf.
Ik moet helemaal de tuin inlopenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Electabuzz spwande in mijn kamer. Was mijn eerste van die en gevangen in drie pogingen.
Geef maar hier dan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Weer n eevee uit n 10km ei.
Heb nu wel alle 3 de evoluties, wat leuk is, maar ik had ook wel graag wat anders gehad
Fearow?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik zie een grote vogel op de nearby list, maar eigenlijk geen idee welke het is.
Zapdos? Moltres? Articuno?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik zie een grote vogel op de nearby list, maar eigenlijk geen idee welke het is.
Volgens Linkedin werken er tussen de 11 en 50 man.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Misselijk ditAlsof een miljoenenbedrijf (ja, een miljoenenbedrijf met zo'n opkomst en al die aankopen van die pokégekkies) niet beide zou moeten kunnen doen. Je doet alsof het een dagtaak is om 1 fucking tweet de wereld in te helpen die uitlegt wat de fuck ze van plan zijn en zich daarna weer te focussen op het oplossen van de problemen. Dit gebrek aan communicatie en tegelijk het uitslopen van half werkende functies zonder dat men weet wat ze van plan zijn (en het slopen van alternatieven zoals, ik noem 'm, Pokévision) zorgt ervoor dat, ja, inderdaad, ik er voor nu mee stop.
Coolquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:22 schreef Norrage het volgende:
http://www.humo.be/actua/(...)link_time=1470061307
Het is vrij normaal om een developer blog bij te houden. Ik ken games die 1 ontwikkelaar hebben die alles doet, ook de socials. Het is echt een slechte attitude van Niantic en niet een budget of tijd tekort dat ze niet reageren op de community.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prioriteiten!
De community manager vacature staat nog open, voel je vrij te reageren :quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:47 schreef videonatic het volgende:
[..]
Het is vrij normaal om een developer blog bij te houden. Ik ken games die 1 ontwikkelaar hebben die alles doet, ook de socials. Het is echt een slechte attitude van Niantic en niet een budget of tijd tekort dat ze niet reageren op de community.
Eindgebruikers zijn dan ook gewoon k*tquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou maar elke dag met zeikende spelers om moeten gaan, dan heb ik ook geen zin in blogs bij houden
Met campingstoeltje?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:54 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik ben ondertussen alle schaamte voorbij. Dus ja.
https://twitter.com/KrugDrewquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De community manager vacature staat nog open, voel je vrij te reageren :
https://www.nianticlabs.com/jobs/
ik vind t gewoon niet leuk, heeft niets met schaamte te maken dat ik t niet zou doenquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:54 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik ben ondertussen alle schaamte voorbij. Dus ja.
Zou er gerust bij gaan zitten, alleen leveren die lures vaak geen reet opquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef isax het volgende:
Reed net voorbij stadswandelpark. Zitten ze met zijn alle rondom 3 lures. Dat gaat me toch ietsje ver
[ afbeelding ]
Zouden jullie dit doen of ook nah toch maar niet?
Bwhehehe dit zag ik gisteren in de stad bij mij gewoon her en der. Ik fietste overal gewoon langs. Geen zin om bij 3 lures te zitten wachten als je ook onderweg tig pokestops kan meepakken en vanzelf tig pokemon tegen komt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef isax het volgende:
Reed net voorbij stadswandelpark. Zitten ze met zijn alle rondom 3 lures. Dat gaat me toch ietsje ver
[ afbeelding ]
Stuur maar door naar mijn stichting: redt alle Eevee'squote:Op maandag 1 augustus 2016 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Weer n eevee uit n 10km ei.
Heb nu wel alle 3 de evoluties, wat leuk is, maar ik had ook wel graag wat anders gehad
Daar zit ik zo vaak! Gezellig hoorquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten allemaal lekker op hun schermpje te kijken, dus opvallen doe je toch niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou niet zo graag met zo'n drukke groep willen zitten, maar opzich beetje zonnen in het park met een goede vriend/vriendin, met Pokemon GO lijkt me wel leuk
Vroeger had je die ene dude met zn gitaar die niet echt kon spelen maar dan maar het bekendste stukje deed.. en dan 5x opnieuw want het ging fout..quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:06 schreef Debsterr het volgende:
Enige irritante zijn die groepen die muziek luisteren en vinden dat iedereen het moet horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte Pokemon GO name-memes![]()
Gitaargepingel is alleen veel minder irritant dan thunderdome en dat soort herrie (vind ik dan).quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger had je die ene dude met zn gitaar die niet echt kon spelen maar dan maar het bekendste stukje deed.. en dan 5x opnieuw want het ging fout..
Nu heb je de moderne versie van iemand die doet wat jij zei ja
Kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gitaargepingel is alleen veel minder irritant dan thunderdome en dat soort herrie (vind ik dan).
Dadelijk zijn je IV's 100%quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Een CP 109 Eevee uit m'n 10 km ei. Om te janken dus.
Grrrr ja, ook heel frustrerend! Sowieso, val gewoon anderen er niet mee lastigquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen![]()
Al hou ik wel van die muziek. Maar alleen als iedereen het leuk vindt..
Heb ook alt ijd zo'n hekel aan die mannetjes die met hun telefoon op speaker fietsen![]()
Dan heb je nog 10 eggs nodig en dan nog een x 10 eggs en dan nog eens 10 eggs om voldoende candies te hebben om zn CP omhoog te knallen.quote:
Vind dat een beetje eng.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte Pokemon GO name-memes
Ik hou van stomme grappen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Wat is ditquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemon GO in Japanse appstore.
Gekke japanners.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit.. een Rom met comics sans?
Do you wanna be the very best of wat?quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan heb je nog 10 eggs nodig en dan nog een x 10 eggs en dan nog eens 10 eggs om voldoende candies te hebben om zn CP omhoog te knallen.
Zo inderdaad, ik werd misselijk van dat plaatjequote:Op maandag 1 augustus 2016 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit.. een Rom met comics sans?
Blame Niantic.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hier in Den Bosch een plek waar 4 pokestops zitten waar al enige tijd heel veel mensen zijn die lures activeren. Tis in een rustig pleintje in de buurt van het centrum. Vandaag werden we gesommeerd weg te gaan vanwege overlaster was gewoon niks aan de hand. Gewoon een man of 20 die daar rustig naar hun telefoon kijken.
Fucking jankerds die echt he-le-maal niks kunnen hebben en altijd alleen maar klagen
Ik kom ze nu eigenlijk enkel op de radar tegen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:49 schreef picodealion het volgende:
Zowaar een Lickitung in het wild tegengekomen. Gebeurt me niet vaak meer dat ik zomaar eentje tegenkom die ik nog niet had.
En heb je hem ook gevangen of kwam je hem alleen tegen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:49 schreef picodealion het volgende:
Zowaar een Lickitung in het wild tegengekomen. Gebeurt me niet vaak meer dat ik zomaar eentje tegenkom die ik nog niet had.
Ook gevangenquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je hem ook gevangen of kwam je hem alleen tegen?.
Had ik ook laatst, dikke 39cp! Ga ik de wereld mee veroveren!quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:49 schreef picodealion het volgende:
Ik had 3(!) spawns ervan rondom m'n huis. Zijn nu allen veranderd in een Voltorbquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:49 schreef picodealion het volgende:
Het volgende ei kan alleen maar beter zijnquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:34 schreef Cirilico het volgende:
Vandaag tweede magikarp uit een ei.Met lagere IV en cp dan m'n beste magikarp.
Poké-Dis-GOquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet niet wat er is maar de gym voor de deur lijkt wel een discolamp, zo actief is het nog niet geweest.
Ik ga er over 45 min heenquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Gym's houden het nog een beetje leuk. Overigens vind ik die OV's ook een beetje overdreven. Vooral bij Pokemons die B-garnituur zijn qua potentiequote:Op maandag 1 augustus 2016 20:12 schreef RRuben het volgende:
Wat doet iedereen toch met die IV's... Dat hele gym gebeuren is grote onzin![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |